Hoe krijg je die blessure voor elkaar?quote:Op maandag 15 april 2013 14:22 schreef Sounddragon het volgende:
*SD zit op het randje van de bank
*Kat zegt: "Prrrrr, Hai baas"
*SD kriebelt kat
*Kat geeft SD een kopje tegen zijn bovenbeen
[ afbeelding ]
Motor laten pleuren en proberen op te vangen in een reflex.quote:Op maandag 15 april 2013 15:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoe krijg je die blessure voor elkaar?
Onhandig en mooi klote. Roze smarties helpen wel?quote:Op maandag 15 april 2013 15:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Motor laten pleuren en proberen op te vangen in een reflex.
Gisteren 2 op, werkt niet echt heel geweldig. Wil ik eigenlijk ook niet, want dan ga je de zooi alleen maar forcerenquote:Op maandag 15 april 2013 15:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Onhandig en mooi klote. Roze smarties helpen wel?
And keep on doing thatquote:
Beter vraag je of dat policy is, en zo ja, waarom?quote:Op maandag 15 april 2013 15:38 schreef Anne het volgende:
Ik heb de hoofdvestiging van het uitzendbureau een klachtmail toegestuurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 15 april 2013 16:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beter vraag je of dat policy is, en zo ja, waarom?Ik heb aangegeven dat ik niet verder kom met mijn vestiging en heb het tevens de 'zoveelste kwestie' genoemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben zeer benieuwd naar hun reactie..
Ik zou alvast een lijstje van alle fuckups maken, want dat zijn er nogal wat, en dat gaan ze zeker vragen als ze je serieus nemen.quote:Op maandag 15 april 2013 16:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb aangegeven dat ik niet verder kom met mijn vestiging en heb het tevens de 'zoveelste kwestie' genoemd.
Ben zeer benieuwd naar hun reactie..
En nu op naar de Ring om een rondje te doen en voor een ékte bazenstickertquote:Op maandag 15 april 2013 14:52 schreef VMSDKR het volgende:
Nou, het is gelukt met de fohn. Thanks voor de tipz.
[ afbeelding ]
Helaas niet meer staanquote:Op maandag 15 april 2013 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
*insert jolig door Paladijn geplaatst gifje van een vliegende kat*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |