Ik ben normaal gesproken ook tegen lenen, mits onnodig/tenzij primaire behoeften. Het gaat hier om je toekomst én de voorwaarden bij DUO zijn gunstig.quote:Op zondag 14 april 2013 11:47 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ja maar geld lenen wil ik juist niet vandaar dat ik nu aan het sparen ervoor ben. Heb jij er geen buffer voor dan?
Je gaat er al vanuit dat je een hbo opleiding binnen 4 jaar gaat halen, beschik je wel over de motivatie? Slim hoef je niet te zijn, hbo is door bijna iedereen wel te halen mits je motivatie en discipline hebt.quote:Op zondag 14 april 2013 11:31 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Heylang geleden zeg!!
Ik ben van plan om te gaan studeren hoeveel kost een vier jarig hbo studie en ik heb iets gehoord van dat het nu in een leenstelsel word omgezet? Aangezien ik een buffer van 10 000 had heb ik nu nog allee. 7000 over ivm nieuwe meubilair etc. Ik heb geen vast baan etc ik had ook gehoord dat de leenstelsel je leengeld de lenig na 15 jaar kwijtscheld? Wie weet hier meer over? En wat is de gemiddd spaari komen van een 21 jaar student? Aangezien ik mschn overweeg om nog 1 jaar door te sparen met mijn part time baan... Alvast bedankt voor jullie hulp!!
Thanks!quote:Op zondag 14 april 2013 01:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Succes! Ziet er goed uit. In het subforum CUL is er ook een user die hier volgens mij redelijk professioneel mee bezig is: RobinOok. Zij houdt ook een blog bij en soms verschijnen er foto's van haar in tijdschriften en dergelijke, als ik me niet vergis. Misschien kun jij eenzelfde weg inslaan. Zou mooi zijn om op die manier wat te verdienen met iets wat je ook leuk vindt.
Hoi!quote:
Standaard lens. 18-135 mm.quote:
Ik wilde je na deze ondervraging complimenteren zonder dat je erom vroeg.quote:Op zondag 14 april 2013 20:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Standaard lens. 18-135 mm.
Doe je ook aan fotografie? Zien mijn foto's er goed uit? He he he he?
Ik was toch eerder he he.quote:Op zondag 14 april 2013 20:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik wilde je na deze ondervraging complimenteren zonder dat je erom vroeg.
Foto's zien er goed uit, maar wie ben ik dat om te zeggen want ik ben nog maar een beginner. Maar de composities bevielen me wel.
Voor de blog heb ik, als ik zo vrij mag zijn, de gebruikelijke commentaar die al eerder genoemd is: liever Wordpress. Dat de tekst gecentreerd is vind ik ook niet prettig lezen. Dat was het.
Zelf doe ik sinds kort inderdaad ook aan fotografie (lees: ben aan het leren) en dan met name macrofotografie (Canon 100mm 2.8 macro). Had je wel kunnen verwachten van mij, ben van de beestjes hè.
Succes met je blog!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Levolution op 14-04-2013 21:15:43 ]This isn't even my final form.
quote:Op zondag 14 april 2013 21:10 schreef Levolution het volgende:
Ik zuig nog man, is best moeilijk.
Ik doe vooral mijn mieren en die zijn klein en snel, ik merk dat ik echt een flitser nodig heb om ze te 'freezen'. Hopelijk straks in de lente/zomer wat grotere beestjes die makkelijker te fotograferen zijn.
Maar hier wat foto's (met niet echt geweldige composities, maar vooral om de beestjes in beeld te brengen):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Toffe foto's! Beter dan met de USB-microscoop..
Mijn maag draait om bij het zien van die eieren. De mieren doen mij verder niks ondanks mijn insectenfobie.quote:Op zondag 14 april 2013 21:16 schreef zarGon het volgende:
Bij mieren krijg ik geen kriebelig gevoel als ik naar plaatjes kijk. Bij spinnen heb ik dat wel.
Hmhmm...
Afstandsbediening: ja, heb ik nodig om trillingen te voorkomen. Uit China besteld en dit werkt uiteraard perfect voor heel weinig geld. Ik heb [url=http://www.**********.com/product148479.html]deze[/url]. Kun je zelfs half indrukken voor AF enzo.quote:Op zondag 14 april 2013 21:15 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens Lev, heb jij een tripod of een afstandsbediening voor je camera? Ik zoek naar beide. Op marktplaats zie ik wel een paar tripods staan waar ik uit kan kiezen maar heb verder geen idee waar ik moet beginnen met zoeken voor een afstandsbediening.
Dankje! Beter inderdaad, maar nog niet perfect. Je ziet korreligheid op sommige foto's door de hoge ISO enzo, problemen die met een flitser opgelost kunnen worden. En ze zijn ook best saai verder, in zo'n grauw formicarium komen ze niet tot hun recht zoals ze in de natuur zouden doen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:16 schreef zarGon het volgende:
[..].
Toffe foto's! Beter dan met de USB-microscoop..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |