Even een pilletje onder de tong om rustig te blijven.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
pfffew even bijkomen van dit spektakel
Als ze de 0 houden is het voor mij ook aardig goed, ik heb Kashia uit de verdediging en Velthuizen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Bony heeft één assist gegeven als het goed is? Naja met hem loop ik toch niet in of uit.
Ik heb Velthuizen, Kashia, Van Ginkel en Bony.quote:
Hij is bang dat Zlatan zijn analyse mogelijk niet goed keurt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:41 schreef AFCNiels het volgende:
Ooier zegt wel dat dingen hem zelf ook zijn overkomen, dat heb ik Lambiek nog nooit horen zeggen.
ooooooooooooooooooooooowquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf Tessa Crombach
De echte dan he. Niet die uit de reconstructie.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf Tessa Crombach
Die uit de reconstructie is knap.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De echte dan he. Niet die uit de reconstructie.
zeg het gewoon maar, vies dik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die uit de reconstructie is knap.
De echte is nogal dikkig.
Lullige kaart wel, Liesveld heeft voor ergere dingen deze wedstrijd niet gefloten.quote:
Afkickkliniek kan ookquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:02 schreef MrStock het volgende:
Die Reis, veel geblesseerd of gewoon op de bank? Leek me een gruwelijk talent bij PSV...
Ik denk niet dat hij nog zo fit wordt als dat hij eerst was.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:02 schreef MrStock het volgende:
Die Reis, veel geblesseerd of gewoon op de bank? Leek me een gruwelijk talent bij PSV...
Hmm, nouja, ik zat te denken aan de opvolger voor Bony.... Wellicht dat Vitesse die al in hun gelederen hadden...quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij nog zo fit wordt als dat hij eerst was.
Hij moet wel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:05 schreef Paxcon het volgende:
Wat een Davids wannabe die kneus van Vitesse
Net zei je nog 3quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Al heb ik maar 1 speler van Vitesse.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:05 schreef GGMM het volgende:
Tegendoelpunt Vitesse.![]()
AFCNiels Littlerabbit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |