Geloof dat er toch echt bij staat dat dat apart aangekocht moet worden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:32 schreef marcosta het volgende:
+ een jaar gold zie ik?
is ook al snel 50 euro
word het wel interessant
sold seperately.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:32 schreef marcosta het volgende:
+ een jaar gold zie ik?
is ook al snel 50 euro
word het wel interessant
Geen bodquote:Op donderdag 18 april 2013 19:45 schreef Alziend-Oog het volgende:
100 euro excl geboden.
Of je moet zeer toevallig naar Maastricht of all places komen
130 euries incl?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:30 schreef W4 het volgende:
100 EURO excl. genoteerd ... ik hoop echter nog wel wat hoger uit te komen ... 150 EURO is niet keihard, maar 33% lager is me voor nu nog iets te gortig ...
Ik kan hem iets minder gloednieuw krijgen voor een stuk minder, of met games. Tenzij jij de vraagprijs wil verlagen is het voor mij minder interessant.quote:
Ik kan gaan tot 130¤ excl verz ...quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:26 schreef Zilex het volgende:
[..]
Ik kan hem iets minder gloednieuw krijgen voor een stuk minder, of met games. Tenzij jij de vraagprijs wil verlagen is het voor mij minder interessant.
Gesealed is ook wel wat waard he.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:42 schreef Scaletta het volgende:
[..]
Aardig duur, bijv in vergelijking met deze.
Wel 'wat', maar om daar nou een controller voor in te leveren en 30 euro meer voor neer te leggen... vraagprijs rond de 110 euro lijkt me realistischer.quote:
Waar bemoei je je mee?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:41 schreef vosss het volgende:
Incl/ex gezeur altijd.
Man dat gaat om ¤6,75
Maak er dan gewoon ¤133,38 van. Allebei blij en dan drink je maar een pilsje minder aankomend weekend
Pff, wat is dat met FOK! tegenwoordig ... bieden en niets meer laten horen ... beetje jammerquote:
Misschien had ik het nog niet 100% duidelijk verwoord, maar 130¤ is een vaste prijs ...quote:
Tja misschien moet je bij je 'vaste prijs' wat schroefjes losdraaien en maar is gaan dalen.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:55 schreef W4 het volgende:
[..]
Misschien had ik het nog niet 100% duidelijk verwoord, maar 130¤ is een vaste prijs ...
En misschien ook nietquote:Op maandag 24 juni 2013 11:12 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Tja misschien moet je bij je 'vaste prijs' wat schroefjes losdraaien en maar is gaan dalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |