PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
Djeetje
die zin is pure konkoquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:27 schreef Djeetje het volgende:
skills of which i both and admire for you
kreeg ik net via een berichtje
dat wel.quote:
En nu in gewoon Engels?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:27 schreef Djeetje het volgende:
skills of which i both and admire for you
kreeg ik net via een berichtje
Ongeveer dat hij jou bewondert, maar er klopt helemaal niks van die zinquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
wat betekent het ? snapte het niet haha.
hij zei ook die Neymar goal laat zien hoe goed je bent upload zo wel ff.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ongeveer dat hij jou bewondert, maar er klopt helemaal niks van die zin
hij verlangt jequote:Op vrijdag 12 april 2013 21:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
wat betekent het ? snapte het niet haha.
1e lijkt mij goedquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:39 schreef pascal08 het volgende:
Is het:
"If you can't be bothered to..."
óf
"If you can't bother to..."
Schijnt beide goed te zijn, maar er zit een verschil in dat ik niet begrijp.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
1e lijkt mij goedAl zou ik het nooit zo zeggen
If it doesn't bother youquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Schijnt beide goed te zijn, maar er zit een verschil in dat ik niet begrijp.
Hoe zou jij dit vertalen?
"Als het je niets uitmaakt, dan.."
http://translate.google.n(...)%20uitmaakt%2C%20dan..%22quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Schijnt beide goed te zijn, maar er zit een verschil in dat ik niet begrijp.
Hoe zou jij dit vertalen?
"Als het je niets uitmaakt, dan.."
If you care not do, thenquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
http://translate.google.n(...)%20uitmaakt%2C%20dan..%22
Mooie squadquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:48 schreef Maver24 het volgende:
Hopelijk komt Reus hier wel een beetje goed in voor
[ afbeelding ]
hoiquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:46 schreef BDIL het volgende:
Moet ik Randoms draw doen ? Wie doet er allemaal mee ?
quote:
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je nu FUTHEAD gaat gebruiken hè.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:48 schreef Maver24 het volgende:
Hopelijk komt Reus hier wel een beetje goed in voor
[ afbeelding ]
Tsjah, als jij gewoon in je live wedstrijd gaat zitten knutselenquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je nu FUTHEAD gaat gebruiken hè.
In m'n live wedstrijd?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsjah, als jij gewoon in je live wedstrijd gaat zitten knutselen
straks potje voor poule 2?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:02 schreef el-blanchito het volgende:
Even een tiental If's gekocht waar ik me onmogelijk een buil aaan kan vallen. Dat is altijd leuk
Wow echt sick skillz manquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:54 schreef Djeetje het volgende:
om deze goal vond die kerel mij goed:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/155396335
En hier dacht ik dat ik even achterlangs mijn keeper ging, maar hij dacht daar anders over
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/155396320
alba is best duur toch? 20k?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:18 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een bazen teammisschien wel ander driehoekje centraal en achterin.
12Kquote:
En 0-2 maakt hij ook. IF op CFquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:26 schreef vandermar het volgende:
Wat is PSV toch vreselijk. Al die huilebalken daar
quote:
zijn stats worden fucking ziekquote:
Vorig jaar had hij nog 5* wf toch?quote:
Weet het echt niet meerquote:
Nepkroaat.quote:
Ik en Thorb wel, jij ?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:30 schreef ThadCastle het volgende:
Wie doen er mee voor de volgende random ronde? DS2 VDM weer? Thorb en Iwan sws
TT niet..
Mensenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:16 schreef vandermar het volgende:
Mijn twee goedkope teams
Dure teams
Mensen die zoals Barcelona spelen
Defensieve mensen
Ik raak niks kwijt op mijn tradepilequote:Op vrijdag 12 april 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
Meer mensen iets gemerkt van hard dalende prijzen nu TOTS wat dichter bij komt? Zie er op EA forum wat mensen over klagen.
Nope.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:30 schreef ThadCastle het volgende:
Wie doen er mee voor de volgende random ronde? DS2 VDM weer? Thorb en Iwan sws
TT niet..
Ja, ik verkoop nu ook maar alles van waarde in mijn club voordat straks alles de helft minder waard isquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
Meer mensen iets gemerkt van hard dalende prijzen nu TOTS wat dichter bij komt? Zie er op EA forum wat mensen over klagen.
Contracten zijn opeens veel minder duurquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2378245.pagequote:ON SATURDAY:
Vidic: 120k
Kompany: 45k
Maicon: 65k
NOW:
Vidic: 105k
Kompany: 37k
Maicon: 57k
Assist Reyesquote:
Dit gebeurde vorige keer ookquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2378245.page
Aardig verschil al. Kan me niet voorstellen dat het door Reus komt
Zelfs met silver merk ik het ja.. Kouyate nog maar 68k (week geleden 75) leite ook 70 ofzo (week geleden 80)quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Contracten zijn opeens veel minder duur
Ik ook, hoeveel minuten het duurt voor je weer om een nieuw team komt vragen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:44 schreef Maver24 het volgende:
MOTM Reus gekocht voor 650k, toch gelukt, nou ik ben benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
Ik vind het wel even welletjes zo, echt geen nieuw team meer, MOTM Reus moet het gaan doen voor me, ben erg benieuwd hoe die speelt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ook, hoeveel minuten het duurt voor je weer om een nieuw team komt vragen.
Ik kom net aan 400kquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik vind het wel even welletjes zo, echt geen nieuw team meer, MOTM Reus moet het gaan doen voor me, ben erg benieuwd hoe die speelt.
Maar jij heb em dus ook gekocht ?
en dan geen foto erbij plaatsenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:55 schreef BDIL het volgende:
Die playmate van dit jaar werkt bij de landmacht
Als je wilt fappen moet je wel wat moeite voor doenquote:
quote:
Ik fap niet op 1 foto hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je wilt fappen moet je wel wat moeite voor doen
antwoord was ook niet naar jou gerichtquote:
Jij zet lekker de slideshow aan vanaf je USB stick?quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kan je me een paar tips geven? Ik weet niet hoe het moet.
Malaga tegen Osasunaquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:58 schreef Fuszy het volgende:
vanavond 10 cent verloren. Het leven is hard!
Tips voor morgen qua wedden?
Ja, jij snapt hetquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij zet lekker de slideshow aan vanaf je USB stick?
Zelf nog amper wat staan eigenlijk. Wel Siena to win in ieder geval..maar dat is geen grote bet ofzo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:58 schreef Fuszy het volgende:
vanavond 10 cent verloren. Het leven is hard!
Tips voor morgen qua wedden?
My thoughtsquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:04 schreef poker4lifee het volgende:
echt random klikken, geld verbranden ;p
sorryquote:
Ik verwacht dat Ajax van PSV gaat winnen, omdat PSV fucking slecht speelt de laatste tijd en Ajax er redelijk eenvoudig doorheen gaat. Notering was ook prima.quote:
Geen gokjes héquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Ajax van PSV gaat winnen, omdat PSV fucking slecht speelt de laatste tijd en Ajax er redelijk eenvoudig doorheen gaat. Notering was ook prima.
Feyenoord gaat winnen van RKC. Notering was 1.80 en vond ik nog niet eens zo laag.
Utrecht wel een gokje, want AZ kan zomaar weer winnen. Stonden wel op 4.50
Ik schat AZ hoger in dan FC Utrecht, maar Utrecht doet het gewoon beter. Die wedstrijd zal wel gelijk opgaan en dan kan Utrecht gewoon winnen bij AZ hoorquote:
Ik vind die Utrecht odds ook erg hoog ja. Ik blijf het alleen kut vinden om tegen AZ in te gaan omdat ik gewoon weet dat die ploeg zoveel beter kan, maar ja..na 29 wedstrijden sta je doorgaans toch wel waar je hoort te staan. Grootste valkuil hier is alleen dat Utrecht echt nergens meer voor speelt. Ze beginnen nu al wat jeugd in te passen met het oog op volgend seizoen en ze zijn sowieso 5e of 6e en gaan de play-offs in.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Ajax van PSV gaat winnen, omdat PSV fucking slecht speelt de laatste tijd en Ajax er redelijk eenvoudig doorheen gaat. Notering was ook prima.
Feyenoord gaat winnen van RKC. Notering was 1.80 en vond ik nog niet eens zo laag.
Utrecht wel een gokje, want AZ kan zomaar weer winnen. Stonden wel op 4.50
Voor mijn gevoel valt die rode kaart net zo vaak daar als in de Romeinse derbyquote:
Ik vond het wel eenbeetje aanstellerij van Betisquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel valt die rode kaart net zo vaak daar als in de Romeinse derby
doe Diego Capel op LWquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:18 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een bazen teammisschien wel ander driehoekje centraal en achterin.
Nee. Ik houd niet van crossenquote:
Mijn goal met Eduardoquote:
Waren wel zieke goals sommigequote:Op vrijdag 12 april 2013 23:22 schreef Djeetje het volgende:
2x gewonnen van Bakkert 2x de winnende in de 90e minuut
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:24 schreef Rijst het volgende:
http://www.facebook.com/photo.php?v=563090213725374
Ja ik dacht paas hem naar de zijkant dacht me keeper anders overquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Waren wel zieke goals sommige
Of mijn flikkergoal met Elyou
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja ik dacht paas hem naar de zijkant dacht me keeper anders over
Ben dus wel vooruit gegaan met skills?
Ja zoals naar het linkerbeen gaan inplaats van altijd maar naar rechts etc.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Eerst lukte het nog wel, maar je bent vooral wat onvoorspelbaarder geworden
die Kelvin inderdaad, daar lukte het goed meequote:Op vrijdag 12 april 2013 23:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja zoals naar het linkerbeen gaan inplaats van altijd maar naar rechts etc.
en als ik naar de rechterkant speel lukken de skills beter.
Je had de skills laatst ook al aardig onder de knie tegen mij, je moet alleen iets beter je momenten kiezen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja zoals naar het linkerbeen gaan inplaats van altijd maar naar rechts etc.
en als ik naar de rechterkant speel lukken de skills beter.
rolls-reus laat niks van zich horenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:31 schreef TBakkert het volgende:
Maar werden er nog potjes gespeeld voor die nationality-cup, want als het niet gauw lukt, dan ga ik dat team ook verkopen, anders hou ik echt niks meer over
klopt, en als we hem diskwalificeren zijn jij en ik door, maar dan zijn er nog geen potjes uit de andere groep gespeeldquote:
ja klopt dan ga ik er te ver in door haha.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:31 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Je had de skills laatst ook al aardig onder de knie tegen mij, je moet alleen iets beter je momenten kiezen.
Kelvin is zo goed voor een silverquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die Kelvin inderdaad, daar lukte het goed mee![]()
Blanchito kan meestal niet in de avond Dion ook niet en die andere kerel is dood ofzoquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:31 schreef TBakkert het volgende:
Maar werden er nog potjes gespeeld voor die nationality-cup, want als het niet gauw lukt, dan ga ik dat team ook verkopen, anders hou ik echt niks meer over
haquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Blanchito kan meestal niet in de avond Dion ook niet en die andere kerel is dood ofzo
Ik morgen wel, eind van de middag ofzoquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Blanchito kan meestal niet in de avond Dion ook niet en die andere kerel is dood ofzo
Dan is mijn vriendin er..quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik morgen wel, eind van de middag ofzo
Dus..quote:
Ja hoe kan ik ooit fifa doen en gepijpt worden door haar ?quote:
1equote:Op vrijdag 12 april 2013 23:38 schreef Djeetje het volgende:
Hoeveelste staat en wordt Reemi als die kerel gediskwalificeerd word ?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja hoe kan ik ooit fifa doen en gepijpt worden door haar ?
Dan heb ik toch geen concentratie
quote:
Tsss.. Ben jij nou een vent?!quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
homoquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik klikte op een willekeurige squad die eerder is gemaakt..deze was van MrvTrapz geloof ikquote:
bij Freiquote:
Werd wel eens tijd wat de tering wat een kansen hebben ze gehadquote:
Nu moet Rakitic nog even de winnende maken, dan is er zekerheid.quote:
Sneijder en Asamoahquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:44 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
IF Jovetic en IF Guarin gaan weg (kunnen mij niet overtuigen icm hun prijs en TOTS incoming). Tips wie ervoor in de plaats moeten komen?
Sevilla staat al een tijd met 10, gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nu moet Rakitic nog even de winnende maken, dan is er zekerheid.
Of is hij gewisseld?
Ibarbo i.p.v IF Guarin en Muriel i.p.v Joveticquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:44 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
IF Jovetic en IF Guarin gaan weg (kunnen mij niet overtuigen icm hun prijs en TOTS incoming). Tips wie ervoor in de plaats moeten komen?
jammer...quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sevilla staat al een tijd met 10, gaat niet gebeuren
Asamoah is echt heel erg goedquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja Asamoah hebi k vs mij nog als CDM in 352 maar nooit mee gespeeld. Goeie
Twee Ibarbo's in 1 team?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ibarbo i.p.v IF Guarin en Muriel i.p.v Jovetic
morgenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:46 schreef Djeetje het volgende:
Wanneer komt TOTS ?
Want heb ook nog een jovetic IF.
Als dat zou kunnenquote:
Niemand weet het antwoord, maar het meest logisch is dat het TOTS waar de Serie A in zit pas n de laatste Serie A wedstrijd uit zal komen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je troll want er staat geen punt achter je zin.
in een keer zijn spelers van 4k ook nog maar 1k waar ik in handelquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niemand weet het antwoord, maar het meest logisch is dat het TOTS waar de Serie A in zit pas n de laatste Serie A wedstrijd uit zal komen.
op het platteland + mavo is het wel wat makkelijker jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij ja, want jij weet niet hoe dat is.
zijn omlaag gepricefixed door iemandquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
in een keer zijn spelers van 4k ook nog maar 1k waar ik in handel
godver, dat heb ik ooit gezegdquote:
Hockeymeisjesquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef quer het volgende:
no offense verder, maar die meisjes zijn wat makkelijker
Dat heb ik ook maar dan minder extreem. Maar ik maak nog steeds wel winstquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
in een keer zijn spelers van 4k ook nog maar 1k waar ik in handel
Het is een marathon, geen sprint.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:50 schreef vandermar het volgende:
Helaas een negatief resultaat vandaag. Het kan dan ook niet elke dag feest zijn.
Daaromquote:
Beter dan de vriendin die jij ooit zal krijgen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef quer het volgende:
[..]
op het platteland + mavo is het wel wat makkelijker ja
nooit gezegd dat je vriendin niet lekker is of e.d.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Beter dan de vriendin die jij ooit zal krijgen.
en e komt uit de stad,
quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lichtelijk NSFW idd, niks ernstigs. Zie nu trouwens pas dat ik contributor ben
Je beweringen kloppen allemaal niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef quer het volgende:
no offense verder, maar die meisjes zijn wat makkelijker
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je beweringen kloppen allemaal niet.
Ze doet havo en komt uit de stad.
Zijn jouw ouder toevallig gescheiden ?
Fabregasquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:59 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende team. Dit speelt wel leuk alleen IF Benat is dikke meh. Wie zou ik daar neerzetten?
leuk teamquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:59 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende team. Dit speelt wel leuk alleen IF Benat is dikke meh. Wie zou ik daar neerzetten?
quote:
Jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:00 schreef TBakkert het volgende:
Is Isco trouwens zo goed, nog nooit mee gespeeld
Ik heb die 3 aanvallers ook zo gehad, was dikke stront.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:00 schreef TBakkert het volgende:
Is Isco trouwens zo goed, nog nooit mee gespeeld
Serieus? Lol ik vind ze echt fantastischquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb die 3 aanvallers ook zo gehad, was dikke stront.
Vind ik ookquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Serieus? Lol ik vind ze echt fantastisch
Ja maar ik stel blijkbaar hele andere eisen aan spitsen als de meeste anderenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Serieus? Lol ik vind ze echt fantastisch
Ik heb de stats van Isco gezien en ik heb liever 4* skills bij een CAM en zijn strength is echt matigquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar ik stel blijkbaar hele andere eisen aan spitsen als de meeste anderen
Zijn dribbling is heel erg goed, net als zijn schot. Ook prima passing. Ik heb het liefst overal 5* skillers maar zo werkt het natuurlijk nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb de stats van Isco gezien en ik heb liever 4* skills bij een CAM en zijn strength is echt matig
mweh, maar dan heb je ook nog Kroos en Sneijder en die compenseren met 5* weak foot, maar Isco heeft die ook maar 3*. Niet mijn type speler...quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zijn dribbling is heel erg goed, net als zijn schot. Ook prima passing. Ik heb het liefst overal 5* skillers maar zo werkt het natuurlijk niet
ik snap de reference nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je beweringen kloppen allemaal niet.
Ze doet havo en komt uit de stad.
Zijn jouw ouder toevallig gescheiden ?
Fuszy zet in op Utrechtquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik schat AZ hoger in dan FC Utrecht, maar Utrecht doet het gewoon beter. Die wedstrijd zal wel gelijk opgaan en dan kan Utrecht gewoon winnen bij AZ hoor
quote:
JULLIE GAAN ALLEMAAL VERLIEZEN, NET ALS UTRECHT!quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Sorry Bakkert maar ik ga dat denk ik ook doen..
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Fuszy is echt de meest slechte voorspeller van dit forum. makkie voor AZ dus
Ik zou lekker NIF Vidal pakken. Merkte echt geen verschil.quote:
Samen met mij.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Fuszy is echt de meest slechte voorspeller van dit forum. makkie voor AZ dus
neequote:Op zaterdag 13 april 2013 00:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
je kan ook gewoon even antwoorden op mijn vraag
Oh lol, dit was nog een oude puush, ik heb ook de NIF gepakt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou lekker NIF Vidal pakken. Merkte echt geen verschil.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, jij bent ook niet goed wijs. Jij stuurt ook rare whatsappjes
wie de fuckquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:13 schreef TBakkert het volgende:
trouwens, jullie zeggen altijd dat de prijzen dit jaar zo hoog zijn door seasons, daardoor kun je veel coins verdienen, maar SyllyNL zegt dat het komt door het vele aanbod aan coinsponsors...
Wat klopt er nou wel, of is het een combinatie van beiden?
quote:
Heb je de pijltjesnavigatie als geprobeerd op wefut? Dat wilde je toch zo graag.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh lol, dit was nog een oude puush, ik heb ook de NIF gepakt.
quote:
SyllyNL?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:13 schreef TBakkert het volgende:
trouwens, jullie zeggen altijd dat de prijzen dit jaar zo hoog zijn door seasons, daardoor kun je veel coins verdienen, maar SyllyNL zegt dat het komt door het vele aanbod aan coinsponsors...
Coinsponsors?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:13 schreef TBakkert het volgende:
Ik denk inderdaad een combinatie van beide. En SyllyNL is 1 van de weinige goede Nederlandse Youtubers, ik word blijkbaar met hem vergelekenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:13 schreef TBakkert het volgende:
Ja,quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je de pijltjesnavigatie als geprobeerd op wefut? Dat wilde je toch zo graag.
Wie zegt dat ?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad een combinatie van beide. En SyllyNL is 1 van de weinige goede Nederlandse Youtubers, ik word blijkbaar met hem vergeleken
Echt benieuwd naar Gonzalez en Vidal, daar heb ik het team ook voor gemaakt. Gonzo was vorig jaar echt een opperbaas.quote:
Klopt ja, was echt absurd goed toen. Heb hem alleen LM gehad dit jaar en daar doet hij het ook prima, al kan ik daar helaas minder vaak gebruik maken van die geniale knal in zijn linker.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Echt benieuwd naar Gonzalez en Vidal, daar heb ik het team ook voor gemaakt. Gonzo was vorig jaar echt een opperbaas.
jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat was toch die purno site waar je me dat wachtwoord voor gaf
mmh... Moeilijk dan...quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad een combinatie van beide. En SyllyNL is 1 van de weinige goede Nederlandse Youtubers, ik word blijkbaar met hem vergeleken
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:18 schreef Toefjes het volgende:
Henriksen een PA gegeven van 180Mooi dat je zelf FM realistischer kunt maken
Welke sponsors ?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mmh... Moeilijk dan...
Want ik ben eigenlijk helemaal niks zonder die seasons, want ik kan niet traden(dat moet ik dan toch maar eens gaan doen). Die sponsors ga ik geen gebruik van maken, dus die mogen lekker oprotten
denk zulke dingen http://fifacointraders.com/quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, wat lult ie godverdomme steeds over sponsors. Word nou eens concreet man
quote:
Al die shit als fifacoinsonline.com etc. Die coins verkopen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, wat lult ie godverdomme steeds over sponsors. Word nou eens concreet man
JA DIE JA.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
denk zulke dingen http://fifacointraders.com/
cola is vies godverdomme fanta jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |