SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nee, dat gaat ook niet lukken zo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil niet dat een dame voor m'n auto valt
Slaap lekker en werk ze morgenquote:
Slaap zequote:
Roleplayquote:
Het is zo * Samzz knikt instemmend.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als vrouw een banaan eten in de buurt van een man heeft toch wel een leuk effect vaak
Ik bedoelde meer dat ik mama ben maar eigenlijk niet echt liefquote:
Nouja ik bedoel dat ik geen golddigger oid wil. Dat ze m'n Rex zien en dan denken dat er wat te halen valt... die bewaar ik wel voor de 2e datequote:
Zucht. Echt kijk eens op upc.nl, maar laat mij jullie dan bellen anders neemt de ander de salespunten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vast! Ik ken nog iemand die UPC heeft, probeer het maar bij hem
[..]
Jij?
dat snapte ik, vandaar de roleplayquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik mama ben maar eigenlijk niet echt lief![]()
Ik moet echt even rebooten
Wat is dit nu voor rare beredenering.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik bedoel dat ik geen golddigger oid wil. Dat ze m'n Rex zien en dan denken dat er wat te halen valt... die bewaar ik wel voor de 2e date
Gewoon jezelf zijn dude. Je rijdt geen wagen van een ton.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik bedoel dat ik geen golddigger oid wil. Dat ze m'n Rex zien en dan denken dat er wat te halen valt... die bewaar ik wel voor de 2e date
quote:
Da's helemaal niet zo raar hoor...quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor rare beredenering.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zucht. Echt kijk eens op upc.nl, maar laat mij jullie dan bellen anders neemt de ander de salespunten.![]()
En ja.
jullie meeten elkaar ook allemaal??quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bambi voelde zich een beetje opgelaten toen ik naar haar zat te staren terwijl ze een Calippo at.
Soms, over het algemeen blijf ik liever binnen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
jullie meeten elkaar ook allemaal??
Ik heb nergens meer last vanquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mijn aanbieding is verlengd omdat ik ook nog eens een early adaptor was met alle ellende van dien
En dan nu dat Cisco modem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |