Kind, wat ben je er weer druk mee op de vroege ochtend! (Ik ook, anders zat ik hier niet.)quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:38 schreef Noek het volgende:
My big fat non-existent sex life.
Ik ben van mening (oehoe) dat Raf en Syl amper sex hadden. Zo, dat is eruit.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:08 schreef CarOnline het volgende:
Kind, wat ben je er weer druk mee op de vroege ochtend! (Ik ook, anders zat ik hier niet.)
Mijn Telegraaf app ook, die had als eerste onderwerp: 'Wie is Sabia Boulahrouz' en op twee ook nog wat over iets van explosies, marathon, boston.
Ofzo.
Gelukkig lees jij alleen de NRC haha.
Figures, Sylvie was altijd weg/druk/aan het optutten. Denk dat-ie aan Saab een huiselijk iemand heeft, lekker samen naar de afhaalchinees en dan thuis cocoonen. Da's beter dan in een leeg huis thuis komenquote:Op dinsdag 16 april 2013 08:38 schreef Noek het volgende:
My big fat non-existent sex life.
Ik ben van mening (oehoe) dat Raf en Syl amper sex hadden. Zo, dat is eruit.
daarom denk ik ook dat het onzin is en dat de scheiding daar niks mee te maken heeftquote:Op dinsdag 16 april 2013 08:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Heeft ze Khalid nou wel of niet tijdens het gogo-dansen ontmoet? Indien wel, dan is 'ie nogal dom, met zijn traditionele ideeën
en als afsluiting van zo'n avondje natuurlijk wilde sex waarbij het sabia niet uitmaakt dat haar mascara uitloopt en haar lippenstift uitveegt... dat was bij syl wel anders ondanks dat ze onst tegendeel wilde doen gelovenquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Figures, Sylvie was altijd weg/druk/aan het optutten. Denk dat-ie aan Saab een huiselijk iemand heeft, lekker samen naar de afhaalchinees en dan thuis cocoonen. Da's beter dan in een leeg huis thuis komen
Wauw. Wat ziet ze er uit.. En wat een viezigheid.quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:16 schreef Eef999 het volgende:
Haar vorige leven in beeld
WIE IS SABIA?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sabia Boulahrouz (33), die haar beste vriendin Sylvie van der Vaart (35) een Judaskus gaf door ervandoor te gaan met ex-man Rafael, blijkt ook in haar ’vorige leven’ geen onbeschreven blad. Na de verhálen over Sabia, die werkte als stripper, op haar 17e een dochter kreeg en diverse bemiddelde mannen beminde, hebben we nu ook de fóto’s.
Sabia, een Duitse met Turkse roots, kreeg op haar zeventiende een dochter met clubeigenaar Milan B.. De verhoudingen met zowel Milan als haar inmiddels tienerdochter worden bestempeld als uitermate slecht. Sinds Katharina geboren werd, zou Sabia haar kind niet of nauwelijks hebben gezien.
Amper twee jaar nadat Sabia moeder werd, accepteerde ze een bijbaantje als erotisch danseres.
Na haar relatie met Milan leerde Sabia dj Markus Gardeweg kennen. Ook deze liefde hield niet lang stand. Lang treurde Sabia niet; ze vond troost in de armen van Markus’ beste vriend Jens Thele. Een zeer bemiddelde man die in 1995 Kontorhaus oprichtte. Ze trouwen, maar na een ontmoeting met Khalid Boulahrouz loopt hun huwelijk stuk. De twee trouwen in 2005, maar krijgen in 2008 een groot verlies te verwerken; hun eerste kindje wordt te vroeg geboren en overlijdt. Daarna krijgen ze nog een dochter en een zoon. De liefde tussen Khalid en Sabia bekoelt tijdens die derde zwangerschap in 2010. Naar verluidt strookten de traditionele ideeën van Khalid niet met het vrije gedrag van Sabia. Een week na het wereldkundig worden van de scheiding van Sylvie en Rafael, maken in januari ook Sabia en Khalid hun breuk bekend.
Het veelbewogen leven van Sabia heeft Rafael niet afgeschrikt. Sterker nog, haar recente biecht over een relatie met een zakenman uit Marbella tijdens haar huwelijk met Khalid, leverde haar louter sympathie van Rafael op! „Hij waardeert het enorm dat Sabia het hem zelf heeft verteld”, beweert een insider.
Het wachten is op onthullingen over Sylvies nieuwe schatrijke minnaar, Fransman Guillaume Zarka. Want, hoe ziet zíjn verleden er eigenlijk uit?
Wentelt ze zich tijdens haar Parijse bezoekjes in Guillaumes armen, thuis in Hamburg staat ze langs de lijn bij de enige man die géén geheimen voor haar heeft: zoontje Damián. Het zesjarige mannetje lijkt in deze soap de énige die geen dubbele agenda heeft.
Dat zou sappig zijn; een element van Rattengate geintegreerd in fakegate!quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:21 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Syl zal er wel de humor van in zien, zou zij de foto gelekt hebben
Raf was een keer te gast in DWDD en daar vertelde hij dat hij in bed scheten liet naast Sylvie, dat het wel eens gebeurde...quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat zegt ze? Wat liet hij los? En dat is typisch iets voor kampers?
Ja twijfel een beetje of ze het wel is op die bovenste foto, haar lippen zijn daar ook heel vol, terwijl ze die op die foto eronder duidelijk niet heeft, terwijl daar haar neus al wel anders is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:20 schreef SEMTEX het volgende:
Wel raar, Sabia lijkt een totaal ander iemand na al die verbouwingen.
en nog is het niks moois,quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:26 schreef Starlie het volgende:
Het is wel een flinke verbouwing geweest...
[ afbeelding ]
Ja ik vind het ook wel mooi, op die tieten na inderdaad!quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:29 schreef alors het volgende:
Het is wel mooi gelukt, op die tieten na dan, daar ben ik niet zo'n fan van persoonlijk.
Lippen lijken me nu kleiner dan toen? Of ze was heel goed met make-up toen...quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:29 schreef computergirl het volgende:
nieuwe neus
lippen opgespoten
enorme implantaten
haar ogen vind ik nog wel mooi, maar het gedeelte eronder vind ik niet mooi van haar gezicht...quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hier vind ik haar wel mooi/ lief
[ afbeelding ]
ze heeft ook wel wat weg van Olcay gulsen met die rare eendenbekquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hier vind ik haar wel mooi/ lief
[ afbeelding ]
vooral bij bewegende beelden zie je dat bovenlip nogal onnatuurlijk overkomt, zie ook verschil met 2e foto uit telegraaf stuk hierbovenquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lippen lijken me nu kleiner dan toen? Of ze was heel goed met make-up toen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |