Ahh, daar hebben we de eerste gasten alquote:
Jij niet?quote:
Alles wat buiten je zolderkamer afspeelt, maar ander onderwerp XD krijg er al rillingen van als ik erover denk hihiquote:
ETEN DANquote:
Frituren?quote:
Send me somequote:
wat voor pietza?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Bijna geen snacks meeroven aangezet, pizza
Doe maar jaloers maken.quote:
de mac?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe maar jaloers maken.
Nee eigenlijk ook niet. Ik heb helemaal geen trek in pizza nuSnacks zouden er wel in gaan trouwens
Morgen bij 1 van de lekkerste restaurants van Nederland eten
quote:
Van mij mag jequote:
Ik ben heel het jaar door jarigquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van mij mag jeAls je er op je verjaardag heen gaat mag je gratis trouwens
Vandaar dat je zo`n ouwe zak bentquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ben heel het jaar door jarig
Oh jammerquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh jammer
Naja voor diegene die nog de fotos langs zien komen
IM NOT EVEN JELLY HAHAHA NU WEER WEG XDXDXDDXDDSAWRTEW5DUFASHJDGC89VSADNJDCBY Vquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh jammer
Naja voor diegene die nog de fotos langs zien komen
doe de groeten aan je moederquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
IM NOT EVEN JELLY HAHAHA NU WEER WEG XDXDXDDXDDSAWRTEW5DUFASHJDGC89VSADNJDCBY V
Zekerss, met jou ook?quote:
Oh ja? Tot hoelang?quote:
Netjes. Nog plannen?quote:
Zeker, zojuist een ontzettend leuke online samenkomst gehad.quote:
Jij date wel veel sukkels he?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ben al thuis
twas een sukkel
Ja ook goedquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zeker, zojuist een ontzettend leuke online samenkomst gehad.
En hoe gaat het met jou?
Hij vroeg het aan mij hoor?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zeker, zojuist een ontzettend leuke online samenkomst gehad.
En hoe gaat het met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |