abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 maart 2014 @ 10:33:35 #201
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_137916243
Maar negers en kaukasiërs en latino's en aziaten en autisten,

Zijn jullie op de xbox360 al wat blight-town achtige taferelen tegengekomen? Dat het spel gaat haperen omdat teveel awesomeness (die de console niet aan kan)?
  Eindredactie Games woensdag 19 maart 2014 @ 10:51:16 #202
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_137916745
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 09:34 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik vind de graphics juist fantastisch in dit spel, enige wat mij tegenstaat is de catering aan nieuwe spelers, ik vind dit spel veel makkelijker dan dark souls 1, je hebt hier bijna geen gebieden waarin je gedwongen wordt om echt meerdere vijanden tegelijk te moeten bevechten, behalve sommige bossfights.

Je kunt alles van een afstandje snipen en lokken etc, en dat vijanden verdwijnen na ze een tijdje te mollen is ook achterlijk. Verder dus enige difficulty spike de bosses, normale mentjes zijn zo easy te mollen allemaal, heb gewoon nog niet echt een vijand tegengekomen waar ik moeite mee had op de lange armen monsters in de shipyard na.
Graphics zijn prima, vind 't ook niet superbelangrijk (zie 9,9) maar ik vond DaSo1 gewoon toffer be-graphics'd.
Ik vind 't tot nu toe ook nog niet knettermoeilijk, alhoewel ik op een gegeven moment wel even moest grinden om een paar bosses te kunnen pwnen.
Die lange arm-mofo's in No-Man's Wharf vind ik juist weer kensermakkelijk, 4x raggen van achter en ze zijn l'histoire. Twee tegelijk is wel vrij irritant.

quote:
4s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:33 schreef RickoKun het volgende:
Maar negers en kaukasiërs en latino's en aziaten en autisten,

Zijn jullie op de xbox360 al wat blight-town achtige taferelen tegengekomen? Dat het spel gaat haperen omdat teveel awesomeness (die de console niet aan kan)?
Nee, deze nieuwe gfx-engine heeft geen last meer van framedrops. Ook bij immense draw-distance stukjes gaat alles vlekkeloos.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_137920056
Ik heb al een paar keer (in Majula) gehad dat het beeld even een fractie van een seconde bevriest. Een keer viel ik daardoor in die put ;(
Extremistisch gematigd.
  Eindredactie Games woensdag 19 maart 2014 @ 12:43:51 #204
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_137920270
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:38 schreef P8 het volgende:
Ik heb al een paar keer (in Majula) gehad dat het beeld even een fractie van een seconde bevriest. Een keer viel ik daardoor in die put ;(
Weirde shit.

Misschien moet je een andere pentium geheugen met RAM bytes in je xbox zettne?/
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_137922371
Meteen gedaan en het werkt weer super. Bedankt voor de tip! Echt fantasties.
Extremistisch gematigd.
  woensdag 19 maart 2014 @ 13:55:01 #206
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_137923115
quote:
2s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:43 schreef 2dope het volgende:

[..]

Weirde shit.

Misschien moet je een andere pentium geheugen met RAM bytes in je xbox zettne?/
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:38 schreef P8 het volgende:
Hebben jullie al geco-opped, mijn zonen?

volgend weekend even hier samen co opuleren?
  Eindredactie Games woensdag 19 maart 2014 @ 14:04:08 #207
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_137923451
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:38 schreef P8 het volgende:
Klopt 450 fps, helemaal super.

quote:
4s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:55 schreef RickoKun het volgende:

[..]

[..]

Njet, want ik doe offline-modus omdat forever alone.

Volgende week samen dingen doen en elkaar aanraken lijkt me erg fijn.
  woensdag 19 maart 2014 @ 20:07:38 #208
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137936671
heb eindelijk een heavy xbow, helaas kan je die niet dual wield power stancen, achja..

verder gaan maar weer dan tot ik een 2e small xbow vind of iets anders xbowerigs.

Ben nu met een sidequest bezig, ja ja die zitten er ook in xD
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_137954585
Rank 2 in

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Guard Break met een Rapier+10 is fucking fantastisch :D
Helemaal als ik met low hp invade en Red Tearstone Ring draag, dan is het 75% van de tijd een instakill.
Doe eens niet.
pi_137955369
quote:
4s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:55 schreef RickoKun het volgende:

[..]

[..]

Ik speel graag co-op met een vriend en in het begin toen we beiden net waren begonnen lukte het vlekkeloos , maar een paar dagen later toen ik ongeveer level 40 was en hij level 80 konden we elkaars Soul Sign niet meer zien. Dus ik even flink levelen, ik was 88 en hij 94, lukte het nog steeds niet. :(
We denken dat onze Soul Memory's te ver van elkaar af zitten (500k vs 900k) om co-op toe te staan, zal wel bewust gedaan zijn om het spel niet te makkelijk te maken. (We hadden die ring om, ik was human, allebei de soapstones geprobeerd, iemand anders nog tips?)
Behoorlijk teleurstellend, met een vriend samen spelen vind ik tof maar met zo'n random figuur spelen kan me niet boeien, dan maar alles alleen.
pi_137955420
NG+.
Schijnbaar zodra je in NG+ bent, maakt Soul Memory niet meer uit.
Doe eens niet.
  Eindredactie Games donderdag 20 maart 2014 @ 08:26:22 #212
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_137956343
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 05:13 schreef Necrodeath het volgende:
NG+.
Schijnbaar zodra je in NG+ bent, maakt Soul Memory niet meer uit.
En dan? Hoef je alleen nog qua Soul Level bij elkaar in de buurt te zitten? Dat Soul Memory is toch juist zodat je een aanknopingspunt hebt om elkaar te kunnen vinden?
  donderdag 20 maart 2014 @ 10:13:24 #213
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137958713
ik moet nu steeds lachen als ik doodga :')
souls verliezen boeit me ook niet meer, ik ga echt gewoon harde vechtmodus elke keer als ik een groepje mantjes zie, ben al zo gewend aan mn speelstijl en aan hoe ik alles aan moet pakken dat ik het meeste toch wel dodge, en als ik al een klap of 2 krijg ga ik ook niet bang zijn met mn estus flask, gewoon door vechten en als ik pijp rook dan maar en zoniet dan hun wel.

Juist bang zijn dood te gaan maak je altijd de mistakes enzo he. xD

Dit spel is iig awesome maar ik mis wel een beetje het gevoel van item-exploratie nog, maar mischien krijg ik dat wanneer ik mn wapens kan upgraden met die stenen.
Heb nu wat boss souls ingeruild voor wapens maar geen een die ik gebruiken wil, was meer voor de heb.

Ik wil zelf namelijk of een rapier of een dagger boss wapen, en de xbow boss wapen natuurlijk.
Maar heb nog geen een van de souls voor die dingen :P

Was ook een tussenbaas trouwens met 1 grote necro, 2 wizards en een tyfes bende aan zombies.
Heb ik die gewoon solo gekilled :')

Echt, alsof ik hard goed ben geworden in dit spel tis gewoon bizar, na die baas had ik iig het gevoel dat ik alles wel aankon en daarom ga ik nu gewoon op alles in rennen en pro-vechten ipv bang doen en wegrennen bij elk popje dat ik zie :D
  Eindredactie Games donderdag 20 maart 2014 @ 10:33:53 #214
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_137959338
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:13 schreef BaajGuardian het volgende:
ik moet nu steeds lachen als ik doodga :')
souls verliezen boeit me ook niet meer, ik ga echt gewoon harde vechtmodus elke keer als ik een groepje mantjes zie, ben al zo gewend aan mn speelstijl en aan hoe ik alles aan moet pakken dat ik het meeste toch wel dodge, en als ik al een klap of 2 krijg ga ik ook niet bang zijn met mn estus flask, gewoon door vechten en als ik pijp rook dan maar en zoniet dan hun wel.

Juist bang zijn dood te gaan maak je altijd de mistakes enzo he. xD

Dit spel is iig awesome maar ik mis wel een beetje het gevoel van item-exploratie nog, maar mischien krijg ik dat wanneer ik mn wapens kan upgraden met die stenen.
Heb nu wat boss souls ingeruild voor wapens maar geen een die ik gebruiken wil, was meer voor de heb.

Ik wil zelf namelijk of een rapier of een dagger boss wapen, en de xbow boss wapen natuurlijk.
Maar heb nog geen een van de souls voor die dingen :P

Was ook een tussenbaas trouwens met 1 grote necro, 2 wizards en een tyfes bende aan zombies.
Heb ik die gewoon solo gekilled :')

Echt, alsof ik hard goed ben geworden in dit spel tis gewoon bizar, na die baas had ik iig het gevoel dat ik alles wel aankon en daarom ga ik nu gewoon op alles in rennen en pro-vechten ipv bang doen en wegrennen bij elk popje dat ik zie :D
Heb beetje zelfde gevoel BG, het is nog niet echt extreem moeilijk geweest (ben SL 70 ofzo en heb 'slechts' 25 deaths). Had aan het begin, rond SL20 ofzo, wel heel snel heel veel locaties ontdekt en kon toen niet meteen doorbeuken, moest voor een paar bosses na enig grinden terugkomen en toen ging het vrijwel probleemloos.

Denk ook dat mijn 'm4d $k1llz' van DaSo 1 daarbij helpen. Heb daarentegen (denk/hoop ik) nog maar de helft van de locaties ontdekt dus kan nog kom0n. Hoe ver ben je ongeveer? Welk level/hoeveel locaties ontdekt (geen spoilers plz)?

Oh. en: dodgen :') tank mode FTW
  donderdag 20 maart 2014 @ 10:36:56 #215
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137959408
quote:
2s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:33 schreef 2dope het volgende:

[..]

Heb beetje zelfde gevoel BG, het is nog niet echt extreem moeilijk geweest (ben SL 70 ofzo en heb 'slechts' 25 deaths). Had aan het begin, rond SL20 ofzo, wel heel snel heel veel locaties ontdekt en kon toen niet meteen doorbeuken, moest voor een paar bosses na enig grinden terugkomen en toen ging het vrijwel probleemloos.

Denk ook dat mijn 'm4d $k1llz' van DaSo 1 daarbij helpen. Heb daarentegen (denk/hoop ik) nog maar de helft van de locaties ontdekt dus kan nog kom0n. Hoe ver ben je ongeveer? Welk level/hoeveel locaties ontdekt (geen spoilers plz)?

Oh. en: dodgen :') tank mode FTW
Ik mis dus uit DS1 dat je alle wapens zat je lvlen om hun boss-soul versie te maken, vind het echt kut dat ze dat veranderd hebben in een trade systeem. :/

Heb best wat locaties ontdekt, zit nu zelf in een grote molen. Verder zeg ik wel niks om spoilers te voorkomen ;)
Maar was dus was rond aan het avonturen om wat shit te vinden, schijnt dat er ergens nog een cloranthy ring +1 ligt die ik had gemist, die zal ik zometeen ff ophalen.

Heb in totaal al een stuk of 15 gebieden geloof ik.
Fack tank mode tho, ik ben een glass cannon met net genoeg armor om 2 tikken te overleven :D
Harde piemel in de hand en vooruit rennen.
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:03:18 #216
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137960148
hoerenkutnegerhand... kan niet online inloggen atm wth
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:31:08 #217
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_137961032
Nog tot 12 uur server onderhoud.

quote:
Hi all, Dark Souls II server for PlayStation3 and Xbox360 will be switched off according to the time frame below for a short maintenance in order to fix some errors.
Don't worry, that won't be long: you'll die again before you notice.

March 20th 6:30pm - 8:00pm JST
March 20th 9:30am - 11:00am GMT
March 20th 5:30am - 7:00am EDT
March 20th 2:30am - 4:00am PDT
Ik ben nog steeds aan het twijfelen over deze game. Van demon soul en dark soul heb ik genoten. Is ie echt veel makkelijker geworden?
  Eindredactie Games donderdag 20 maart 2014 @ 11:56:32 #218
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_137961744
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:36 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik mis dus uit DS1 dat je alle wapens zat je lvlen om hun boss-soul versie te maken, vind het echt kut dat ze dat veranderd hebben in een trade systeem. :/

Heb best wat locaties ontdekt, zit nu zelf in een grote molen. Verder zeg ik wel niks om spoilers te voorkomen ;)
Maar was dus was rond aan het avonturen om wat shit te vinden, schijnt dat er ergens nog een cloranthy ring +1 ligt die ik had gemist, die zal ik zometeen ff ophalen.

Heb in totaal al een stuk of 15 gebieden geloof ik.
Fack tank mode tho, ik ben een glass cannon met net genoeg armor om 2 tikken te overleven :D
Harde piemel in de hand en vooruit rennen.

Bedoel je een trade-systeem als in, je moet je (large) shards/chunks/slabs 'kopen' ipv farmen?

Ik ben nog niet echt ver met upgraden van m'n meuk - heb nog geen goede plek om large shards te farmen/kopen. Loop wel met een stuk of 6 boss souls rond die ik idd graag in wil zetten. Verder zijn er echt vééél items, zou bijna zeggen een beetje overkill aan bijv. health items naast estus (lifegem, big lifegem, superbig lifegem, divine blessing, monastery charm, common fruit? :') )

Cloranthy ring heb ik gevonden, of is cloranthy ring +1 iets anders?

Ja, agile mannetje heeft ook wel wat, ik ben een logge dikzak met heavy ass shit, lekker incasseren.
  Eindredactie Games donderdag 20 maart 2014 @ 11:59:11 #219
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_137961842
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:31 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Nog tot 12 uur server onderhoud.

[..]

Ik ben nog steeds aan het twijfelen over deze game. Van demon soul en dark soul heb ik genoten. Is ie echt veel makkelijker geworden?

Nee. Het is gewoon Souls. Dus als je DeSo/DaSo echt tof vond mag er niet eens twijfel zijn om deze te kopen.
Het gaat me tot nu toe wel goed af maar dat is ook best logisch (geërfde skills van vorige souls-games) en ben nog niet eens halverwege.
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:09:41 #220
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137962123
quote:
2s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:56 schreef 2dope het volgende:

[..]

Bedoel je een trade-systeem als in, je moet je (large) shards/chunks/slabs 'kopen' ipv farmen?

Ik ben nog niet echt ver met upgraden van m'n meuk - heb nog geen goede plek om large shards te farmen/kopen. Loop wel met een stuk of 6 boss souls rond die ik idd graag in wil zetten. Verder zijn er echt vééél items, zou bijna zeggen een beetje overkill aan bijv. health items naast estus (lifegem, big lifegem, superbig lifegem, divine blessing, monastery charm, common fruit? :') )

Cloranthy ring heb ik gevonden, of is cloranthy ring +1 iets anders?

Ja, agile mannetje heeft ook wel wat, ik ben een logge dikzak met heavy ass shit, lekker incasseren.
Nee er is een merchant die je moet ont-stenen in een gevangenis en die ruilt boss souls direct voor wapens, vond het systeem in DS1 veel toffer dat je een wapen eerst +10 moest hebben. voelde specialer dat je de moeite er in stak iets te maken.

Maargoed dit spel is veel te makkelijk imo, zonet ook als een malle door een grot vol skeletten gerushed (en ter herinnering, ik heb amper hp en defence) gewoon 3 skeletten tegelijk steeds inelkaar meppen, spawnde er een phantom (cpu) mol ik die ook ff met gemak :')

mischien moet ik als de zooi online is eens gaan pvpen :D
  Eindredactie Games donderdag 20 maart 2014 @ 12:28:19 #221
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_137962652
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:09 schreef BaajGuardian het volgende:

Nee er is een merchant die je moet ont-stenen in een gevangenis en die ruilt boss souls direct voor wapens, vond het systeem in DS1 veel toffer dat je een wapen eerst +10 moest hebben. voelde specialer dat je de moeite er in stak iets te maken.

Ah oke, dat is wel, hm, anders inderdaad.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Maargoed dit spel is veel te makkelijk imo
Bonfire ascetic.

Verder is 'veel te makkelijk' natuurlijk relatief. Ik heb ook geen moeite (meer) met reguliere vijanden. Wellicht kan je die conclusie pas trekken als je alles uitgespeeld hebt :)

Ik weet nog goed van Demon's Souls (gespeeld?) dat mijn eerste playthrough eigenlijk meer een speedrun was (speelde 't na dark souls dus dat hielp ook) maar vervolgens op NG+ (en pure black world tendency) werd ik kenserhard gepwned.
  donderdag 20 maart 2014 @ 16:14:10 #222
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_137969171
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 19% gewijzigd door Oscar. op 20-03-2014 20:32:17 (spoiler) ]
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_137989048
quote:
2s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:26 schreef 2dope het volgende:

[..]

En dan? Hoef je alleen nog qua Soul Level bij elkaar in de buurt te zitten? Dat Soul Memory is toch juist zodat je een aanknopingspunt hebt om elkaar te kunnen vinden?
Soul Memory is vooral bedoeld om twinks tegen te gaan die in low lvl areas gaan invaden.
Dus mensen die specifiek low lvl blijven, maar wel goeie wapens, armors en pyromancies hebben om de nieuwe spelers/characters te invaden.
Niet alleen Soul Memory gaat dit tegen, ook de nieuwe requirements voor bepaalde armors, en de soms absurde STR requirements voor wapens die eigenlijk gewoon bedoeld zijn om 2handed te gebruiken (als je dat doet gaat de STR requirement ook omlaag).

Hoe het allemaal precies werkt in NG+ is nog niet echt duidelijk. Veel mensen zijn nog aan het testen, maar wat wel duidelijker is, is dat From tot nu toe NG+ als de echte Dark Souls 2 ervaring bedoeld heeft.
Doe eens niet.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 00:20:01 #224
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137990587
SPOILER
facking G to the dubbele A to the F.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 12:01:30 #225
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_137999759
Uitgespeeld in 42 uur. Geweldig spel _O_, al ga ik geen NG+ doen ;). Als je er doorheen rent ben je zeker 30 uur bezig. Dat lied bij de aftiteling O+
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')