abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125233206
Halli hallo allemaal,

Ik wil voor een vriend van mij een budget game pc kopen. Ik heb zijn laptop per ongeluk om het leven gebracht en ik wil nu graag voor hem een desktop kopen. Hij hoeft geen laptop meer dus dat scheelt!
Wat ik graag zou willen hebben is een computer waarop hij skyrim goed kan spelen, die man is zo verslaafd als een gek aan dat spel :p Probleem is dat ik geen verstand van computers heb, dus wou ik graag aan jullie vragen waar ik een degelijke game computer van rond de 600 euro kan kopen.
Alvast heel erg bedankt voor de respons!

Groetjes,

Kokosnootje
  zaterdag 13 april 2013 @ 16:07:20 #2
256666 leeell
I know you're lonely
pi_125233234
http://tweakers.net/revie(...)-en-gamesysteem.html

het basisgamesysteem van 650 euro
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  zaterdag 13 april 2013 @ 16:07:40 #3
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_125233253
Kan op zo veel manieren, zoals bij Alternate.

Kan je het zelf in elkaar bouwen? Heb je al Windows/toetsenbord etc?

More info :P
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_125233394
Zo, wat een snelle mensen zijn jullie zeg, zo snel al reacties! :D Ik durf niet zo goed een computer zelf samen te stellen aangezien ik geen verstand heb van wat goed is en wat niet, wat goed compatibel is met de rest van de onderdelen in de computer, dus ik heb er echt geen verstand van.
Ik durf het wel zelf aan als ik op een site zoals gamepc moet kiezen tussen een lijstje waarvan ik al zeker weet dat het goed met elkaar functioneert. Alleen ga ik het niet op die site bestellen aangezien ik een heeeeele slechte ervaring heb met hun.
Enneeehh ik dwaal af, ik heb al windows 7, toetsenbord en muis, dat is allemaal in orde. Beeldscherm heb ik ook al, dus gewoon 600-650 pleuro voor alles wat er in de kast gaat!
  zaterdag 13 april 2013 @ 16:15:19 #5
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_125233447
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 16:13 schreef Kokosnootje92 het volgende:
Zo, wat een snelle mensen zijn jullie zeg, zo snel al reacties! :D Ik durf niet zo goed een computer zelf samen te stellen aangezien ik geen verstand heb van wat goed is en wat niet, wat goed compatibel is met de rest van de onderdelen in de computer, dus ik heb er echt geen verstand van.
Ik durf het wel zelf aan als ik op een site zoals gamepc moet kiezen tussen een lijstje waarvan ik al zeker weet dat het goed met elkaar functioneert. Alleen ga ik het niet op die site bestellen aangezien ik een heeeeele slechte ervaring heb met hun.
Enneeehh ik dwaal af, ik heb al windows 7, toetsenbord en muis, dat is allemaal in orde. Beeldscherm heb ik ook al, dus gewoon 600-650 pleuro voor alles wat er in de kast gaat!
Ahhh ok :) Dan sluit ik me inderdaad aan bij de eerdere post, tweakers guide en hun desktop advies deel.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_125233581
Oke, ik zal er eens naar kijken, mocht ik nog vragen hebben dan ben ik in no-time weer terug! Alvast bedankt!

Edit: Daar ben ik alweer, want die samenstelling van 650 euro ziet er goed uit, maar ik snap nou niet waar ik dit kan bestellen zonder dat ik alles zelf in elkaar moet zetten. Enige hulp?
  zaterdag 13 april 2013 @ 16:32:12 #7
381517 Zapata
held op sokken
pi_125233898
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 16:19 schreef Kokosnootje92 het volgende:
Oke, ik zal er eens naar kijken, mocht ik nog vragen hebben dan ben ik in no-time weer terug! Alvast bedankt!

Edit: Daar ben ik alweer, want die samenstelling van 650 euro ziet er goed uit, maar ik snap nou niet waar ik dit kan bestellen zonder dat ik alles zelf in elkaar moet zetten. Enige hulp?
azerty. voor 70 euro dacht ik zetten ze het in elkaar.
pi_125233974
Dus als ik dan alles aanvink wat ook op tweakers.net staat voor die 650 euro, dan hoeft er niks meer mee te gebeuren en kan ik nadat ik windows 7 erop heb geinstalleerd er gewoon mee aan de slag?
En als dat nog eens 70 euro zou kosten moet ik nog ergens op zien te besparen want ik wil niet boven de 650 gaan.
pi_125260086
Wat is er mis gewoon het V&A subfora op FOK! en waar men soms gamecomputers aanbiedt af te struinen? :? Soms zitten er wel leuke aanbiedingen bij.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2013 11:22:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')