in bed viese slet xdquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
samen pizza maken en daarna opeten met een film in bed en veel dekens en thee en wijn en omg
Hoe gaat iequote:
Ja gaat wel goedquote:
Mijn autisme wil niet omarmd worden, lichamelijk contact en zulks.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omarm je autisme, net zoals ik dat doe.
PIZZAMAN OMGquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn autisme wil niet omarmd worden, lichamelijk contact en zulks.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:20 schreef ChesterPerry het volgende:
waar staat dat marktplaats topic waar ze geintjes uithalen?
GC / Marktplaats sukkels #30 - Psst.. proefdier kopen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:45 schreef ChesterPerry het volgende:
daar heb ik net gekeken maar kan hemn iet vinden
proberen?quote:
ik fap met mn rechtervuistquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:04 schreef Trollscience het volgende:
plot twist: hypo is een kloon van 2h4u
OMG OMG JA JAAA OMG OMG MET OMG JOUquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
OMFGOMFG ALLES OMFG GOED OMFG OMFG
OMG OMG NEE OMFG VERBOUWING OMFG ALLERGIE OMFG OMFGquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
OMG OMG JA JAAA OMG OMG MET OMG JOU
OMG OMFG AWW OMG STERKTE OMFG OMGquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
OMG OMG NEE OMFG VERBOUWING OMFG ALLERGIE OMFG OMFG
OMGGGGGG NEE OMG GELUKKIG OMFG NIET OMG MAAR OMFG IK BEN AL EEN WEEK ZIEK THUIS OMFG.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
OMMFGGWILAKOT DANKJE OMG HEB JIJ OOK REPETITIEWEEK GEHAD
OMG WEER OMDAT JE OMFG MOE BENT OMG ?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
OMGGGGGG NEE OMG GELUKKIG OMFG NIET OMG MAAR OMFG IK BEN AL EEN WEEK ZIEK THUIS OMFG.
NEE OMG OMDAT OMG IK OMFG ZWARE OMFG ANTIBIOTICA OMG HEB OMFG WAAR OMG IK OMFG ZIEK OMG VAN OMFG WERD.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
OMG WEER OMDAT JE OMFG MOE BENT OMG ?
HEB JE DAN OMFG EEN INFECTIE OMG OMG IK DACHT ALLEEN EEN OMG VIRUS?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
NEE OMG OMDAT OMG IK OMFG ZWARE OMFG ANTIBIOTICA OMG HEB OMFG WAAR OMG IK OMFG ZIEK OMG VAN OMFG WERD.
JA OMG MAAR OMFG OOK OMG OMG WEER BLAASONTSTEKING OMFG EN DIE GING NIET MEER OVER MET NORMALE ANTIBIOCITA.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HEB JE DAN OMFG EEN INFECTIE OMG OMG IK DACHT ALLEEN EEN OMG VIRUS?
neequote:Op vrijdag 12 april 2013 19:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Is het leuk om een toneelstuk te lezen?
Probeer hetquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
het voelen is leukerquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
OMFG DAT IS FUCKED UP (quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
JA OMG MAAR OMFG OOK OMG OMG WEER BLAASONTSTEKING OMFG EN DIE GING NIET MEER OVER MET NORMALE ANTIBIOCITA.
Ja nu gaat het wel weer beter op zich.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
OMFG DAT IS FUCKED UP () MAAR OMG OMG GAAT HET OMG AL WAT OMG BETER
quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja nu gaat het wel weer beter op zich.
Verder niet als in slechterquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
daarmee gaat het beter nu
verder niet echt
denk hetquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Verder niet als in slechter?
whehehhequote:Op vrijdag 12 april 2013 20:31 schreef promisionxexposed het volgende:
Omg Tax heeft een gat in me gemaakt en nu bloed ik
quote:
alles goed?quote:
hoiquote:
ja hoorquote:
Ik ben moequote:
VAquote:
Pittig hard gewerkt, dus doodquote:
luiquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Net thuis, lig al in mijn bed
zelfdequote:
awhquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pittig hard gewerkt, dus doodMorgen weer om 7 uur beginnen om 10 uur lang te bikkelen
quote:
quote:
Eigenlijk precies hetzelfdequote:
ja tog gquote:
dikke famequote:Op vrijdag 12 april 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat feestje waar ik zondag moet draaien heeft blijkbaar maar 10 gasten
Dacht dat zullen er wel 20-30 zijn ofzoBeter is er WiFi, kan ik FOK!ken
Alleen dat ik al weekend hebquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eigenlijk precies hetzelfde
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |