Graphics zijn prima, vind 't ook niet superbelangrijk (zie 9,9) maar ik vond DaSo1 gewoon toffer be-graphics'd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik vind de graphics juist fantastisch in dit spel, enige wat mij tegenstaat is de catering aan nieuwe spelers, ik vind dit spel veel makkelijker dan dark souls 1, je hebt hier bijna geen gebieden waarin je gedwongen wordt om echt meerdere vijanden tegelijk te moeten bevechten, behalve sommige bossfights.
Je kunt alles van een afstandje snipen en lokken etc, en dat vijanden verdwijnen na ze een tijdje te mollen is ook achterlijk. Verder dus enige difficulty spike de bosses, normale mentjes zijn zo easy te mollen allemaal, heb gewoon nog niet echt een vijand tegengekomen waar ik moeite mee had op de lange armen monsters in de shipyard na.
Nee, deze nieuwe gfx-engine heeft geen last meer van framedrops. Ook bij immense draw-distance stukjes gaat alles vlekkeloos.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:33 schreef RickoKun het volgende:
Maar negers en kaukasiërs en latino's en aziaten en autisten,
Zijn jullie op de xbox360 al wat blight-town achtige taferelen tegengekomen? Dat het spel gaat haperen omdat teveel awesomeness (die de console niet aan kan)?
Weirde shit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:38 schreef P8 het volgende:
Ik heb al een paar keer (in Majula) gehad dat het beeld even een fractie van een seconde bevriest. Een keer viel ik daardoor in die put
quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
Weirde shit.
Misschien moet je een andere pentium geheugen met RAM bytes in je xbox zettne?/
Hebben jullie al geco-opped, mijn zonen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:38 schreef P8 het volgende:
Meteen gedaan en het werkt weer super. Bedankt voor de tip! Echt fantasties.
Klopt 450 fps, helemaal super.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:38 schreef P8 het volgende:
Meteen gedaan en het werkt weer super. Bedankt voor de tip! Echt fantasties.
Njet, want ik doe offline-modus omdat forever alone.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie al geco-opped, mijn zonen?
volgend weekend even hier samen co opuleren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard Break met een Rapier+10 is fucking fantastisch
Helemaal als ik met low hp invade en Red Tearstone Ring draag, dan is het 75% van de tijd een instakill.Doe eens niet.
Ik speel graag co-op met een vriend en in het begin toen we beiden net waren begonnen lukte het vlekkeloos , maar een paar dagen later toen ik ongeveer level 40 was en hij level 80 konden we elkaars Soul Sign niet meer zien. Dus ik even flink levelen, ik was 88 en hij 94, lukte het nog steeds niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie al geco-opped, mijn zonen?
volgend weekend even hier samen co opuleren?
En dan? Hoef je alleen nog qua Soul Level bij elkaar in de buurt te zitten? Dat Soul Memory is toch juist zodat je een aanknopingspunt hebt om elkaar te kunnen vinden?quote:Op donderdag 20 maart 2014 05:13 schreef Necrodeath het volgende:
NG+.
Schijnbaar zodra je in NG+ bent, maakt Soul Memory niet meer uit.
Heb beetje zelfde gevoel BG, het is nog niet echt extreem moeilijk geweest (ben SL 70 ofzo en heb 'slechts' 25 deaths). Had aan het begin, rond SL20 ofzo, wel heel snel heel veel locaties ontdekt en kon toen niet meteen doorbeuken, moest voor een paar bosses na enig grinden terugkomen en toen ging het vrijwel probleemloos.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:13 schreef BaajGuardian het volgende:
ik moet nu steeds lachen als ik doodga
souls verliezen boeit me ook niet meer, ik ga echt gewoon harde vechtmodus elke keer als ik een groepje mantjes zie, ben al zo gewend aan mn speelstijl en aan hoe ik alles aan moet pakken dat ik het meeste toch wel dodge, en als ik al een klap of 2 krijg ga ik ook niet bang zijn met mn estus flask, gewoon door vechten en als ik pijp rook dan maar en zoniet dan hun wel.
Juist bang zijn dood te gaan maak je altijd de mistakes enzo he. xD
Dit spel is iig awesome maar ik mis wel een beetje het gevoel van item-exploratie nog, maar mischien krijg ik dat wanneer ik mn wapens kan upgraden met die stenen.
Heb nu wat boss souls ingeruild voor wapens maar geen een die ik gebruiken wil, was meer voor de heb.
Ik wil zelf namelijk of een rapier of een dagger boss wapen, en de xbow boss wapen natuurlijk.
Maar heb nog geen een van de souls voor die dingen
Was ook een tussenbaas trouwens met 1 grote necro, 2 wizards en een tyfes bende aan zombies.
Heb ik die gewoon solo gekilled
Echt, alsof ik hard goed ben geworden in dit spel tis gewoon bizar, na die baas had ik iig het gevoel dat ik alles wel aankon en daarom ga ik nu gewoon op alles in rennen en pro-vechten ipv bang doen en wegrennen bij elk popje dat ik zie
Ik mis dus uit DS1 dat je alle wapens zat je lvlen om hun boss-soul versie te maken, vind het echt kut dat ze dat veranderd hebben in een trade systeem. :/quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb beetje zelfde gevoel BG, het is nog niet echt extreem moeilijk geweest (ben SL 70 ofzo en heb 'slechts' 25 deaths). Had aan het begin, rond SL20 ofzo, wel heel snel heel veel locaties ontdekt en kon toen niet meteen doorbeuken, moest voor een paar bosses na enig grinden terugkomen en toen ging het vrijwel probleemloos.
Denk ook dat mijn 'm4d $k1llz' van DaSo 1 daarbij helpen. Heb daarentegen (denk/hoop ik) nog maar de helft van de locaties ontdekt dus kan nog kom0n. Hoe ver ben je ongeveer? Welk level/hoeveel locaties ontdekt (geen spoilers plz)?
Oh. en: dodgentank mode FTW
Ik ben nog steeds aan het twijfelen over deze game. Van demon soul en dark soul heb ik genoten. Is ie echt veel makkelijker geworden?quote:Hi all, Dark Souls II server for PlayStation3 and Xbox360 will be switched off according to the time frame below for a short maintenance in order to fix some errors.
Don't worry, that won't be long: you'll die again before you notice.
March 20th 6:30pm - 8:00pm JST
March 20th 9:30am - 11:00am GMT
March 20th 5:30am - 7:00am EDT
March 20th 2:30am - 4:00am PDT
Bedoel je een trade-systeem als in, je moet je (large) shards/chunks/slabs 'kopen' ipv farmen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik mis dus uit DS1 dat je alle wapens zat je lvlen om hun boss-soul versie te maken, vind het echt kut dat ze dat veranderd hebben in een trade systeem. :/
Heb best wat locaties ontdekt, zit nu zelf in een grote molen. Verder zeg ik wel niks om spoilers te voorkomen
Maar was dus was rond aan het avonturen om wat shit te vinden, schijnt dat er ergens nog een cloranthy ring +1 ligt die ik had gemist, die zal ik zometeen ff ophalen.
Heb in totaal al een stuk of 15 gebieden geloof ik.
Fack tank mode tho, ik ben een glass cannon met net genoeg armor om 2 tikken te overleven
Harde piemel in de hand en vooruit rennen.
Nee. Het is gewoon Souls. Dus als je DeSo/DaSo echt tof vond mag er niet eens twijfel zijn om deze te kopen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:31 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Nog tot 12 uur server onderhoud.
[..]
Ik ben nog steeds aan het twijfelen over deze game. Van demon soul en dark soul heb ik genoten. Is ie echt veel makkelijker geworden?
Nee er is een merchant die je moet ont-stenen in een gevangenis en die ruilt boss souls direct voor wapens, vond het systeem in DS1 veel toffer dat je een wapen eerst +10 moest hebben. voelde specialer dat je de moeite er in stak iets te maken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
Bedoel je een trade-systeem als in, je moet je (large) shards/chunks/slabs 'kopen' ipv farmen?
Ik ben nog niet echt ver met upgraden van m'n meuk - heb nog geen goede plek om large shards te farmen/kopen. Loop wel met een stuk of 6 boss souls rond die ik idd graag in wil zetten. Verder zijn er echt vééél items, zou bijna zeggen een beetje overkill aan bijv. health items naast estus (lifegem, big lifegem, superbig lifegem, divine blessing, monastery charm, common fruit?)
Cloranthy ring heb ik gevonden, of is cloranthy ring +1 iets anders?
Ja, agile mannetje heeft ook wel wat, ik ben een logge dikzak met heavy ass shit, lekker incasseren.
Ah oke, dat is wel, hm, anders inderdaad.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Nee er is een merchant die je moet ont-stenen in een gevangenis en die ruilt boss souls direct voor wapens, vond het systeem in DS1 veel toffer dat je een wapen eerst +10 moest hebben. voelde specialer dat je de moeite er in stak iets te maken.
Bonfire ascetic.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Maargoed dit spel is veel te makkelijk imo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Oscar. op 20-03-2014 20:32:17 (spoiler) ]"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Soul Memory is vooral bedoeld om twinks tegen te gaan die in low lvl areas gaan invaden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
En dan? Hoef je alleen nog qua Soul Level bij elkaar in de buurt te zitten? Dat Soul Memory is toch juist zodat je een aanknopingspunt hebt om elkaar te kunnen vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.facking G to the dubbele A to the F.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt niet te doen, ik doe maar 10 dmg op em met mn main wapen en maar 30 met een heide +9 raw per hit, lucatiel blijft maar doodgaan tegen em en dan heeft het ook geen zin meer, met meer mensen komen we niet verder dan 75% van hem dood meppen, en dan zijn we zelf dood. Heb op al mn gear fire resist, haalt niks uit tegen die #$^&$# fire sword stance van hem.
De figuren die dark souls 2 hebben gemaakt hebben echt totale wanorde en gebrek aan balans in dit spel gestopt want ik hoor van iedereen dat ik maar sorceror moet worden en dan is elke baas easy als de tering, en anders str build met een hp bar van 10k en schilden die alles blocken...
Maar speel je een DEX build dan ben je gewoon 100% fucked.
Zelfs mn fucking beste boog doet maar 30 damage op dat kutbeest.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:54 schreef BaajGuardian het volgende:
nou ik zit nu echt helemaal vast bijIk heb hem solo met een normale heide sword +10 gehaald als dex build (30% equipment load en ADP 39 voor extra I-frames), maar ik deed volgens mij veel meer dmg dan jij. Heb er wel 4 uur over gedaan, het is dus zeker wel te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt niet te doen, ik doe maar 10 dmg op em met mn main wapen en maar 30 met een heide +9 raw per hit, lucatiel blijft maar doodgaan tegen em en dan heeft het ook geen zin meer, met meer mensen komen we niet verder dan 75% van hem dood meppen, en dan zijn we zelf dood. Heb op al mn gear fire resist, haalt niks uit tegen die #$^&$# fire sword stance van hem.
De figuren die dark souls 2 hebben gemaakt hebben echt totale wanorde en gebrek aan balans in dit spel gestopt want ik hoor van iedereen dat ik maar sorceror moet worden en dan is elke baas easy als de tering, en anders str build met een hp bar van 10k en schilden die alles blocken...
Zelfs mn fucking beste boog doet maar 30 damage op dat kutbeest..
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Werken die I-frames een beetje bij DaSo II bosses? Nog niet echt geprobeerd (tank build) maar in DaSo werd ik zelfs met de grain ring cartwheel alsnog altijd gepwned door bazen als ik probeerde te dodgen. Hangt ook van de boss/moveset af I guess.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:34 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik heb hem solo met een normale heide sword +10 gehaald als dex build (30% equipment load en ADP 39 voor extra I-frames), maar ik deed volgens mij veel meer dmg dan jij. Heb er wel 4 uur over gedaan, het is dus zeker wel te doen.
Ik geloof echt wel dat het te doen is als je exact op het juiste moment die verticale kutmep consistent weet te dodgen maar zo loopt het niet, hij werkt me altijd in een hoek op een of andere manier.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:34 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik heb hem solo met een normale heide sword +10 gehaald als dex build (30% equipment load en ADP 39 voor extra I-frames), maar ik deed volgens mij veel meer dmg dan jij. Heb er wel 4 uur over gedaan, het is dus zeker wel te doen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:54 schreef BaajGuardian het volgende:
nou ik zit nu echt helemaal vast bijIk heb ook een dex build en het valt me vies tegen. Ik ben nu bij de skeleton lord en gebruik nog steeds een heide sword. De dex wapens die ik tegenkwam zijn op een hand te tellen en stelden ook niets voor, terwijl ik nu een enorm assortiment van str wapens heb. Heb wel een soul vessel gevonden dus die ga ik maar gebruiken om stats te resetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt niet te doen, ik doe maar 10 dmg op em met mn main wapen en maar 30 met een heide +9 raw per hit, lucatiel blijft maar doodgaan tegen em en dan heeft het ook geen zin meer, met meer mensen komen we niet verder dan 75% van hem dood meppen, en dan zijn we zelf dood. Heb op al mn gear fire resist, haalt niks uit tegen die #$^&$# fire sword stance van hem.
Zelfs mn fucking beste boog doet maar 30 damage op dat kutbeest.
Nee precies, ik probeerde meerdere malen met het wapen te spelen waarmee ik WILDE spelen (thrustingsword/rapier) en het doet echt gewoon zo weinig damage dat het 20 hits kost om zelfs een fucking beest te mollen waar je met heide sword 1 hit voor nodig hebt.)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:57 schreef Hattusa het volgende:
[..]
Ik heb ook een dex build en het valt me vies tegen. Ik ben nu bij de skeleton lord en gebruik nog steeds een heide sword. De dex wapens die ik tegenkwam zijn op een hand te tellen en stelden ook niets voor, terwijl ik nu een enorm assortiment van str wapens heb. Heb wel een soul vessel gevonden dus die ga ik maar gebruiken om stats te resetten.
Om de een of andere reden kan From gewoon geen juiste balans vinden. In Demon/Dark Souls waren dex wapens overpowered en nu hebben ze zodanig generfed dat ze nutteloos zijn. Een van de voordelen van dex zou moeten zijn dat die wapens sneller hitten, maar ik zie het verschil met str wapens niet. Als dat verschil er wel is, is het verwaarloosbaar te noemen. Los daarvan heeft wapensnelheid weinig nut, omdat je nooit meer dan twee hoogstens drie klappen kan uitdelen. En vaak is het zo dat je vijanden in groepen tegenkomt, dan kan je beter een str wapen hebben met grote reikwijdte. Nog iets dat een doorn in het oog is, dex wapens hebben lage durability. Voor je het weet zit je met een gebroken wapen, dus een backup moet je te allen tijde bij je hebben. Ik snap ook niet dat ze dat mechanisme veranderd hebben. In Dark Souls betaalde je om wapens te repareren, maar ze gingen tenminste langer dan vijf minuten mee. Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee precies, ik probeerde meerdere malen met het wapen te spelen waarmee ik WILDE spelen (thrustingsword/rapier) en het doet echt gewoon zo weinig damage dat het 20 hits kost om zelfs een fucking beest te mollen waar je met heide sword 1 hit voor nodig hebt.)
Ik heb er scheit aan verder, ik blijf DEX. Ik laat me niet wegjagen van de build die ik wilde hebben omdat namco bandai weer te achterlijk was om het spel goed te balancen.
Wat er moet gebeuren = Veel duidelijkeder en hogere scaling op DEX wapens op DEX gebaseerd. (vaak scalen dex wapens nog op str ook gvd, neem bijv. xbows uberhaupt.. waar slaat dat in godsnaam op.., mogen ze ook meteen fixen)
En ten tweede een gigantische dmg nerf op sorcery.
Dan heb je alle 3 speelstijlen op gelijkere voet dan nu, want nu knalt een sorcerer 1.5k damage per cast, een str build kan met schilden rondlopen waar niks tegen te beginnen is behalve specifieke anti-armor wapens dan maar ze hebben toch zoveel hp en resists dat je ze alsnog geen dmg doet dan.. En dexxers kunnen wel fkes 10 damage per hit doen met hun volledig geupgrade boss soul rapier.
mooi om te horenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:01 schreef gniffie het volgende:
Uitgespeeld in 42 uur. Geweldig spel, al ga ik geen NG+ doen
. Als je er doorheen rent ben je zeker 30 uur bezig. Dat lied bij de aftiteling
Iedere keer als ik vast zit bij een baas en ff een video kijk hoe het het beste kan zie ik mensen gewoon leuk doen met @#%(& magie, 1/10e van hun hp bar er af knallen per hit, soms meer (veel meer) en ik doe maar steeds 10 dmg per hit op bazen met 4k+ hp.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:44 schreef Hattusa het volgende:
[..]
Om de een of andere reden kan From gewoon geen juiste balans vinden. In Demon/Dark Souls waren dex wapens overpowered en nu hebben ze zodanig generfed dat ze nutteloos zijn. Een van de voordelen van dex zou moeten zijn dat die wapens sneller hitten, maar ik zie het verschil met str wapens niet. Als dat verschil er wel is, is het verwaarloosbaar te noemen. Los daarvan heeft wapensnelheid weinig nut, omdat je nooit meer dan twee hoogstens drie klappen kan uitdelen. En vaak is het zo dat je vijanden in groepen tegenkomt, dan kan je beter een str wapen hebben met grote reikwijdte. Nog iets dat een doorn in het oog is, dex wapens hebben lage durability. Voor je het weet zit je met een gebroken wapen, dus een backup moet je te allen tijde bij je hebben. Ik snap ook niet dat ze dat mechanisme veranderd hebben. In Dark Souls betaalde je om wapens te repareren, maar ze gingen tenminste langer dan vijf minuten mee. Wat is daar mis mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst mijn summon sign neergezet om te kijken hoe de bossfight was, daarna in één keer gehaald zonder enige moeite, in mijn eentje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn jullie stats, jullie levels? Waar hebben jullie levels in gegooid behalve DEX?
[ Bericht 0% gewijzigd door Necrodeath op 22-03-2014 01:33:04 ]Doe eens niet.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:41 schreef Necrodeath het volgende:
Ik verbaas me echt over de verhalen die ik hier hoor...![]()
Heb nauwelijks problemen met een baas, en ik heb ook een dex build.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst mijn summon sign neergezet om te kijken hoe de bossfight was, daarna in één keer gehaald zonder enige moeite, in mijn eentje.Lost sinner was fking easy eigenlijk. Toen ik merkte dat ie aardig wat stamina drainde heb ik ff 3 levels gegrind tot ik de tower shield kon wielden. Daarna kon ik alle klappen makkelijk incasseren en met een DEX wapentje steeds een stab inbrengen na 1 van z'n attacks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn jullie stats, jullie levels? Waar hebben jullie levels in gegooid behalve DEX?
Ik vind vooral de verhalen hier over verontwaardiging dat dingen moeilijk zijn enigszins frappant.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. soort van sif de wolf maar dan dus erger.
Ik heb nu iig (na terugzetten van str) SL95
VGR: 8
END: 20
VIT: 15
ATN: 10
STR: 20
DEX: 45
ADP: 20
INT: 5
FTH: 5
-
Ga hier ook niet veranderingen bij aanbrengen in eerste playthrough, vind het wel lekker zo.
Moet ff een goede dualblade vinden, helaas mn dragoonsoul gebruikt voor iets anders dus moet ff die baas nog x doen, had toch al een bonfire aestetic gebruikt in die area om knightjes te farmen en alle phantoms dood enzo, dus hoef alleen de baas te doen en te hopen dat er meer zijn daar die kunnen helpen om die baas ff af te leiden
Heb nu een belltower bow van de meerminnen geloot trouwens, +10 gemaakt maar geen infusion want dat scaled met int/fth ipv dex dan.
Ziet er wel lame uit die boog maar knalt verder dan xbow, xbows scalen blijkbaar met str (wat ik niet snap) dus fuck die shit.
[ Bericht 32% gewijzigd door BaajGuardian op 22-03-2014 09:40:16 ]Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:29 schreef BaajGuardian het volgende:
had dus 32 str, heb die baas waar ik stuck zat met easy gepwnt (gyrm shield), daarna mn stats weer op dex gezet.
zo.
-
het is dan ook bij mij inderdaad niet verontwaardiging dat het moeilijk zou zijn nee, het is bij mij irritatie dat andere mensen het 100.000x makkelijker hebben.
btw, necro.. wacht maar tot je tegenoverHoezo snap je dat niet. Kruisbogen zijn voor Str users en bows voor dex users.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. soort van sif de wolf maar dan dus erger.
Ik heb nu iig (na terugzetten van str) SL95
VGR: 8
END: 20
VIT: 15
ATN: 10
STR: 20
DEX: 45
ADP: 20
INT: 5
FTH: 5
-
Ga hier ook niet veranderingen bij aanbrengen in eerste playthrough, vind het wel lekker zo.
Moet ff een goede dualblade vinden, helaas mn dragoonsoul gebruikt voor iets anders dus moet ff die baas nog x doen, had toch al een bonfire aestetic gebruikt in die area om knightjes te farmen en alle phantoms dood enzo, dus hoef alleen de baas te doen en te hopen dat er meer zijn daar die kunnen helpen om die baas ff af te leiden
Heb nu een belltower bow van de meerminnen geloot trouwens, +10 gemaakt maar geen infusion want dat scaled met int/fth ipv dex dan.
Ziet er wel lame uit die boog maar knalt verder dan xbow, xbows scalen blijkbaar met str (wat ik niet snap) dus fuck die shit.
Waarom heb je maar 8 vigor?
Omdat ik weinig aan hp heb als je me toch in 2 hits molt, als ik daar verschil in moet maken zal ik er op zn minst 20 punten in moeten steken, no thx. Dat kan ik beter benutten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:59 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Hoezo snap je dat niet. Kruisbogen zijn voor Str users en bows voor dex users.
Waarom heb je maar 8 vigor?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:41 schreef Necrodeath het volgende:
Ik verbaas me echt over de verhalen die ik hier hoor...![]()
Heb nauwelijks problemen met een baas, en ik heb ook een dex build.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst mijn summon sign neergezet om te kijken hoe de bossfight was, daarna in één keer gehaald zonder enige moeite, in mijn eentje.Ik heb zelf geen moeite met het spel tot nu toe(18 uur gespeeld). Maar dex heeft gewoon weinig meerwaarde ten opzichte van str. Veel str wapens kunnen net zo snel maar veel harder en verder hitten dan dex wapens. Ik kan mij maar één voordeel van dex wapens bedenken en dat is laag gewicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn jullie stats, jullie levels? Waar hebben jullie levels in gegooid behalve DEX?
Mijn boog doet nu 200ish dmg, belltower bow, ziet er uit alsof iemand een boomtak van een verbrande boom heeft gerukt en er een aarshaar op gespannen heeft maar dat ding heeft de beste range-damage verhouding van alle bogen imo. (tot nu toe iig)quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:53 schreef P8 het volgende:
Ik heb het idee dat de ADP even viable is als de RES in DaSo1...
En een Greatsword+10 doet bij mij inmiddels 560 damageAlleen jammer dat er weinig plekken zijn waar je er wat aan hebt
Waar heb je de Katana gevonden?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Man die katana die ik heb gevonden spiked als een malle atm, zit al op 206 base dmg (met A scaling op dex, dus + nog veel meer) en is nog maar +4, kost me wel godsklere veel twinkling titanites, moet er nu 5 om weer te upgraden)
Maar goed, ik moet nu uitzoeken hoe ik zogenaamde 'memories' oid vind, snap er ook niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |