abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 april 2013 @ 22:58:19 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125216492
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:51 schreef -Hakuna- het volgende:
Bedabkt voor alle reacties en tipc, zal maandag as vargen of die opzegging stopgezet kan worden, wnat verhuizen lukt mij simpelweg niet, het is hopeloos op de huurmarkt en als ze niet akkoord gaan dan moeten ze eerlijk vertellen wat ze gaan doen als ik er niet in geslaagd ben om elders iets te vinden.
Je moet je eens gaan realiseren dat jij in de sociale huur thuishoort, en het doel van sociale huur is het verschaffen van woonruimte aan mensen die op de vrije markt niet kunnen kopen of huren.

Dit is waarmee je het zult moeten doen.
Het bevalt je misschien niet, maar zolang je geen inkomen boven modaal hebt blijven je keuzes beperkt tot wat je kunt krijgen, en niet wat je wilt hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_125216603
quote:
Och, wat jammer dat de buurt daar zo onaangenaam reageerde, want daar heb je in ieder geval geen last van beneden of bovenburen -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_125216642

[ Bericht 100% gewijzigd door Sjeen op 12-04-2013 23:04:03 (Nee) ]
  vrijdag 12 april 2013 @ 23:01:43 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125216672
Dat begeleid wonen komt neem ik aan ook niet zomaar uit de lucht vallen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_125216798
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:51 schreef -Hakuna- het volgende:
Bedabkt voor alle reacties en tipc, zal maandag as vargen of die opzegging stopgezet kan worden, wnat verhuizen lukt mij simpelweg niet, het is hopeloos op de huurmarkt en als ze niet akkoord gaan dan moeten ze eerlijk vertellen wat ze gaan doen als ik er niet in geslaagd ben om elders iets te vinden.
Wat ze gaan doen? Een handdruk geven en zeggen dat je geluk hebt dat t weer wat beter is dan in januari.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_125216954
Je moet eens met beide benen op de grond gezet worden. Je kan van alles willen eisen maar jij bent niet alleen op deze wereld en je kan niet zomaar verwachten dat jij een vrijstaand huis krijgt omdat er met jou van alles mis is. Wees blij dat je überhaupt een woonruimte krijgt van de overheid, want wat heb jij ooit gedaan voor dit land? In de bossen wandelen en wat kleren maken en dan verwachten dat de overheid jou een vrijstaand huis geeft? Doe normaal.
pi_125216988
Wat Leandra zegt idd. Je kunt wel heel veel willen, maar als je het budget er niet voor hebt houdt het op. Je bent afhankelijk van de sociale woningbouw en van hun welwillendheid om je te helpen bij problemen waar je imo toch wel deels zelf verantwoordelijk voor bent. Je kunt wel willen dat iedereen om je heen rekening met je houdt, maar zo werkt het niet. Probeer die oordoppen eens, wie weet helpen ze :)
pi_125216993
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:04 schreef marsan het volgende:

Wat ze gaan doen? Een handdruk geven en zeggen dat je geluk hebt dat t weer wat beter is dan in januari.
Welnee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_125217072
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Welnee.
ligt er maar net aan hoor. Als ze hem al als lastig ervaren, zijn ze blij zo makkelijk van hem af te komen.
Hij mag hopen op iets, maar hoeft er niet op te rekenen. Ze zijn iig niet verplicht om ook maar iets te doen na zijn eigen opzegging.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_125217086
Ik weet niet hoe het in jouw gemeente is maar vormen van begeleid wonen hebben vaak ook een behoorlijke wachttijd. Succes verder.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  vrijdag 12 april 2013 @ 23:12:03 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125217182
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Och, wat jammer dat de buurt daar zo onaangenaam reageerde, want daar heb je in ieder geval geen last van beneden of bovenburen -O-
Aan de andere kant is het wel behoorlijk zot om met een medische indicatie op een rolstoelvriendelijke woning te reageren terwijl je meer dat uitstekend kunt lopen.

Waarmee ik het treiteren absoluut niet wil goedpraten, maar ik kan me heel goed voorstellen dat buren verontwaardigd waren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125217301
Wanneer heb je die opzegging eigenlijk gedaan? Als dat vandaag was heb je grote kans dat het nog niet in behandeling is genomen. Gewoon zsm. annuleren en voor de zekerheid nu alvast een mail er achteraan doen.

Verder zal een verandering van de attitude van TS denk ik ook voor een groot deel de problemen oplossen. Gewoon bij alles wat je doet in het vervolg tot 10 tellen. Voordat je gaat klagen, voordat je gaat opzeggen, etc...
  vrijdag 12 april 2013 @ 23:15:48 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125217376
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:09 schreef marsan het volgende:

[..]

ligt er maar net aan hoor. Als ze hem al als lastig ervaren, zijn ze blij zo makkelijk van hem af te komen.
Hij mag hopen op iets, maar hoeft er niet op te rekenen. Ze zijn iig niet verplicht om ook maar iets te doen na zijn eigen opzegging.
Dit.
Het lijkt me verstandig om die opzegging nu al per mail annuleren, en dan te zorgen dat je maandag om 09.00 uur voor de deur staat om het persoonlijk te regelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125224499
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:14 schreef Palomar het volgende:
Wanneer heb je die opzegging eigenlijk gedaan? Als dat vandaag was heb je grote kans dat het nog niet in behandeling is genomen. Gewoon zsm. annuleren en voor de zekerheid nu alvast een mail er achteraan doen.

Verder zal een verandering van de attitude van TS denk ik ook voor een groot deel de problemen oplossen. Gewoon bij alles wat je doet in het vervolg tot 10 tellen. Voordat je gaat klagen, voordat je gaat opzeggen, etc...
Oei, ben net terug van mijn nachtwandelng, heb meteen twee mails verstuurd naar de consulent en de woningstichting met het verzoek om het te annuleren. zal maandag as erachteraan bellen. Maar wat als zie mij hooguit een maand verlenging geven van de opzegging, maar toch willen dat ik binnen 2 maanden moet vetrekken en ik geen andere woning vind, gaan ze dan toch een procedure opstraten?

Dit staat er op de website van mijn verhuurder over huuropzeebing,maar niets over huuropzegging annuleren.

Artikel 10
10.1
Opzegging van de huurovereenkomst geschiedt schriftelijk.
10.2
Opzegging door huurder kan geschieden op welke grond dan ook, tegen elke dag van een
kalendermaand mits deze niet valt op een zaterdag, zondag of algemeen erkende feestdag, in
welk geval opgezegd wordt tegen de eerstvolgende werkdag erna. Huurder dient een
opzeggingstermijn van één maand in acht te nemen.
10.3
Opzegging van de huurovereenkomst door verhuurder geschiedt bij aangetekende brief of
deurwaardersexploot met inachtneming van een termijn van tenminste drie maanden. Deze
termijn wordt verlengd met één maand voor elk jaar, dat huurder onafgebroken in het genot van
het gehuurde is geweest tot ten hoogste zes maanden.
10.4
De opzegging door verhuurder kan slechts geschieden op grond van één of meer van de in het
Burgerlijk Wetboek genoemde gronden.

[ Bericht 29% gewijzigd door -Hakuna- op 13-04-2013 03:12:49 ]
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_125224907
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Welnee. Je kan iemand prima adviseren op grond van wat er in dit topic staat.
Ts heeft een aardige pohi opgebouwd. Als je alle topics van hem doorleest kan ik alleen concluderen dat ts een keertje aan zelfreflectie moet doen. Wat ts nu doet lijkt ongelooflijk veel op al die andere keren dat er een conflict was ontstaan. Iedereen krijgt de schuld en instanties moeten zich in alle bochten wringen om alles weer recht te trekken wat is misgegaan. En ik vrees dat het deze keer niet anders zal verlopen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_125224912
Iemand die beneden je woont kun je met gemak nog veel erg irriteren dan andersom.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_125224933
Bij nader inzien lijkt de TS me toch een aardig triest ventje.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  zaterdag 13 april 2013 @ 09:51:51 #69
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_125225880
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 06:25 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Bij nader inzien lijkt de TS me toch een aardig triest ventje.
:Y
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_125226014
Ernstig. Ik vermoed dat de onderbuuf veel meer last van hem heeft, aangezien je als onderbuur veel meer hoort. Ik hoop dat TS ergens een plekje kan vinden waar hij zich goed voelt, iedereen heeft daar immers recht op. Of dat in Heerlen is weet ik niet, heb een teringhekel aan die stad. Bekrompen gebeuren sowieso.

Succes TS!

[ Bericht 67% gewijzigd door friekin_ op 13-04-2013 10:11:06 ]
  zaterdag 13 april 2013 @ 10:17:07 #71
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_125226169
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 06:01 schreef Ridocar het volgende:
Ts heeft een aardige pohi opgebouwd. Als je alle topics van hem doorleest kan ik alleen concluderen dat ts een keertje aan zelfreflectie moet doen. Wat ts nu doet lijkt ongelooflijk veel op al die andere keren dat er een conflict was ontstaan. Iedereen krijgt de schuld en instanties moeten zich in alle bochten wringen om alles weer recht te trekken wat is misgegaan. En ik vrees dat het deze keer niet anders zal verlopen.
^^ Dat. De typische "vreemde vogel" die nachtelijke wandelingen maakt en voor alles wel een medische reden heeft.
censuur :O
pi_125226669
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 10:17 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

^^ Dat. De typische "vreemde vogel" die nachtelijke wandelingen maakt en voor alles wel een medische reden heeft.
idd... 'nachtelijke wandelingen' ?? Dan krijg je ook wel een verstoord dag-nachtritme van lijkt me, met alle irritaties van dien als jij om 13:00 uur nog in je nest ligt en de buurvrouw een geluid maakt.
pi_125227127
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 02:52 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Oei, ben net terug van mijn nachtwandelng, heb meteen twee mails verstuurd naar de consulent en de woningstichting met het verzoek om het te annuleren. zal maandag as erachteraan bellen. Maar wat als zie mij hooguit een maand verlenging geven van de opzegging, maar toch willen dat ik binnen 2 maanden moet vetrekken en ik geen andere woning vind, gaan ze dan toch een procedure opstraten?

Dit staat er op de website van mijn verhuurder over huuropzeebing,maar niets over huuropzegging annuleren.
Normaal is dan ook dat mensen pas opzeggen als ze het daadwerkelijk menen.

Als je dat dan meteen herroept, dan denk ik niet dat de verhuurder zich er zomaar op kan beroepen. Maar doe dat dan wel even duidelijk en schriftelijk, zodat ook jij je niet meer op die opzegging zou kunnen beroepen mocht je iets anders vinden, en zorg dat ze weten dat die herroepen is voor ze ermee aan de slag gaan en een nieuwe huurder gaan zoeken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_125227154
Is TS wie ik denk dat ' ie is?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  zaterdag 13 april 2013 @ 11:32:29 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_125227210
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 april 2013 11:29 schreef TJV het volgende:
Ja hoor, dat is geen geheim.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 13 april 2013 @ 11:32:40 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125227219
quote:
Waarschijnlijk wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 13 april 2013 @ 11:37:31 #77
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_125227303
quote:
Wie denk jij dat TS is dan? :o
  zaterdag 13 april 2013 @ 11:38:04 #78
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_125227309
Wat een bizarre typefouten in alle posts van TS.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 13 april 2013 @ 11:43:45 #79
66083 Platina
78th Element
pi_125227396
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 11:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

FusionFreak toch of hoe heette die kerel ook alweer.
  zaterdag 13 april 2013 @ 11:45:49 #80
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_125227431
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 11:43 schreef Platina het volgende:

[..]

Ja.
  zaterdag 13 april 2013 @ 12:11:52 #81
294141 tarantism
hups in die kont
pi_125227877
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Welnee. Je kan iemand prima adviseren op grond van wat er in dit topic staat.
Dus de mensen in dit topic worden geacht inhoudelijk te reageren, maar mogen geen gebruik maken van de beschikbare informatie, te weten de overige topic(s) van TS? Ik snap dat jullie simpelweg de van tevoren opgestelde richtlijnen verdedigen, maar je creëert zo wel een erg tegenstrijdige situatie.

Als je van mensen vraagt inhoudelijk en constructief te reageren kun je niet tegelijkertijd verwachten dat ze geen gebruik maken van de aanwezige informatie om constructief te kunnen reageren. Je werkt je eigen beleid dan tegen.

[ Bericht 4% gewijzigd door tarantism op 13-04-2013 12:20:02 ]
  zaterdag 13 april 2013 @ 12:21:13 #82
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_125228055
Kijk gerust in zijn post history en maak daar gerust gebruik van.
  zaterdag 13 april 2013 @ 12:24:00 #83
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_125228097
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik herinner me ineens een tv-programma van jaren geleden waarin een buurvrouw helemaal gek werd van de geluiden van de buren. Zo erg dat ze zelfs hysterisch werd als de bovenburen door het huis liepen of deuren (normaal) openden en sloten. En ze hoorde het als er servies op het aanrecht werd gezet... Dat soort mensen moet echt niet in een flat gaan wonen :{
Of wellicht: je moet juist niet in een stille omgeving wonen! Ik woon hier zo stil dat ik mijn laptop in slaapstand hoor: die knippert met z'n LED, en daarbij zoemt de oplader heel zacht. Dat geluid is veel zachter dan het tikken van de klok!
In een omgeving met meer omgevingsgeluid merk je daar natuurlijk niets van.
censuur :O
  Licht Ontvlambaar zaterdag 13 april 2013 @ 12:24:01 #84
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_125228099
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:21 schreef Lienekien het volgende:
Kijk gerust in zijn post history en maak daar gerust gebruik van.
om constructief advies te geven.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_125228109
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 11:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Gisteren nog wel :P , toen werden alle reacties verwijderd.

Maar inderdaad moet je zeker bij ts gewoon weten wie het is, anders ga je hem verkeerde adviezen geven die helemaal niet goed voor hem zijn.
Ts moet gewoon opgenomen worden en in een begeleid wonen traject gestopt worden.
Dat hij begeleiding nodig heeft staat wel vast.
  zaterdag 13 april 2013 @ 12:26:25 #86
3542 Gia
User under construction
pi_125228141
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 20:47 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Ik ben wanhopig, vlucht vrijwel de hele dag mijn eigen huis uit, heb de afgelopen 3 maanden vrijwel de heledag in de vrieskou buiten gelopen alleen maar om de situati te ontvluchten. De enige ruimte waar het noh enigsinds rustig is mijngrote slaapkamer, dara trek ik mij vrijwel altijd terug omdat ik daar het minste hoor. Ik kan niet tegen harde leef en woongeluiden,

Dat noemen ze ook wel Hyperacusis

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hyperacusis
Dus andere mensen moeten op hun tenen lopen, omdat jij niet tegen leefgeluiden kunt?

Ik hoor hier bij de buren regelmatig iemand de trap oplopen, deuren open en dicht, wc doortrekken, radiator die tikt. Als ik me daaraan zou ergeren, zou ik stapeldol worden.
Dus ik accepteer die geluiden, in de wetenschap dat zij dit ook van ons horen.

Jij hebt een probleem met die buur, niet andersom, dus dan moet jij er wat aan doen, bijvoorbeeld verhuizen. Maar dan wel naar iets vrijstaands, want die geluiden hoor je altijd wel als je faste buren hebt, en daar op let.
  zaterdag 13 april 2013 @ 12:29:17 #87
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_125228191
Als TS die geluiden kon accepteren, dan was dit niet zo geëscaleerd. Het is geen kwestie van onwil maar totaal onvermogen.

Ja, TS wil ook vast graag vrijstaand wonen.
  zaterdag 13 april 2013 @ 12:31:47 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125228243
Ja ik wil ook graag vrijstaand wonen, maar ik realiseer me wel dat een vrijstaand hutje op de hei ook niet vrij van geluiden is..... de wind kan behoorlijk tekeer gaan, en hutjes kraken meestal, zeker als ze niet aan 6 andere huizen vastzitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 13 april 2013 @ 12:36:10 #89
3542 Gia
User under construction
pi_125228323
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:29 schreef Lienekien het volgende:
Als TS die geluiden kon accepteren, dan was dit niet zo geëscaleerd. Het is geen kwestie van onwil maar totaal onvermogen.

Snap ik, maar hij heeft een aandoening waardoor elk geluid als hard en storend wordt ervaren. Daar kan die buuv, die waarschijnlijk normaal haar ding doet, niets aan doen.
pi_125228324
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 11:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Normaal is dan ook dat mensen pas opzeggen als ze het daadwerkelijk menen.

Als je dat dan meteen herroept, dan denk ik niet dat de verhuurder zich er zomaar op kan beroepen. Maar doe dat dan wel even duidelijk en schriftelijk, zodat ook jij je niet meer op die opzegging zou kunnen beroepen mocht je iets anders vinden, en zorg dat ze weten dat die herroepen is voor ze ermee aan de slag gaan en een nieuwe huurder gaan zoeken.
Ben net pas op en heb met iemand gebeld die mij ook met verhuizen geholpen heeft (heeft eigen bedrijf en is juridisch redelijk onderlegd) , hij vertelde mij zolang je geen schriftelijke bevestiging heb gekregen kun je de opzegging nog altijd ongedaan maken. Meestal 2 of 3 werkdagen. Ik heb vrijdag 12 april opgezegt en zal mandag as meteen om half 8 op kantoor zijn, woon er maar 100 meter vandaan. daar sta ik wel even vroeg voor op. Intussen heb ik diverse mails verstuurd dat ikd eopzegging geannnuleerd wilt hebben.

Heb wel gelezen dat sommige verhuiders annuleringskosten in rekeing kunnen brengen bij het ongedaan maken van een opzeging
pi_125228357
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:29 schreef Lienekien het volgende:

Precies dat wil ik ook, of op zijn minst iets waar ik mij vrij voel en niet het gevoel dat ik iemand direct om mij heen heb. Zonder mij graag af in mijn eigen wereld, en daar is geen plaats voor medemensen (lees buren oid)
pi_125228405
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:38 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Precies dat wil ik ook, of op zijn minst iets waar ik mij vrij voel en niet het gevoel dat ik iemand direct om mij heen heb. Zonder mij graag af in mijn eigen wereld, en daar is geen plaats voor medemensen (lees buren oid)
Nou, dan maar hard studeren en een goede baan zoeken, waarmee je harde knaken gaat verdienen, zodat je wat te kiezen hebt als je later groot bent *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 13 april 2013 @ 12:42:34 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125228418
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:36 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Ben net pas op en heb met iemand gebeld die mij ook met verhuizen geholpen heeft (heeft eigen bedrijf en is juridisch redelijk onderlegd) , hij vertelde mij zolang je geen schriftelijke bevestiging heb gekregen kun je de opzegging nog altijd ongedaan maken. Meestal 2 of 3 werkdagen. Ik heb vrijdag 12 april opgezegt en zal mandag as meteen om half 8 op kantoor zijn, woon er maar 100 meter vandaan. daar sta ik wel even vroeg voor op. Intussen heb ik diverse mails verstuurd dat ikd eopzegging geannnuleerd wilt hebben.

Heb wel gelezen dat sommige verhuiders annuleringskosten in rekeing kunnen brengen bij het ongedaan maken van een opzeging
Misschien is het sowieso een goed idee om eens een normaal dag- en nachtritme te gaan hanteren, dan erger je je misschien ook minder aan geluiden van een ander.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125228448
quote:

[..]

Parnassia heeft een heel mooi gebied.

Overigens is het te hopen voor je dat je huuropzegging inderdaad niet meer ongedaan gemaakt kan worden.
  zaterdag 13 april 2013 @ 12:44:36 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125228457
quote:

[..]

Ja, ik wil ook een vrijstaande villa met 5 hectare grond en twee zwembaden (een binnen en een buiten), maar ik acht de kans vrij groot dat dat niet gaat gebeuren, ik acht de kans nog veel groter dat het bij jou ook niet gaat gebeuren.

Misschien is het tijd om dat te gaan accepteren, het is zoals het is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125228499
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:44 schreef klipper het volgende:

[..]

Overigens is het te hopen voor je dat je huuropzegging inderdaad niet meer ongedaan gemaakt kan worden.
Bedoel je hiermee dat je hoopt dat mijn verzoek om te annuleren wordt afgewezen?

Dit heb ik hun hemaild..

Hallo

Afgelopen vrijdag 12 april heb ik door een emotionele toestand mijn huurcontract schriftelijk opgezegd, echter ik heb daar spijt van en het lukt mij bovendien niet om binnen die termijn andere woonruimte te vinden. Bij Weller wonen kunnen ze mij ook niet binnen die termijn iets aanbieden. Graag had ik de opzegging dan ook ongedaan gemaakt gehad. De reden van opzegging is de aanhoudende overlast van de onderbuurvrouw, tevens wenst zij op geen enkele manier mee te werken aan een minnelijke schikking. al maandag as ook op kantoor komen hiervoor. Heb gelezen dat er 2 of 3 werkdagen de tijd is om een huuropzegging te annuleren

Mvg *****

zaterdag 13 april 2013 @ 12:48:45 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_125228526
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:36 schreef Gia het volgende:

[..]

Snap ik, maar hij heeft een aandoening waardoor elk geluid als hard en storend wordt ervaren. Daar kan die buuv, die waarschijnlijk normaal haar ding doet, niets aan doen.
Ja, dat weet ik en dat snap ik allang.
pi_125228565
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ik wil ook een vrijstaande villa met 5 hectare grond en twee zwembaden (een binnen en een buiten), maar ik acht de kans vrij groot dat dat niet gaat gebeuren, ik acht de kans nog veel groter dat het bij jou ook niet gaat gebeuren.

Misschien is het tijd om dat te gaan accepteren, het is zoals het is.
Ik hoef geen zwembad (ken niet eens zwemmen) en ook geen meerdere hectares grond, maar heb wel diverse kleine huisjes te koop gezien die al langer te koop staan met hele kleine tuintjes erbij en achterstallig onderhoud, deze had ik willen huren waarbij ik zelfs aangeboden heb om bepaald onderhoud voor eigen rekeinng te nemen. Maar de eigenaren willen alleen verkopen. gevolg de huisjes staan na 1,5 en 2 jaar nog steeds te koop.
  zaterdag 13 april 2013 @ 12:50:16 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125228567
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:46 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Bedoel je hiermee dat je hoopt dat mijn verzoek om te annuleren wordt afgewezen?

Dit heb ik hun hemaild..

Hallo

Afgelopen vrijdag 12 april heb ik door een emotionele toestand mijn huurcontract schriftelijk opgezegd, echter ik heb daar spijt van en het lukt mij bovendien niet om binnen die termijn andere woonruimte te vinden. Bij Weller wonen kunnen ze mij ook niet binnen die termijn iets aanbieden. Graag had ik de opzegging dan ook ongedaan gemaakt gehad. De reden van opzegging is de aanhoudende overlast van de onderbuurvrouw, tevens wenst zij op geen enkele manier mee te werken aan een minnelijke schikking. al maandag as ook op kantoor komen hiervoor. Heb gelezen dat er 2 of 3 werkdagen de tijd is om een huuropzegging te annuleren

Mvg *****

De buurvrouw moet volgens jou meewerken aan een "minnelijke schikking"?
Ze woont daar al meer dan 12 jaar, jij beoordeelt haar nog steeds op de wijk waar ze daarvoor gewoond heeft terwijl er eerder geen klachten over haar waren, en jij zit daar net 3 maanden.... sorry hoor, wat moet er minnelijk geschikt worden?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 13 april 2013 @ 12:53:39 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125228624
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:50 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Ik hoef geen zwembad (ken niet eens zwemmen) en ook geen meerdere hectares grond, maar heb wel diverse kleine huisjes te koop gezien die al langer te koop staan met hele kleine tuintjes erbij en achterstallig onderhoud, deze had ik willen huren waarbij ik zelfs aangeboden heb om bepaald onderhoud voor eigen rekeinng te nemen. Maar de eigenaren willen alleen verkopen. gevolg de huisjes staan na 1,5 en 2 jaar nog steeds te koop.
Ja, en dat is de keuze van de eigenaar, je zult echt eens moeten begrijpen dat jij je die huisjes niet kunt permitteren.

Je moet eens ophouden te kijken naar de dingen die je niet kunt krijgen, die zijn niet voor jou.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125228637
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:39 schreef AQuila360 het volgende:
Eerst had je nog een andere naam op fok?
Die van dat rijbewijs!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_125228679
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 11:43 schreef Platina het volgende:

[..]

Ja, die! :P
Ja, die met de ballen in de bek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')