En foute winnaar. Natascha of dat ander stel had moeten winnen. Zeker niet deze twee belegen zeurpieten die 12 euro maar liefst minder gaven aan de biologen.quote:
Je bent zelf fout.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En foute winnaar. Natascha of dat ander stel had moeten winnen. Zeker niet deze twee belegen zeurpieten die 12 euro maar liefst minder gaven aan de biologen.
Ja, misschien verkeerde woorkeuze. Ik bedoel natuurlijk alleen maar dat ze de verkeerde hebben laten winnen. Want er was niets speciaals aan die poppenverzamelaarster, en die B&B was ronduit saai. Rechttoe rechtaan slaapkamers, geen sfeer, snelweg op 2 meter afstand.quote:
Oh, gelukkig.quote:Maar, eens.
Ik vond de hoeveelheid poppen ook erg overweldigend, maar er zaten beslist leuke dingen tussen. Zoals dat devotiehoekje, en het schoolklasje, de antieke poppenhuisspulletjes, echt wel leuk.quote:
Ja, leuk programma, maar wat is die Willem een zeikerd.quote:
Lennard is overledenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:23 schreef MrSalazar het volgende:
Die vent klinkt alsof ie de hele nacht heeft liggen kreunen.
Oh echt?quote:
de mannen!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:18 schreef potjecreme het volgende:
Er kwam iets tussen. Nu heb ik gemist wie er heeft gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |