abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125231540
De oude flat.. was dat de woning waar je in de problemen kwam omdat je kinderen van anderen ietwat hardhandig van een binnenpleintje oid probeerde te verwijderen?
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zaterdag 13 april 2013 @ 15:02:09 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125231584
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 14:48 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Ben via marktplaats funa en jaap aan het lijken naar eenvoudige huurwoingen, maar die zijn erg duur en ze stellen zelfs bij eenvoudige 1 slaapkamer appartmenten nog hoge inkomeseisen ed.
Nog een keer, je komt op basis van je inkomen (en problematiek) niet in aanmerking voor particuliere huur, je bent bij uitstek iemand waarvoor sociale huurwoningen bestaan:
quote:
Sociale huurwoningen zijn goedkope huurwoningen voor mensen die moeite hebben om voor hun eigen huisvesting te zorgen.
Bron: http://www.rijksoverheid.(...)ale-huurwoning-huren
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_125231617
Als de woingstichting echt van mij afwilde, hadden ze toch via de rechter een verzoek tot ontbinding kunnen indiene, nu moeten ze dat alsnog gaan doen als mijn verzoek tot ongedaanmaken wordt afgewezen als ik voor 1 jun as niet weg ben, want ik zal intussen alle inspanningen doen om elders iets te vinden, zal dan ook elke huurbaas een bevestiging vragen (brief of mail) als ik de woing niet kan huren, zodat ik bij een eventuele rechtzaal aan kan tonen dat ik genoeg inspanning heb gedaan om ander woning te vinden en beroep ik mij op overmacht.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  zaterdag 13 april 2013 @ 15:05:21 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125231660
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 14:52 schreef -Hakuna- het volgende:
Ik heb op 12 april rond 14 uur op kantoor de opzeggingsforumnier getekend met datum
op

Ik heb op 12 april rond 22 uur de mail gestuurd met het verzoek tot aannuleren.

Zou die mail worden geaccepteerd als een ongedaan maken?
En dat meld je nu pas?? |:( |:( |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125231677
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 15:03 schreef -Hakuna- het volgende:
Als de woingstichting echt van mij afwilde, hadden ze toch via de rechter een verzoek tot ontbinding kunnen indiene, nu moeten ze dat alsnog gaan doen als mijn verzoek tot ongedaanmaken wordt afgewezen als ik voor 1 jun as niet weg ben, want ik zal intussen alle inspanningen doen om elders iets te vinden, zal dan ook elke huurbaas een bevestiging vragen (brief of mail) als ik de woing niet kan huren, zodat ik bij een eventuele rechtzaal aan kan tonen dat ik genoeg inspanning heb gedaan om ander woning te vinden en beroep ik mij op overmacht.
Nou weet ik weinig van recht, maar ik kan me niet voorstellen dat het zo werkt.

Volgens mij is de overeenkomst vanuit jouw kant opgezegd en is het voor hen niet van belang dat jij geen nieuwe woning vind. Dan moet je dus gewoon wegwezen op 1 juni. Niks rechter, lijkt me een politiezaak.

Laat ik het anders zeggen: Ik mag hopen dat het zo werkt in de wereld -O-
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_125231678
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 15:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je nu pas, omdat hier iemand om vroeg. Maar is dat dan mosterd na de maaltijd?
  zaterdag 13 april 2013 @ 15:06:16 #157
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_125231681
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 15:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, die info was toch niet heel erg belangrijk voor de loop van het verhaal?
Toch?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 13 april 2013 @ 15:08:03 #158
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_125231723
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 april 2013 15:06 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Nou weet ik weinig van recht, maar ik kan me niet voorstellen dat het zo werkt.

Volgens mij is de overeenkomst vanuit jouw kant opgezegd en is het voor hen niet van belang dat jij geen nieuwe woning vind. Dan moet je dus gewoon wegwezen op 1 juni. Niks rechter, lijkt me een politiezaak.

Laat ik het anders zeggen: Ik mag hopen dat het zo werkt in de wereld -O-
Zo werkt het inderdaad, alleen de politie is niet per sé nodig. Ook de deurwaarder is bevoegd om iemand uit z'n huis te knikkeren in een dergelijk geval.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zaterdag 13 april 2013 @ 15:09:01 #159
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_125231762
quote:
Als de woingstichting echt van mij afwilde, hadden ze toch via de rechter een verzoek tot ontbinding kunnen indiene, nu moeten ze dat alsnog gaan doen als mijn verzoek tot ongedaanmaken wordt afgewezen
Ik denk eerder dat jij een probleem hebt als je nog in de woning zit na de opzegdatum! Particuliere huurcontracten hebben daar vaak een boetebeding voor (denk aan 250 euro per dag), je woningclub zal ook niet gecharmeerd zijn van het feit dat je iemand anders van een huis afhoudt.
Zou je dit huisvredebreuk kunnen noemen?

quote:
zal dan ook elke huurbaas een bevestiging vragen (brief of mail) als ik de woing niet kan huren, zodat ik bij een eventuele rechtzaal aan kan tonen dat ik genoeg inspanning heb gedaan om ander woning te vinden en beroep ik mij op overmacht.
WTF heeft je huidige verhuurder daarmee te maken? Jij hebt opgezegd, de rest is jouw probleem.
censuur :O
  zaterdag 13 april 2013 @ 15:09:46 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125231782
quote:
Nee, zo simpel is het niet, jij zegt je woning op voor je iets anders hebt, terwijl je op je vingers kunt natellen dat je niets anders kunt krijgen.
Het ligt niet aan de afwijzende verhuurders dat ze je niets willen verhuren, maar ze willen je niets verhuren omdat je niet aan de eisen voldoet die ze aan hun huurders stellen.

In feite is de sociale verhuurder de enige waar jij terecht kunt, en als jij met je opzegging tegen die sociale verhuurder zegt dat jij zijn woning niet meer hoeft, dan hangt daar geen verplichting voor de verhuurder aan je toch aan een woning te helpen.

Ik denk dat een onder curatele stelling een van de weinige dingen is die je nog wel kan helpen, en dat had al veel eerder moeten gebeuren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125231800
Jammer dat TS zo slim is, dat hij allerlei (sluip) wegen weet te bewandelen.
Hetzij overdag of 's nachts.

Oa. was er een schulden hulpverleningstraject in het verleden.
En een ( kostbaar) haarstukjes traject in dezelfde periode. :X

En dan zeg ik niets over (ernstig) misbruik van belastinggeld.

Nú wordt FoK kennis en kunde gebruikt om uit de sores te blijven, alsnog.

Gebruikte TS de "slimheid" maar om zelf-inzicht op te doen. >:O

# triest
  zaterdag 13 april 2013 @ 15:11:00 #162
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_125231811
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 15:10 schreef AnneX het volgende:
Jammer dat TS zo slim is, dat hij allerlei (sluip) wegen weet te bewandelen.
Oa. Was er een schulden hulpverleningstraject in het verleden.
En een ( kostbaar) haarstukjes traject in dezelfde periode. :X

Nú wordt FoK kennis en kunde gebruikt om uit de sores te blijven, alsnog.

Gebruikte TS de "slimheid" maar om zelf-inzicht op te doen. >:O

# triest
QFT
  zaterdag 13 april 2013 @ 15:12:24 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125231843
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 15:06 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Je nu pas, omdat hier iemand om vroeg. Maar is dat dan mosterd na de maaltijd?
Je snapt het verschil niet tussen posten dat je schriftelijk opgezegd hebt (dat leest men als een brief geschreven en in de brievenbus gedaan), of een opzeggingsformulier tekenen op het kantoor van de woningstichting?

In het eerste geval is de opzegging nog niet eens aangekomen of verwerkt als je annulering aankomt, in het tweede geval heb je al opgezegd, gisteren al.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 13 april 2013 @ 15:14:24 #164
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125231885
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:04 schreef klipper het volgende:

[..]

Hier helpt zelfs een hutje op de hei niet tegen
Ooh onzin.

Ik kan me echt gewoon niet voorstellen dat TS zijn oren zo over de fuck gaan van geluiden die niet eens in zijn echte bijzijn zijn.

(En ja ik weet waar ik over praat, ik heb hetzelfde, icm tinnitus. )
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 13 april 2013 @ 15:15:26 #165
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125231911
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:13 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Ben ik ook, dat heeft met mij ADHD te maken, gierdoor ben ik ook in het verleden diep door in de schulden gekomen door impulsief aankopen te doen.
Misschien moet je eens stoppen alles op iets af te schuiven en even hand in eigen boezem steken.
  zaterdag 13 april 2013 @ 15:16:16 #166
277627 Seven.
We are Borg.
pi_125231932
Hoi FusionFreak, jammer dat het niet goed gaat. Het enige dat ik kan zeggen is dat je hulp nodig hebt, blijf niet in je eentje aanmodderen want je situatie is al jaren slecht en in al die tijd is het je niet gelukt om vooruitgang te boeken. Je bent niet in staat om op jezelf te wonen, dus zoek hulp zodat je dat in de toekomst wel kunt.

Succes!
Resistance is futile.
  zaterdag 13 april 2013 @ 15:18:53 #167
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125231995
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:32 schreef Sjeen het volgende:
TS heb je overigens al eens ooit iets als pluggies van Alpine ofzo overwogen om de geluiden te dempen?
Moet je niet gaan doen. Worden de geluiden idd gedempt waardoor je er uiteindelijk nog slechter tegen kunt en je ze overal moet gaan blijven dragen :)
  zaterdag 13 april 2013 @ 15:23:39 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125232118
Ga maandag dat gesprek aan met de achterliggende instelling dat begeleid wonen voor jou de beste oplossing is.
Je blijft op deze manier aanmodderen en mensen en instanties tegen je in het harnas jagen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_125232149
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 april 2013 15:18 schreef Qwea het volgende:

[..]

Moet je niet gaan doen. Worden de geluiden idd gedempt waardoor je er uiteindelijk nog slechter tegen kunt en je ze overal moet gaan blijven dragen :)
Om die reden draag ik ze ook niet, anders maak ik het gevoel van geluid alleen maar erger . heb het uitgeprobeert je raakt eraan gewend.
  zaterdag 13 april 2013 @ 15:27:01 #170
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125232211
Mja, nadat ik nu het topic heb gelezen mag TS wel eens aan zelfreflectie gaan doen. "Ik kan niet tegen externe geluiden dus de buurvrouw moet normaal doen!"

Misschien moet je eens kijken of je wat aan de hyperacusis kan gaan trainen.

Ben je al bij de buurvrouw langs geweest en heb je al op een normale manier het uitgelegd wat er aan de hand is? Heb je al gevraagd of jullie samen tot een oplossing kunnen komen?

Dat lees ik nergens terug. Ik lees dat je de politie en al hebt gebeld, maar een normaal gesprek met de buurvrouw aangaan lees ik niet.

Daarnaast ben je er van op de hoogte dat hyperacusis getriggerd wordt en dus erger wordt door stress? Of een depressie? Als jij je telkens gaat lopen irriteren, trigger je die hyperacusis.

Zelf reflectie TS, en zelf eens kijken of je er wat aan kan doen ipv gelijk een ander de schuld te geven. Alsof die buurvrouw er wat aan kan doen dat jij HAC hebt.
pi_125232250
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 april 2013 15:23 schreef Copycat het volgende:
Ga maandag dat gesprek aan met de achterliggende instelling dat begeleid wonen voor jou de beste oplossing is.
Je blijft op deze manier aanmodderen en mensen en instanties tegen je in het harnas jagen.
Ga maamdag as meteen naar kantoor toe om eerst doe opzegging ongedaan te maken, dan hoor ik wel wat ze concreet willen , nu heb ik vrijdag alleen maar vernomen dat ze via maatschappelijkw erk iets willen doen met mij, maar wat is mij onduidelijkl. maar eerst proberen die opzegging annuleren.

Wil best hulp en wat begeleiding hebben, in mijn huidige woing zodat ik een vertrouwens persoon heb in geval ik in psychische nood zit en mijn problemen met de hulpverlener kan bespreken.

Kortwg iemand op straat zetten alleen maar omdat ik het huurcontract opgezegt heb en opnieuw wil intrekken is wel een heel zwwar middel.
  zaterdag 13 april 2013 @ 15:29:44 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125232271
Misschien wordt het tijd dat je beseft dat je niet meer zoveel te eisen hebt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_125232308
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 april 2013 15:27 schreef Qwea het volgende:
Mja, nadat ik nu het topic heb gelezen mag TS wel eens aan zelfreflectie gaan doen. "Ik kan niet tegen externe geluiden dus de buurvrouw moet normaal doen!"

Misschien moet je eens kijken of je wat aan de hyperacusis kan gaan trainen.

Ben je al bij de buurvrouw langs geweest en heb je al op een normale manier het uitgelegd wat er aan de hand is? Heb je al gevraagd of jullie samen tot een oplossing kunnen komen?

Dat lees ik nergens terug. Ik lees dat je de politie en al hebt gebeld, maar een normaal gesprek met de buurvrouw aangaan lees ik niet.

Daarnaast ben je er van op de hoogte dat hyperacusis getriggerd wordt en dus erger wordt door stress? Of een depressie? Als jij je telkens gaat lopen irriteren, trigger je die hyperacusis.

Zelf reflectie TS, en zelf eens kijken of je er wat aan kan doen ipv gelijk een ander de schuld te geven. Alsof die buurvrouw er wat aan kan doen dat jij HAC hebt.
Eigenlijk al twee keer, maar ik vind haar totaal niet symphatiek overkomen, ze heeft het maar dat je tot 10 uur geluiden mag maken en dat nog nooit iemand geklaagd heeft, ze vind de meeste bewoners ind e flat maar ouwe wijven die te veel zijken, zij houdt zich zelf met vrijwel niemand op ind eflat en zit zo'n beetje 24 uur per dag yhuis.
  zaterdag 13 april 2013 @ 15:31:56 #174
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_125232335
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 15:28 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Ga maamdag as meteen naar kantoor toe om eerst doe opzegging ongedaan te maken, dan hoor ik wel wat ze concreet willen , nu heb ik vrijdag alleen maar vernomen dat ze via maatschappelijkw erk iets willen doen met mij, maar wat is mij onduidelijkl. maar eerst proberen die opzegging annuleren.

Wil best hulp en wat begeleiding hebben, in mijn huidige woing zodat ik een vertrouwens persoon heb in geval ik in psychische nood zit en mijn problemen met de hulpverlener kan bespreken.

Kortwg iemand op straat zetten alleen maar omdat ik het huurcontract opgezegt heb en opnieuw wil intrekken is wel een heel zwwar middel.
Grijp hulp die je wordt aangeboden dan wel met beide handen aan.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 13 april 2013 @ 15:31:58 #175
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_125232339
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 15:28 schreef -Hakuna- het volgende:
Dat is gewoon oorzaak-gevolg en heeft níks met pressie of middelen te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')