PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
DjeetjeSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
ik sla ook echt de plank mis weer, want vanmiddag nog op hem gezocht en toen niet voor een SMLENO gegaanquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar 1 Dragovic op de marktIk ga die van mij even verkopen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:04 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Je mag ons ook wel gedag zeggen als je gaat slapen Toefjes
hahahahquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]Die tekst heb ik ook voorbij zien komen
![]()
Ik ga ook een keer coins kopen. Gewoon om te horen: Thank youuuuuu Toefjes
Er wordt gigantisch veel betaald bij die meiden. Dus waar geld is is ellende, zullen niet allemaal hobby-meisjes zijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
hahahah
ik vraag me af hoeveel meisjes daar vrijwillig (of ja, juist onvrijwillig zitten)... Laatst zo'n heel groepje wijven die allemaal gingen strippenEr waren balonnen en slingers, maar sommige meiden leken niet echt in een feeststemming te zijn..
Die gasten die serieus zo'n chick proberen te versierenquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er wordt gigantisch veel betaald bij die meiden. Dus waar geld is is ellende, zullen niet allemaal hobby-meisjes zijn
Unibet heeft toch best prima odds? Of speelde VDM bij Bwin, want die heeft inderdaad brakke odds.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sample stelt niks voor idd, maar toch een prima resultaat, zeker aangezien je maar 1 bookie speelt. En ook nog eens een bookie die bekend staat om de lage odds.
Goed nummerquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:19 schreef Zhano het volgende:
http://www.myfreecams.com/#ny_beauty
Kings of Leon
Bwinquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Unibet heeft toch best prima odds? Of speelde VDM bij Bwin, want die heeft inderdaad brakke odds.
Bwin idd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Unibet heeft toch best prima odds? Of speelde VDM bij Bwin, want die heeft inderdaad brakke odds.
quote:
Pak die 100 bonus even mee dan bij unibet?quote:
EInde van de maand moet die vrijgespeeld zijn toch? Die ¤50,- kan ik gelijk weer eraf halen of niet?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Pak die 100 bonus even mee dan bij unibet?
Want denk je nou zelf.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
EInde van de maand moet die vrijgespeeld zijn toch? Die ¤50,- kan ik gelijk weer eraf halen of niet?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
EInde van de maand moet die vrijgespeeld zijn toch? Die ¤50,- kan ik gelijk weer eraf halen of niet?
Lijkt mij welquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Want denk je nou zelf.
Nee je hebt een half jaar om het vrij te spelen.
Dat is echt bullshit. Dan zou de bookie 100 euro weggeven.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lijkt mij welbij Bwin kon ik het er wel gelijk afhalen
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat is echt bullshit. Dan zou de bookie 100 euro weggeven.
die 100 is aan regels gebonden. Maar die 50 toch niet?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat is echt bullshit. Dan zou de bookie 100 euro weggeven.
Ga geen straattaal gebruiken hier!quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:29 schreef quer het volgende:
morgen huis fissa. Maar nieuwe patta's nodig
wil je een batta ofzoquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga geen straattaal gebruiken hier!
WIl jij soms een spatel in je reet?quote:
ik pas deze keerquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
WIl jij soms een spatel in je reet?
Joep doei en de mazzelquote:
Jawel. Anders zou de bookie wel erg dom zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
die 100 is aan regels gebonden. Maar die 50 toch niet?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:29 schreef quer het volgende:
morgen huis fissa. Maar nieuwe patta's nodig
Je moet 600 euro vrijspelen? Tot je dat hebt vrijgespeeld ben je dus je ¤50,- kwijt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel. Anders zou de bookie wel erg dom zijn.
Ja. Een betere bonus ga je nergens vinden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet 600 euro vrijspelen? Tot je dat hebt vrijgespeeld ben je dus je ¤50,- kwijt.
Het gaat nu om odds van 1,2 minimaal?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja. Een betere bonus ga je nergens vinden.
https://www.voetbalwedden(...)taande-klanten-1870/
Je hoeft zelfs niet meer odds van 1.4 of hoger te spelen, maar kan het ook op andere manieren vrijspelen.
Lees dat stukje tekst op die pagina nou maar gewoon.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het gaat nu om odds van 1,2 minimaal?
1,4 is doorgestreept en in dat schema staat 1,2quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lees dat stukje tekst op die pagina nou maar gewoon.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
1,4 is doorgestreept en in dat schema staat 1,2
1,2 zeg ik toch. Tenzij je het vertraagd wilt vrijspelenquote:
Ze moeten het wat simpeler maken. Ik begrijp er geen hol van.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja. Een betere bonus ga je nergens vinden.
https://www.voetbalwedden(...)taande-klanten-1870/
Je hoeft zelfs niet meer odds van 1.4 of hoger te spelen, maar kan het ook op andere manieren vrijspelen.
Recap?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:54 schreef DuTank het volgende:
http://www.joeybarton.com(...)acy-fueled-by-greed/
Joey Barton is weer bezig hoor
Ik had altijd wel respect voor Thatcher, maar ik wist niks van haar af, nu ik dit soort dingen lees, denk ik daar toch anders over. En niet omdat Barton het zegt, maar er zijn meer van dit soort verhalen.
Wat is de bedoeling van die V-hals danquote:
Thatcher zou allerlei gemeenschappen om zeep geholpen hebben, vanwege haar hebberigheid naar geld en macht, onder het mom van: voor een betere toekomst voor de UK. Nog korter: ze ging voor geld (en economie) ipv voor de mensen.quote:
Dat is niet iets nieuws dat politici dat doen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Thatcher zou allerlei gemeenschappen om zeep geholpen hebben, vanwege haar hebberigheid naar geld en macht, onder het mom van: voor een betere toekomst voor de UK. Nog korter: ze ging voor geld (en economie) ipv voor de mensen.
doet me denken aan zo'n tekenfilmserie van vroeger..C.O.P.S.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:07 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe politie autos in dubai
ook met een slowpoke team kan je vervelend doen, maar ik weet niet of je dat deedquote:Op vrijdag 12 april 2013 02:30 schreef pascal08 het volgende:
Ik begon dit seizoen nogal dramatisch. 1x verloren met m'n Eto'o-Traore team en 1x verloren met m'n Reus-Podolski team. Het seizoen was toch al verneukt dacht ik, dus ik pakte gewoon m'n Slowpoke team met m'n Ajax team op de bank (waar ik veel te weinig mee speel). Eerste potje win ik vrij overtuigend en gelijk word ik geïnvite voor een private chat, waarschijnlijk om compleet afgeblafd te worden.
Potje daarna won ik wederom, maar dit maal met m'n Ajax team. Beetje lucky door een 90e minuut goal, maar heel koelbloedig afgemaakt door Siggy, al zeg ik het zelf.
De 3 potjes daarna ook gewonnen en echt na elk potje een berichtje. Waarom haten mensen op mij omdat ik met een non-pace team speel (afgezien van de pace van Lukoki)?
[ afbeelding ]
okquote:Op vrijdag 12 april 2013 06:47 schreef Zhano het volgende:
Godvdrdomme al licht buiten en kan nog niet slapen. Zo maar weer opstaan dan
quote:
Gast, ik kom niet meer bijquote:Op vrijdag 12 april 2013 07:41 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/(...)utm_campaign=seeding
quote:Op vrijdag 12 april 2013 07:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gast, ik kom niet meer bij
Wat hij met dat vrouwelijke jurylid doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
was heerlijk jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 08:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Goedemorgen!
[..]Jij had gister toch ook al een middagdutje gedaan?
lekkah douchequote:Op vrijdag 12 april 2013 08:31 schreef Reemi het volgende:
Precies wanneer ik weg moet begint het te regenen, toppie
Ik vond hem echt tegenvallen. Maar achteraf kocht ik hem ook in een periode dat niets lukte, samen met RVP (waarbij ik niet zeker weet of het ook echt aan hen lag). Ben toen maar snel teruggestapt op Balo en Tevezquote:
Beste spits die ik tot nu toe heb gebruikt! Al heb ik nog niet met Ibrahimovic gespeeld(daarom zit hij in mijn nieuwe team)quote:
RVP en aguero allebei nog niet geprobeerd, vind Balo tegenvallen en niet echt lekker spelen. Heb nu tevez, Suárez, torres en bent. Daarnaast ook nog podolski en sturrigde. Vind Bent en torres wel chil.quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vond hem echt tegenvallen. Maar achteraf kocht ik hem ook in een periode dat niets lukte, samen met RVP (waarbij ik niet zeker weet of het ook echt aan hen lag). Ben toen maar snel teruggestapt op Balo en Tevez
RVPquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:04 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
RVP en aguero allebei nog niet geprobeerd, vind Balo tegenvallen en niet echt lekker spelen. Heb nu tevez, Suárez, torres en bent. Daarnaast ook nog podolski en sturrigde. Vind Bent en torres wel chil.
Binnenkort maar even aguero gaan proberen.
Beste spits waar ik mee heb gespeeld (en nog mee speel) is SIF Balo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:51 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Beste spits die ik tot nu toe heb gebruikt! Al heb ik nog niet met Ibrahimovic gespeeld(daarom zit hij in mijn nieuwe team)
SIF Balo?quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beste spits waar ik mee heb gespeeld (en nog mee speel) is SIF Balo.
Sorry, je hebt gelijk. IF Balo natuurlijk. Maar hij voelt aan als SIF Baloquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
SIF Balo?
Die heeft toch maar 1 IF of bedoel je iemand anders dan Balotelli?
Hij heeft wel beestachtige stats!quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. IF Balo natuurlijk. Maar hij voelt aan als SIF Balo![]()
Bij Toto niet maar bij Unibet moet je eerst een kopie van je ID opsturen voordat je geld naar je rekening kan terugstortenquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:35 schreef Nickskuh het volgende:
Kun je er eigenlijk nog problemen mee krijgen als je nog geen 18 bent met unibet, toto enzo?
Daarom heb ik via mijn moeders rekening etc gedaanquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:36 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Bij Toto niet maar bij Unibet moet je eerst een kopie van je ID opsturen voordat je geld naar je rekening kan terugstorten
Als je geen eigen bankrekening hebt houd je weinig keuzes overquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daarom heb ik via mijn moeders rekening etc gedaan
quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als je geen eigen bankrekening hebt houd je weinig keuzes over
Sorry manquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als je geen eigen bankrekening hebt houd je weinig keuzes over
Diakte, verschrikkelijke verdediger om tegen te spelen.quote:
klopt...quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:49 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Diakte, verschrikkelijke verdediger om tegen te spelen.
Yevgenia de Siberische Tijgerquote:Op vrijdag 12 april 2013 07:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gast, ik kom niet meer bij
Wat hij met dat vrouwelijke jurylid doet
IK ZEG NET TOCH DAT LAZIO OP FIFA BEST EEN BAZENTEAM HEEFT EN DAT ILLUSTREER IK NU EVEN MET EEN SQUAD JAquote:
3 mans verdediging met Santana, dede en luizquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
klopt...
Maar ik kom hem amper tegen, moet veel vaker tegen Felipe Santana en consorten
goals zijn nooit luckyquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:50 schreef Djeetje het volgende:
Die Lulic haat ik.
Scoort altijd tegen mij van die lucky goals.
PS3 toch?quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
IK ZEG NET TOCH DAT LAZIO OP FIFA BEST EEN BAZENTEAM HEEFT EN DAT ILLUSTREER IK NU EVEN MET EEN SQUAD JA
Trouwens, ik weet hoe je een potje moet starten met clubs. Het was vierkantje
Vanavond dan clubs sukkel nerd ??quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
IK ZEG NET TOCH DAT LAZIO OP FIFA BEST EEN BAZENTEAM HEEFT EN DAT ILLUSTREER IK NU EVEN MET EEN SQUAD JA
Trouwens, ik weet hoe je een potje moet starten met clubs. Het was vierkantje
Ik heb ooit een ziek doelpunt met hem gemaakt, een schot dat gestopt werd ofzo kwam bij hem terecht op de punt 16. Dus ja, ik gefrustreerd van die misser en ik nam 'm dus meteen op de volley: KADOENK in het kruisquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:50 schreef Djeetje het volgende:
Die Lulic haat ik.
Scoort altijd tegen mij van die lucky goals.
Ik voeg je wel toe op PS, dan moeten we ff kijken wanneer het kanquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
PS3 toch?
Ik wil wel een keer mee doen met clubs
Kom dan potje vanavond.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
goals zijn nooit lucky
je bent gewoon slecht
moguh
p.s. gister weerin me division one pack
![]()
Ik moet vanavond trainen tot half 9, daarna misschien?quote:
Is goedquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik voeg je wel toe op PS, dan moeten we ff kijken wanneer het kan
Maar nu moet ik opstaan en naar school,
groetjes allemaal
Ja is goed.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik moet vanavond trainen tot half 9, daarna misschien?
Ooit eens gehad met walker. Wedstrijd waar ik 68% balbezit had, al 2x op paal geschoten en die kerel stond alsnog met 1-0 voor (counter + Wellingtonquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb ooit een ziek doelpunt met hem gemaakt, een schot dat gestopt werd ofzo kwam bij hem terecht op de punt 16. Dus ja, ik gefrustreerd van die misser en ik nam 'm dus meteen op de volley: KADOENK in het kruis
Edit: de keeper bokste hem dus weg, kwam hoog door de lucht aan
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:16 schreef FiliusDeorum het volgende:
volgens mij was er iemand boos vorige week
[ afbeelding ]
1x bijna me controller defect geslagen op het bureau. Finale goldcup... Was toen de 11e keer in de finale, maar nog geen een keer gewonnen. Stond met 1-0 voor, was vele malen beter, maar de 2-0 bleef maar uit. Krijg ik in de 90e minuut (a la Malaga) 2 doelpunten om m'n oren, door corner en overname bij aftrapquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Dat mensen zo boos kunnen worden om een potje fifa.
En terecht je leer eerst maar eens normaal pratenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:31 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
1x bijna me controller naar de kenker geslagen op het bureau. Finale goldcup... Was toen de 11e keer in de finale, maar nog geen een keer gewonnen. Stond met 1-0 voor, was vele malen beter, maar de 2-0 bleef maar uit. Krijg ik in de 90e minuut (a la Malaga) 2 doelpunten om m'n oren, door corner en overname bij aftrap. Godver wat was ik toen kwaad
Als jij even goede zinnen leert typen...quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En terecht je leer eerst maar eens normaal praten
Hockeyquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja is goed.
Waavoor trainen eigenlijk ?
SMSEIquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik snap serieus niet dat sommige mensen zoveel berichten krijgen. Het kan maar aan 1 dingen liggen, namelijk dat sommige mensen hier irritant spelen.
Verbeterd voor jequote:Op vrijdag 12 april 2013 10:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En terecht je leer eerst maar eens normaal praten
Ha gaaaayyyy!quote:
DS2 gaat weer diep zoeken naar oorzaakquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik snap serieus niet dat sommige mensen zoveel berichten krijgen. Het kan maar aan 1 dingen liggen, namelijk dat sommige mensen hier irritant spelen.
Dan moet je door je knieën en niet door je rug zakkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ha gaaaayyyy!
Bij hockey op school kreeg ik altijd last van mijn rug.
Ik behaal gewoon hoge uitslagen met formaties die bekend staan als ultra-defensief counteren terwijl ik juist het tegenovergestelde doe. Dan behaal je geregeld hoge uitslagen en dan krijg je het ge-rage.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ga gewoon op schakenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan moet je door je knieën en niet door je rug zakken
Alleen ik heb nu al slechte knieën, dus je mag kiezen
Denk het ook, soms speel ik ook vies. Eto'o in spits en dan achteruit hangen. Had maar 31% balbezit, maar won wel met 1-0 .. heb toen ook wel haat berichten gehad, en terechtquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:44 schreef Djeetje het volgende:
Als je beetje door heb dat de tegenstander een tackel wil maken moet je de bal omhoog wippen.
Dan worden ze echt gek.
Dan spammen ze alleen maar tackels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik heb wel soms dat de tegenstander rage tackles gaat doen maar dat is omdat ze dan te ver achter staan. Dan kom je er nog makkelijker doorheen met skillsquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:44 schreef Djeetje het volgende:
Als je beetje door heb dat de tegenstander een tackel wil maken moet je de bal omhoog wippen.
Dan worden ze echt gek.
Dan spammen ze alleen maar tackels
Ja klopt heb nu 2 skill squads met echt maar 2 verdedigers zodat ik met elke andere speler kan skillen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb wel soms dat de tegenstander rage tackles gaat doen maar dat is omdat ze dan te ver achter staan. Dan kom je er nog makkelijker doorheen met skills
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja klopt heb nu 2 skill squads met echt maar 2 verdedigers zodat ik met elke andere speler kan skillen.
Soms worden je tegenstanders helemaal gek, omdat je ze aldoor uit speel
Ik zal vanmiddag mijn team wel posten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij dit team krijg ik vaak rage berichten.
Laten we een keer potje tegen elkaar doen danquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zal vanmiddag mijn team wel posten.
Kan hem ook nu maken maar dan is het via futwiz
En jij speel nog met 2 echte CDM's ik met alleen maar CAM's in 433
Je hebt vast Marcio Azevedo LB, een 4* RB (Mariano of Cicinho) en dan op CM Elton, Jaja en nog een 5* skiller.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zal vanmiddag mijn team wel posten.
Kan hem ook nu maken maar dan is het via futwiz
En jij speel nog met 2 echte CDM's ik met alleen maar CAM's in 433
Wacht ik zoek me teams in wefut.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt vast Marcio Azevedo LB, een 4* RB (Mariano of Cicinho) en dan op CM Elton, Jaja en nog een 5* skiller.
En hoe goed ben je in skillen, ongeveer net zo goed als Lindgren.?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:11 schreef Djeetje het volgende:
Ik typ ze wel beide in 433
Neymar--Elkeson--Kelvin
Ronaldinho-Jadson-Eduardo
Azevedo-Dede-Santana-Mariano
----------------Guilherme-------------
Robinho---Wallyson---Leite
Alberto-----Felipe------Elton
Ramon-Miranda-naldo-Cicinho
------------courtouis IF----------
Ik kon het altijd al gemiddeld en nu ben ik er echt in begonnen om de mooiste goals enzo te maken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En hoe goed ben je in skillen, ongeveer net zo goed als Lindgren.?
Nou, iemand zei dat het zomaar binnen een dag wel eens kon kelderen met zeker 100 euro.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:23 schreef v0lt026 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wilde hier nou ook alweer in de Bitcoin investeren?
Ik had er honderden euro's ingestoptquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:23 schreef v0lt026 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wilde hier nou ook alweer in de Bitcoin investeren?
Ja hoor.quote:
Ik ben tot 16:15 naar school.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja hoor.
Moet tot 4 uur werken en na het eten heb ik wel tijd.
Voeg me anders alvast toe..
We meeten hier wel eerstquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ben tot 16:15 naar school.
En daarna naar masseur.
Dus ben rond 6 uur thuis.
Quincyquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:46 schreef Maver24 het volgende:
Wie is beter op RW. leite of Kelvin of Danilinho
Iturbequote:Op vrijdag 12 april 2013 11:46 schreef Maver24 het volgende:
Wie is beter op RW. leite of Kelvin of Danilinho
True truequote:
Oh lol, das wel nice, even in de gaten houdenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:11 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.bartsmit.com/playstation-3/games-run
voor ps3ers die er nog niet van wetenmisschien dat er nog iets leuks voorbij komt.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:11 schreef poker4lifee het volgende:
voor ps3ers die er nog niet van wetenmisschien dat er nog iets leuks voorbij komt.
Elk uur een andere?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:11 schreef poker4lifee het volgende:
volgens mij wel jaquote:
geen probleem. meer een vraag.quote:
Dat kun je wel opzoeken lijkt mij? Maar hij is niet echt iets waard, als je geluk hebt 300c.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geen probleem. meer een vraag.
is nardini rm van modena nog wat waard. ben niet zo thuis in die bronze spelers.
ja ik kon het opzoeken maar er was geen enkele 4-1-2-1-2 op de markt. dus denk voordat ik hem er voor 200c opzet toch even navragenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kun je wel opzoeken lijkt mij? Maar hij is niet echt iets waard, als je geluk hebt 300c.
In 4-1-2-1-2 kun je wel iets meer vragen denk ik.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja ik kon het opzoeken maar er was geen enkele 4-1-2-1-2 op de markt. dus denk voordat ik hem er voor 200c opzet toch even navragen
heb m er maar opgezet voor 4 Kquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In 4-1-2-1-2 kun je wel iets meer vragen denk ik.
en Bayern - Barcaquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:40 schreef Fuszy het volgende:
Mij lijkt Dortmund - Real een toffe wedstrijd
Ik hoopte op PSG zou winnen eigenlijk. Dan won Ibra hem ook een keer.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik hoop zo dat de finale Bayern - Dortmund gaat worden!
Geef mij maar een Duits onderonsje, 2 clubs die beiden (inmiddels) een gezond beleid voeren en zichzelf niet in de schulden steken. Goede gerichte aankopen en niet kopen om het kopen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoop op een Spaanse finale want dan liggen allebei die smerige Duitsers eruit
Who fucking cares om gezond beleid! Ik wil gewoon de twee beste voetballers op dit moment zien strijden om de CLquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:46 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Geef mij maar een Duits onderonsje, 2 clubs die beiden (inmiddels) een gezond beleid voeren en zichzelf niet in de schulden steken. Goede gerichte aankopen en niet kopen om het kopen.
Dat snappen ajacieden niet vrees ik.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:46 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Geef mij maar een Duits onderonsje, 2 clubs die beiden (inmiddels) een gezond beleid voeren en zichzelf niet in de schulden steken. Goede gerichte aankopen en niet kopen om het kopen.
volgens mij heeft ajax een redelijk gezond beleid (de laatste paar jaar)quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat snappen ajacieden niet vrees ik.
Gotze en Robben?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik zie liever de twee beste spelers in een finale tegen over elkaar
Zullen voor hem wel een plastic versie laten maken mochten ze in de finale komen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:58 schreef Fuszy het volgende:
Robben kan de beker toch niet optillen. Die breekt alles af in zijn lichaam en om er dan nog zeker van te zijn dat die niks kan scheurt hij ook nog eens alles af
wat een zootje uitgerangeerde spelers zegquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 07:41 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/(...)utm_campaign=seeding
oh je negeert me nou sorry van die laatste bal gister maar zag je nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha, de twitter account van Stevie Wonder... heerlijk dit!
https://twitter.com/LiIStevieWonder
En ga jij ff als een blinde paard slepen in de 16.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
schiet jij anders gewoon rechtdoor op de keeper als je 1 op 1 gaat skkltje
okquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
En ga jij ff als een blinde paard slepen in de 16.
Vanavond kan ik niet, nu welquote:
Tegen de tijd dat ie terug was in de verdediging was de wedstrijd zeker afgelopen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:08 schreef v0lt026 het volgende:
Ik deed net een omhaal met Mertesackeruiteraard dik naast
okquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:30 schreef Thorb het volgende:
Hij kwam 3-0 voor, toen werd het 3-3 door hattrickje Elkeson. David Luiz uit een corner 4-3 voor mij. Hij is niet zo blij > ragequit enzo
[ afbeelding ]
EPIC COMEBACKquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:30 schreef Thorb het volgende:
Hij kwam 3-0 voor, toen werd het 3-3 door hattrickje Elkeson. David Luiz uit een corner 4-3 voor mij. Hij is niet zo blij > ragequit enzo
[ afbeelding ]
Geen zuivere hattrick trouwens.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:30 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, iemand zei dat het zomaar binnen een dag wel eens kon kelderen met zeker 100 euro.
Voor jullie welquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:20 schreef Tobi-wan het volgende:
En dan deel je het ook nog met ons! (derde win)
dacht er wel aan jaquote:
Uhuquote:
quote:
kom revanche tegen mijquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:40 schreef quer het volgende:
[..]
dacht er wel aan ja, maar zo ff potje(s) fifa spelen wie op de ps3? durft h2h tegen de baas himself?
DM je psn
BRING IT ON!!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:40 schreef quer het volgende:
[..]
dacht er wel aan ja, maar zo ff potje(s) fifa spelen wie op de ps3? durft h2h tegen de baas himself?
DM je psn
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik dacht dat Welliton en Pato voorin afschuwelijk waren om tegen te spelen maar Reus en Podolski zijn echt minstens zo erg![]()
tis watquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet dat jullie MattHDGamer zijn video's niet leuk vinden maar ik moet toch iets zeggen. Ik heb gisteren namelijk tegen dezelfde user gespeeld waar hij in deze video tegen speelt![]()
Gelukkig heb ik hem zelf goedquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand mij uitleggen hoe dit moet?
Ik kan echt niet serieus naar die filmpjes kijken als je hem eerst zo voor dat blue screen ziet staanquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet dat jullie MattHDGamer zijn video's niet leuk vinden maar ik moet toch iets zeggen. Ik heb gisteren namelijk tegen dezelfde user gespeeld waar hij in deze video tegen speelt![]()
Zometeen COD?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kan echt niet serieus naar die filmpjes kijken als je hem eerst zo voor dat blue screen ziet staan
Zometeen WERKquote:
Dat is toch ook zo op de meeste Europese wedstrijden na?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Frank de Boer vindt dat Ajax in alle wedstrijden dit seizoen de bovenliggende partij was
zeggen dat je pik gebroken isquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:13 schreef Djeetje het volgende:
Hoe kan ik er onder uit komen dat ik vanavond niet naar de zaalvoetbal toe hoef om te kijken ?
Vitesse thuis niet, en PSV in de JCS iig ook niet, dat zijn er al 2 die me zo te binnen schieten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo op de meeste Europese wedstrijden na?
Toby moet echt ff zijn bakkes houden, zo kan het alleen maar fout gaanquote:
Ik zie het ook nog wel fout gaan. Toch denk ik dat het 0-0 wordt omdat Ajax niet wil verliezen en dus gaan ze heel verdedigend spelen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Toby moet echt ff zijn bakkes houden, zo kan het alleen maar fout gaanbovendien, wie verstuurt er nou nog smsjes?
Welke wedstrijd niet dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Frank de Boer vindt dat Ajax in alle wedstrijden dit seizoen de bovenliggende partij was
PSV moet winnen, die wedstrijd kan echt nooit 0-0 worden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie het ook nog wel fout gaan. Toch denk ik dat het 0-0 wordt omdat Ajax niet wil verliezen en dus gaan ze heel verdedigend spelen.
tuurlijk niet. ajax hoeft het spel niet te maken en zal dat ook niet doen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie het ook nog wel fout gaan. Toch denk ik dat het 0-0 wordt omdat Ajax niet wil verliezen en dus gaan ze heel verdedigend spelen.
!quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
PSV moet winnen, die wedstrijd kan echt nooit 0-0 worden.
Ajax gaat het spel gewoon maken want counteren kunnen we niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tuurlijk niet. ajax hoeft het spel niet te maken en zal dat ook niet doen.
PSV gaat vroeg druk zetten als ze het aandurven en hopelijk benut ajax dat vroeg in de wedstrijd.
Onzinquote:
Vitesse thuis creerde Ajax helemaal niks. En de JCS tegen PSV was ook 3x niks.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tot die onterechte rode kaart was er geen vuiltje aan de lucht
Naja die March of Madness is meestal maar een trieste bedoeling, PSV supporters kunnen dat soort dingen gewoon niet tof doenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:24 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Beetje in de sfeer komen voor de wedstrijd kan geen kwaad.
Ik kan me niet eens meer herinneren wat er allemaal in die wedstrijd gebeurdequote:Op vrijdag 12 april 2013 16:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tot die onterechte rode kaart was er geen vuiltje aan de lucht
JCS tel ik niet mee maar Vitesse was inderdaad een hele slechte wedstrijd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vitesse thuis creerde Ajax helemaal niks. En de JCS tegen PSV was ook 3x niks.
Zoals Jan Mulder zou zeggen: trucage.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toch best wel baas op de titel van de video na
Klopt, maar tis niet beter dan Alves Messi, volgens mij stonden die gewoon stil ookquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toch best wel baas op de titel van de video na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |