Go Ahead Eaglesquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:21 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop Cambuur, vrees dat het Volendam wordt.
Volendam wel leuk. Helmond is niksquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:27 schreef Grifte het volgende:
Cambuur/MVV/Sparta, 1 van die 3 kampioen en de andere 2 via play-offs aub.
Volendam of Helmond![]()
![]()
Jan Smit op FOK!quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:28 schreef orangebrown het volgende:
Kom net terug van Fc Volendam- Helmond sport 3-0.
Fantastisch gespeekd door volendam, Helmond sport kwam er niet aan te pas! Forza Volendam!!!!
Seizoenkaarthouder van het 'andere' oranje?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:28 schreef orangebrown het volgende:
Fantastisch gespeekd door volendam, Helmond sport kwam er niet aan te pas! Forza Volendam!!!!
Maar Volendam komt er in de eredivisie er niet aan te pas.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:28 schreef orangebrown het volgende:
PEC doet het vrij behoorlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:30 schreef TLC het volgende:
[..]
Maar Volendam komt er in de eredivisie er niet aan te pas.
Klopt, maar ik zie geen onoverbrugbare verschillen die er toe doen. Minder supporters, maar ook clubs als RKC en VVV overleven in de Eredivisie terwijl Willem II meer aanhangers heeft.quote:
Sparta is een club die imo in de Eredivisie actief hoort te zijn. Net als De Graafschap overigens.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:11 schreef Snuf. het volgende:
Sparta niet in ieder geval. Misschien als er wat geluk is in de nacompetitie maar dat zal ook wel weer een mooi debacle worden.
Volgens mij doen er tegenwoordig meer clubs mee aan de nacompetitie dan dat er niet mee doenquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:11 schreef Snuf. het volgende:
Sparta niet in ieder geval. Misschien als er wat geluk is in de nacompetitie maar dat zal ook wel weer een mooi debacle worden.
Keept bij Utrecht.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alleen leuk als Pizza op doel komt
Ja, altijd wel een komische verschijning.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daarom moet hij ook terug komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |