Truste! Ik zit weer in de bus naar mijn werk.quote:
Ik ga me ook maar eens aankleden en naar werkquote:Op vrijdag 12 april 2013 06:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Truste! Ik zit weer in de bus naar mijn werk.
Ah, kom je ook bij ons even langs? Ik zit op werk maar mijn vrouw is wel thuisquote:Op vrijdag 12 april 2013 07:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Ik ga maar weer eens in Amstelveen rondneuzen
quote:Op vrijdag 12 april 2013 07:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou nu dan maffen
prints zijn naar de drukker gestuurd!
Laten afkoelen, maar de bodem had nog wat langer moeten afkoelen voor ik die verwijderde denk ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je de vorm direct verwijderd of heb je de cake eerst even laten afkoelen?
Herkenbaar - dat zoiets blijft hangen. Mijn ex had ook wel eens dingen waar ik nu allergisch voor ben, en als E. dan zoiets doet dan triggert dat best wel. Gelukkig steeds minder. Bij jou is dat gevoel nog sterker denk ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
in het kort: mijn moeder is een verzamelaar (lees: hoarder) en heeft sinds bijna 10 jaar alleen maar op de bank geslapen. Ik ben nu ongeveer 7 jaar het huis uit, maar ik kan er nog steeds niet goed tegen als ErwinRommel het doet.
En dat weet hij wel maar hij is soms vermoeider dan hij wil toegeven.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 06:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil een baby in het volgende topic. Dan slow chatten we maar tot het zover is
Nou nu dan maffen
Nou nu dan maffen
Geen tijd helaasquote:Op vrijdag 12 april 2013 08:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ah, kom je ook bij ons even langs? Ik zit op werk maar mijn vrouw is wel thuis
dat roep je al 3 dagen toch?quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:53 schreef MaJo het volgende:
PS
Succes LBvandaag is de dag, ik voel het
Volgens mij welquote:
Ja, zo lukt het mij ook wel om de juiste dag te voorspellen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:53 schreef MaJo het volgende:
PS
Succes LBvandaag is de dag, ik voel het
Dat roept ze inderdaad al vakerquote:Op vrijdag 12 april 2013 08:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij welals je na de geboorte roept 'ik zei toch dat het vandaag zou komen!', MaJo, dan ben je niet meer geloofwaardig
in elk geval op het gebied van verjaardagsvoorspellingen dan
Zou wel mooi zijn. Kunnen we meteen op de geboorte proosten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:10 schreef MadMaster het volgende:
Morgen, als we bij elkaar zijn, komt de baby pas.
Allemaal je mobiel meenemen dan, dan kunnen we er over slowchatten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |