Tja misschien had ik beter dit topic niet kunnen openen en gewoon status quo handhaven.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:43 schreef Babela het volgende:
Snap het heel goed.
Als vrouw zijnde voel ik me altijd een beetje onzeker en angstig als ik voorbij een groep marrokanen/turken enzo moet lopen. Voelt niet prettig, wil ik ook niet laten merken want ik beschouw iedereen als hetzelfde. Maar toch geeft het me een onveilig gevoel, misschien door de media en alle verhalen die je hoort.
maar dat zijn ook de enigste groep waar ik me niet prettig bij voel. Ik accepteer het gewoon en denk er verder niet meer aan.. Waarom zou je je er zo druk over maken.
Volgens mij heb ik mijn angstreacties en vreesproblematiek nog nooit willen ontlopen. Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:47 schreef Doublepain het volgende:
Jullie (ik zie meerdere) denken teveel, niet iedereen is hetzelfde, het kan zomaar die blanke zijn die je slaat (als dat je angst is). Dat een kleine groep negers (nu ook Turken/Marokkanen) vaak negatief in het nieuws staat betekent zeker niet dat de andere ook zo zijn. Zelf zeggen ja ik wil het verbeteren, maar hoe kan je het verbeteren als je het zelf ontloopt?
Ik laat nooit iets liggen als ik een neger in de buurt zie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:49 schreef Zapata het volgende:
ik check altijd onbewust of ik m'n portemonnee nog heb als ik een neger of turk zie
Je zegt net zelf als ze naar je roepen of als je in de buurt bent dat je zsm weg wil lopen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:50 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik mijn angstreacties en vreesproblematiek nog nooit willen ontlopen. Waar baseer je dat op?
Wat is een haatbaard?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb dat met mensen met een haatbaard.
Kijk naar je moeders gezicht.quote:
Dat is eerder een onvrijwillige, ingebakken impuls dan dat het een bewuste keuze is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je zegt net zelf als ze naar je roepen of als je in de buurt bent dat je zsm weg wil lopen.
Ja ga maar weg, je ontloopt ook al je problemen hé?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:54 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
[..]
OK. Ik zie dat ik hier niet serieus genomen word. Doei.
Wil je serieus genomen worden?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:54 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
[..]
Heb je genoeg serieuze antwoorden gegeven.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:54 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |