Maar wat vind jij zo goed aan Paul. Als ik de OP moet geloven zijn jullie twee wel dikke maatjes.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overigens hoop ik dat deze hobbel onze persoonlijke relatie geen invloed heeft op onze zakelijke relatie.
Ik vind het vooral minder vermoeiend om net te doen alsof ik hem mag dan steeds een discussie met hem aan te gaan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar wat vind jij zo goed aan Paul. Als ik de OP moet geloven zijn jullie twee wel dikke maatjes.
Jouw grappen vandaag zijn dik in orde.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar wat vind jij zo goed aan Paul. Als ik de OP moet geloven zijn jullie twee wel dikke maatjes.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het vooral minder vermoeiend om net te doen alsof ik hem mag dan steeds een discussie met hem aan te gaan.
[..]
Ik vind het vooral minder vermoeiend om net te doen alsof ik hem mag dan steeds een discussie met hem aan te gaan.
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grapje man. Dat snap je toch wel? Iemand zo slim als jij.
Ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:47 schreef Paul het volgende:
Maar GGMM gelooft toch in mij? Als modje?
?
Paul, is een prolongatie van de landstitel voor Ajax jou een plekje in het modteam waard?quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.Ik vind dat je de weblog heel leuk doet, en als ONZ-mod zie ik je wel zitten.
Ik ben meer geschikt als ONZ modquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paul, is een prolongatie van de landstitel voor Ajax jou een plekje in het modteam waard?
GGMM kan je natuurlijk niet zomaar toelaten tot deze exclusieve groep.
Hij neemt zijn publiek niet serieus.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dit is een antwoord op mijn vraag omdat?
Wat wil je horen danquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dit is een antwoord op mijn vraag omdat?
Laat maar. Je bewijst inderdaad geschikt voor het ONZ niveau te zijn.quote:
Wie ben jij eigenlijk hee met je praatjesquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat maar. Je bewijst inderdaad geschikt voor het ONZ niveau te zijn.
Ik vind GGMM best wel een goede user.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |