Ik vind het sowieso bullshit dat mensen maar gaan haten op iemand omdat dit persoon toevallig achter de kassa zit. Het zijn nou eenmaal klote tijden voor jongeren om werk te vinden dus dan eindig je (vaak) als óf bezorger, of bij een super markt. En is dat nou zo erg? Werk is werk, geld is geld.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sowieso is het te debiel voor woorden om iemand niet met respect te behandelen omdat hij / zij niet hoog gekwalificeerd is.
Een pluimquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:43 schreef Plums het volgende:
Ik ben altijd superaardig tegen alle kassameisjesWat verdien ik nu?
Pak slaag.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:43 schreef Plums het volgende:
Ik ben altijd superaardig tegen alle kassameisjesWat verdien ik nu?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sowieso is het te debiel voor woorden om iemand niet met respect te behandelen omdat hij / zij niet hoog gekwalificeerd is.
Niet als je homo bent nee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:52 schreef toetsenbordridder het volgende:
Alsof caissières de moeite waard zijn om aan te kijken, überhaupt woorden aan te verkwisten.
Milfs en jailbait bedoel je.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:57 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Val jij op die oude besjes/14 jarige jillssletjes dan?
Nee jij bent gewoon homoquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:00 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]Kanker gek jij bent echt te tyfustriest.
Wat een gekquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jailbait mag niet eens achter de kassa
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:05 schreef mrazura het volgende:
Ik zeg wel altijd gedag enzo maar verder dan dat lijkt me niet nodig? Zij is er immers om mij een dienst te verlenen en andersom niet?
Ben je nog nooit in de Albert Heijn in Hilversum op de Gijsbrecht geweest zeker?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:05 schreef mrazura het volgende:
Ik zeg wel altijd gedag enzo maar verder dan dat lijkt me niet nodig? Zij is er immers om mij een dienst te verlenen en andersom niet? Loop trouwens ook nooit zo warm van wat er achter zit. Bij mediamarkt snappen ze dat al weer een stuk beter.
Jij respecteert enkel de mensen waar je op valt?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:57 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Val jij op die oude besjes/14 jarige jillssletjes dan?
Zij vervult dan ook een hele andere rol zij is namelijk geen verkoper.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:05 schreef Braddie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Toen ik werkte bij een muziekzaak was ik er ook om "Dienst te verlenen" Maar toch maakte ik gewoon zo nu en dan een praatje met iemand of hadden we spontaan een jamsessie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |