PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
DjeetjeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Dan begint de MOTSquote:
quote:
Wat?quote:
Neequote:
Die zag gewoon bij de selectie hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GG Thadquote:
Kom maarquote:
Nee, hij is Afrikaanquote:
Ik wil ook een team met hemquote:
Max 150k, goede balans wat skillers en orgineelquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wil wel iets verzinnen, noem eens wat eisen
Formatie?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Max 150k, goede balans wat skillers en orgineel
Verras me maarquote:
Ok bedankt voor de informatiequote:Op vrijdag 12 april 2013 17:29 schreef quer het volgende:
Pirlo's vrije trappen als je die mist ben je konko slecht
De keus is aan jouquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hmm lastig. Wil je LF/LM/LW formatie? Of cams
PSV gaat gewoon winnen van dat homo clubjequote:Op vrijdag 12 april 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog ongeveer 49 uur en PSV is in een diep ravijn gevallen. Groetjes xxx
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog ongeveer 49 uur en PSV is in een diep ravijn gevallen. Groetjes xxx
moet PSV tegen Feyenoord?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
PSV gaat gewoon winnen van dat homo clubje
Thanks, stats toegevoegd aan wefut.quote:
Zei ik per ongeluk hetero club? Ik bedoel homo club natuurlijkquote:
PS3 heeft andere in-game stats dan xbox.quote:
Nopequote:Op vrijdag 12 april 2013 17:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
PS3 heeft andere in-game stats dan xbox.
Oh nouja, er zijn mensen die dat zeggen.quote:
Kan eigenlijk wel. Maar wefut heeft niet alleen xbox-bezoekers hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh nouja, er zijn mensen die dat zeggen.
Hoopte jij niet op een gelijkspel?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zei ik per ongeluk hetero club? Ik bedoel homo club natuurlijk
Die reviewer zit op de ps3 en alle stats op fut**** en wefut zijn xbox geloof ik.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kan eigenlijk wel. Maar wefut heeft niet alleen xbox-bezoekers hoor.
Kom, nu heb ik geen medelijdenquote:
Ik heb een betere suggestie, ik wil Nene en Taarabt erinquote:
ja nu ineens welquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb een betere suggestie, ik wil Nene en Taarabt erin
LF/LWquote:
Ik werd geroepen om te eten. Ik dacht dat ik pas half 7 moest eten, maar blijkbaar niet dus. Doen hem vanavond nog wel keer, goed?quote:
is goed, andere gedadigden?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:54 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik werd geroepen om te eten. Ik dacht dat ik pas half 7 moest eten, maar blijkbaar niet dus. Doen hem vanavond nog wel keer, goed?
Haal die nieuwe HD PVR Gaming editionquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:58 schreef Djeetje het volgende:
Ik zet te denken om mijn coins te verkopen zodat ik een Elgato kan halen.
Ja ik zit te twijfelen tussen welke van die 2.quote:
Ik ben effe squad aan het afmakenquote:
quote:
wel chill als je het kan kopen van geld dat je verdiend hebt met coins verkopenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja ik zit te twijfelen tussen welke van die 2.
Het programma van Elgato is wel makkelijker.
Ja IF Gervinho had ik ook (linkerkant anders) maar dat werd al te duur. En het moest niet standaard zijn...quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was dit zo moeilijk a sah
Verzin een goede defence 75k
pak mijn random team wel ff jij hebt toch dat kut team?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:09 schreef Rijst het volgende:
kom gwn spele heb geen zin in een gayparyty
Pokemon is wat treuriger.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:10 schreef v0lt026 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het hier ver ging met al die teams. Maar dat Pokémon topic kan er ook wat van
Als ik alles heb verkocht dan heb ik echt veel verdient met deze fifa.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wel chill als je het kan kopen van geld dat je verdiend hebt met coins verkopen
ik typ het niet met een d omdat het fout is hequote:Op vrijdag 12 april 2013 18:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als ik alles heb verkocht dan heb ik echt veel verdient met deze fifa.
Twijfel nu wel weer tussen Elgato en HD PVR.
nee joh je speelde veeeeel beter...quote:
ouch.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:16 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Vind je? Bakte er vrij weinig van vond ik zelf.
En dat is beide kopen ?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik typ het niet met een d omdat het fout is he
maar wel chill ja. hahah ook echt geen idee. gewoon beetje googelen op pvr vs el gato enzo. Blijft een lastige keuze maarja gewoon 1 kiezen. Geen maver praktijken
ongemakkelijk tudududu...quote:
nee. elke 24 uur posten welke van de 2, en als je de andere had weer omruilen voor de ander.quote:
quote:
top toch?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:22 schreef poker4lifee het volgende:
Heb weer een leuk vak4 werkgroepen waar je steeds 1 vraag krijgt die je moet beantwoorden(van te voren zijn steeds 4 nieuwe vragen bekend en daar wordt elke keer 1 van gekozen)
Vervolgens mogen we onze eigen antwoorden meenemen en gewoon antwoord op die vraag overschrijven.
4x voldoende= 10 voor de werkgroepen= 25% van je cijfer= iets van een 4 halen voor het tentamenv oor een voldoende
Uni![]()
dat is mooi jongenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:27 schreef Maver24 het volgende:
Het is weer HH, Benzema in me 15k pakje, niet slecht, ik stop er maar gelijk mee
gisteren was het toch nog geen packs meer openen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:27 schreef Maver24 het volgende:
Het is weer HH, Benzema in me 15k pakje, niet slecht, ik stop er maar gelijk mee
makkelijk is niet altijd leukquote:
Jouw studie eerderquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:22 schreef poker4lifee het volgende:
Heb weer een leuk vak4 werkgroepen waar je steeds 1 vraag krijgt die je moet beantwoorden(van te voren zijn steeds 4 nieuwe vragen bekend en daar wordt elke keer 1 van gekozen)
Vervolgens mogen we onze eigen antwoorden meenemen en gewoon antwoord op die vraag overschrijven.
4x voldoende= 10 voor de werkgroepen= 25% van je cijfer= iets van een 4 halen voor het tentamenv oor een voldoende
Uni![]()
Dat wil ik niet zeggen, stuk kutter danquote:
Vandaag had ik toch een tentamen.quote:
revanche nu ben ik bayern juventus speelt nu gewoon ff kut te weinig pacequote:
Vanavond misschien, moet nu trainenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:34 schreef quer het volgende:
[..]
revanche nu ben ik bayern juventus speelt nu gewoon ff kut te weinig pace
Ik kan nu ook weer, maar speel gerust eerst een revanche tegen diedjuh.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:34 schreef quer het volgende:
[..]
revanche nu ben ik bayern juventus speelt nu gewoon ff kut te weinig pace
invite sentquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:34 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik kan nu ook weer, maar speel gerust eerst een revanche tegen diedjuh.
Dat was hij heel FIFA al, maar in FUT waren sommige dingen vanaf het begin al anders...quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:38 schreef quer het volgende:
Neuer is ge downgrade op H2H nu nog maar 86
nicetwitter:futheadsite twitterde op vrijdag 12-04-2013 om 18:38:00Who's this handsome man? http://t.co/M2YbjsfT5p - FIFA12 players will be back on Futhead this weekend (no squad creator yet) reageer retweet
niet op de console gekeken, Web App doet het welquote:
Didierquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:39 schreef Dudeweiser het volgende:
nicetwitter:futheadsite twitterde op vrijdag 12-04-2013 om 18:38:00Who's this handsome man? http://t.co/M2YbjsfT5p - FIFA12 players will be back on Futhead this weekend (no squad creator yet) reageer retweet
Uhm ja is goed. Na dit potje hoeft het van mij niet meer, of Kevin moet nog graag potjes willen doenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Random potje? Kunnen we straks eventueel nieuwe ronde drawen?
Volgens mij winnen Iwan en ik als ik nu verlies en anders win ik. Of kan iemand anders nog winnen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Uhm ja is goed. Als jij wint hoeft het van mij niet meer, of Kevin moet nog graag potjes willen doen
Vind mijn team echt kut
Nee klopt. Jij mag niet verliezenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij winnen Iwan en ik als ik nu verlies en anders win ik. Of kan iemand anders nog winnen?
Dat is kutquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:47 schreef ThadCastle het volgende:
Thorb fut is down voor mij. EAS FC ook.
geen reactie op de dm dus?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:44 schreef TBakkert het volgende:
Foutje in Wefut volgens mij, UP Candreva(LM-versie) heeft een shiny card
Advocaat.quote:"Maar zonder gekheid, het is goed dat er een optreden is. Ons publiek heeft het misschien ook wel een beetje nodig om in de stemming te komen. Het is ander publiek dan bij Feyenoord."
Jawel, ik had het gelezen, was het even vergetenquote:
Ik deed niet eens een tackle, deed hij uit zichzelf.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:54 schreef quer het volgende:
goed potje President![]()
die geel voor Casilias
is goed ik blijf maar bij bayernquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:54 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik deed niet eens een tackle, deed hij uit zichzelf.
Feli! Nu weer met Dortmund, want ik vond Real niet zo lekker spelen.
Dortmundquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:54 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik deed niet eens een tackle, deed hij uit zichzelf.
Feli! Nu weer met Dortmund, want ik vond Real niet zo lekker spelen.
Mijn internet doet raar, PSN meldt niet eens aanquote:
post je idee eens?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wil ik net een bazenteam gaan maken is de webapp down
Precies dit. EAquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wil ik net een bazenteam gaan maken is de webapp down
http://www.futhead.com/fifa/squads/9127530/#squad-playerquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/9127530/#squad-player
Lijkt me fijn spelen al is het niet heel origineel
Ga je nu verkleed door het huis bunnyhoppen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tuurlijk is de web app weer down net toen ik er wat spelers op had gezet. Overigens is het dit weekend feest op JJ2 want het bestaat 15 jaar
Dit ging helemaal nergens over.quote:
o, ik heb niet eens gekliktquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ow wacht ik heb pace in mijn verdediging dat mag niet
Dat mag inderdaad niet volgens mensen op het EA forum. Maar het ging om de site denk ik.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ow wacht ik heb pace in mijn verdediging dat mag niet
Huddlestonequote:Op vrijdag 12 april 2013 19:17 schreef vandermar het volgende:
Welke Engelse CM zouden jullie kiezen centraal in 433? Geen hoge attack workrate en moet uit de BPL.
Rodwell ziet er wel prima uit.
scholes natuurlijk beste passer van de wereld xd xdquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:17 schreef vandermar het volgende:
Welke Engelse CM zouden jullie kiezen centraal in 433? Geen hoge attack workrate en moet uit de BPL.
Oh wacht even andere site pakkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat mag inderdaad niet volgens mensen op het EA forum. Maar het ging om de site denk ik.
Parker?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:17 schreef vandermar het volgende:
Milnerquote:
High Highquote:
Braafquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:21 schreef vandermar het volgende:
Huddlestone heeft 5* WF
Maar ok, Parker it is.
Bartonquote:
wastequote:Op vrijdag 12 april 2013 19:38 schreef Maver24 het volgende:
MOTM Reus op LM is dikke waste of zou het wel kunnen in een 352 met Hummels daarachter ? gelijk een tripple linkje
Dat klinkt als een complotquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:40 schreef Thorb het volgende:
Wat een kut zooi is dit dan.
0-1 verliezen als je 1 punt nodig hebt. 2x de paal geraakt en voorafgaand aan de beslissende aanval viel mijn controller uit
Hee wil jij je random potjes nog spelen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
scholes natuurlijk beste passer van de wereld xd xd
Ik kan geen 433 en 4321 spelen, dus wat dan. deze gast die hem reviewed heeft em ook op LM staan en dat bevalt hem primaquote:
3421 danquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik kan geen 433 en 4321 spelen, dus wat dan. deze gast die hem reviewed heeft em ook op LM staan en dat bevalt hem prima
mwah ik verlies toch allesquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hee wil jij je random potjes nog spelen?
De winnaars zijn al bekend. Ik moet nog 2x tegen jou maar doe het liever niet want dit team is kutquote:
jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand al met El Kabir gespeeld dit jaar?
De laatste goal was meer dat ik hard op aan het lachen was door die van de lijn gehaalde buitenspel door je eigen spelerquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:34 schreef DePresident. het volgende:
Eindelijk winst. Pooltjes van Dortmund.
Ik had al zo'n vermoeden dat je die zo maar in m'n voeten passte. En ja, die bal die m'n eigen speler van de lijn hield.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:45 schreef quer het volgende:
[..]
De laatste goal was meer dat ik hard op aan het lachen was door die van de lijn gehaalde buitenspel door je eigen speler![]()
. vandaar dat ik zomaar naar je pass-de bij de 3-2
![]()
verder goed gespeeld.. ik heb wel gemerkt dat als het kut gaat voor mij dat ik alleen maar slidings zet__!
Ja dat is Gurt Jenquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jullie als vaste Cheat on me kijkers kunnen mij dit wel vertellen he
Is dit die vent van Cheat on me die met die Rose heeft?
[ afbeelding ]
Das uit die nieuwe Tele 2 reclame. Volgens mij is hij het, gewoon een acteur![]()
![]()
Hij lijkt me wel chill naast Castaignos met Duarte op CAMquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mwah had hem op cam (54 passing yolo), maar vond hem niet super. Gewoon een degelijke speler.
Gewoon nep dusquote:
Lijkt me wel een goed duo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij lijkt me wel chill naast Castaignos met Duarte op CAM
tsja waarom zou ik 2 potjes spelen die ik toch verliesquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De winnaars zijn al bekend. Ik moet nog 2x tegen jou maar doe het liever niet want dit team is kut
ja hij is dat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jullie als vaste Cheat on me kijkers kunnen mij dit wel vertellen he
Is dit die vent van Cheat on me die met die Rose heeft?
[ afbeelding ]
Das uit die nieuwe Tele 2 reclame. Volgens mij is hij het, gewoon een acteur![]()
![]()
Nja de kans is nu groter dat je wint maar oke, dan verkoop ik zo mijn teamquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tsja waarom zou ik 2 potjes spelen die ik toch verlies
speel ik liever twee wedstrijden in de gold cupquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nja de kans is nu groter dat je wint maar oke, dan verkoop ik zo mijn team
quote:
Waar is TT ?quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:12 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Choupo-Moting begon goed, lang, snel genoeg, 4 weak foot en 3 skill. Scoorde in het begin veel, later minder.
Eto'o had wat opstart problemen maar ging daarna los (online dan, want in het toernooi niet echt).
Moukandjo is qua passing wat matig maar voor counters wel chill.
De CDM's zijn wel goed en sterk maar liepen iets te vaak naar voren.
Payet en Valbuena een beetje wisselvallig.
Kaboul en Diakite horen gewoon bij de beste CB's uit het spel. N'Koulou wat minder.
Marchetti is prima.
gr gr
nu drawen
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]Payet leek verdedigend ook wel sterk. De pace voorin bij jou was wel vervelend
Probeer Anichebe.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:15 schreef ThadCastle het volgende:
IF Ogbu maar verkopen. Heb hem nu geprobeerd (meer dan daarvoor). Er zijn betere spitsen uit Nigeria en ik speel niet met bronze squads.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Squad review: Allemaal kut
Volgende ronde: Doe even niet meer mee, geen zin meer
Tis me allemaal een beetje te serieus geworden, miss ben ik daar zelf ook wel deels oorzaak van hoor, maar dit begon als een vriendschappelijk toernooitje en zo voelt het niet meer. Sowieso even uitgefut, eerst maar eens proberen van die kutcoins af te komenquote:
Hmm okequote:Op vrijdag 12 april 2013 20:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis me allemaal een beetje te serieus geworden, miss ben ik daar zelf ook wel deels oorzaak van hoor, maar dit begon als een vriendschappelijk toernooitje en zo voelt het niet meer. Sowieso even uitgefut, eerst maar eens proberen van die kutcoins af te komen
Hij is kut dit jaar. Emnes lijkt meer op de El Kabir van vorig jaar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand al met El Kabir gespeeld dit jaar?
Die Aron Johansson die nu bij AZ zit (maakte vorige week zijn debuut geloof ik) had ook ooit een hele snellequote:
gold?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:31 schreef Zhano het volgende:
Iemand nog een idee voor een originele doch solide achterhoede hierbij?
[ afbeelding ]
Als je hem niet op LW of LF gaat zetten zou ik hem echt niet halen..omdat hij zo rare is blijft hij toch overpriced.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:35 schreef Maver24 het volgende:
Ik wacht nog steeds op het goede moment om MOTM Reus te halen, 650k doe ik het wel voor maar ben bang dat dat em niet gaat worden
Zo rare is tie ook weer niet, staan genoeg van op de markt, ik ga em zowiezo op meerdere posities testen, kijken wat ik het lekkerst vind spelenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je hem niet op LW of LF gaat zetten zou ik hem echt niet halen..omdat hij zo rare is blijft hij toch overpriced.
Voorheen kocht je gewoon spelers, maakte je een tactiek en ging je spelen. Nu heb je zoveel opties dat het gewoon nergens meer over gaat. Zeer onoverzichtelijkquote:
ja wordt er niet simpeler opquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voorheen kocht je gewoon spelers, maakte je een tactiek en ging je spelen. Nu heb je zoveel opties dat het gewoon nergens meer over gaat. Zeer onoverzichtelijk
Je kan hem ook gewoon op de klassieke modus zetten hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voorheen kocht je gewoon spelers, maakte je een tactiek en ging je spelen. Nu heb je zoveel opties dat het gewoon nergens meer over gaat. Zeer onoverzichtelijk
Ok. Ik kom er dus serieus na 100 jaar nu pas achter dat bovenstaande de correcte text is en niet:quote:They paved paradise and put up a parkin' lot
Dafuuuuuqquote:They paved paradise and put up a fucking lie
Rindaroy - Hovland en dan wat BBVA ofzo?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoeft niet per sé, als het maar geen full bronze achterhoede word
Een financiële injectie voor ¤ 0, 79quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon op de klassieke modus zetten hoor
Je hebt het wel heel snel door overigens. Ik had het ook 5 jaar niet gespeeld ofzo tot ik het weer oppakte deze versie.
heb je een gedownloade versie ?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een financiële injectie voor ¤ 0, 79
Dat is shit die je vrij kan spelen. Beetje vergelijkbaar met FUT..je kan lekker traden, of je kan geld spenderen aan packs.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een financiële injectie voor ¤ 0, 79
Trust me, je bent er echt snel aan gewendquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. Omdat ik fm altijd chill vond heb ik er geld aan uitgegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |