Ahh, daar hebben we de eerste gasten alquote:
Jij niet?quote:
Alles wat buiten je zolderkamer afspeelt, maar ander onderwerp XD krijg er al rillingen van als ik erover denk hihiquote:
ETEN DANquote:
Frituren?quote:
Send me somequote:
wat voor pietza?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Bijna geen snacks meeroven aangezet, pizza
Doe maar jaloers maken.quote:
de mac?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe maar jaloers maken.
Nee eigenlijk ook niet. Ik heb helemaal geen trek in pizza nuSnacks zouden er wel in gaan trouwens
Morgen bij 1 van de lekkerste restaurants van Nederland eten
quote:
Van mij mag jequote:
Ik ben heel het jaar door jarigquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van mij mag jeAls je er op je verjaardag heen gaat mag je gratis trouwens
Vandaar dat je zo`n ouwe zak bentquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ben heel het jaar door jarig
Oh jammerquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh jammer
Naja voor diegene die nog de fotos langs zien komen
IM NOT EVEN JELLY HAHAHA NU WEER WEG XDXDXDDXDDSAWRTEW5DUFASHJDGC89VSADNJDCBY Vquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh jammer
Naja voor diegene die nog de fotos langs zien komen
doe de groeten aan je moederquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
IM NOT EVEN JELLY HAHAHA NU WEER WEG XDXDXDDXDDSAWRTEW5DUFASHJDGC89VSADNJDCBY V
Zekerss, met jou ook?quote:
Oh ja? Tot hoelang?quote:
Netjes. Nog plannen?quote:
Zeker, zojuist een ontzettend leuke online samenkomst gehad.quote:
Jij date wel veel sukkels he?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ben al thuis
twas een sukkel
Ja ook goedquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zeker, zojuist een ontzettend leuke online samenkomst gehad.
En hoe gaat het met jou?
Hij vroeg het aan mij hoor?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zeker, zojuist een ontzettend leuke online samenkomst gehad.
En hoe gaat het met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Hehequote:Op zaterdag 13 april 2013 01:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Solliciteren bij een sociale werkplaats, schijnen coole mensen te werken
Oh die tip komt me bekend voor..quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Solliciteren bij een sociale werkplaats, schijnen coole mensen te werken
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij vroeg het aan mij hoor?
En jij ging weg?
Oke, doei?Ik ging alleen weg zodat ik weer kon komen, ik heb hersteltijd nodig enzo hè...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Haha Wietparkiet XDXDquote:
Omdat ik maandag en dinsdag vrij hebquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mooi waarom heb je eigenlijk lang weekend
Nee maar nu je toch stoned bent past hamerhaaitje nietquote:
Ohjaquote:Op zaterdag 13 april 2013 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar nu je toch stoned bent past hamerhaaitje niet
VAN RUKKEN WORD JE DOOF NIET MOEquote:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 13 april 2013 02:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
haha fok it in zijn vrije tijd xD xD xD
Duidelijke trollquote:
zijn hier drugs voor nodig of doet ie gewoon gekquote:
Dit is een of andere rusquote:Op zaterdag 13 april 2013 02:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
zijn hier drugs voor nodig of doet ie gewoon gek
Waar ben je dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
Zat er net een naast me pep te snuiven
pepsi? nohhquote:Op zaterdag 13 april 2013 02:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
Zat er net een naast me pep te snuiven
quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik snoof ooit coke maar de ijsblokjes blokkeerde mn neusgaten
Ja beetje saai hier inderdaadquote:Op zaterdag 13 april 2013 02:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik ga maar naar bed denk ik.. beetje rustig hier
trusten
Rustig Gquote:
Appen met men boo?quote:
quote:
quote:
ik lees alleen mounirtweetsquote:Op zaterdag 13 april 2013 02:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Meisjes met lekkere booty :S
kun je geen tienertweets lezen ofso :S skere bb zeker :S :S
Nee ik chill weleens met hem XDquote:Op zaterdag 13 april 2013 02:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Woont toch niet zo gek ver van jou vandaan?
Gast ik heb geen eens twitterquote:Op zaterdag 13 april 2013 02:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je bent 23 ofzo en je chilt met een 18 jarige
wauw
Valt wel mee?quote:
Neequote:
Facebook is die terminale ziekte die, wanneer ik er mee spot, mij een ban op kan leverenquote:Op zaterdag 13 april 2013 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee?
[..]
Neetwitter is een en al aids
Multiple Sclerose?quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Facebook is die terminale ziekte die, wanneer ik er mee spot, mij een ban op kan leveren
quote:
Daarom alleen twitter. want echte G'squote:Op zaterdag 13 april 2013 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]Maar facebook is ook vaak wel kut ja
Wat de neuk is datquote:
Haha DIGquote:Om meteen maar met de deur in huis te vallen: ik heb vanmiddag mijn laptop op zeer professionele wijze gemold door er per ongeluk op te gaan staan. Ik vraag me af wat ik nu het beste kan doen. De laptop gebruik ik niet dagelijks, eerder één keer per week, maar ik zou 'm natuurlijk wel zo snel mogelijk gerepareerd zien worden.
de link staat erquote:Op zaterdag 13 april 2013 02:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://www.coachella.com/
[ afbeelding ]
Oh niet gezienquote:
Als je een beetje het muzieknieuws volgt zit er weinig onbekends tussenquote:
Ja maar ik ben niet zo`n insider als jijquote:Op zaterdag 13 april 2013 02:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als je een beetje het muzieknieuws volgt zit er weinig onbekends tussen
Zondag Nick Cave, Dinosaur Jr en RHCP
Mwah, ik vind het niet echt insider, insider is een festival als Incubate ofzo (ken ik ook maar 1 naam van tot nu toe)quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet zo`n insider als jij![]()
Alleen RHCPquote:Op zaterdag 13 april 2013 03:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het niet echt insider, insider is een festival als Incubate ofzo (ken ik ook maar 1 naam van tot nu toe)
Namen als Alt-J, Dropkick Murphys, The Postal Service, The XX, Phoenix, James Blake, Vampire Weekend en RHCP zijn toch wel redelijk bekend?
Was het maar drank, zijn alleen maar lege flessenquote:Op zaterdag 13 april 2013 07:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha jij hebt voor ¤109 aan drank op je kamer staan
ouwe zuipschuitquote:Op zaterdag 13 april 2013 08:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Was het maar drank, zijn alleen maar lege flessen
Kloptquote:Op zaterdag 13 april 2013 08:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach vanaf januari valt dat reuze mee
zondequote:Op zaterdag 13 april 2013 09:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt
Dronk eerst een fles sambuca en een krat weg per week alleenzit dan al bijna aan de 40 euro
Ja zo saai hier, de hele week alquote:
Hoe gaat het met de studie? Ik dacht dat je ging stoppenquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:52 schreef Rockiejj het volgende:
Hallon schatjes, leerontwijkendgedrag XL.
Ik ga door zolang het kan, maar als het moet, dan moet het..quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de studie? Ik dacht dat je ging stoppen
awhquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ga door zolang het kan, maar als het moet, dan moet het..
Net hele broertje ondergekliedert, ik verdien een pauzequote:
oh okequote:Op zaterdag 13 april 2013 13:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Net hele broertje ondergekliedert, ik verdien een pauze
Dat is toch niet je broertje? Of welquote:
Jawel?quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is toch niet je broertje? Of wel
oh hij ziet er daar veel groter/ouder uit ofzoquote:
Ik ben over 40 minuten weg tot vannacht ofzoquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik moet weer meer gaan posten merk ik al
omg shit klote. waarnaartoequote:Op zaterdag 13 april 2013 13:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben over 40 minuten weg tot vannacht ofzo
Hoe oud denk je dat ie is dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:13 schreef supersof het volgende:
[..]
oh hij ziet er daar veel groter/ouder uit ofzo
Filmmiddag/-avond met vriendinquote:
Hij is toch 8 ofzo?quote:
Nou, die vriendin is wel heel aardig hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
gezellig, maar ook gezelliger dan FOK!ken met MIJ!?!?
ja heb ik tegenwoordig ookquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, die vriendin is wel heel aardig hoor![]()
Jij ook, maar jou spreek ik vaker
Ja ik wil eigenlijk ook andere dingen gaan doen, films kijken, filmpjes maken, lezen, schrijven. En vooral lezen, wnt ik heb nog heeeel veel boeken staan hier.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja heb ik tegenwoordig ook
daarom probeer ik iets minder gauw te gaan FOK!ken als ik me verveel en in plaats daarvan ns afspreken met een vriend ofzo
hoewel op school zit ik langer dan op FOK! besef ik nu
nee niet doen ik wil dat als ik op FOK! kom dat jij er ook bentquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik wil eigenlijk ook andere dingen gaan doen, films kijken, filmpjes maken, lezen, schrijven. En vooral lezen, wnt ik heb nog heeeel veel boeken staan hier.
Ja ik toch ook bij jou hehe. Maar is niet zo dat ik nooit meer op fok kom hequote:Op zaterdag 13 april 2013 13:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee niet doen ik wil dat als ik op FOK! kom dat jij er ook bent
ohjyeaaah ok maar niet zover laten komen hequote:Op zaterdag 13 april 2013 13:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik toch ook bij jou hehe. Maar is niet zo dat ik nooit meer op fok kom heEn als ik wel heeel lang weg ben, dan stuur je wat naar mijn fobo en dan krijg ik een mailtje
Nee joh, maar stel datquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
ohjyeaaah ok maar niet zover laten komen he
Welke boekenquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik wil eigenlijk ook andere dingen gaan doen, films kijken, filmpjes maken, lezen, schrijven. En vooral lezen, wnt ik heb nog heeeel veel boeken staan hier.
Nou, beneden ligt Stoner die ik eigenlijk wel wil lezen aangezien jij die zo leuk vind. En nog wat boeken die mijn vader heeft.quote:
Ga stoner lezen, het is zo mooiquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, beneden ligt Stoner die ik eigenlijk wel wil lezen aangezien jij die zo leuk vind. En nog wat boeken die mijn vader heeft.
En nog heel veel chicklitsMaar dat leest zo makkelijk weg
Ik ga Herman Koch lezen denk ikquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ga stoner lezen, het is zo mooi
Ik wil 'm ook nog opnieuw lezen, maar ik wil eerst nog een ander goed boek lezen, maar ik weet niet welke
mountain dewquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:11 schreef timmmmm het volgende:
Wat een toffe topicpointer. Volgens mij had ik toen teveel gedronken
hoiiiiiiquote:
Klap klapquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:10 schreef Trollscience het volgende:
WHAT A BUNCH OF FOOOOOOLS WE LOVERS AAAAAAAAAAAAAARE
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:51 schreef badschaap het volgende:
zo vandaag naar de kapper geweest, nu si er weer een heel stuk vanaf ±P
In de zomer mogen ze der met de tondeuze overheen, kale koppe niet te stoppe xd
de hamvraag is: heb je hem geneuktquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik droomde zonet dat ik een date had met harry styles
we gingen naar de bios en toen disney world maar hij verpestte de date en toen was ik boos en probeerde hij het aldoor goed te maken
geef het aan bij Dannyquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:55 schreef Trollscience het volgende:
kun je bepaalde posts niet gewoon favouriten
quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
de hamvraag is: heb je hem geneukt
ik heb t boek gelezenquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:13 schreef supersof het volgende:
Wie heeft "Alleen maar nette mensen" gezien?
Is er een boek van ja?quote:
Volgens mij staat dat ook aan het beginquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Is er een boek van ja?ik kijk het nu
Oh ik kijk het begin nooit zo aandachtigquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat ook aan het begin
jaquote:
nee ik moet eigenlijk lerenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
iedereen gaat uit vanavond en ik moet uitzieken![]()
ga jij niet weg lb?
quote:
ik voel je probleemquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:12 schreef Etsu het volgende:
al 2 weken niet geweest omg mn keel bezorgt me een kutleven
ja verder uitgeziekt en denk dat ik dat nog wel een poosje mag doen hihiquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:13 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoe is het Etsu en arachide.?
wat leuks meegemaakt? ik verveel me zo
ik ga dinsdag weer naar dokter en vragen om nog meer antibiotica, want deze slaat niet aanquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
ik voel je probleem
ik moet eigenlijk aan de antibiotica maar ben te lui om naar dokter te gaan
ik ben bruinquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik kan niet wachten op mooi weer
lange afstanden fietsen bohh![]()
bruin worden en afvallen tegelijk
Ik verveel me ook, ik zit op iets te wachten wat voor mijn gevoel eeeeeeeeuwen lijkt te duren, maar het is pas een dag. Het is allemaal wat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:13 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoe is het Etsu en arachide.?
wat leuks meegemaakt? ik verveel me zo
MYSTERIEUS HOOR. O O O WAT ZOU DAT TOCH ZIJN?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik verveel me ook, ik zit op iets te wachten wat voor mijn gevoel eeeeeeeeuwen lijkt te duren, maar het is pas een dag. Het is allemaal wat.
Heb je het nu over mijn uitwerpselen, zodat jij ook bruin bent?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
JA DUW HET MAAR IN MN GEZICHT
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
JA DUW HET MAAR IN MN GEZICHT
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je het nu over mijn uitwerpselen, zodat jij ook bruin bent?
ik heb ooit een keer schoenpoets spul geprobeerd voor de grapquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je het nu over mijn uitwerpselen, zodat jij ook bruin bent?
ZWARTE PIETquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb ooit een keer schoenpoets spul geprobeerd voor de grap
het hielp
Mijn vriend zei precies hetzelfdequote:Op zaterdag 13 april 2013 20:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
MYSTERIEUS HOOR. O O O WAT ZOU DAT TOCH ZIJN?
festivalchicks zijn lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb het overzicht van werk ontvangenop welke data ik eventueel kan werken.
gratis naar zoveel festivalsen ik hoef er alleen drank te schenken
Is er weer TC?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:21 schreef Monopoly het volgende:
Over een minuut of 40 Monopoly live op den radio. Veel bier ende muziek.
Verzoekjens of de groetjes doen kan! PM/DM
Intunen om 21.00 bitte!
http://yp.shoutcast.com/sbin/tunein-station.pls?id=419618
sickquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb het overzicht van werk ontvangenop welke data ik eventueel kan werken.
gratis naar zoveel festivalsen ik hoef er alleen drank te schenken
er zijn maar 30 van de 110 mensen aangenomen dus dat heeft mijn ego wel een kleine streel gegevenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
festivalchicks zijn lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Snap ik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
er zijn maar 30 van de 110 mensen aangenomen dus dat heeft mijn ego wel een kleine streel gegeven
HOU OP IK WIL OOK NAAR RWquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
sick
IK HEB ZO FUCKING VEEL ZIN IN PINKPOP EN ROCKWERCHTERRRR
jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Is het onredelijk om mijn ouders om 22:00 en 2:00 naar de kroeg en terug te laten rijden? 10km
Ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Is het onredelijk om mijn ouders om 22:00 en 2:00 naar de kroeg en terug te laten rijden? 10km
Ja zekerquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HOU OP IK WIL OOK NAAR RW
we gaan wel even meeten op pp
Ja, want je kan ook met de fiets.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
quote:
ik wil naar szigetquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HOU OP IK WIL OOK NAAR RW
we gaan wel even meeten op pp
dat laatste, periodquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
ik wil naar szigetmaarja, sziget en bij je ouders wonen of geen sziget en samenwonen. Moeilijke keuze.
Dan drink je niet he.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Omdat ik niet aangeschoten alleen 10km door een bos ga fietsen
neem een chick meequote:Op zaterdag 13 april 2013 20:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon met meerdere maten een taxi charteren. Dan ben je voor nog geen 10 euro heen en weer. Kosten splitten alles.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niet komende keer, maar de keer daarop kom ik weer. En Littlebrownie gaat dan mee, dat weet ze alleen nog niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kom je weer een keer sjoelen en bier drinken ?
HA gayquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Goed bezig. Hosselen voor ze het weten. Je bent een snelle leerlingquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet komende keer, maar de keer daarop kom ik weer. En Littlebrownie gaat dan mee, dat weet ze alleen nog niet.
Heb je zo Moira. gehosseld?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed bezig. Hosselen voor ze het weten. Je bent een snelle leerling
kjoetquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, hosselen was niet nodig. Dat was gewoon voorbestemd
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, hosselen was niet nodig. Dat was gewoon voorbestemd
het is wat meidquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
iedere keer als ik vulgaire dingen reblog op tumblr denk ik er ineens aan dat mensen uit het echte leven mij ook followen en het dus kunnen zien
ik kan ze nooit meer recht in de ogen kijken.
#liefdagboek
lobi forever ly wjnmk wntbquote:
Naam komt me wel bekend voor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:56 schreef supersof het volgende:
Oke film was best leuknu Pitch Perfect, iemand die deze al gezien heeft?
het telkens op youtube tegen dus ik dacht okee ik ga het wel kijkenquote:
VAquote:
Nou wie weet vind je het wel een hele leuke film.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:01 schreef supersof het volgende:
Ik kom
[..]
het telkens op youtube tegen dus ik dacht okee ik ga het wel kijken
I FEEL THIS FOR YOOUUUquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:01 schreef Monopoly het volgende:
AAAAAH, Mono is aan op de radio![]()
http://yp.shoutcast.com/sbin/tunein-station.pls?id=419618
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |