SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou iemand die ik via via ken, leuke gozer wel, al tijdje rare spanning tussen ons en volgens mij komt hij straks hierheen. Met bierquote:
Hyperventileren!quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou iemand die ik via via ken, leuke gozer wel, al tijdje rare spanning tussen ons en volgens mij komt hij straks hierheen. Met bier
En condooms?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou iemand die ik via via ken, leuke gozer wel, al tijdje rare spanning tussen ons en volgens mij komt hij straks hierheen. Met bier
Terwijl je ziek bentquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij komt me ophalen heeft ie beslotenquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij komt me ophalen heeft ie besloten
Dat!quote:
Lekker blijven posten dan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh hier kan ik best wel slecht tegen natuurlijk. Ik heb een klein uurtje om te douchen, aan te kleden, plamuur te smeren enz
Half uurtje maar![]()
Wat doe je hier dan nogquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh hier kan ik best wel slecht tegen natuurlijk. Ik heb een klein uurtje om te douchen, aan te kleden, plamuur te smeren enz
Half uurtje maar![]()
quote:
Peuk roken, kalm worden en rustig bedenken wat ik wil aantrekken!!quote:
Alsof dat boeitquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Peuk roken, kalm worden en rustig bedenken wat ik wil aantrekken!!
Aangezien ik toch minimaal een half uur die kleren aan zal hebben wel jaquote:
Geen ondergoed, bloesje met max twee knoopjes dicht en een rokje en laarzen aan ofzo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Aangezien ik toch minimaal een half uur die kleren aan zal hebben wel ja
Deze man weet....quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen ondergoed, bloesje met max twee knoopjes dicht en een rokje en laarzen aan ofzo.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen ondergoed, bloesje met max twee knoopjes dicht en een rokje en laarzen aan ofzo.
ligt eraan wat je gaat doen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Peuk roken, kalm worden en rustig bedenken wat ik wil aantrekken!!
zonder BHquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ligt eraan wat je gaat doen.
Jurkje en pumps staan goed bij je
Ow en dan wel pics! Jij heb ook een tettenpic van mij gehad
Gr gr
Zeg, niet hier roepen en dan niet met de overige lezers delen he?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en dan wel pics! Jij heb ook een tettenpic van mij gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |