Ja die reageerd op swag.quote:
Hij heeft ook maar een armquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik vind het zielig voor je dat je geen voeten hebt
en dan is hij ook nog allochtoon!quote:
En dan heeft die ook nog down.quote:
fijn te zien dat je ondanks je vele handicaps nog zo veel van de wereld ziet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:10 schreef winkelwagenworstje het volgende:
ik ben ook in eifeltoren amerika geweest
[ afbeelding ]
Dat drijfgras ook altijd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:10 schreef winkelwagenworstje het volgende:
ik ben ook in eifeltoren amerika geweest
[ afbeelding ]
ik ben die joch domboquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:13 schreef Crimyclown het volgende:
Onzekere kutkloon heeft iets tegen dat joch.
ik heb echt fotoo met hem gemaakt hij leerte mij voetbalquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:19 schreef Rodawa het volgende:
Nice, maar volgens mij heb je Sneijder erin geshopt, of lijkt dat maar zo?
Waarom stop jij jouw worstje niet eens tussen 2 winkelwagentjes, TS?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:18 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
zo meteen en ik heet ali niet ts
ik gok dat dat de manier is waarop hij zijn voeten en zijn arm reeds verloren is, dus ik steun dit voorstel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom stop jij jouw worstje niet eens tussen 2 winkelwagentjes, TS?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:22 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
ik in syrie
[ afbeelding ]
Help ts zijn worstje tussen twee winkelwagens te stoppen ,giro : 555quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik gok dat dat de manier is waarop hij zijn voeten en zijn arm reeds verloren is, dus ik steun dit voorstel.
Hij zei dat die maar 1 broek had.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:26 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
NU HEB JE WEER EEN ANDERE BROEK
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:22 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
ik in syrie
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |