abonnement Unibet Coolblue
pi_125891200
Ok, om de dag dan? :+

Wel fijn dat IB hier blijkbaar allemaal van die goede dingen zegt :D
Schip ahoy!
pi_125893374
zitten jullie ook met de snoetjes voor de buis?
of is het te vroeg?
pi_125895466
Ik zette precies op moment van tekenen de stream aan op de iPad :)
pi_125895931
^O^
  dinsdag 30 april 2013 @ 11:06:38 #155
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_125895949
Dat gezicht van Maxima toen Beatrix naar binnen ging vanaf het balkon _O-
  dinsdag 30 april 2013 @ 13:20:59 #156
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_125900365
Aaaaah net een m'n cv en motivatiebrief de deur uitgedaan voor een vacature voor ondertitelaar. Spannend *O* en nee, ik hou me dus niet zo bezig met dat koningsgebeuren :P
  dinsdag 30 april 2013 @ 14:34:21 #157
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_125904306
Wat een rotzooi op de Goffert weer :P enige wat ik gescoord heb is een gloedjenieuwe GTA Vice City, boekjes en posters erbij, playdisc als nieuw :) Voor in de kasst, voor 2.5 euro meegenomen O+
  dinsdag 30 april 2013 @ 15:21:40 #158
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_125906922
Echt he, klerezooi :')
pi_125909794
Ja, duh. Wat verwacht je dan? Topgoederen voor dumpprijzen? :P
Schip ahoy!
  dinsdag 30 april 2013 @ 18:12:43 #160
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_125910983
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:22 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ja, duh. Wat verwacht je dan? Topgoederen voor dumpprijzen? :P
Soms kom je nog wel eens wat leuks tegen, maar miss heeft het er ook gewoon mee te maken dat ik niks meer nodig heb en stiekem wat verhuisplannen kweek :P
pi_125910992
Oh?! Waar wil je heen? En met wie? :P
Schip ahoy!
  dinsdag 30 april 2013 @ 18:22:24 #162
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_125911206
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:13 schreef Piet__Piraat het volgende:
Oh?! Waar wil je heen? En met wie? :P
Alleen, weg uit de eenzaamheid en genieten van het leven. Zit nu in een appartement in Wijchen, Laysa weet het wel :+ maar voel me hier absoluut niet thuis... Ken men buren niet, en er is geen sfeer. Op papier heb ik geen klagen maar in werkelijkheid knaagt de eenzaamheid.

Afgelopen tijd ben ik meer op gangfeesten en bij vrienden geweest, waar gewoon gezelligheid heerst. Ben bijna 24 maar voel me eerder het dubbele... Das gewoon zonde.

Moet nog even kijken hoe en wat precies maar miss ga ik wel terug van een eigen appartement naar een kamer in een studentenhuis ;) In Nijmegen uiteraard
pi_125911268
Ik ken je appartement inderdaad, heb je er al eens afgezet, remember? :+

Maar ik snap je punt wel en dat je die tijd 'mist'. Ik heb er ook jaren van genoten toen ik het wel had. Maar bedenk je dat ook zo'n studentenhuis niet zaligmakend is, je er geen huursubsidie krijgt (tenzij SSHN oid) en je het gekut met huisgenoten en poetsen etc ook gauw beu bent, vooral als je eenmaal werkt.
Maw: prima overweging om te maken en misschien nu een goede keuze, maar realiseer je wel dat je er over een paar jaar waarschijnlijk anders over denkt en dus mogelijk weer wil/moet verhuizen.
Schip ahoy!
  dinsdag 30 april 2013 @ 18:26:35 #164
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_125911309
Goed idee Cocktailprikker :) het klinkt inderdaad alsof je behoefte hebt aan wat meer mensen om je heen, meer contact. Ik kan me voorstellen dat dat in Wijchen moeilijker is. Je zou ook kunnen kijken naar iets zelfstandigs in een studenthuis-achtig complex, dan heb je niet het gekloot waar Piet_piraat het over heeft maar wel wat meer gezelligheid. Of denk je dat iets zelfstandigs te duur is in het centrum van Nijmegen?
  dinsdag 30 april 2013 @ 18:38:35 #165
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_125911613
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:25 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik ken je appartement inderdaad, heb je er al eens afgezet, remember? :+

Shit ik merk al dat ik hier te lang niet de boel echt gevolgd heb :') iets met accountwissel enzo wat ik niet door heb :') :') was je al ff kwijt ;)

quote:
Maar ik snap je punt wel en dat je die tijd 'mist'. Ik heb er ook jaren van genoten toen ik het wel had. Maar bedenk je dat ook zo'n studentenhuis niet zaligmakend is, je er geen huursubsidie krijgt (tenzij SSHN oid) en je het gekut met huisgenoten en poetsen etc ook gauw beu bent, vooral als je eenmaal werkt.
Maw: prima overweging om te maken en misschien nu een goede keuze, maar realiseer je wel dat je er over een paar jaar waarschijnlijk anders over denkt.
Ik krijg van meer mensen de reactie dat ze niet snappen dat ik iets in wil leveren. (even algemeen onderstaand)

Het "probleem" zit echter veel dieper, het voelt voor mij alsof ik echt een groot stuk jeugd verloren/kwijt ben. Daarbij heb ik nu het idee dat mijn leven aan me voorbij gaat op dit moment. Doodzonde natuurlijk, maar ik kan natuurlijk ook gewoon er voor kiezen om daar wat minder aan mee te doen :)
Dit is één van de stappen die ik wil nemen om nog harder nú te leven :P

Ik moet nog 2 jaar studeren na alle vertraging enz, ik wil niet 2 jaar lang datzelfde gevoel houden als wat ik hierboven omschrijf. Dat ik dan afgestudeerd ben en denk.. kut.

Dan ff inhoudelijk, ik betaal nu ook al richting de 350-400 in de maand als ik alles optel.. Dus financieel gezien hoeft het plaatje niet zo te veranderen eigenlijk.

Ben me nog een beetje aan het orienteren enz maar eigenlijk wil ik voor de start vh nieuwe schooljaar wel iets hebben. Iemand nog tips bijv?
  dinsdag 30 april 2013 @ 18:53:52 #166
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_125911960
http://www.sshn.nl/woning(...)iere-sector-nijmegen

Misschien zit hier iets voor je tussen?
  dinsdag 30 april 2013 @ 19:09:16 #167
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_125912412
Tnx morgane, zie wel wat leuks ja :) Goed in de gaten houden. Ik dacht van zo rond het eind vh studiejaar zullen er wel meer kamers vrijkomen, gek idee? :P
pi_125913254
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:22 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Alleen, weg uit de eenzaamheid en genieten van het leven. Zit nu in een appartement in Wijchen, Laysa weet het wel :+ maar voel me hier absoluut niet thuis... Ken men buren niet, en er is geen sfeer. Op papier heb ik geen klagen maar in werkelijkheid knaagt de eenzaamheid.

Afgelopen tijd ben ik meer op gangfeesten en bij vrienden geweest, waar gewoon gezelligheid heerst. Ben bijna 24 maar voel me eerder het dubbele... Das gewoon zonde.

Moet nog even kijken hoe en wat precies maar miss ga ik wel terug van een eigen appartement naar een kamer in een studentenhuis ;) In Nijmegen uiteraard
Ik snap je wel hoor
:*
pi_125913836
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:38 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Shit ik merk al dat ik hier te lang niet de boel echt gevolgd heb :') iets met accountwissel enzo wat ik niet door heb :') :') was je al ff kwijt ;)

[..]

Ik krijg van meer mensen de reactie dat ze niet snappen dat ik iets in wil leveren. (even algemeen onderstaand)

Het "probleem" zit echter veel dieper, het voelt voor mij alsof ik echt een groot stuk jeugd verloren/kwijt ben. Daarbij heb ik nu het idee dat mijn leven aan me voorbij gaat op dit moment. Doodzonde natuurlijk, maar ik kan natuurlijk ook gewoon er voor kiezen om daar wat minder aan mee te doen :)
Dit is één van de stappen die ik wil nemen om nog harder nú te leven :P

Ik moet nog 2 jaar studeren na alle vertraging enz, ik wil niet 2 jaar lang datzelfde gevoel houden als wat ik hierboven omschrijf. Dat ik dan afgestudeerd ben en denk.. kut.

Dan ff inhoudelijk, ik betaal nu ook al richting de 350-400 in de maand als ik alles optel.. Dus financieel gezien hoeft het plaatje niet zo te veranderen eigenlijk.

Ben me nog een beetje aan het orienteren enz maar eigenlijk wil ik voor de start vh nieuwe schooljaar wel iets hebben. Iemand nog tips bijv?
Ik snap je in die zin wel dat je best iets wil inleveren in ruil voor een leuke tijd hoor. Toen ik thuis vertrok uit m'n gespreide bedje om in Nijmegen veel geld voor een kamer te gaan betalen, verklaarde ze me voor gek. Ik had de tijd niet willen missen. Niet gezelligheid, maar ook niet de strijd met m'n huisgenoten over vuilniszakken, afwas en smerige toiletten. Ik heb er een hoop van geleerd en een toffe tijd gehad. Maar ik was ook blij toen ik daar eenmaal weg was.

Wat ik wil zeggen is: realiseer je dat ook dit gevoel iets tijdelijks is. Helemaal goed als je nu die keuze maakt, maar ben ook reëel met hoe je er over twee jaar voor staan. Vind je het geen probleem om nu te klussen/verhuizen en dan weer, en ben je bereid wat minder 'eigen plekje' te hebben, dan zou ik het zeker doen. Die tijd vergeet je niet. Mijn tips zou wel zijn om een huis te zoeken met 'ouderen'. Niet omdat je mentaal zo veel verder bent (je wil juist tijd inhalen), maar wel omdat je op praktisch gebied verder bent en de meeste 18-jarigen kunnen net een stofzuiger hanteren, dat kan wel ergernis opleveren. 22+ is -in de regel- al iets verantwoordelijker.

Bedenk ook wat je wil. Alles gedeeld, of toch à la SSHN een beetje zelfstandig? Hospiteren of via de huisbaas regelen? Wil je een gezelschapshuis, of gewoon een 'we delen de voorzieningen'-huis?

Mocht je via de huisbaas willen, heb ik evt nog wel twee tel.nummers voor je.
Mijn tip zou zijn om nu te gaan zoeken. Er gaat een lichting afstuderen en die moet je hebben. In juni/juli/augustus gaan alle verse studenten zoeken.
Schip ahoy!
pi_125926468
Ik snap je heel goed lieve CP....Ook ik ben heel jong geconfronteerd met het overlijden van mijn vader.
Achteraf...jaren later had ik een hoop dingen anders willen doen.
Maar dat was toen.
Wel kan ik je als advies geven om je hart te volgen maar wel met je verstand. Verdiep je er goed in en besef dat je dan ook weer binnen korte tijd op zoek zal moeten gaan naar weer een nwe woning. Blijf wel bij entree ingeschreven staan.

Ik kan je natuurlijk niet echt vertellen wat je moet doen, maar vertrouw wel op je.
Je bent uitgegroeid tot een zeer sterke jonge man....en ik weet niet of het gepast is, maar ik ben ontzettend trots op je als ik zie hoe je het uiteindelijk toch maar doet.
Onthou: opgroeien en volwassen worden is niet makkelijk en als je pad dan ook nog vol met grootste verdrieten zijn is het een hel.....maar jij....jij doet het maar mooi...
Lief kind, lief jong, lieve L ik ben trots op je :*
pi_125926856
^O^
pi_125926911
Ik ga even eten...
pi_125927045
Smakelijk :)

Ik ga zo poging tot slaap doen
pi_125950529




O+ Sophie is vandaag 7 maanden bij ons en morgen wordt ze een jaar O+
pi_125965769
Lief! Zag het op FB O+

GC / Wie is deze man? pareltje!

[ Bericht 14% gewijzigd door LastRequest op 02-05-2013 10:42:55 ]
The rock candy's melted, only diamonds now remain
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')