Welkom in het FUT 13 topic!
FIFA Ultimate Team (FUT)In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Bob schoeman uit Westervoort(crimineel) begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld. Wefut.nl is een bazensite.
GAM / [FIFA 13: FUT] #947 IF Marchetti
Linkjes:- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app- Prijzen opzoeken: http://ultimatedb.nl/- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page- Squad Builder en spelerinformatie: http://www.wefut.nl__________________________________________________________________
Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)
quote:
AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)
quote:
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie honden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762Ps3 toernooi:
quote:
Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
Djeetje
Gomez IF hoort er gewoon bij elk jaar maar dit jaar is tie best bagger kwa stats en hij speelt nooit dus een IF zit er denk ik ook niet in maar ik hoop nog steeds van wel, ik had ook zijn TOTY versie van vorig jaar, uber baas was dat
Pannenkoek3000
Dying is for fools
iemand een sopcastje voor arsenal?
wat is een lach als je van binnen huilt
Die Gervinho bakt er ook geen pepernoot van hé
lol gervinho, sukkel dat je ben
quote:
vind hem nog erger dan Boerrigter
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
Wat moet je gemiddelde rating zijn van een squad om max 4 sterren te hebben ?
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
na meer dan een halfjaar m'n bwin pass weer gevonden

nice, had 25 euro meer dan ik dacht erop
Groot deel op Liverpool inzetten zo tijdens de rust
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Timmy_Turner
Le Capitaine
quote:
Most consistent niet nee.
En ik denk ook niet dat hij in de Bundesliga/Eredivisie/Pro league TOTS komt nee
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Wie maakt er dan dit seizoen dan nog wel kans op een TOTY versie bij Most Consistent players
Timmy_Turner
Le Capitaine
quote:
Van der Vaart denk ik, Gustavo zou kunnen. Van Bommel als PSV nog kampioen wordt. Moisander/Alderweireld als Ajax kampioen wordt (miss sowieso wel).Pelle op zeker.
Schurle denk ik ook
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:
jij nog ergens op ingezet vandaag?
Carrick is ook wel een kanshebber.
quote:
2/10? Malaga
quote:
en een unit staat gelijk aan?
Timmy_Turner
Le Capitaine
quote:
Ik mag toch hopen dat ze bij het TOTS even fatsoenlijke ups geven aan die spelers. Gewoon 80 rated Pelle en 85 rated Wijnaldum.
Elke dag
Timmy_Turner
Le Capitaine
quote:
Ik denk meer, sowieso 2/3 brons/silvers en dan nog 1/2 gouden.
Elke dag
vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
Als Pelle er niet in zit dan ga ik huilen
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 17:09 schreef vandermar het volgende:[..]
Met poker heb je bankrollmanagement hé, nou met betten ook

Stel je gaat alleen spelen op 10 NL omdat je bankroll 200 is. Zoiets is dit ook. 10 units is het maximum qua inzet en de 10 units is een onderdeel van je roll, bijvoorbeeld net als 1 buy in aan een 10 NL tafel
ahh oke, maar dan weet ik toch nooit wat 10 units bij jou zijn en dus ook niet waar die 2 voor staat

quote:
k

idd
vandermar
Enoh geel, waarom ben ik niet verrast?
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Timmy_Turner
Le Capitaine
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 17:15 schreef BDIL het volgende:[..]
Mehh vorige jaar had de Eredivisie maar 1 TOTS Most consistent denk niet dat het meer dan 2 in totaal worden

We hadden Zoet en Eriksen toch? Maar vorig jaar waren er ook veel meer Eredivisie IF's, dus minder kansen voor een most consistent.
Elke dag
Timmy_Turner
Le Capitaine
quote:
Dat zeg ik toch

Lezen...
En El Ahmadi was geen most consistent.
Elke dag
Arsenal speelt echt bagger,
quote:
Omdat ie altijd de mogelijkheid open houdt om een nieuwe teamvoorstel te vragen.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
lol
Kuba drie assists en een goal.
quote:
Timmy_Turner
Le Capitaine
quote:
Nooit

IF Gundogan op zeker, miss een SIF Gotze maar die is dan LM
Elke dag
Timmy_Turner
Le Capitaine
quote:
Vraagteken komma? Really?
Elke dag
Timmy_Turner
Le Capitaine
quote:
quote:
,
Is dat een punt ja? Dus dat is geen , maar een. CRAZY
Elke dag
Ik kom thuis, zet de tv aan en BAM, pingel Arsenal voor 1-1 en even later 2-1 en 3-1. Conclusie: Ik had eerder thuis moeten komen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
bleh Liverpool gefaald, 1 miljoen miljard kansen,

#belike1ofthemavers
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 16:45 schreef poker4lifee het volgende:na meer dan een halfjaar m'n bwin pass weer gevonden

nice, had 25 euro meer dan ik dacht erop
Groot deel op Liverpool inzetten zo tijdens de rust

poooff its gone,
die keeper wel 100% een IF,
Ben benieuwd wie er van Dortmund de IF gaat krijgen..als ze dit verspreid zouden hebben over 3 weken met Götze 2 goals en een assist in week 1, Gundo 2 goals in week 2 en Kuba 3 assists in week 3 hadden ze er allemaal 1 gekregen
Wel knap na die CL inspanningen. IF Boateng bij Bayern is ook wel een leuke
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Timmy_Turner
Le Capitaine
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 17:53 schreef Tim86 het volgende:Ben benieuwd wie er van Dortmund de IF gaat krijgen..als ze dit verspreid zouden hebben over 3 weken met Götze 2 goals en een assist in week 1, Gundo 2 goals in week 2 en Kuba 3 assists in week 3 hadden ze er allemaal 1 gekregen
Wel knap na die CL inspanningen. IF Boateng bij Bayern is ook wel een leuke

Gundogan natuurlijk, want die had er nog geen

Ze hebben liever IF's dan SIF's en TIF's
Elke dag
quote:
Ik vind het prima. Ben al meer dan tevreden over mijn huidige Kuba en Gotze
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Wat vind jij van op live wedstrijden inzetten? Op simpele dingen zoals wanneer het ene team een stuk beter speelt dan de ander bv. Denk dat er op dat soort momenten vaak wel een edge te behalen valt toch, zelfs bij PL wedstrijden?
Denk dat zelfs met logisch nadenken het al +ev kan zijn
Iemand intresse in een potje fifa op xdoos?
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
vandermar
Arsenal wint onterecht en Villa verspeelt punten. Wat een pauperbende
RvP; Feyenoord
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 17:58 schreef poker4lifee het volgende:[..]
Wat vind jij van op live wedstrijden inzetten? ALs het ene team een stuk beter speelt dan de ander bv. Denk dat er op dat soort momenten vaak wel een edge te behalen valt toch, zelfs bij PL wedstrijden?
Denk dat zelfs met logisch nadenken het al +ev kan zijn
Ja, als je gewoon verstand van voetbal hebt en wedstrijden goed kan lezen dan kan je prima een edge behalen, ook als je de teams niet (goed) kent. Vind zelfs vooral late overs erg interessant..als een team echt alles of niets speelt en daarbij dus ook open huis houdt achterin. Zoals deze week bij Newcastle - Benfica en Dortmund - Malaga. Vooral als de thuisploeg achter staat is het erg interessant. Odds voor minimaal 1 goal in het laatste kwartier zijn doorgaans rond 2.00, dus meer dan 50% hitten en je maakt winst.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Was gewoon verdiend man, blinde pony
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toch een keer Gomez proberen van Bayern in 433
Hier maar wat centen op Vitesse
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
vandermar
Goal Matuidi en assist van der Wiel
RvP; Feyenoord
quote:
nee, heb een iets hogere odd (2.03)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hopelijk deze week wel een IF Benson
Lindgren.
En dat merk je.
quote:
Hoe is het met je doorligplekken?
quote:
Ik kreeg een leven.
quote:
![high5.gif]()
quote:
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 18:02 schreef Tim86 het volgende:[..]
Ja, als je gewoon verstand van voetbal hebt en wedstrijden goed kan lezen dan kan je prima een edge behalen, ook als je de teams niet (goed) kent. Vind zelfs vooral late overs erg interessant..als een team echt alles of niets speelt en daarbij dus ook open huis houdt achterin. Zoals deze week bij Newcastle - Benfica en Dortmund - Malaga. Vooral als de thuisploeg achter staat is het erg interessant. Odds voor minimaal 1 goal in het laatste kwartier zijn doorgaans rond 2.00, dus meer dan 50% hitten en je maakt winst.
oke, thx

en idd dat zijn ook leuke bets altijd
quote:
Ik ook 6/10
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 18:35 schreef DarkSonic2 het volgende:[..]
Ik had hem net nog in een pack maar er zijn heel veel bronzes die 2x hebben gescoord en dus kans maken, o.a. Reid dus en Kielb (als CAM

)
Ja maar uit, enige twee goals, belangrijke wedstrijd voor hen etn hij is gewoon baas.
quote:
Lindgren.
En dat merk je.
quote:
Is je verzorgster al geweest met decubituszalf?

quote:
Yo mo!
BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
Lindgren was je verlof niet met mei vakantie pas ?
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
vandermar
Die assist was dan ook puur ongeluk.
RvP; Feyenoord
Lindgren.
En dat merk je.
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 18:39 schreef vandermar het volgende:[..]
Je moeder is inderdaad al langsgeweest. Wel met vaseline though, want een dorre flamoes uitwonen is ook niet je van het.
Je kunt wel grapjes maken over mijn moeder, maar die zijn niet waar. Dat van je decubitus wel.

quote:
Jep, ben ontsnapt.
quote:
Dan moet je je omdraaien zeker? Teveel werk.