Gast het begint wel erg duidelijk te worden dat jij topics maakt om belachelijk gemaakt te worden. Negatieve aandacht is ook aandacht zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oh, dat interesseert me niet. Ze kunnen me wel uitgaan lopen te schelden en belachelijk maken, maar ik weet waar ik sta, en ik weet wat ik kan. Uiterlijk is trouwens niet het belangrijkste in het leven
Als jij dat vindquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Gast het begint wel erg duidelijk te worden dat jij topics maakt om belachelijk gemaakt te worden. Negatieve aandacht is ook aandacht zullen we maar zeggen.
Jij verdient echt een bitchsmack met de platte hand op je bolle wangen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had de foto al gemaakt "lul" Want het leek mij een type wat overdreven vrolijk zou zijn. En dat was het ook.
Kijk dat hoofd dan, niet alleen lelijk maar ook mentaal beperkt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:09 schreef Meloewa het volgende:
wauw deze is pas 5 dagen oud..
braddie je bent echt knap geworde
Ben al onderweg.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij verdient echt een bitchsmack met de platte hand op je bolle wangen.
Ja man, ik ben echt mentaal beperktquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:13 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Kijk dat hoofd dan, niet alleen lelijk maar ook mentaal beperkt.
Laat die mensen maar praten, koning Brad. Jij hebt altijd gelijk. No matter what.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja man, ik ben echt mentaal beperktOordeel pas als je mij ook echt kent, ok?
Dank
Dat zou niemand willen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oordeel pas als je mij ook echt kent, ok?![]()
Ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja man, ik ben echt mentaal beperkt![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Uiterlijk is trouwens niet het belangrijkste in het leven
Ouch..... TS krijgt een uppercut van formaat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:16 schreef Woelwater het volgende:
Daar maakte jij juist een topic over sukkel, om iemand op haar uiterlijk af te kraken..
Dat zeggen alleen lelijke mensenquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oh, dat interesseert me niet. Ze kunnen me wel uitgaan lopen te schelden en belachelijk maken, maar ik weet waar ik sta, en ik weet wat ik kan. Uiterlijk is trouwens niet het belangrijkste in het leven
Kijk TS, de enige reden dat mensen aardig tegen je doen is dat ze een clown voor hun eigen vertier nodig hebben.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:14 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Laat die mensen maar praten, koning Brad. Jij hebt altijd gelijk. No matter what.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:14 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Laat die mensen maar praten, koning Brad. Jij hebt altijd gelijk. No matter what.
Neequote:
Helemaal gelijk heeft hij. Niemand mag de koning zonder schriftelijke toestemming groeten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:20 schreef Nikmans het volgende:
Maak je nu serieus een topic om erover te klagen dat je wordt begroet?
TS is mentaal beperkt en kan daar niet mee omgaan dus maakt maar een topic.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:20 schreef Nikmans het volgende:
Maak je nu serieus een topic om erover te klagen dat je wordt begroet?
Inderdaad. Ik heb het liefst dat ze hun groet naar mij toe faxen inclusief handdruk in gips gegoten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Helemaal gelijk heeft hij. Niemand mag de koning zonder schriftelijke toestemming groeten.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:21 schreef o.us2.0 het volgende:
Helemaal gelijk heeft hij. Niemand mag de koning zonder schriftelijke toestemming groeten.
Braddie is mijn voorbeeld voor het leven. Waar ik in faal, is hij mijn voorbeeld.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:18 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Kijk TS, de enige reden dat mensen aardig tegen je doen is dat ze een clown voor hun eigen vertier nodig hebben.
Zal wel lukken, hoeven mensen i.i.g. de pijn niet te verdragen om je aan te kijken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb het liefst dat ze hun groet naar mij toe faxen inclusief handdruk in gips gegoten.
Nee, want jij bent ook zo aantrekkelijkquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:23 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Zal wel lukken, hoeven mensen i.i.g. de pijn niet te verdragen om je aan te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |