quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se zwaar te squatten, gaat mij meer om dat ik lekker diep kan gaan met 40 kg ofzo. Ik moet trouwens zorgen dat ik niet teveel massa creeer in mijn benen anders ben ik meteen zo biggie.
Wat een slechte Turks.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje lomp ja.
[..]
Evet abi, ben turkce bilmiyorum..
quote:
Je dacht, ik leer de taal van de moffen en die faggots met hun stokbroden en nog twee dode talen maar de echt belangrijke taal niet?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]daarom ik kan het niet, nooit geleerd.Had op de middelbare school 6 talen dus ook geen zin om nog Turks te gaan leren, was lang ook anti-turk..Ik versta het wel weer als mijn moeder aan het praten is.
abiiiiiquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]daarom ik kan het niet, nooit geleerd.Had op de middelbare school 6 talen dus ook geen zin om nog Turks te gaan leren, was lang ook anti-turk..Ik versta het wel weer als mijn moeder aan het praten is.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:39 schreef Levolution het volgende:
[..]vieze reus met je humaan growh harmone
Yes....maar heb nog dagelijks profijt van Latijn en Grieks en Frans( begrijp/versta het meeste).quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je dacht, ik leer de taal van de moffen en die faggots met hun stokbroden en nog twee dode talen maar de echt belangrijke taal niet?
Hahaha gewoon same thoughts hier!quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
eh hoe kom jij aan me pics haal weg aub :s :s
Echt hequote:Op vrijdag 12 april 2013 22:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahaha gewoon same thoughts hier!
Hoe heb je profijt van Latijn en Grieks dan? Ik heb er geen flikker meer aan. Oké Latijn nog wel enigszins door herkenbaarheid van woorden in andere talen enzo maar Grieks.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Yes....maar heb nog dagelijks profijt van Latijn en Grieks en Frans( begrijp/versta het meeste).
Lijkt me ook zo'n typisch crashdieet-gevalletje, zonder enige vorm van krachttraining.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Geen figuur meer over inderdaad, geen borsten en denk dat de achterkant al helemaal huilen is
Latijn is de moeder taal van alle Romaanse talen en ook Engels heeft veel woorden die er vandaan komen. Er is me nog veel bijgebleven en met Grieks hetzelfde, het is ook gewoon vet dat ik het ook kan lezen, begrijpen helaas niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoe heb je profijt van Latijn en Grieks dan? Ik heb er geen flikker meer aan. Oké Latijn nog wel enigszins door herkenbaarheid van woorden in andere talen enzo maar Grieks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:47 schreef G.R.S. het volgende:
before
[ afbeelding ]
afterZiek man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zon saggy bips en geen mooie overloop van rug naar bil.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Geen figuur meer over inderdaad, geen borsten en denk dat de achterkant al helemaal huilen is
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:47 schreef G.R.S. het volgende:
before
[ afbeelding ]
aftervieze roidgutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwennijdquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja zon saggy bips en geen mooie overloop van rug naar bil.
Waarom hebben al die mensen tattoos.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:51 schreef G.R.S. het volgende:
http://fukcyeahbeforeandafters.tumblr.com/
motivatiemateriaal voor jullie
tja jullie noemen het verneuken. ik noem het gewoon jezelf zijn en een dikke swag hebben.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Waarom zou je betalen om je lichaam zo te verminken
Dit is het gym topic waar we keihard weights pompen, niet het dikkerdjes topic. Die zit ergens in LIFquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:51 schreef G.R.S. het volgende:
http://fukcyeahbeforeandafters.tumblr.com/
motivatiemateriaal voor jullie
aan een dikke swag heb je weinig als je straks een uitkering moet aanvragen omdat je alleen bij growshops aan het werk komtquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
tja jullie noemen het verneuken. ik noem het gewoon jezelf zijn en een dikke swag hebben.
Dit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dit is het gym topic waar we keihard weights pompen, niet het dikkerdjes topic. Die zit ergens in LIF
Afvallen is veel makkelijker dan massa kweken vooral voor vrouwen. Cutten zonder spierbehoud is erg simpel en kan makkelijk met 2-3 kilo per week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit hoort idd in dieet of gezond slank.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dit is het gym topic waar we keihard weights pompen, niet het dikkerdjes topic. Die zit ergens in LIF
Afvallen is veel makkelijker dan massa kweken vooral voor vrouwen. Cutten zonder spierbehoud is erg simpel en kan makkelijk met 2-3 kilo per week
Ik vind dat je pas echte swag hebt als je uitkering trekt en hele dag lift.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
aan een dikke swag heb je weinig als je straks een uitkering moet aanvragen omdat je alleen bij growshops aan het werk komt
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:56 schreef JackieBrown het volgende:
dit is wel een beetje mn (enigszins haalbare) streefalleen met meer definitie in armen
Jij bent ook kleiner dan 1.60?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En uiteraard kuurt met geld van de overheidquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik vind dat je pas echte swag hebt als je uitkering trekt en hele dag lift.
Dat geld is helemaal niet van de overheid.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
En uiteraard kuurt met geld van de overheid
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:56 schreef JackieBrown het volgende:
dit is wel een beetje mn (enigszins haalbare) streefalleen met meer definitie in armen
Ben je al beetje op weg daar naar toe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
je moet ook met je armen langs je lichaam staanquote:
Best wel, alleen meer definitie in m'n bovenbenen, maar ze spant denk ik ook niet aan op die pic.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Ben je al beetje op weg daar naar toe?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Best wel, alleen meer definitie in m'n bovenbenen, maar ze spant denk ik ook niet aan op die pic.
Alleen zo'n inimini middeltje heb ik (nog) niet.
Come at me nepturkoe.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Anders zou ik zeggen zieke man. Stomme oostblokkert!
aahh oke! Mooi lichaam heeft ze trouwens.quote:
Ja ik ook, ben nu bezig met foto's aan het maken en merk ook wel dat er meer definitie op mijn bovenbenen mag.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Best wel, alleen meer definitie in m'n bovenbenen, maar ze spant denk ik ook niet aan op die pic.
Hoe lang ben je?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ook een mooi lichaam, nog steeds taille etc. Jij bent dan zeker wel wat langer?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
aahh oke! Mooi lichaam heeft ze trouwens.
Ik neig meer naar haar lichaam:
[ afbeelding ]
Gaat me verdomd veel tijd kosten.
Zo'n baas ditquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:07 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
de mijneook omdat ik groot fan ben van hem
maar ik zit er nog jaren vanaf
Sick. Die rug ookquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is mijn streef met net iets meer boulder shoulders, upper-chest en armen, over circa twee jaar:
[ afbeelding ]
Nee, 1.57 maar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ook een mooi lichaam, nog steeds taille etc. Jij bent dan zeker wel wat langer?
[..]
Zo'n baas dit
dik aan de sappenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is mijn streef met net iets meer boulder shoulders, upper-chest en armen, over circa twee jaar:
[ afbeelding ]
vrijwel ieders streeffysiek eigenlijkquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:17 schreef JackieBrown het volgende:
En ik wil van die hangende crunches doen, kan even geen gifje vinden.
Golden oldie. Levo, laten we gwn keiharde juices in onze kadavers kankeren.quote:
Jep, Franco is een held.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heeft hij z'n voeten nou alleen maar eromheen gehaakt?
[ afbeelding ]
En dan niet 1 maar gewoon 3 volle sets.
Is goed, kunnen we elkaar lekker injects geven in de glutes en kusje erop voor de pijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Golden oldie. Levo, laten we gwn keiharde juices in onze kadavers kankeren.
Wel met deze pleister okequote:Op vrijdag 12 april 2013 23:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is goed, kunnen we elkaar lekker injects geven in de glutes en kusje erop voor de pijn.
Met zo'n mooie pleister heb ik geeneens juice nodig om te gainen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wel met deze pleister oke
[ afbeelding ]
Alpha as fuark als je daarmee aan komt lopen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Met zo'n pleister heb ik geeneens juice nodig om te gainen.
sik kentquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Met zo'n mooie pleister heb ik geeneens juice nodig om te gainen.
Ik ga er meteen een paar inslaan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Met zo'n mooie pleister heb ik geeneens juice nodig om te gainen.
hahah oww dat..:').quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://secondlife.com/
dit is echt een kei leuk spel
ik heb een eigen gym geopend, kom ook trainen dan
brah ik ga naar TR emigreren en eigen gym openen met apotheek ernaast voor zover ik weet zijn roids daar vrij verkrijgbaar zet ik mooi handeltje op kom je daar dan trainen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://secondlife.com/
dit is echt een kei leuk spel
ik heb een eigen gym geopend, kom ook trainen dan
Aww baby..quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:31 schreef Pastapipos het volgende:
Waarom skippen jullie mijn posts? Is dit vanwege mijn lengte? Ach wat flauw weer. Ik moet denk ik maar een beenverlenging aanschaffen.
hahaha zullen we samen een imperium opbouwen, onze eigen wereld waarin niemand ons kan storen enso? :$quote:
ben 1.62 en jy? kwil oowk zo;n verlenging mr gaat dat ten koste van me quads want dan wil ik nie?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:31 schreef Pastapipos het volgende:
Waarom skippen jullie mijn posts? Is dit vanwege mijn lengte? Ach wat flauw weer. Ik moet denk ik maar een beenverlenging aanschaffen.
Waar kom je vandaan uit Turkije?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
brah ik ga naar TR emigreren en eigen gym openen met apotheek ernaast voor zover ik weet zijn roids daar vrij verkrijgbaar zet ik mooi handeltje op kom je daar dan trainen?
Ik kom direct broer. No joke. Wel aan de zee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
brah ik ga naar TR emigreren en eigen gym openen met apotheek ernaast voor zover ik weet zijn roids daar vrij verkrijgbaar zet ik mooi handeltje op kom je daar dan trainen?
:$ ja en dan een virtuele subway openen!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
hahaha zullen we samen een imperium opbouwen, onze eigen wereld waarin niemand ons kan storen enso? :$
Bolu, jij?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan uit Turkije?
Sowieso aan zee, ik koop ook visbootje zodat we naar verse eiwitten en omega 3 kunnen vissen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kom direct broer. No joke. Wel aan de zee.
is goed ik heet engelbert en hoe heet jij dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
:$ ja en dan een virtuele subway openen!!
Maar 1.85. Ik heb het gevoel dat mensen mij vaak over het hoofd zien. Dit komt mijn werkprestaties en contact met meiden niet ten goede. Een kleine 10-15 centimeter erbij zou al mijn problemen oplossen. Ik weet zeker dat mijn lengte het probleem isquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ben 1.62 en jy? kwil oowk zo;n verlenging mr gaat dat ten koste van me quads want dan wil ik nie?
OMG MAN. MAAK ME NIET ZO ENTHOUSIAST.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bolu, jij?
[..]
Sowieso aan zee, ik koop ook visbootje zodat we naar verse eiwitten en omega 3 kunnen vissen.
Karaman.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bolu, jij?
[..]
Sowieso aan zee, ik koop ook visbootje zodat we naar verse eiwitten en omega 3 kunnen vissen.
Johannah.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
is goed ik heet engelbert en hoe heet jij dan?
Lieve pasta,quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Maar 1.85. Ik heb het gevoel dat mensen mij vaak over het hoofd zien. Dit komt mijn werkprestaties en contact met meiden niet ten goede. Een kleine 10-15 centimeter erbij zou al mijn problemen oplossen. Ik weet zeker dat mijn lengte het probleem is
Ja is goed.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goed. We noemen onze stad Engelbert-Johanna G-Town, capiche.
LUISTER NIET NAAR HAAR!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lieve pasta,
lengte is maar een getal. Het gaat om wat er in je hart zit.
Doe ik niet. Mensen nemen me niet serieus op deze lengte. Ik móet langer zijn.quote:
Je moet gewoon meer liften.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:45 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Doe ik niet. Mensen nemen me niet serieus op deze lengte. Ik móet langer zijn.
Jep gewoon al je geld in een beenverlenging steken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:45 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zijn mn spieren nou ook al niet goed voor je?!quote:
Ik zou ook balen als ik onder de 1,90m wasquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:45 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
quote:
Ah okeequote:Op vrijdag 12 april 2013 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, woensdag is ze in Rotterdam. Hoop dat ik even op de foto kan
je vaders ook xDquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
dit topic is kk gay geworden vriend tfoe
Je pic doet het niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:56 schreef Sapstengel het volgende:
Met deze twee wil ik ook wel even op de foto
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:04 schreef Fanta-stick het volgende:
Aangezien het niet echt een goede bb-topic waardige fotos zijn gewoon hier. Sowieso moet ik meer definitie zien te krijgen op mijn quads en om die reden train ik liever niet te zwaar ( geen squats van 70 kg bijv).TR gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Nu wel.quote:
Maar dan worden je benen ook groter.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:06 schreef Ethanolic het volgende:
Meer massa = meer definitie = hogere gewichten.
Daarom cutten, alleen merk ik dat het laatste bij mijn benen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nu wel.
Zwaar trainen kan best trouwens, groeien je spieren ook van, dus meer definitie. Alleen wel icm lager in BF gaan.
Lager vetpercentage = meer definitie.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:06 schreef Ethanolic het volgende:
Meer massa = meer definitie = hogere gewichten.
Gaat niet zo hard, doe gewoon wat hij zegt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar dan worden je benen ook groter.
Meer spiermassa = relatief minder vet = lager vetpercentage = meer definitiequote:Op zaterdag 13 april 2013 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lager vetpercentage = meer definitie.
Jep en ben pas 1,5 maand weer bezig..dus ik moet nog afwachten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gaat niet zo hard, doe gewoon wat hij zegt.
Dat slaat dus nergens op want meer massa hoeft niet te betekenen dat je relatief minder vet hebt. Als je definitie wilt moet je vp gewoon omlaag, punt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Meer spiermassa = relatief minder vet = lager vetpercentage = meer definitie
Icm massa ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lager vetpercentage = meer definitie.
Ook al heb je weinig massa, heb je alsnog definitie zodra je vp daalt, toch.quote:
ja kyk ma na ectos met hun sikspeckquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ook al heb je weinig massa, heb je alsnog definitie zodra je vp daalt, toch.
Bij fanta?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:13 schreef Ethanolic het volgende:
Denk iig niet dat er veel definitie overblijft met deze massa.
Ik deed dus zon vp-test met die klemmen (3 punten).degene die het deed bij mij kon geen vet pakken op mijn been met die klem terwijl ik wel weet dat er gewoon vet zit, waarschijnlijk onderhuids en bij mij gaat het vet bij mijn benen pas als laatste weg. Eerst in mijn gezicht, daarna buik armen etc.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat slaat dus nergens op want meer massa hoeft niet te betekenen dat je relatief minder vet hebt. Als je definitie wilt moet je vp gewoon omlaag, punt.
Klopt, dat is bij vrouwen vaak zo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
bij mij gaat het vet bij mijn benen pas als laatste weg. Eerst in mijn gezicht, daarna buik armen etc.
Als je meer spiermassa aanmaakt terwijl je vetmassa hetzelfde blijft, heb je toch relatief minder vet?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat slaat dus nergens op want meer massa hoeft niet te betekenen dat je relatief minder vet hebt. Als je definitie wilt moet je vp gewoon omlaag, punt.
Wat bedoel je? Dat er geen massa meer overblijft als ik definitie krijg of wah?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:13 schreef Ethanolic het volgende:
Denk iig niet dat er veel definitie overblijft met deze massa.
Je hebt gelijk kardes, 'relatief' moest ik er niet bijzetten. Maar ik vind niet dat meer massa gelijk staat aan meer definitie.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als je meer spiermassa aanmaakt terwijl je vetmassa hetzelfde blijft, heb je toch relatief minder vet?
Bijv 10kg vet op 50kg spier (20%) is relatief meer dan 10kg vet op 60kg spier (16,67%).
Nee natuurlijk niet, definitie komt met lager vp, daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt gelijk kardes, 'relatief' moest ik er niet bijzetten. Maar ik vind niet dat meer massa gelijk staat aan meer definitie.
Hij bedoelt dat je gewoon zwaarder moet squatten en verder je bek moet houden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat er geen massa meer overblijft als ik definitie krijg of wah?
Hoe krijg je dan meer massa en een lager VP? Met massa komt vet, toch.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, definitie komt met lager vp, daar heb je gelijk in.
Maar lager vp is dus ook te behalen door massa te vergroten. Natuurlijk kan Fanta definitie krijgen door al het vet weg te branden maar ze wil geen auschwitz definitie dus beter gaat ze wel die massa of kuur zetten.
Hahah auschwitz definitie. Ik ga kuurtje zetten wil niet te hard werken voor mijn gains enzo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, definitie komt met lager vp, daar heb je gelijk in.
Maar lager vp is dus ook te behalen door massa te vergroten. Natuurlijk kan Fanta definitie krijgen door al het vet weg te branden maar ze wil geen auschwitz definitie dus beter gaat ze wel die massa of kuur zetten.
Gaat helaas niet..maar ik ga morgen wel langs de F4F Rotterdam Centraal daar verkopen ze tijdelijk dagpasjes en dan kan ik even gebruik maken van een squatrek.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je gewoon zwaarder moet squatten en verder je bek moet houden.
kuurtje natuurlijk, prima droge massa te pakken met tren of winny togquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe krijg je dan meer massa en een lager VP? Met massa komt vet, toch.
Klopt, maar ik denk wel dat ze noobgains kan maken op die squat nog, ook tijdens cut. Maar ze doet alsof ze niet hoger wil gaan omdat ze anders te dikke benen krijgt, dat is nonsens.quote:Nah, ze heeft ook nog een zwemband, dus ik zou, als ik haar was, sowieso cutten tot een lager vp en daarna optimaal massa gainen.
Die is minder geworden brah! Het is toch gewoon lastig massa te creeeren als je op 1500 kcal leeft per dag en daarnaast ook nog cardio doet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe krijg je dan meer massa en een lager VP? Met massa komt vet, toch.
Nah, ze heeft ook nog een zwemband, dus ik zou, als ik haar was, sowieso cutten tot een lager vp en daarna optimaal massa gainen.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:22 schreef Levolution het volgende:
Maar ze doet alsof ze niet hoger wil gaan omdat ze anders te dikke benen krijgt, dat is nonsens.
Hoe squat je nu dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah auschwitz definitie. Ik ga kuurtje zetten wil niet te hard werken voor mijn gains enzo.
[..]
Gaat helaas niet..maar ik ga morgen wel langs de F4F Rotterdam Centraal daar verkopen ze tijdelijk dagpasjes en dan kan ik even gebruik maken van een squatrek.
Daar train ik ook morgenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah auschwitz definitie. Ik ga kuurtje zetten wil niet te hard werken voor mijn gains enzo.
[..]
Gaat helaas niet..maar ik ga morgen wel langs de F4F Rotterdam Centraal daar verkopen ze tijdelijk dagpasjes en dan kan ik even gebruik maken van een squatrek.
Mijn max was 55 kg. Nu squat ik 30/35 kg en til ik de barbell over mijn hoofd, verre van ideaal. Ik denk dat ik wel zwaarder kan als ik een squatrek heb.quote:
Ah, geen squatrek dus. Waar til je de bar vanaf?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mijn max was 55 kg. Nu squat ik 30/35 kg en til ik de barbell over mijn hoofd, verre van ideaal. Ik denk dat ik wel zwaarder kan als ik een squatrek heb.
Okeee braaaah! Als je goed leest zie je dat ik zeg dat je moet cutten en daarna massa moet gainen. Cardio hoef je niet eens te doen, maar kan wel handig zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die is minder geworden brah! Het is toch gewoon lastig massa te creeeren als je op 1500 kcal leeft per dag en daarnaast ook nog cardio doet.
Op de één of andere manier zijn dat altijd ecto's, wtf man. Allemaal van die voetbalkneusjes.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
F4F Rotterdam Centraal heeft trouwens wel het slechtse sportschoolpersoneel wat ik ooit heb gezien. Bestaat voornamelijk uit ecto tuig dat voor de ingang zit te roken of blowen en alleen maar met hun telefoon bezig zijn en niet eens accentloos nederlands kunnen
De grond..ik doe een soort powerclean en dan zet ik hem op mijn rug.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ah, geen squatrek dus. Waar til je de bar vanaf?
Ik ben daar begonnen met trainen toen was het wel anders..Aardige mensen met een redelijk fysiek en die altijd paraat stonden om te helpen. Maar een van hun was ook gewoon een dealerquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
F4F Rotterdam Centraal heeft trouwens wel het slechtse sportschoolpersoneel wat ik ooit heb gezien. Bestaat voornamelijk uit ecto tuig dat voor de ingang zit te roken of blowen en alleen maar met hun telefoon bezig zijn en niet eens accentloos nederlands kunnen
Oke oke..Cardio doe ik voor mijn conditie..quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Okeee braaaah! Als je goed leest zie je dat ik zeg dat je moet cutten en daarna massa moet gainen. Cardio hoef je niet eens te doen, maar kan wel handig zijn.
Ik gooi het altijd door m'n whey heen man.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:30 schreef Levolution het volgende:
yuri heb vandaag creatine genomen echt nie normaal heb dikke plfokop nu hou zoveel vocht vast dat ik striae heb wat moet ik doen
Nee maar even serieus die shit lost niet op in water, gewoon dikke neerslag. Ben wel blij dat het smaakloos is, had in mijn tienerjaren ooit eens creatine met een smaakje en werd paars in water was echt vies.
Hmm, dat is zeker beperkend inderdaad. Op een squatrack kan je sowieso meer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
De grond..ik doe een soort powerclean en dan zet ik hem op mijn rug.
Als het 5gr oid is; gewoon rechtstreeks in de mond duwenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:30 schreef Levolution het volgende:
yuri heb vandaag creatine genomen echt nie normaal heb dikke plfokop nu hou zoveel vocht vast dat ik striae heb wat moet ik doen
Nee maar even serieus die shit lost niet op in water, gewoon dikke neerslag. Ben wel blij dat het smaakloos is, had in mijn tienerjaren ooit eens creatine met een smaakje en werd paars in water was echt vies.
Je hoeft ook alleen maar Fitvak A te hebben om daar instructeur te zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Op de één of andere manier zijn dat altijd ecto's, wtf man. Allemaal van die voetbalkneusjes.
Fucking geniaal deze man, wat moest ik zonder jou brah.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik gooi het altijd door m'n whey heen man.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:04 schreef Fanta-stick het volgende:
Aangezien het niet echt een goede bb-topic waardige fotos zijn gewoon hier. Sowieso moet ik meer definitie zien te krijgen op mijn quads en om die reden train ik liever niet te zwaar ( geen squats van 70 kg bijv).2e is netjessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Snuiven kan ook nog.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:32 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Als het 5gr oid is; gewoon rechtstreeks in de mond duwen
Zo pakte ik hem ook heel lang. Of met sterke trainingspartner die m in m'n nek legde waardoor ik nog meer gewicht kon, Ghetto squats in hotelgymmetjes met Etha op die manierquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
De grond..ik doe een soort powerclean en dan zet ik hem op mijn rug.
Oké. Succes.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oke oke..Cardio doe ik voor mijn conditie..
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Fucking geniaal deze man, wat moest ik zonder jou brah.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:32 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Als het 5gr oid is; gewoon rechtstreeks in de mond duwen
Ja ik durf het gewoon nog niet, zeker zonder spotter ga ik niet experimenteren met zware gewichten. Ik klink als een puss maar wil alles voorzichtig doen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hmm, dat is zeker beperkend inderdaad. Op een squatrack kan je sowieso meer.
Heb je al eens geprobeerd om hem van een seated OHP rack of incline bench press ofzo te tillen als bij een squatrek?
Zo deed ik het eens in Turkije waar ze geen squatrack hadden, werkte prima.
Pussy.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja ik durf het gewoon nog niet, zeker zonder spotter ga ik niet experimenteren met zware gewichten. Ik klink als een puss maar wil alles voorzichtig doen.
Ja daar dacht ik ook al aan maar heb geen gymbuddyquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zo pakte ik hem ook heel lang. Of met sterke trainingspartner die m in m'n nek legde waardoor ik nog meer gewicht kon, Ghetto squats in hotelgymmetjes met Etha op die manier
Hoeveel squat je trouwens?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zo pakte ik hem ook heel lang. Of met sterke trainingspartner die m in m'n nek legde waardoor ik nog meer gewicht kon, Ghetto squats in hotelgymmetjes met Etha op die manier
Ze wordt ontgroend.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef Snakey het volgende:
Wat zitten jullie allemaal te haten op Fanta?
Daarom ook nooit blessures gehad. Die pijn in mijn schouder is trouwens ook geen blessure maar beknelde ribben en nekwervels. Kan gewoon trainenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef Levolution het volgende:
white knight alles maar is juist verstandig om geen gevaarlijke dingen te doen dus goedzo meisje
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef Snakey het volgende:
Wat zitten jullie allemaal te haten op Fanta?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je kan hem wel bedanken maar hij disst keihard de 1e.
Pappa Snakes doet alsof hij de meisjes in bescherming neemt om vervolgens misbruik te maken van zijn machtspositie en hun vertrouwen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar heb ik betere manieren voor....
Jah, dat je bevallige biceps afgezeken worden door wat ecto's. I almost feel your pain, vrouw.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]. Dit voelde nog niet eens als haten het kan nog erger.
Ja dit inderdaad. Ze maken me onzeker totdat ik het een keertje zat ben en te zwaar ga benchen met klemmetjes.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, dat je bevallige biceps afgezeken worden door wat ecto's. I almost feel your pain, vrouw.
Ik bench altijd zwaar met klemmetjes problem?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja dit inderdaad. Ze maken me onzeker totdat ik het een keertje zat ben en te zwaar ga benchen met klemmetjes..
Women love power.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Pappa Snakes doet alsof hij de meisjes in bescherming neemt om vervolgens misbruik te maken van zijn machtspositie en hun vertrouwen.
hahaha dan gaan je borsten van extern naar intern als je de bar laat vallen xDquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja dit inderdaad. Ze maken me onzeker totdat ik het een keertje zat ben en te zwaar ga benchen met klemmetjes..
Waarom het glas halfleeg bekijken? Ik vind het niet erg als iemand hier op een nette manier zegt dat hij of zij mijn foto's niet mooi vindt of niet goed genoeg. Ik ben nog bezig met het ontwikkelen van mijn lichaam en feedback is altijd fijn mits normaal.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je kan hem wel bedanken maar hij disst keihard de 1e.
Ik ben geil en alleen. Ik kan het sleutelgat nemen of een poging bij 23 jarige doen. Ik koos dat laatste, wat waarschijnlijk niet gaat werken...quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Pappa Snakes doet alsof hij de meisjes in bescherming neemt om vervolgens misbruik te maken van zijn machtspositie en hun vertrouwen.
Daarom is gewoon een verkapte suicide attempt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Women love power.
[..]
hahaha dan gaan je borsten van extern naar intern als je de bar laat vallen xD
Niet (srs). Je kan wel een extra focus leggen waardoor er een kans is, maar in feite kan het niet aangezien je geen binnenste borstspier hebt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:48 schreef no1uknow het volgende:
he hoe kan ik de binnenkant van m'n chest trainen dan
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom het glas halfleeg bekijken? Ik vind het niet erg als iemand hier op een nette manier zegt dat hij of zij mijn foto's niet mooi vindt of niet goed genoeg. Ik ben nog bezig met het ontwikkelen van mijn lichaam en feedback is altijd fijn mits normaal.
Nee!! Verlaag jezelf niet tot dat soort shit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet (srs). Je kan wel een extra focus leggen waardoor er een kans is, maar in feite kan het niet aangezien je geen binnenste borstspier hebt.
Ik ben ook 23 jaar, ga je geen poging bij mij doen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben geil en alleen. Ik kan het sleutelgat nemen of een poging bij 23 jarige doen. Ik koos dat laatste, wat waarschijnlijk niet gaat werken...
Sleutegat, here I cume.
Nee joh geintje, ik bench niet eens met een stang.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee!! Verlaag jezelf niet tot dat soort shit.
eg wel je moet veel flyes doen en goed binnekant aanspanne je kan ook supersets doen met small grip bp hoe smaller je hem pakt hoe meer je de binnenkant paktquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet (srs). Je kan wel een extra focus leggen waardoor er een kans is, maar in feite kan het niet aangezien je geen binnenste borstspier hebt.
Als je je kont scheert, geen probleem.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ben ook 23 jaar, ga je geen poging bij mij doen?
Nee joh zoiets moet je harsen anders krijg je scherpe stoppels.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je je kont scheert, geen probleem.
Je bent nog nooit dicht bij een stang gewest he? Geef maar toe.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee joh geintje, ik bench niet eens met een stang.
Waarom gebruikt deze jongen zijn wenkbrauw als een snor?quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
eg wel je moet veel flyes doen en goed binnekant aanspanne je kan ook supersets doen met small grip bp hoe smaller je hem pakt hoe meer je de binnenkant pakt
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je bent nog nooit dicht bij een stang gewest he? Geef maar toe.
Sowieso G.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:53 schreef Fanta-stick het volgende:
Maar Yuri ik hoorde jou over mijn zwembanden he..Maar ik heb het idee dat jij die dikke Bosnier bent, klopt dat?
Ik durf niet n.a.v. dat verhaal dat op internet circuleert van die gast die het had geschoren en zijn zweet met poep ging mengen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je je kont scheert, geen probleem.
En dan van die harde stoppels in je neus krijgen tijdens het beffen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee joh zoiets moet je harsen anders krijg je scherpe stoppels.
Die eerste blijft gewoon nasty.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom gebruikt deze jongen zijn wenkbrauw als een snor?
[ afbeelding ]
Waarom heeft zij een hoofddoek op terwijl haar string zichtbaar is?
[ afbeelding ]
Hoe krijg ik zulke triceps?
[ afbeelding ]
Allemaal vragen.
[..]
[ afbeelding ]
Eh wat? Linkje?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik durf niet n.a.v. dat verhaal dat op internet circuleert van die gast die het had geschoren en zijn zweet met poep ging mengen.
What did I just read?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik durf niet n.a.v. dat verhaal dat op internet circuleert van die gast die het had geschoren en zijn zweet met poep ging mengen.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
En dan van die harde stoppels in je neus krijgen tijdens het beffen.
Ow wacht....
Gelukkig kan ik als vrouw zijnde beter wegkomen (wegzwemmen) met zwembandjes/neukteugels/lovehandles. Dan een dikke man.quote:
ok thanks man hier kan ik iets mee ik laat het weten hoe het gaatquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
eg wel je moet veel flyes doen en goed binnekant aanspanne je kan ook supersets doen met small grip bp hoe smaller je hem pakt hoe meer je de binnenkant pakt
Nee hoor, Levo pakt mij ook altijd lekker vast. :$:$ Maar jouw zwembandjes zijn inderdaad mooier en ronder.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:57 schreef Fanta-stick het volgende:
Gelukkig kan ik als vrouw zijnde beter wegkomen (wegzwemmen) met zwembandjes/neukteugels/lovehandles. Dan een dikke man.
Jij bent gewoon een bear. Oneluv.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee hoor, Levo pakt mij ook altijd lekker vast. :$:$ Maar jouw zwembandjes zijn inderdaad mooier en ronder.
heb foto van yuri gevonde dit was nadat ik hem had vastgepakt we sluite altijd af met deadliftsquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een bear. Oneluv.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:59 schreef Levolution het volgende:
Het wordt op de één of andere manier altijd homo-erotisch op FOK! zo ongeveer na middernacht.
Hetero mannen die homo-erotisch getinte grapjes kunnen maken. Zeker als het om een turk gaat. Srs je bent zeldzaam.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
heb foto van yuri gevonde dit was nadat ik hem had vastgepakt we sluite altijd af met deadlifts
[ afbeelding ]
Die man is mijn voorbeeld!quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
heb foto van yuri gevonde dit was nadat ik hem had vastgepakt we sluite altijd af met deadlifts
[ afbeelding ]
wie zegt dat ik hetero ben dan wat zijn dit voor vooroordelenquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Hetero mannen die homo-erotisch getinte grapjes kunnen maken. Zeker als het om een turk gaat. Srs je bent zeldzaam.
Hij is sowieso een baas. Door hem ben ik gaan twijfelen of ik m'n lichaamsbeharing gewoon zo laat. Als kleine Yuri en tevens aspirant-baas wou ik altijd al een baard en lichaamsbeharing.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Brah sowieso laten staan. Heb je ook sicke baard?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij is sowieso een baas. Door hem ben ik gaan twijfelen of ik m'n lichaamsbeharing gewoon zo laat. Als kleine Yuri en tevens aspirant-baas wou ik altijd al een baard en lichaamsbeharing.Nu ik het heb, wil ik het eigenlijk niet kwijt. Ik zie tegen die tijd wel hoe het staat.
Beren zijn leuk. Ik werd altijd poppetje,missy,klein meisje, kapoentje genoemdquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vrouwen noemen mij op de één of andere manier altijd een beer. Frappant en interessant tegelijk. Voel mij ook wel een beer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Voel mij ook wel Hulk.
[ afbeelding ]
Sorry swa.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
wie zegt dat ik hetero ben dan wat zijn dit voor vooroordelen
Welke? die neger met die football shirts?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben daar begonnen met trainen toen was het wel anders..Aardige mensen met een redelijk fysiek en die altijd paraat stonden om te helpen. Maar een van hun was ook gewoon een dealer.
Hij is nog niet helemaal maar hij is er al wel, soon, soon is die perfect. Het enige grappige is dat ik een kruin in mijn linker baard heb.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Brah sowieso laten staan. Heb je ook sicke baard?
* Yuri_Boyka noteert voor toekomstig gebruik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Beren zijn leuk. Ik werd altijd poppetje,missy,klein meisje, kapoentje genoemd. Gaat mijn reputatie denk ik dan.
Sowieso wil ik een Frank Zane baard broertje.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Brah sowieso laten staan. Heb je ook sicke baard?
Kruin in je baard?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij is nog niet helemaal maar hij is er al wel, soon, soon is die perfect. Het enige grappige is dat ik een kruin in mijn linker baard heb.
Precies, die is echt woest en verwilderd. Zo hoort dat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
* Yuri_Boyka noteert voor toekomstig gebruik.
[..]
Sowieso wil ik een Frank Zane baard broertje.
Ja, erg apart. Moet bij mijn linkerkant ook in de raarste richtingen scheren om het op elk vlak gelijk te krijgen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kruin in je baard?
Maar dat is juist vet man, baarden moeten woest en onregelmatig zijn. Niet zo'n nette met getrimde zijkanten.
Ik kan geen baard laten staan beta as fuck.Heb alleen snor en onder de kin lol maar ik scheer alsnog zelden, scheren is voor loonslaven.
Ga ik niet zeggen man, reageer ff op je dmquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Welke? die neger met die football shirts?
Het zijn meestal Turken die zo'n strakke baard hebbenquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kruin in je baard?
Maar dat is juist vet man, baarden moeten woest en onregelmatig zijn. Niet zo'n nette met getrimde zijkanten.
Ik kan geen baard laten staan beta as fuck.Heb alleen snor en onder de kin lol maar ik scheer alsnog zelden, scheren is voor loonslaven.
Precies de baard die ik bedoel alleen dan iets ruiger..quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lazar Angelov's baard ziet er wel vet uit, maar IRL ziet het er juist niet uit.
Ja, gewoon een Frank Zane baard dus:quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Precies de baard die ik bedoel alleen dan iets ruiger..
Nee ertussen in het moet niet langer zijn dan mijn schaamhaar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, gewoon een Frank Zane baard dus:
[ afbeelding ]
Ik snap het. Het moet precies op de lengte zijn waarbij mijn baard en jouw schaamhaar zich kunnen verenigen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee ertussen in het moet niet langer zijn dan mijn schaamhaar.
Ja. Verliefde tortelduifjes.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:21 schreef Fanta-stick het volgende:
Wacht ff Etha is Ethanolic dus..ik hoorde JackieBrown over Etha praten..maar wacht even. Zijn hun een setje??
quote:Zane received a B.S. (Bachelor of Science degree) in Education from Wilkes University in Wilkes Barre, Pennsylvania in 1964. For 13 years, he taught mathematics and chemistry while living in Florida and California. Later he earned a B.A. (Bachelor of Arts degree) in psychology from Cal State LA in 1977. Finally, he was awarded a Master's degree in Experimental Psychology from Cal State SB, California in 1990.
Nog steeds niet gedaan, sorry.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Snakes, ik wil nog een squat filmpje zien man.![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Levo, Panzer, 16meter, Etha en ik:
[ afbeelding ]
anaboluh swsquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ http://img202.imageshack.us/img202/8020/happykid.jpg (copy/paste deze link) ]
quote:
Wordt ff iemand wakker.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:21 schreef Fanta-stick het volgende:
Wacht ff Etha is Ethanolic dus..ik hoorde JackieBrown over Etha praten..maar wacht even. Zijn hun een setje??
Altijd die dikke push-ups met gravity OVER 9000.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
maar ze zei sterke trainingspartner jij bent tog helemaal niet sterkquote:
ik vind 47,5kg bp tog wel sterk hoowrquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
maar ze zei sterke trainingspartner jij bent tog helemaal niet sterk
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Altijd die dikke push-ups met gravity OVER 9000.
Whats up met deze homo tekenfiguurtjes?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
sick brah met stang?????quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik vind 47,5kg bp tog wel sterk hoowr
Jij bent Piccolo achter die tekst.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Whats up met deze homo tekenfiguurtjes?
Hahahaha.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kom vechten dan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:36 schreef Snakey het volgende:
Homo's. Hoe kan je noe op een tekenfiguurtje willen lijken?
lol zonder dbz was ik nooit gaan bb'enquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:36 schreef Snakey het volgende:
Homo's. Hoe kan je noe op een tekenfiguurtje willen lijken?
lol ik ben weer de manletquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kom vechten dan.
[ afbeelding ]
Levo links, ik rechts.
quote:
Moet je vas-asser weer posten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:39 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Squat deze?
Tevens slaap lekker post.
quote:
Hahaha.quote:
Mjamie. Is dat Fanta?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:39 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Squat deze?
Tevens slaap lekker post.
Je bent soms echt zo'n vreselijke klootzak. Idioot.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben jij toevallig lid van de partij waar Martijn bij zit?
Ik heb wel eens 300kg weggedrukt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:53 schreef Snakey het volgende:
Heeft iemand hier wel eens 400 kilo opgepakt?
Ik vind 100 kilo al een enorm gewicht voor je lichaam. Okee, 150 kilo DL gaat wel, maar fucking 400kilo....
Je moest heel erg poepen? Of heb je dat echt opgepikt? If so, respect.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 300kg weggedrukt.
Ik ga een topic in FB openen want ik vind het niet leuk dat een crew-lid mij 'idioot' noemt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je bent soms echt zo'n vreselijke klootzak. Idioot.
Niet opgepikt, I wish.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je moest heel erg poepen? Of heb je dat echt opgepikt? If so, respect.
Ow meldt er dan ook bij dat ik je op je kloterige muil zou slaan als je zoiets irl tegen me zou zeggen. Klootzak.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ga een topic in FB openen want ik vind het niet leuk dat een crew-lid mij 'idioot' noemt.
Dan nog steeds, respect man. Dat zijn serieuze gewichten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet opgepikt, I wish.
Lying leg press 300kg 1 rep wel eens gedaan. Na mijn blessure kon ik er niet meer zonder pijn op liggen.
Nu gaat het wel weer en doe sets van 220-240kg.
Het was toch duidelijk een grapje. Snap niet waarom je er zo gepikeerd over bent.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow meldt er dan ook bij dat ik je op je kloterige muil zou slaan als je zoiets irl tegen me zou zeggen. Klootzak.
Maar de leg press heeft heel weinig ROM hè, vergeet dat niet. Het lijkt veel, maar op de leg press is dit niet heel bijzonder. Op de squat zou een ander verhaal zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan nog steeds, respect man. Dat zijn serieuze gewichten.
Dat was niet de eerste keer, en ik ben je 'grapjes' nu wel een keer zat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het was toch duidelijk een grapje. Snap niet waarom je er zo gepikeerd over bent.
Hey gast je zei vorige keer dat het je niet boeide wat jouw woorden anderen aandoen oid. Maar af en toe kan je best ff dimmen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het was toch duidelijk een grapje. Snap niet waarom je er zo gepikeerd over bent.
Mijn excuses.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat was niet de eerste keer, en ik ben je 'grapjes' nu wel een keer zat.
Sure, maar dan nog steeds. Ik zat na de 180 al te denken dat dat een fucking zwaar gewicht was met m'n houten poot.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maar de leg press heeft heel weinig ROM hè, vergeet dat niet. Het lijkt veel, maar op de leg press is dit niet heel bijzonder. Op de squat zou een ander verhaal zijn.
Komt zij ook weer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hey gast je zei vorige keer dat het je niet boeide wat jouw woorden anderen aandoen oid. Maar af en toe kan je best ff dimmen.
Pcies Fanta. Van die internethelden die denken dat ze van alles kunnen zeggen terwijl ze net uit de luiers zijn. Klungels.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hey gast je zei vorige keer dat het je niet boeide wat jouw woorden anderen aandoen oid. Maar af en toe kan je best ff dimmen.
Met een houten poot is dat toch ook zeer netjes. Overigens verschilt het ook behoorlijk per leg press machine. Bij de seated met stack gewichten (die overigens maar tot 200kg gaat hier) is dat veel moeilijker merk ik, daar heb ik ook moeite met de 180kg. Die lying met losse gewichten is echt een fijn ding.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Sure, maar dan nog steeds. Ik zat na de 180 al te denken dat dat een fucking zwaar gewicht was met m'n houten poot.
Soms ga je gewoon te fur. Je gaat toch niet tegen een vader zeggen dat hij bij een pedo-organisatie zit?quote:
Hij heeft geen kinderen. En het is verre van serieus. Ik neem ook niet aan dat mensen mij serieus nemen aangezien 90% van wat ik post onzin is, daarom doet het mij vrij weinig waarover ik mij uit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Soms ga je gewoon te fur. Je gaat toch niet tegen een vader zeggen dat hij bij een pedo-organisatie zit?
Je moet een beetje aan je woorden denken, vriend. Ik laat me door niemand uitmaken als pedo. Als je dat niet begrijpt heb je een draadje los.quote:
Ik begrijp dat inderdaad niet, maar ik heb mijn excuses aangeboden en hier leg ik het bij neer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je moet een beetje aan je woorden denken, vriend. Ik laat me door niemand uitmaken als pedo. Als je dat niet begrijpt heb je een draadje los.
Oke dat wist ik niet, maar hoe dan ook wat je zegt kan niet. Hoe vervelend je mij soms mag vinden ik hou gewoon rekening met anderen. Wat voor jou een grapje is kan voor iemand anders gewoon hard aankomen. Ik durf te wedden dat je ook zo doet in het echt, wat een pracht karakter.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij heeft geen kinderen. En het is verre van serieus. Ik neem ook niet aan dat mensen mij serieus nemen aangezien 90% van wat ik post onzin is, daarom doet het mij vrij weinig waarover ik mij uit.
Je excuses is niet echt genoeg. Je hebt voor mij echt afgedaan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik begrijp dat inderdaad niet, maar ik heb mijn excuses aangeboden en hier leg ik het bij neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |