Eens, met tot wat ik nu gehoord heb. Het is wel leukquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:12 schreef Kerftminister het volgende:
Vind die nieuwe Daft Punk wel geinig, niet super om helemaal te spacen zoals Michiel Veenstra deed maar wel chill ofzo.
Ach, dat soort dance albums kan ik nooit wat mee als je achter een computer zit, om te luisteren. Je moet dit live ervaren...Doet niks af aan de kwaliteit van het album.quote:
Ja dat had ik dus wel, vond er weinig Dance aan, ook al heb je Pharrell als vocalist.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ach, dat soort dance albums kan ik nooit wat mee als je achter een computer zit, om te luisteren. Je moet dit live ervaren...Doet niks af aan de kwaliteit van het album.
Dat nieuwe nummer vind ik ook wel lekker. Maar ik vind het nauwelijks Daft Punk en het lijkt eerder een lekker folk nummer
12quote:
Zal ook wel deels nostalgisch zijn voor mijquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:15 schreef DO2 het volgende:
Discovery vind ik 'n stuk minder, om eerlijk te zijn. Mij te vrolijk en te gelikt.
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:02 schreef Slobeend het volgende:
Kennen jullie David Lemaitre al? Beetje mengeling van James Blake, José Gonzalez en Andrew Bird. Zeer fijn debuut, staat op de Luisterpaal en net blind gekocht toen ik het in de Plato hoorde. En dat zegt wat.
Op de één of andere manier klinkt in de Plato altijd alles beter, want ben nu al iets minder enthousiast.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nooit van gehoordIk heb het eens opgezet. Wat ik nu hoor vind ik het wel heel erg op Jose lijken...
Ja hequote:Op vrijdag 19 april 2013 17:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op de één of andere manier klinkt in de Plato altijd alles beter, want ben nu al iets minder enthousiast.
Wat een verhaal is dat.quote:
Bestaan die nog? Hun eerste (?) plaat Mother's Daughter And Other Songs werd destijds best wel gehyped herinner ik me. Was geen verkeerd album. Daarna eigenlijk uit het oog verloren, ook omdat het me niet voldoende aansprak om zo maar platen van ze te blijven kopen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:16 schreef Norrage het volgende:
Kennen jullie Tunng? Heerlijk
We scharen het maar onder de electro-folk
Mooi verhaal. Na die plaat was het ook wel een beetje afgelopen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat een verhaal is dat.
Paar jaar geleden kwam ik een vrouw tegen met een tattoo met de tekst No Culture Icons, hetgeen wel opmerkelijk was. Ik vroeg haar of dat van The Thermals kwam en inderdaad. Zij draaide More Parts Per Million bijna dagelijks. Toen ook een tijdje die plaat vaak gehoord.
Toeval bestaat dan kennelijk niet, want in die periode had één van de eigenaren van mijn vaste platenzaak ook een Thermals-periode. Vrijwel steeds stond die plaat, toen al jaren uit, daar op in de winkel.
Toen kreeg ik er steeds veel energie van en dus heb ik die plaat nu ook.
Ja, het is een goed verhaal.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:50 schreef Z het volgende:
[..]
Mooi verhaal. Na die plaat was het ook wel een beetje afgelopen.
Ik vind ze wel een redelijk eigen geluid hebben. Radical Face ken ik niet, is dat een aanrader?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik kende ze nog niet...het doet me heeeeel erg aan iets denken, maar ik kom er niet op? Kan je me helpen?Doet me denken aan Radical Face ofzo?
Iedereen kent Radical Face. Of je het nu wil of niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind ze wel een redelijk eigen geluid hebben. Radical Face ken ik niet, is dat een aanrader?
Een hele dikke aanrader zelfs. The Family Tree: The Roots - het eerste album van een drieluik - is echt fantastisch, zowel muzikaal als tekstueel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind ze wel een redelijk eigen geluid hebben. Radical Face ken ik niet, is dat een aanrader?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |