SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Isabeau op 15-04-2013 00:48:47 ]
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:15 schreef Barretje80 het volgende:
ik heb vandaag ook maar eens het meetlint ter hand genomen ( wilde toch een jurkje bestellen , zie spoilert )Wow, wat een slanke taille! Ik 110-98-115. Dikste punt van mijn pens is 108SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik was niet ontevreden:
110/88/114
ik ben ook niet veel lichter geworden maar idd ook wat cm's kwijt
Spoilers!
Omtrek of doorsnede?quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wel als ze 37 cm dik zijn![]()
Heb geen idee meer van het punt waarop ik in september gemeten heb. Ga het nu wekelijks doen dus dan kan ik hetzelfde punt beter onthouden.
ohw.. niegoetnie??quote:
super! Iedereen is weer goed bezig!quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:18 schreef miss_sly het volgende:
Zoo, vanochtend weer - 0,4! Dat is dus al -1,5 in een krappe week. Fijn!
juh.. op het slankste puntje meten hequote:Op vrijdag 12 april 2013 10:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wow, wat een slanke taille! Ik 110-98-115. Dikste punt van mijn pens is 108
oh ach, ook niet fout maar het geeft een kliekjesgevoel en schrikt potentiele nieuwe patienten afquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
super! Iedereen is weer goed bezig!
Barretje, wij hebben bijna dezelfde maten
De definitie van taille is toch ook het slankste punt op je romp dacht ik?quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
juh.. op het slankste puntje meten he
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De definitie van taille is toch ook het slankste punt op je romp dacht ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen... alleen in S te verkrijgen
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:25 schreef Barretje80 het volgende:
ik ben verliefd :heb je een gala?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen... alleen in S te verkrijgen
Zoiets staat ook alleen mooi op een S-lichaam denk ik
disclaimer
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:25 schreef BananaPancake het volgende:
Omg ik paste net gewoon in mn eerste doeljurkjehij staat echt
maar is wel heul kort
ik kan m hopelijk dinsdag aan op mn verjaardag!
ieder jaar wel een, of 2, of..quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je een gala?
Zoiets staat ook alleen mooi op een S-lichaam denk ik
Omtrek gelukkigquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
jamaar dan zitten we weer met een TT![]()
[..]
Omtrek of doorsnede?En op okselhoogte of lager?
Ik vind dit een heel goed voornemen! Ik probeer het ook te doen en als je dan daarna weer kan melden dat het weer goed gaat, voelt het nog lekkerderquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:25 schreef miss_sly het volgende:
Ja, lekker bezig, fijn is dat!
Ik moet proberen om eerlijker te zijn. Vooral tegen mezelf, maar door het niet in het topic te zijn, bijvoorbeeld, kan ik lekker struisvogel spelen. Als het een dag minder goed gaat en ik heb wat gesmokkeld, dan meld ik dat niet. Sterker nog, dan post ik voor de zekerheid maar helemaal niets, kan ik mooi doen of er niets gebeurd is
Dus, dat is mijn goede voornemen, om niet alleen de goede dingen te melden, maar ook de slechte. Zodat ik ook eens gewoon een terechte schop onder mijn kont kan verwachten
+1quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:28 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik vind dit een heel goed voornemen! Ik probeer het ook te doen en als je dan daarna weer kan melden dat het weer goed gaat, voelt het nog lekkerder
Ja, voor je werk ofzo? Nice!quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ieder jaar wel een, of 2, of..![]()
naja altijd wel een reden om zo'n jurk te kopen![]()
Het is wel een herkenbaar probleem hoor, alleen de positieve dingen delenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:25 schreef miss_sly het volgende:
Ja, lekker bezig, fijn is dat!
Ik moet proberen om eerlijker te zijn. Vooral tegen mezelf, maar door het niet in het topic te zijn, bijvoorbeeld, kan ik lekker struisvogel spelen. Als het een dag minder goed gaat en ik heb wat gesmokkeld, dan meld ik dat niet. Sterker nog, dan post ik voor de zekerheid maar helemaal niets, kan ik mooi doen of er niets gebeurd is
Dus, dat is mijn goede voornemen, om niet alleen de goede dingen te melden, maar ook de slechte. Zodat ik ook eens gewoon een terechte schop onder mijn kont kan verwachten
Die zag ik aankomen :p haha nee niet aankomen, afvallen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |