Ze zijn inderdaad ook beiden Amerikaans. Maar dat is nog steeds niet de grootste overeenkomst.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
Tsssss. Komen ze uit hetzelfde land (Amerika?), hebben ze een liedje dat hetzelfde heet?
Bijna! Ze zijn beide op latere leeftijd doorgebroken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Ze waren weggezakt in de obscuriteit toen ze opeens op latere leeftijd weer een mooi album maakten?
Neuh, zij leidde een vrij normaal bestaan. Ze was gevangenbewaarder voor haar doorbraak.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
Is dat die mevrouw die zoveel ellende meemaakte dat een plaat er maar niet van kwam?
Hij was van de week in Amsterdam en is vanavond bij Jools. De foto komt uit de documentaire over meneer. Die werd eerder deze week op Ned2 uitgezonden.quote:
Ik heb daar de afgelopen tijd hele oorlogen uitgevochten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zie je dat nu ook slowchats opent, Scrutinizer.
Waarover?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb daar de afgelopen tijd hele oorlogen uitgevochten.
Dit dus.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
En nu weet ik meteen wie meneer isLekker handig, Scrutinizer.
Het gaat dus om mevrouw, hè?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, ik weet wie het is. Het stond in de link die je postte, slimmie. Die ik kopieerde om hier neer te zetten. Maar mevrouw weet ik niet.
Ja. Waarom beschrijf je Charles Bradley dan voor mij?quote:
Omdat ik je er even op wilde wijzen dat die documentaire op Uitzending Gemist terug te kijken is en hij vanavond bij Jools te horen is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja. Waarom beschrijf je Charles Bradley dan voor mij?
Dank je. Ik vind het verder niet zo boeiend.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Omdat ik je er even op wilde wijzen dat die documentaire op Uitzending Gemist terug te kijken is en hij vanavond bij Jools te horen is.
Ik moet nog zoveel kijken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is anders wel een grappige docu.
Over een groepje mensen daar die elders op internet afspraken maakte om hier op FOK! users weg te treiteren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb nog geen antwoord waar die oorlog over ging.
Lekker volwassen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Over een groepje mensen daar die elders op internet afspraken maakte om hier op FOK! users weg te treiteren.
En jij nam het op voor de potentiële slachtoffers?quote:
Ik ben inderdaad de strijd aangegaan. Ben voor heel wat uitgemaakt, zelfs voor Nazi.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En jij nam het op voor de potentiële slachtoffers?
Echt, ik weet het niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Mevrouw treedt op met de huisband van het platenlabel. Zij begeleidden ook Amy Winehouse.
Idd:quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben inderdaad de strijd aangegaan. Ben voor heel wat uitgemaakt, zelfs voor Nazi.
Dat is omdat je de documentaire nog niet gezien hebt.quote:
Klopt (2x).quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is omdat je de documentaire nog niet gezien hebt.![]()
en niet opgelet hebt toen ik vertelde dat ik naar een concert van haar ben geweest in Paradiso
Nou, hier geef ik het startsein. Ik zou er echter niet aan beginnen als ik jou was. Het is een moeilijk te begrijpen gebed zonder end.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Idd:![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een zielepieten. Heb je een linkje?
wyccie is gevangenbewaarster? Of maakt mevrouw ook lekkere cheesecakes?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie heeft inderdaad ook een grote overeenkomst met deze mevrouw.
Ze zijn beide van benedengemiddelde lengte.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
wyccie is gevangenbewaarster? Of maakt mevrouw ook lekkere cheesecakes?
Een meter 50, zo'n beetje?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zijn beide van benedengemiddelde lengte.
Formaat Van Velzen, zullen we maar zeggen.quote:
Ik had haar eigenlijk al verwacht.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Formaat Van Velzen, zullen we maar zeggen.
(Ik zit uiteraard te wachten totdat wyccie opduikt.)
Ja, want ze post hier alleen als ik er ben, hè?quote:
Ik ben het woord "nazi" idd nog niet tegengekomen. Wat een stelletje kutwijven, zeg.quote:ik lees trouwens dat die link die ik gaf al deel 2 of 3 van de oorlog was. kennelijk zijn we in de SC gestart
Klopt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, want ze post hier alleen als ik er ben, hè?
Ik weet ook niet zeker of dat ook op FOK! uitgesproken wordt. Maar op een gegeven moment vraagt Yvonne wie de mensen zijn die op KK afspraken maken om hier te komen kloten. Zowel Copycat als ik hebben uiteindelijk die namen genoemd. Daarover maakte iemand van de genoemden een enorm drama met een verhaal over haar oma die desgevraagd geen Joden aangaf bij de Duisters. Copycat werd toen op KK als moffenhoer omschreven.quote:[..]
Ik ben het woord "nazi" idd nog niet tegengekomen. Wat een stelletje kutwijven, zeg.
Ja, zover had ik gelezen. Ik zit nu in het tweede FB-item. Aan SC begin ik niet meer, hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet ook niet zeker of dat ook op FOK! uitgesproken wordt. Maar op een gegeven moment vraagt Yvonne wie de mensen zijn die op KK afspraken maken om hier te komen kloten. Zowel Copycat als ik hebben uiteindelijk die namen genoemd. Daarover maakte iemand van de genoemden een enorm drama met een verhaal over haar oma die desgevraagd geen Joden aangaf bij de Duisters. Copycat werd toen op KK als moffenhoer omschreven.
Het oplaaien van die strijd heeft ook een hele week doorgewoed, ik zou het ook bij de FB houdenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, zover had ik gelezen. Ik zit nu in het tweede FB-item. Aan SC begin ik niet meer, hoor![]()
Ongelooflijk hoe mensen zo weinig historisch besef kunnen hebben en de oorlog er met de haren bijslepen.
Nee, dat snap ik ook niet. Dat ze daar ook nog hele stukken posten van wat hier op FOK! gepost is, is gewoon bizar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Pfffffffff ik ben er KLAAR mee. Begrijp ook niet waarom mensen op verschillende fora posten.
Ziekelijk is het woord dat je zoekt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, dat snap ik ook niet. Dat ze daar ook nog hele stukken posten van wat hier op FOK! gepost is, is gewoon bizar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |