quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
En dan zo elkaar opmaken en velen falen en velen matigen pics en ermagerd ik zie het helemaal voor me![]()
Volgend weekend kan ik niet ermahgerd maar die daarna wel zomgquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:19 schreef Diconnected het volgende:
Ermahgerd ik kom wel makeuppen bij jou komende week Mir
Dat is geen meetquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:19 schreef Diconnected het volgende:
Ermahgerd ik kom wel makeuppen bij jou komende week Mir
ik bedoelde door de weeks als ik de slak kom ophalenquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Volgend weekend kan ik niet ermahgerd maar die daarna wel zomg
Ohja da's goedquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik bedoelde door de weeks als ik de slak kom ophalen
Ja maar ik faal ook in lippenstiftquote:
GA JE NAAR DE FAIR?quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Volgend weekend kan ik niet ermahgerd maar die daarna wel zomg
quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
tofzie ik je vast daar
ik ben die ene met die baard
En Baas was overtuigd dat ik zou gaan kotsen (hij had de emmer al klaargezet) maar ik was precies op tijd gestopt met drinkenquote:
Ben benieuwd naar het totaal plaatjequote:Op zaterdag 13 april 2013 13:58 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik ben wel echt zo trots op hoe t geworden ishaken
![]()
ik o okquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het totaal plaatje.
het eerste wat ik dacht bij die foto was 'lekker wijf die rechtse'quote:
Ja tof!quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik o ok![]()
ik ben nu nog bezig met m'n hamer, als die klaar is maak ik van de week wel een foto
Ik las verkeerd en dacht dat je zei hoeveel 160 gram Jezus kosttequote:Op zaterdag 13 april 2013 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
JEZUS KOST 160 GRAM NORMAAL 4.25?!!!
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik las verkeerd en dacht dat je zei hoeveel 160 gram Jezus kostte
Mínstensquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zit jij ook metop je gezicht Mir?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik las verkeerd en dacht dat je zei hoeveel 160 gram Jezus kostte
Even hier Mir, want bij WGR wordt het misschien als rellen gezien.quote:
Wat mis ikquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Even hier Mir, want bij WGR wordt het misschien als rellen gezien.
Maar is het niet mooi dat hij nu zegt dat hij gewend raakt aan het geluid mbv die dopjes, terwijl hij eerder alleen zei dat het z'n ding niet was?
Die vent is gewoon de grootste aandachtshoer die er is en weet dat zeer goed uit te buiten.
We trappen er allemaal in
Hij heeft echt problemen, dat geloof ik direct. Maar hij heeft een bord voor z'n kop die nog groter is dan een satellietschotel gebruikt door NASA om buitenaards leven op te sporen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Even hier Mir, want bij WGR wordt het misschien als rellen gezien.
Maar is het niet mooi dat hij nu zegt dat hij gewend raakt aan het geluid mbv die dopjes, terwijl hij eerder alleen zei dat het z'n ding niet was?
Die vent is gewoon de grootste aandachtshoer die er is en weet dat zeer goed uit te buiten.
We trappen er allemaal in
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hij heeft echt problemen, dat geloof ik direct. Maar hij heeft een bord voor z'n kop die nog groter is dan een satellietschotel gebruikt door NASA om buitenaards leven op te sporen.
Volgens mij heb ik echt nog teveel dingen gemist uit zijn geschiedenisquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:36 schreef Mirjam het volgende:
Ik ben bang dat het allemaal echt is, schaar.
Ik kan me voorstellen dat die woning uit pure wanhoop is aangeboden. Hij bepotelt ook kinderen als ze naar zijn zin teveel herrie maken, en claimt stukken bos en gaat een daar wandelende vrouw stalken omdat zij vindt dat ze óók daar mag lopen...
Ga de FusionFreak geschiedenis eens lezen. Echt, je ogen vallen uit je kop.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik echt nog teveel dingen gemist uit zijn geschiedenis.
Ik dacht dat ik dat al eens gedaan hadquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ga de FusionFreak geschiedenis eens lezen. Echt, je ogen vallen uit je kop.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:40 schreef Mirjam het volgende:
heb je toevallig wat psychische issues?
verder raad ik je aan in een hutje op de hei te gaan wonen, kennelijk kun je dat alleen aan.
Godver ik moest lachenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:42 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja maar Mirjam, hoe moet hij daar nou komen zonder rijbewijs?
quote:Op zondag 19 juli 2009 13:41 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Is een woonboot niet wat voor jou? Perfecte woonplek voor paradijsvogels die graag op zichzelf zijn.
quote:
Oordopjes en woningbouw bellen dat ze een nieuwe woning voor je moeten regelen!quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:18 schreef Mirjam het volgende:
situatie: Bij ons gaat al zo'n anderhalf jaar met enige regelmaat de bel zonder dat er iemand voor de deur staat. Zulks een mysterie. Tot nu.
Nu ook weer.
Wél zag ik dit keer een meisje richting het eind van de straat lopen, en ik zag daarna een meisje vanachter een geparkeerde auto naar haar toe stuiven. Ik kwam niet veel verder dan roepen 'wilde je wat vragen ofzo?'.
Maar kennelijk doen deze het twee dit dus structureel, minstens eens per week.
ikzelf vind het echt enórm storendmaar dit is dus de eerste keer dat ik ze uberhaupt te zien kreeg.
Wat zouden jullie doen?
Laten gaan en naast je neer leggen? Gaat vanzelf over tenslotte? (maar wanneer dan ermahgerd)
Ja, 2 van die arrogante meiden van een jaar of 11, 12.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oordopjes en woningbouw bellen dat ze een nieuwe woning voor je moeten regelen!
O wait ik zit nog in de FF-modus
Serieus:
Oeh wat irritant.
Zijn het kinderen?
Kans is er dat ze niet meer durven nu ze weten dat ze gezien zijn
Hopen dat er snel een loverboy op duikt danquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, 2 van die arrogante meiden van een jaar of 11, 12.
Die ene waar ik dat naar riep keek bijzonder arrogant om en liep gewoon door, aan haar milkshake lurkend
Marginaaltjes dus.
Er liep toevalliog een buurvrouw langs op dat moment, die heeft er dus geen last van, hoezo wij dan wel vraag ik me meteen afquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hopen dat er snel een loverboy op duikt dan![]()
De bel werd vroeger bij ons thuis regelmatig midden in de nacht gebruikt door uitgaansvolk dat onderweg naar huis was, dat was echt fantastisch
Wij waren er aan gewend en deden gewoon niet open 's nachts.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Er liep toevalliog een buurvrouw langs op dat moment, die heeft er dus geen last van, hoezo wij dan wel vraag ik me meteen af
Maar zij had wat jij zei dus ook, een jaartje geleden. dat lijkt me nog erger inderdaad..
echtquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of het raam van de portiekdeur intrappen truestory.gif
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
echt
Ik vermoed idd dat wij leuk zijn omdat we er altijd zijn, werkloze marginalen die we dr zijn
BEGINT DE MAKEUPOEFENMEET AL?quote:
3 jaar later is hij nog steeds grappigquote:
Erm nee. Geen idee waarom, maar m'n kater speelt opquote:
Jeetje wat kut zegquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:33 schreef PriemGirl het volgende:
Nou... Gelukkig doet de auto het weer, hebben we toch nog iets kunnen doen.
Maar uiteraard was het nog niet genoeg qua slecht nieuws....... Is weer kanker ontdekt bij mijn oma.... Vrijdag moet er meteen stukje long worden weg gehaald..... Mag het nu even ophouden?kthxbye !
Oh zoquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Erm nee. Geen idee waarom, maar m'n kater speelt op.
Och echt? Ik vond het wel genoeg ja, wat een kutnieuws zeg. *stuurt digitale knuffels*quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:33 schreef PriemGirl het volgende:
Maar uiteraard was het nog niet genoeg qua slecht nieuws....... Is weer kanker ontdekt bij mijn oma.... Vrijdag moet er meteen stukje long worden weg gehaald..... Mag het nu even ophouden?kthxbye !
Ik stem voordat het ophoudt nu ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:33 schreef PriemGirl het volgende:
Godsallemachtig, het blijft je ook ff niet bespaard he?quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:33 schreef PriemGirl het volgende:
Nee joh, zo heet z'n bosquote:
ja zoiets was het, god, wat een figuurquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee joh, zo heet z'n bos![]()
En dat figuur dat hij stalkte heet toch ook zo?
Eigenlijk is de rol van de woningbouwvereniging verbazend hierin. Want wat regelt die veel voor hem zeg. Heb ik zelf ook gezien met mijn buren die niet helemaal goed zijn. In mijn eerste zelfstandige woning was er zelfs een speciale coordinator voor die huizen, die ook contact had met de hulpverleners van de betreffende mensen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja zoiets was het, god, wat een figuur
kansloze psychiatrische rukkers van dat soort komt overigens vaak wel weg met die rare acties, hoe treurig ook. Gewoon omdat hij net niet gevaarlijk/onzelfstandig genoeg is voor zichzelf of anderen om uit huis geplaatst te worden![]()
Dus instanties weten ook niet wat ze hiermee aan moeten.
En er wordt vet op ambulante zorg bezuinigd, dus komende jaren zal dit soort freaks nog vaker zonder (voldoende) hulp komen te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |