"Ermagerd zoveel mogelijkheden wieg wieg"quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En mijn broer heeft de gave om altijd precies te bellen wanneer het niet uitkomtTijdens het eten, wanneer je net je jas aan hebt om de deur uit te gaan, etc. Maar een telefoongesprek met hem duurt standaard minimaal een half uur want hij vraagt na wat omwegen wat ie wil vragen en gaat daarna in 1 adem door met heel zijn werkweek te bespreken, maar meestal zonder te vragen hoe het eigenlijk met jou gaat /autist
![]()
Gister belde hij dus weer tijdens het eten dus ik had nie opgenomen. Later sms gestuurd of het belangrijk was geweest en of ie dat ff in een sms kon zetten (onder het mom van 'leer eens kort en bondig te zijn'). Belt ie weeeeer.
'Waarom sms je nie gewoon?'
'Ja ik bel dus ff om te zeggen dat mijn telefoon kapot is want ik kan niet meer sms'en'
'Oh, oops'
Dus nu moet ie een nieuwe. Een met internet dit dat alles, dat gaat heel erg wennen worden voor hem denk ik
SALLY HANSON!quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik moest lachen om het ruiltopic
Zal ik zeggen dat ik hem al niet meer heb, of verder negeren?quote:
Ik nog wel meerquote:Op donderdag 11 april 2013 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb in totaal zon 150-200 lakken weggedaan denk ik
Godver, wat is dan nog het nut van swatches?quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
Het is zo handig als meerdere bloggers tegelijk 1 collectie online mogen zetten
Kijk mee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neuh, fashionpolish fotoshopt nauwelijks!
Die swatches van FP slaan echt heel vaak nergens op, die kleuren zijn echt nooit als hoe de lakjes echt zijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
Kijk mee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van fashionpolish wil je kopen. Die van de andere bloggers niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godver, wat is dan nog het nut van swatches?
Hij kan prima sms'en hoor! Hij beheerst de geschreven taal goed en hij weet hoe het werkt op z'n telefoon. Maar hij belt ons gewoon liever want dan kan hij eindeloos lullen en bij een sms moet ie daadwerkelijk nadenken over wat ie wil zeggen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom? Kan prima zonder als ie dat niet aan kan toch?
Ja datquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"Ermagerd zoveel mogelijkheden wieg wieg"
Ik ook en zou er nog wel meer weg willen doen. Maar ik doe het maar niet voordat ik spijt krijgquote:
je had het over moeilijke telefoons met internet, daar reageerde ik op....quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hij kan prima sms'en hoor! Hij beheerst de geschreven taal goed en hij weet hoe het werkt op z'n telefoon. Maar hij belt ons gewoon liever want dan kan hij eindeloos lullen en bij een sms moet ie daadwerkelijk nadenken over wat ie wil zeggen.
En soms heb ik ff geen zin in die eindeloze verhalen over dingen die voor hem super belangrijk zijn maar wat de rest van de mensheid dan niet snaptDus dan is het wel handig dat ie ook ff to the point kan zijn in een sms
Hendig! Zo weet je nog niet hoe het lakje er nu eigenlijk echt uitzietquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
Kijk mee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |