De atheisten laten hier geen goedkeurende geluiden horen, hmmm....quote:Op zondag 21 april 2013 19:45 schreef WammesWaggel het volgende:
De mannen laten hier geen afkeurende geluiden horen, hmmm...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Na afloop van een oorlog tussen Grieken en Egyptenaren zou het iemand zijn opgevallen dat de Grieken en Egyptenaren aparte voetvormen hebben. De Celtische tenen schijnen ook zo te zijn ontdekt (zevende alinea). Ik weet niet hoe betrouwbaar deze verhalen zijn. Misschien is het allemaal verzonnen omdat sommige lijken na een oorlog zo onherkenbaar verminkt/ verbrand raken dat de overlevenden niet weten of het vrienden/ vijanden zijn en volgens welke religieuze regels de doden begraven dienen te worden. Je moet toch kiezen. Als je dat niet doet en alle doden op 1 hoop gooit, denken de overlevenden ook: waar vecht ik eigenlijk voor.quote:Op zondag 21 april 2013 22:59 schreef Julis het volgende:
[..]. Ik ben benieuwd op welk(e) onderzoek(en) dit is gebaseerd. Lijkt me wel leuk om een artikel erover te lezen (O.a. welke factoren invloed hadden op dit soort voetontwikkelingen. Ik heb geen idee of ze daar mogelijke verklaringen voor hebben
).
Leuk liedje toch? Wat vind je daar grappig aan?quote:
quote:Sick, Fat and nearly Dead is interessante en leuke documentaire van de Australiër Joe Cross over hoe hij zijn gezondheid drastisch verbetert en overgewicht overwint met een “juice fast” (sap vasten) van 60 dagen. Hij valt maar liefst 45 kg af in 60 dagen met “Juicen”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet 'm zelf nog kijken...
Zeker leuk liedjequote:Op maandag 22 april 2013 23:32 schreef Bilge het volgende:
[..]
Na afloop van een oorlog tussen Grieken en Egyptenaren zou het iemand zijn opgevallen dat de Grieken en Egyptenaren aparte voetvormen hebben. De Celtische tenen schijnen ook zo te zijn ontdekt (zevende alinea). Ik weet niet hoe betrouwbaar deze verhalen zijn. Misschien is het allemaal verzonnen omdat sommige lijken na een oorlog zo onherkenbaar verminkt/ verbrand raken dat de overlevenden niet weten of het vrienden/ vijanden zijn en volgens welke religieuze regels de doden begraven dienen te worden. Je moet toch kiezen. Als je dat niet doet en alle doden op 1 hoop gooit, denken de overlevenden ook: waar vecht ik eigenlijk voor.
Volgens de Turkse vice-premier Cemil Çiçek is het trouwens geen broodje-aapverhaal dat veel gedode PKK'ers geen voorhuid hebben, wat duidt op een Armeense afkomst.
[..]
Leuk liedje toch? Wat vind je daar grappig aan?
quote:Op maandag 22 april 2013 23:32 schreef Bilge het volgende:
Na afloop van een oorlog tussen Grieken en Egyptenaren zou het iemand zijn opgevallen dat de Grieken en Egyptenaren aparte voetvormen hebben. De Celtische tenen schijnen ook zo te zijn ontdekt (zevende alinea). Ik weet niet hoe betrouwbaar deze verhalen zijn. Misschien is het allemaal verzonnen omdat sommige lijken na een oorlog zo onherkenbaar verminkt/ verbrand raken dat de overlevenden niet weten of het vrienden/ vijanden zijn en volgens welke religieuze regels de doden begraven dienen te worden. Je moet toch kiezen. Als je dat niet doet en alle doden op 1 hoop gooit, denken de overlevenden ook: waar vecht ik eigenlijk voor.
Volgens de Turkse vice-premier Cemil Çiçek is het trouwens geen broodje-aapverhaal dat veel gedode PKK'ers geen voorhuid hebben, wat duidt op een Armeense afkomst.
En dit vind ik wel een goedequote:omdat sommige lijken na een oorlog zo onherkenbaar verminkt/ verbrand raken dat de overlevenden niet weten of het vrienden/ vijanden zijn en volgens welke religieuze regels de doden begraven dienen te worden. Je moet toch kiezen. Als je dat niet doet en alle doden op 1 hoop gooit, denken de overlevenden ook: waar vecht ik eigenlijk voor.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 02:15 schreef zarGon het volgende:
[..]Goede post, ga ik zeker kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet 'm zelf nog kijken...
Wat Ayca zegt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:19 schreef Ayca het volgende:
Niet gekeken maar waarom niet de groente en fruit eten ipv te'juicen'. Hij eet gewoon weinig calorieën voor 60 dagen met als resultaat dat hij afvalt, niks speciaals aan.
Can Atilla, Ahmet Koc, Omar Faruk Tekbilek.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:50 schreef RoW_0 het volgende:
Merhaba,
Vrijdag heb ik een personeelsfeestje die ik mag organiseren.
Naast baklava en kisir moet ik natuurlijk ook voor muziek zorgen. Ik ben op zoek naar instrumentale genre wat vaak uit istanbul komt. Vast bekend als Sofra of Restoran muzigi.
Alleen kan ik nergens een album, playlist of zonder zang iets vinden. Tips iemand? Daar zou ik erg blij mee zijn.
/edit:
Dit soort muziek dus.
Triptime? Zitten af en toe wel goede last minutes bij.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:03 schreef Mercan het volgende:
Iemand nog tips waar ik kan kijken voor last minute vliegtickets naar Istanbul.
Zo snel mogelijk en zo goedkoop mogelijk, vanaf Amsterdam/Dusseldorf/Brussel.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:01 schreef RoW_0 het volgende:
Kunnen jullie ook toevallig aan albums of playlists komen? Namen is meer dan voldoende, uiteraard is het met een link beter. Compilatie is prima.
Heb echt gevonden wat ik wil. Vrolijk en gewoon retegoaf.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik kan er wel een voor je opstellen als je dat wilt
pegasusair wellicht?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:03 schreef Mercan het volgende:
Iemand nog tips waar ik kan kijken voor last minute vliegtickets naar Istanbul.
Zo snel mogelijk en zo goedkoop mogelijk, vanaf Amsterdam/Dusseldorf/Brussel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |