Brainfeeder?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Een tip voor alle liefhebbers van lekkere zwoele electro; Het nieuwe album Nostalchic van Lapalux. Het soort muziek waarbij de lijn tussen dance en rb steeds dunner wordt. Dat de man onderdeel is van Flying Lotus's platenmaatschappij zegt genoeg.
Kijk! Een liefhebber! Ik heb in elk geval een kaartje gekocht voor het optreden in de Patronaat (Haarlem) op 18 juli.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:50 schreef methodmich het volgende:
* methodmich heeft de nieuwe Thermals al in bestelling in elk geval.
Heerlijk zegquote:Op donderdag 18 april 2013 00:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Een tip voor alle liefhebbers van lekkere zwoele electro; Het nieuwe album Nostalchic van Lapalux. Het soort muziek waarbij de lijn tussen dance en rb steeds dunner wordt. Dat de man onderdeel is van Flying Lotus's platenmaatschappij zegt genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Wie?quote:
Toentertijd (1997) was ik er wel behoorlijk van onder de indruk. Nu niet meer.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:29 schreef Norrage het volgende:
Ik vind die albums van Daft Punk trouwens allemaal erg saai, slecht en weinig opzwepend. Dat live album daarentegen. Die haalde geloof ik ooit nog mijn album top 100Dus live zijn ze zeker de hype waard, maar dat er zo gedweept wordt met dat ene nummer dat op 500 verschillende manieren is uitgekomen
Jai Paulquote:
Ik kende ze nog niet...het doet me heeeeel erg aan iets denken, maar ik kom er niet op? Kan je me helpen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:40 schreef Felagund het volgende:
Leuke band idd, al kan ik eigenlijk nooit een volledig album luisteren.
Ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik kende ze nog niet...het doet me heeeeel erg aan iets denken, maar ik kom er niet op? Kan je me helpen?Doet me denken aan Radical Face ofzo?
Homework is briljant man.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:29 schreef Norrage het volgende:
Ik vind die albums van Daft Punk trouwens allemaal erg saai, slecht en weinig opzwepend.
Echt niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |