SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fan Art:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjaciet en Scarface88♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
DWDD is hors categorie[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dat poppetje van Van Gaal
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0![]()
Dwdd is ook niets meer tegenwoordigOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
De wansmaak regeert.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
"Lekkerste wijf van Nederland"![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
"Lekkerste wijf van Nederland"
Oh.![]()
Een wild mens in bed.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:34 schreef kapiteintje het volgende:
Wat al die mensen in Eva Jinek zien is mij ook een raadsel idd.![]()
Van wie is die quote?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
"Lekkerste wijf van Nederland"![]()
eva jinek is lelijk joh
de ogen staan niet gelijk en er klopt ook wat niet met dat kaspel volgens mij heb ze een pruik![]()
Gadver. Komen ze nooit buiten ofzo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
"Lekkerste wijf van Nederland"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |