in bed viese slet xdquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
samen pizza maken en daarna opeten met een film in bed en veel dekens en thee en wijn en omg
Hoe gaat iequote:
Ja gaat wel goedquote:
Mijn autisme wil niet omarmd worden, lichamelijk contact en zulks.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omarm je autisme, net zoals ik dat doe.
PIZZAMAN OMGquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn autisme wil niet omarmd worden, lichamelijk contact en zulks.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:20 schreef ChesterPerry het volgende:
waar staat dat marktplaats topic waar ze geintjes uithalen?
GC / Marktplaats sukkels #30 - Psst.. proefdier kopen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:45 schreef ChesterPerry het volgende:
daar heb ik net gekeken maar kan hemn iet vinden
proberen?quote:
ik fap met mn rechtervuistquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:04 schreef Trollscience het volgende:
plot twist: hypo is een kloon van 2h4u
OMG OMG JA JAAA OMG OMG MET OMG JOUquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
OMFGOMFG ALLES OMFG GOED OMFG OMFG
OMG OMG NEE OMFG VERBOUWING OMFG ALLERGIE OMFG OMFGquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
OMG OMG JA JAAA OMG OMG MET OMG JOU
OMG OMFG AWW OMG STERKTE OMFG OMGquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
OMG OMG NEE OMFG VERBOUWING OMFG ALLERGIE OMFG OMFG
OMGGGGGG NEE OMG GELUKKIG OMFG NIET OMG MAAR OMFG IK BEN AL EEN WEEK ZIEK THUIS OMFG.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
OMMFGGWILAKOT DANKJE OMG HEB JIJ OOK REPETITIEWEEK GEHAD
OMG WEER OMDAT JE OMFG MOE BENT OMG ?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
OMGGGGGG NEE OMG GELUKKIG OMFG NIET OMG MAAR OMFG IK BEN AL EEN WEEK ZIEK THUIS OMFG.
NEE OMG OMDAT OMG IK OMFG ZWARE OMFG ANTIBIOTICA OMG HEB OMFG WAAR OMG IK OMFG ZIEK OMG VAN OMFG WERD.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
OMG WEER OMDAT JE OMFG MOE BENT OMG ?
HEB JE DAN OMFG EEN INFECTIE OMG OMG IK DACHT ALLEEN EEN OMG VIRUS?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
NEE OMG OMDAT OMG IK OMFG ZWARE OMFG ANTIBIOTICA OMG HEB OMFG WAAR OMG IK OMFG ZIEK OMG VAN OMFG WERD.
JA OMG MAAR OMFG OOK OMG OMG WEER BLAASONTSTEKING OMFG EN DIE GING NIET MEER OVER MET NORMALE ANTIBIOCITA.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HEB JE DAN OMFG EEN INFECTIE OMG OMG IK DACHT ALLEEN EEN OMG VIRUS?
neequote:Op vrijdag 12 april 2013 19:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Is het leuk om een toneelstuk te lezen?
Probeer hetquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
het voelen is leukerquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
OMFG DAT IS FUCKED UP (quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
JA OMG MAAR OMFG OOK OMG OMG WEER BLAASONTSTEKING OMFG EN DIE GING NIET MEER OVER MET NORMALE ANTIBIOCITA.
Ja nu gaat het wel weer beter op zich.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
OMFG DAT IS FUCKED UP () MAAR OMG OMG GAAT HET OMG AL WAT OMG BETER
quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja nu gaat het wel weer beter op zich.
Verder niet als in slechterquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
daarmee gaat het beter nu
verder niet echt
denk hetquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Verder niet als in slechter?
whehehhequote:Op vrijdag 12 april 2013 20:31 schreef promisionxexposed het volgende:
Omg Tax heeft een gat in me gemaakt en nu bloed ik
quote:
alles goed?quote:
hoiquote:
ja hoorquote:
Ik ben moequote:
VAquote:
Pittig hard gewerkt, dus doodquote:
luiquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Net thuis, lig al in mijn bed
zelfdequote:
awhquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pittig hard gewerkt, dus doodMorgen weer om 7 uur beginnen om 10 uur lang te bikkelen
quote:
quote:
Eigenlijk precies hetzelfdequote:
ja tog gquote:
dikke famequote:Op vrijdag 12 april 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat feestje waar ik zondag moet draaien heeft blijkbaar maar 10 gasten
Dacht dat zullen er wel 20-30 zijn ofzoBeter is er WiFi, kan ik FOK!ken
Alleen dat ik al weekend hebquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eigenlijk precies hetzelfde
quote:
Als jij dat wilt kunnen we dat regelen tochquote:
Oké maar ik weet niet of ik langer dan tien minuten kanquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Als jij dat wilt kunnen we dat regelen toch
Iedereen lijkt een leven te hebbenquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:58 schreef arachide. het volgende:
Hoi! Is iedereen naar de TC of is het gewoon echt heeeeel rustig?
Ik heb geen leven hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedereen lijkt een leven te hebben
rustigquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:58 schreef arachide. het volgende:
Hoi! Is iedereen naar de TC of is het gewoon echt heeeeel rustig?
Wat wil je weten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nou dankje
Kunnen jullie niet wat over jullie date vertellen?
Subway was lekkah, sof loopt als enige net zo hard als ik en de hertjes zijn haters omdat ze zo ver weg stondenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nou dankje
Kunnen jullie niet wat over jullie date vertellen?
economie er gewoon uitgooien man.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:03 schreef jordyqwerty het volgende:
Eerder vandaag een paar opdrachten van een economie examen (2008-I) gemaakt
.. ik heb nog wat te doen_____
Aww gingen jullie naar de hertjesquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Subway was lekkah, sof loopt als enige net zo hard als ik en de hertjes zijn haters omdat ze zo ver weg stonden
Neequote:Op vrijdag 12 april 2013 22:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
economie er gewoon uitgooien man.
Ik niet, de enige reden dat ik op zwemmen ben gegaan is omdat je dan niet hoefde te rennenquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik niet, de enige reden dat ik op zwemmen ben gegaan is omdat je dan niet hoefde te rennen![]()
en dat kan ik niet.
we gingen naar de subway en naar sonsbeek en bij de rijn.quote:
quote:
wnnr trouwen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Danger Mouse & James Mercer (The Shins)
Dat is zo irritant, ook mensen op school in de gangen, mensen die niet kunnen lopenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet tegen als iemand heel rustig een winkel binnenloopt en dan gewoon stil gaat staan in de deuropening ofzo
Of zo'n ventje dat slingerend voor je fietst met 1 km p/u omdat ie alleen maar met z'n telefoon bezig isquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is zo irritant, ook mensen op school in de gangen, mensen die niet kunnen lopen![]()
IKKKKKKEUHHquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wie heeft de keynote van Dave Grohl gezien bij SXSW?
sorry, ik heb toch echt meer uitleg nodig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat hij gvd een gat heeft gemaakt en ik nu bloed heb
ohquote:
Hard to want zal je bedoelenquote:
wat valt er nou niet te begrijpen aan bloed gvdquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
sorry, ik heb toch echt meer uitleg nodig.
Ik ga er vanuit dat jij het al gezien hebtquote:
OooOow!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hard to want zal je bedoelen
Hij heeft je uitgescheurd, watquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat valt er nou niet te begrijpen aan bloed gvd
Oh deze SC is mijn vriendengroepquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ga gamen met mijn vervangings vrienden
Ik ben een Grohlieber tochquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat jij het al gezien hebt
ja manquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hij heeft je uitgescheurd, wat![]()
Zucht x1000quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hij heeft je uitgescheurd, wat![]()
Wrong hole?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat hij gvd een gat heeft gemaakt en ik nu bloed heb
Dave Grohlsch jaquote:
Maandelijkse vrouwen probleempjes dusquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alleen daar kan bloed uitkomen?
mja een eckte kapitein bevaart ook de rode zeequote:Op vrijdag 12 april 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maandelijkse vrouwen probleempjes dus
Kijk eens Blik op de Weg of Wegmisbruikersquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:13 schreef jordyqwerty het volgende:
Op Nat Geo is die Dog Whisperer in Nederlanddat steenkolenengels oh god
Praten ze daar steenkolenengelsquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kijk eens Blik op de Weg of Wegmisbruikers
Die agenten tegen buitenlanders wel hoorquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die agenten tegen buitenlanders wel hoor
''Joe hef toe pee nou or joe hef toe koo toe de sel''
Oh zoquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die agenten tegen buitenlanders wel hoor
''Joe hef toe pee nou or joe hef toe koo toe de sel''
quote:
Jij ook alquote:
Pak je zelf in dan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:34 schreef jordyqwerty het volgende:
Morgen naar een feest van 3 mensen, en ik ken ze alle 3
Heb nog niks gekocht, 3 cadeau's, mijn portemonnee![]()
ajOquote:
Leuk voor Dannyquote:
quote:
Wat?quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:45 schreef jordyqwerty het volgende:
MY NEXT GIRL WILL BE NOTHING LIKE MY EX GIRL
nee man adobe slabs for my girls manquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:45 schreef jordyqwerty het volgende:
Neequote:
quote:
Elitaire kneusquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:50 schreef Trollscience het volgende:
black keysblues voor de simpele mens
lekker tochquote:
quote:If there is one cable I would whole-heartedly trust to my Chimera-hunting needs, this would be the cable. No other cable has the tensile strength to properly and efficiently garrote a lycanthrope, asphyxiate an Esquilax or even gag a mermaid. Last week, using my trusty AudioQuest K2 (retrofitted with lead weights, bright orange latex paint and a generous coating of crushed glass stolen from the window of an abandoned church at midnight), I managed to snuff 3 golden unicorns in swift succession!
Pros: Quickly tears through scales, fur, bone, and adamantium with ease
Coils and uncoils from hip holster (optional) quickly and quietly
For a product fabricated from 1,000 Onyx Dragon fetuses, the price is unbelievably reasonable!
Cons: Shipping from the R'lyeh took far too long
Doesn't come in 10' lengths (which would be perfect for hydra, cerberii and other multi-headed creatures)
After every use, I can feel 6 ounces of my soul slipping from my core into the ether. But this may be due to the fact that I prefer to work without gloves. YMMV.
Overall, I would recommend that any hunter buy one, nay, two, of these immediately, and experience the difference that upgrading to the K2 will make in your next quest!
Nee, Dave Grohl fan bedoelde ikquote:
lol xdquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:02 schreef Trollscience het volgende:
gwn jyo division peuk erbij it's friday night fuckers@!!!
Ik ben niet nuchterquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, Dave Grohl fan bedoelde ik
is kut manquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben niet nuchter![]()
sorry. Ja, hij is muzikaal en als persoon briljant
Door deze post net een heel verhaal opgehangen over hoe vervelend bi zijn op je 14e zijn is.
Preciesquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben niet nuchter![]()
sorry. Ja, hij is muzikaal en als persoon briljant
Door deze post net een heel verhaal opgehangen over hoe vervelend bi zijn op je 14e zijn is.
(Pret)Peukjesquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:02 schreef Trollscience het volgende:
gwn jyo division peuk erbij it's friday night fuckers@!!!
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
(Pret)Peukjes
Ik heb pistachenoten en major lazerrrrrr
quote:
gwn een beetje erdoorheen geflikkerd voor dat fuzzy gevoelquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
(Pret)Peukjes
Ik heb pistachenoten en major lazerrrrrr
Ik was een jaar verliefd op haar. En later op een ander meisje, die zoende vervolgens voor mijn neus met een vriendin van mij.quote:
Major Lazer is Diplo, artiestquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik was een jaar verliefd op haar. En later op een ander meisje, die zoende vervolgens voor mijn neus met een vriendin van mij.
Heeft lang geduurd voor ik dat heb verwerkt. Niemand die weet dat je bi bent. Je moeder die zegt dat "je wel eens een potje zou kunnen zijn" terwijl ik me doodschaamde.
gewoon iemand iedere dag zien die jij leuk vindt maar nooit kunt krijgen en iedere keer als je die persoon voel je het gewoon en ineens vallen alle zeikerige liedjes over liefde en verdriet in elkaarquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik was een jaar verliefd op haar. En later op een ander meisje, die zoende vervolgens voor mijn neus met een vriendin van mij.
Heeft lang geduurd voor ik dat heb verwerkt. Niemand die weet dat je bi bent. Je moeder die zegt dat "je wel eens een potje zou kunnen zijn" terwijl ik me doodschaamde.
Major Lazer is een toffe artiestquote:
Ik voel je. Mr. Brightside was mijn nummer.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gewoon iemand iedere dag zien die jij leuk vindt maar nooit kunt krijgen en iedere keer als je die persoon voel je het gewoon en ineens vallen alle zeikerige liedjes over liefde en verdriet in elkaar
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik voel je. Mr. Brightside was mijn nummer.
oooh okequote:Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Major Lazer is Diplo, artiest
Hoe oud ben jij dan? Volgens mij ben ik helemaal niet jonger namelijkquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Major Lazer is een toffe artiestde jeugd kent vandaag de dag amper goede artiesten
Grapje sof
Kom hier en laat je me knuffelen!quote:
18quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh oke
[..]
Hoe oud ben jij dan? Volgens mij ben ik helemaal niet jonger namelijk
quote:
Ik ben ook 18quote:
Cool.quote:
Valt mee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Last 7 days
Bear Vs. Shark – Kylie - 48 plays
oeps
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Last 7 days
Bear Vs. Shark – Kylie - 48 plays
oeps
Ehm ik ben niet stoer aan het doen ofzo. Ik vond het alleen raar dat jij me jeugd van tegenwoordig noemde.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Cool.
Zullen we nu als twee kindjes tegen elkaar opboxen door te zeggen "18 en x maanden" of gaan we volwassen en 18jarig doen?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:31 schreef jordyqwerty het volgende:
Naamliedjes zijn altijd wel goed opzich
Ik ben je fokmoeder wel hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]mijn hele leven valt uit elkaar en school is ellende en schreeuwen en dreigen en chantage en thuis ook en al die emoties en niemand die het begrijpt ben hier 2sad voor
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:31 schreef jordyqwerty het volgende:
Naamliedjes zijn altijd wel goed opzich
twitter:YEBahtiyar twitterde op vrijdag 12-04-2013 om 22:12:18@hoertjes_1 JE BENT DOOD WAAR WOON JE KOM VECHTE SLET KKR KA3HBA KOM NU NAAR A.DAMM CENTRAAL IK GA JE OOGBALLE MET SATE STOKJES DER UITHAALE reageer retweet
oh hahaquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het is ook niet echt afgelopen 7 dagen, eerder vandaag en gisteren
Oh maar ik bedoelde het ook helemaal niet lulligquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ehm ik ben niet stoer aan het doen ofzo. Ik vond het alleen raar dat jij me jeugd van tegenwoordig noemde.
Heb je net gedaanquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh maar ik bedoelde het ook helemaal niet lulligik doelde meer op mijn eigen neiging om nu als een peutertje te roepen dat ik al 18 en 9 maanden ben. Ik moet die neiging nog steeds onderdrukken.
Ok leuk ik 18 en precies twee maanden nog 21 minutenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh maar ik bedoelde het ook helemaal niet lulligik doelde meer op mijn eigen neiging om nu als een peutertje te roepen dat ik al 18 en 9 maanden ben. Ik moet die neiging nog steeds onderdrukken.
Zowel op school als bij familie overal de jongste, dus ik had wat te bewijzen. Het zit erin geramd.quote:
Haha ik ben ouder!!!!11quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ok leuk ik 18 en precies twee maanden nog 21 minuten
0uwe zak die je bent !!!quote:
Dat vond ik juist fijn vroeger, ik redeneerde altijd zo dat mensen die ouder dan ik waren eerder dood zouden gaanquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zowel op school als bij familie overal de jongste, dus ik had wat te bewijzen. Het zit erin geramd.
Laat je lekker gaan danquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zowel op school als bij familie overal de jongste, dus ik had wat te bewijzen. Het zit erin geramd.
Gefeliceerd nogquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ok leuk ik 18 en precies twee maanden nog 21 minuten
Ik wilde gewoon heel graag groot zijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat vond ik juist fijn vroeger, ik redeneerde altijd zo dat mensen die ouder dan ik waren eerder dood zouden gaan
Ik had nog wel een jaartje langer 17 willen blijvenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef supersof het volgende:
Ik wil niet ouder worden en me volwassen moeten gedragen meeeh
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik had nog wel een jaartje langer 17 willen blijven
Ik wil ook niet ouder wordenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef supersof het volgende:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik had nog wel een jaartje langer 17 willen blijven
Ja bah. Ik wil gewoon nog nergens aan hoeven denkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[..]
Ik wil ook niet ouder wordenVerantwoordelijkheden en shit
Examen doen en gaan studeren en shitquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[..]
Ik wil ook niet ouder wordenVerantwoordelijkheden en shit
Gewoon niet doenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef supersof het volgende:
ja ik wordTTTTTTT ook niet volwassen heb ik besloten nuquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon niet doen
Ik wordt niet volwassen, ik leer me gedragen als het moet
Die examensquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Examen doen en gaan studeren en shit
Wow die was best slechtquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik wordTTTTTTT ook niet volwassen heb ik besloten nu
ja nogalquote:
Slaap lekkerrrquote:
Aankomende week nog les, die daarna examentrainingweek, vakantie twee weken en dan examensquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Die examenszo geen zin in, ik wil enkel dagen in bed spenderen en muziek luisteren
was jij het weerquote:
Ik ken mezelf, ik doe geen moer in de vakantiequote:Op zaterdag 13 april 2013 00:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Aankomende week nog les, die daarna examentrainingweek, vakantie twee weken en dan examens
Ik ga leren op locatie. Dus uitkijkend op de rijke kant van arnhem (in sonsbeekpark) en dan economie leren, aardrijkskunde in de duinen, misschien naar parijs en daar frans lezen (tijdens de reis)quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ken mezelf, ik doe geen moer in de vakantie![]()
Ik ben op reis in mijn hoofd tijdens het lerenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga leren op locatie. Dus uitkijkend op de rijke kant van arnhem (in sonsbeekpark) en dan economie leren, aardrijkskunde in de duinen, misschien naar parijs en daar frans lezen (tijdens de reis)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |