PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
Djeetje
Als je hem goed doet dan is hij gewoon niet te verdedigen, maar dat lukt de meeste van die kneusjes gelukkig niet. Het is gewoon misbruik maken van de verneukte AI van de verdediging.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die corners gebruikt echt bijna iedereen inderdaadIk vind ze veel makkelijker te verdedigen dan een normale corner, trouwens.
Ik heb gisteren mijn 500e overwinning behaald, in FUT12 had ik sowieso meer dan 1000x gewonnen maar ik weet niet meer hoeveel preciesquote:Op donderdag 11 april 2013 20:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat ik gewoon 600 wedstrijden FUT12 heb gespeeld
zit nu pas op 200 ofzo
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn 500e overwinning behaald, in FUT12 had ik sowieso meer dan 1000x gewonnen maar ik weet niet meer hoeveel precies
Wat gaat er dan door je heen?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:07 schreef n0ir het volgende:
Dat liedje die nu bij DWDD is is echt mijn soort muziek![]()
![]()
Zo luister ik dit liedje ook heel vaak
Komt door slechte tegenstanders in bronze toernooien.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
501-7-120
inb4 grappen over slechte tegenstanders in bronze toernooien
Wellitonquote:Op donderdag 11 april 2013 20:36 schreef Ajacied7 het volgende:
Wie is de beste Braziliaanse CDM?
Misschien ga ik Jucilei proberen![]()
Ik heb Jucilei toen een aantal wedstrijden gehad en ik vond Marcos Assuncao beter (maar dat was op CM) Sowieso was dat het slechtste team wat ik dit jaar heb gehad maar dat kwam door 4-3-2-1quote:Op donderdag 11 april 2013 20:36 schreef Ajacied7 het volgende:
Het is voor de CDM positie in 4-2-2-2. Jucilei heeft goede workrates en is allround +4*skillsquote:Op donderdag 11 april 2013 20:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb Jucilei toen een aantal wedstrijden gehad en ik vond Marcos Assuncao beter (maar dat was op CM) Sowieso was dat het slechtste team wat ik dit jaar heb gehad maar dat kwam door 4-3-2-1
Zet er even een punt achter, anders denkt hij dat je het niet meent.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Komt door slechte tegenstanders in bronze toernooien
Best netjes.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
501-7-120
inb4 grappen over slechte tegenstanders in bronze toernooien
Jaja.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:36 schreef Ajacied7 het volgende:
Hij meent het ook niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zet er even een punt achter, anders denkt hij dat je het niet meent.
Ik welquote:
Dat kan jij niet wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Neuh, gewoon handicap abuser.quote:
Oh kut, je hebt een punt achter je zin.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jezus, je teams worden alsmaar kutter.
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:48 schreef poker4lifee het volgende:
clubssssss
Tbakkert nog joinen trouwens? Moet je me maar ff op psn adden en invite voor de club sturen.hopelijk snapt hij buitenspel welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolquote:
Nee wij verliezen niet...quote:Op donderdag 11 april 2013 21:01 schreef poker4lifee het volgende:
Hebben jullie het op xbox met clubs ook dat soms als je div1 wint het seizoen daarna niks meer loopt. Echt 100% EA. Waardoor je degradeert en dan alles weer goed gaatOok als je weer in div1 komt daarna ook geen probleem
[..]
lol
hebben we pas 1 keer gewonnenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:01 schreef poker4lifee het volgende:
Hebben jullie het op xbox met clubs ook dat soms als je div1 wint het seizoen daarna niks meer loopt. Echt 100% EA. Waardoor je degradeert en dan alles weer goed gaatOok als je weer in div1 komt daarna ook geen probleem
[..]
lol
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:48 schreef poker4lifee het volgende:
clubssssss
Tbakkert nog joinen trouwens? Moet je me maar ff op psn adden en invite voor de club sturen.kan je met zijn 2e clubs doen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Ja volgens mij schommelt het nogal als ik zo hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 21:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol
Komt door de matchmaking. Als je kampioen bent geworden kom je vaker tegen andere kampioenenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol
gister probeerde ik dat met Bakkertje en we konden niet beginnenquote:
hoezo niet?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
gister probeerde ik dat met Bakkertje en we konden niet beginnen
goh dat jou dat niet lukt, wie zag dat aankomenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
gister probeerde ik dat met Bakkertje en we konden niet beginnen
zit niet zo te trollen man.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
goh dat jou dat niet lukt, wie zag dat aankomen
Slechte spelers worden dan ook veelal gepricefixed.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:08 schreef _NZT_ het volgende:
Besloten om m'n coins niet meer in mn BPL squad te steken, maar Ajax te gaan maken (na aanleiding van inform schone). Blijkt godverdomme die prijs van inform eriksen al rond 42k te liggen in plaats van 28 wat ie eerst was..
Het 'roper' effectquote:Op donderdag 11 april 2013 21:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Slechte spelers worden dan ook veelal gepricefixed.
ja doen we ook best vaakquote:
mwahh winnen hem soms wel achter elkaar maar soms word je kampioen en haal je het seizoen daarna echt nog geen 5 punten. En is echt niet omdat de tegenstanders zo goed zijn imoquote:Op donderdag 11 april 2013 21:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Komt door de matchmaking. Als je kampioen bent geworden kom je vaker tegen andere kampioenen
ahh okequote:Op donderdag 11 april 2013 21:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja volgens mij schommelt het nogal als ik zo hoorAlleen is jullie ondergrens divisie 2 en op de xbox is dat divisie 3.
En zoals Thorb zegt is de titel slechts 1x gewonnen (toen ik nog meedeed)
Hij was zelfs 15k ofzo.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:08 schreef _NZT_ het volgende:
Besloten om m'n coins niet meer in mn BPL squad te steken, maar Ajax te gaan maken (na aanleiding van inform schone). Blijkt godverdomme die prijs van inform eriksen al rond 42k te liggen in plaats van 28 wat ie eerst was..
kan je dat niet in carriere doen ?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:28 schreef poker4lifee het volgende:
2/2 vrije trappen met clubs![]()
![]()
![]()
![]()
maar iets meer dan 500 wedstrijden voor nodig gehad
wat een graf dingquote:
Nice, nu shippen die bet van mij. Al is een gelijkspel ook prima daarquote:
offline pro en online pro staan los van elkaar deze fifaquote:Op donderdag 11 april 2013 21:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
kan je dat niet in carriere doen ?
beterquote:Op donderdag 11 april 2013 21:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
offline pro en online pro staan los van elkaar deze fifa
Wie zijn dat dan?quote:
Wel een semi blunder van die verdediger hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 21:35 schreef Tim86 het volgende:
Weer een assist voor Vertonghen, wat een eindbaas
Fus wint een bet. Het AD neemt zo contact met je opquote:
Gisteren ook 2x gewonnenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fus wint een bet. Het AD neemt zo contact met je op
Ja, enkelbanden opgerekt ofzo? Of zelfs afgescheurd?quote:
Blessure viel mee ja, maar wel een paar weken out.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, enkelbanden opgerekt ofzo? Of zelfs afgescheurd?
Ik heb niet meer gevolgd hoe het is afgelopen..
Newcastle doesn't care.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:46 schreef Fuszy het volgende:
Het lijkt wel alsof Newcastle faif at de back speelt. Er staat 1 iemand voorin elke keer. Hoe kan je dan die 3-1 goedmaken?
Verkopen je spelers weer een beetje? Ik heb er over de hele avond zo'n 10-12 verkocht, met een totale waarde van 50k, bijna m'n investeringen er al uitquote:Op donderdag 11 april 2013 21:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik speelde net tegen Live On Youtube (dat is bateson87 zijn teamnaam maar dit was volgens mij niet de echte) Als dat wel zo is kom ik misschien wel op Youtube
Ja dat is minderquote:
Ik verkoop wel wat maar ook een hoop verkoopt niet. Als ze niet verkopen zet ik ze er gewoon nog een keer opquote:Op donderdag 11 april 2013 22:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Verkopen je spelers weer een beetje? Ik heb er over de hele avond zo'n 10-12 verkocht, met een totale waarde van 50k, bijna m'n investeringen er al uit
Soort van Brick Fall celebration van Dragovic of zag ik dat verkeerd?quote:
Ja, ik ben snel geneigd om iedere keer 100 van de prijs af te halen, maar als je ze er gewoon op blijft zetten, worden ze op een gegeven moment de laagste BIN. Vooral bij Umtiti's ofzo, die ik er meestal voor 1900/2000 op zet, maar er staan er ook genoeg op voor bijvoorbeeld 1700..quote:Op donderdag 11 april 2013 22:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik verkoop wel wat maar ook een hoop verkoopt niet. Als ze niet verkopen zet ik ze er gewoon nog een keer op
Lekker goedkoop teampje, ziet er wel leuk uit , coins bewaren voordat het TOTY uitkomt en een goedkoop teampje makenquote:
Neuh, ik ram alles open aan packs danquote:Op donderdag 11 april 2013 22:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Lekker goedkoop teampje, ziet er wel leuk uit , coins bewaren voordat het TOTY uitkomt en een goedkoop teampje maken
Hehe dat kan ook, hoeveel coins heb je dan nog ?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neuh, ik ram alles open aan packs dan
400K ongeveer. IK vind fifa maar kut dit jaar.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hehe dat kan ook, hoeveel coins heb je dan nog ?
Ik heb juist net een nieuw team gemaakt:quote:Op donderdag 11 april 2013 22:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Lekker goedkoop teampje, ziet er wel leuk uit , coins bewaren voordat het TOTY uitkomt en een goedkoop teampje maken
jezus ben je 80 ofzo met je middagdutjesquote:
Ibraquote:Op donderdag 11 april 2013 22:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb juist net een nieuw team gemaakt:
[ afbeelding ]
En ik verwacht niet dat de prijzen de komende tijd veel zullen dalen
Die rechtsbackquote:Op donderdag 11 april 2013 22:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1e keer dat ik een middagdutje doe dit jaar volgens mij, maar ik was gewoon echt kapot 3 uurtje natuurkunde daarvoorquote:Op donderdag 11 april 2013 22:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
jezus ben je 80 ofzo met je middagdutjes
Dit is pas de eerste keer dat ik hem probeerquote:
Echt, en ook nog 1,85m. Gewoon beter dan Abate.quote:
Ik zou tijdens die 3 uur natuurkunde geslapen hebbenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:20 schreef quer het volgende:
[..]
1e keer dat ik een middagdutje doe dit jaar volgens mij, maar ik was gewoon echt kapot 3 uurtje natuurkunde daarvoor
Tja, het was een 2 uur durend practicumquote:Op donderdag 11 april 2013 22:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zou tijdens die 3 uur natuurkunde geslapen hebben
Een middagdutje van 16 uur? Jij bevindt je in een andere tijdszone?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:20 schreef quer het volgende:
[..]
1e keer dat ik een middagdutje doe dit jaar volgens mij, maar ik was gewoon echt kapot 3 uurtje natuurkunde daarvoor
dat wordt lastig...quote:Op donderdag 11 april 2013 22:22 schreef quer het volgende:
[..]
Tja, het was een 2 uur durend practicum
Tof team, ik denk juist dat de prijzen nog veel meer zullen zakken tot een schrikbarende dieptepunt. Zeker tijdens de TOTY gebeuren, was vorig jaar ook zo , ik ga ook lekker alles verkopen en een goedkoop teampje maken met Vela en Muniainquote:Op donderdag 11 april 2013 22:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Muniain is zo goedquote:Op donderdag 11 april 2013 22:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Tof team, ik denk juist dat de prijzen nog veel meer zullen zakken tot een schrikbarende dieptepunt. Zeker tijdens de TOTY gebeuren, was vorig jaar ook zo , ik ga ook lekker alles verkopen en een goedkoop teampje maken met Vela en Muniain
probleem was dat ik was ingedeeld met een probleemkind dat space cake eet tijdens de lesquote:
Jullie zeggen de hele tijd TOTY, maar is het niet TOTS? Want ik heb jullie daar ook geregeld over zien praten, over FIFA12quote:Op donderdag 11 april 2013 22:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Tof team, ik denk juist dat de prijzen nog veel meer zullen zakken tot een schrikbarende dieptepunt. Zeker tijdens de TOTY gebeuren, was vorig jaar ook zo , ik ga ook lekker alles verkopen en een goedkoop teampje maken met Vela en Muniain
Tot nu toe is alles anders gegaan als vorig jaar. Waarom zou je er dan vanuit gaan dat dit dan precies hetzelfde gaat?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
TOTS ja. TOTY is al geweestquote:Op donderdag 11 april 2013 22:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jullie zeggen de hele tijd TOTY, maar is het niet TOTS? Want ik heb jullie daar ook geregeld over zien praten, over FIFA12
Tijdens TOTY waren prijzen ook een stuk lager dan nu, tijdens TOTS zullen ze ook wel weer dalen.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tot nu toe is alles anders gegaan als vorig jaar. Waarom zou je er dan vanuit gaan dat dit dan precies hetzelfde gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk zullen de prijzen wel dalen, maar ik denk niet veel, en ik denk dat een Ibra (zulk soort spelers) vrij stabiel gaat blijven.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
TOTS ja. TOTY is al geweest
[..]
Tijdens TOTY waren prijzen ook een stuk lager dan nu, tijdens TOTS zullen ze ook wel weer dalen.
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:26 schreef Ajacied7 het volgende:
PS3'ers opgelet!Lol, ik snap echt niet waarom mensen zoveel coins willen kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ik heb dat ook wel eens in de pauze gegeten. Op internet stond een recept: 3-5 gram. Wij hadden er 7 gram in zitten. Dosering: een halve plak.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:24 schreef quer het volgende:
[..]
probleem was dat ik was ingedeeld met een probleemkind dat space cake eet tijdens de les![]()
Haha echt idioot, hij heeft vandaag dan al 355 euro aan coins uitgegevenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lol, ik snap echt niet waarom mensen zoveel coins willen kopen.
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Haha echt idioot, hij heeft vandaag dan al 355 euro aan coins uitgegeven
Dat ie ff overstapt op Xboxquote:Op donderdag 11 april 2013 22:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
WTFquote:Op donderdag 11 april 2013 22:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens in de pauze gegeten. Op internet stond een recept: 3-5 gram. Wij hadden er 7 gram in zitten. Dosering: een halve plak.
Wij hadden een cake door 6 gesneden, dus iedereen had een plak die 3x zo dik was als een normaal plakjeUiteindelijk bijna dat hele stuk opgegeten in de pauze en bij het 8e uur Engels was ik echt helemaal van de kaart
Die kerel was boos over een proefwerk en gingen we als brugklassers de tijden herhalen.
Ok, de simple present, DuTank, maak er eens een zin mee..
Ik was zo hersendood dat ik niet eens op een zin kon komenUiteindelijk na een beschamende tijd die minuten leek te duren: eeeeeeh, I walk?
Baasachtige sliding wel netquote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef vandermar het volgende:
Vertonghen blesseerde even een eigen speler
Dat zeker. Maar die scheids is ook achterlijk.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lol, ik snap echt niet waarom mensen zoveel coins willen kopen.
liever coins kopen dan fifa pointsquote:Op donderdag 11 april 2013 22:34 schreef _NZT_ het volgende:
[..]en binnen een half jaar speelt niemand het meer... sws betalen voor coins
... Een keer aantal FIFA points gekocht omdat ik een aantal MS points over had.
Dan is Fener wel door nuquote:
in 433 dan of niet?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:46 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb eindelijk ronaldoAlleen geen team waar die in past
En mijn coins zijn op
Dus nu maar steeds laten invallen het begin van de wedstrijd.
Dat zei ik tochquote:
Ik heb nog geen goal met hem gemaakt. Ik vind Wallyson dan ook niet echt goed. Ik denk dat ik hem weer ga verkopenquote:
kan je wel een beetje skillen ?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen goal met hem gemaakt. Ik vind Wallyson dan ook niet echt goed. Ik denk dat ik hem weer ga verkopen
Never. Dies eckt sleckt deze Futquote:
gewoon YouTubequote:Op donderdag 11 april 2013 22:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waar dan?, of is het geen livestream
alles behalve koppen is hij da bombquote:Op donderdag 11 april 2013 22:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Never. Dies eckt sleckt deze Fut
Ja maar Wallyson zijn aanname is zo slecht waardoor hij niet snel weg is. Ook is zijn agility niet heel hoog. Adryan daarentegen is wel goedquote:
Die heeft geen 5* skillsquote:Op donderdag 11 april 2013 22:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja maar Wallyson zijn aanname is zo slecht waardoor hij niet snel weg is. Ook is zijn agility niet heel hoog. Adryan daarentegen is wel goed
VOlgens mij niet.quote:
Volgens mij wel, heeft geel gepaktquote:
Ik schakel net in en heb zijn naam niet horen vallenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij wel, heeft geel gepakt
Duitsland en Italie waren tijdens de WO II toch bondgenotenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die vinden dit leuk
Nou lachen!quote:Op donderdag 11 april 2013 22:55 schreef quer het volgende:
[..]
Duitsland en Italie waren tijdens de WO II toch bondgenoten
Het dortmund wonderquote:Op donderdag 11 april 2013 22:55 schreef Fuszy het volgende:
die scheids bij Newcastle. Wat een mongool
Wat waren de odds?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:57 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik dacht net nog hoe dom deze bet was, maar nu ben ik wel blij
1,70quote:Op donderdag 11 april 2013 22:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat waren de odds?En hoeveel heb je vanavond nou gewonnen/verloren?
en 4* skillquote:Op donderdag 11 april 2013 23:01 schreef Maver24 het volgende:
Ander Herrera is ook wel een nice middenvelder , die gaan we ook gebruiken, 77 rated
Je speelt er toch nooit mee.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:01 schreef Maver24 het volgende:
Ander Herrera is ook wel een nice middenvelder , die gaan we ook gebruiken, 77 rated
Vinden we zowel zijn schot als zijn verdedigende capaciteiten niet onder de maat?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:01 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben een goedkoop teampje aan het maken, heb al me dure spelers verkocht voordat het TOTY begintquote:
Ik leef met je mee.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
1,70
niet extreem hoog.
Ik heb vanavond 2 bets geplaatst en 5 euro gewonnen ofzo. Ik speel niet met extreme bedragen (omdat ik het niet heb)
Kan prima als CM. Ik heb de Marcos en die loopt 1 op 3 met zijn matige shooting.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vinden we zowel zijn schot als zijn verdedigende capaciteiten niet onder de maat?
ja zonder puushje geloof ik het nietquote:
die is dan ook konkogoedquote:Op donderdag 11 april 2013 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan prima als CM. Ik heb de Marcos en die loopt 1 op 3 met zijn matige shooting.
willen is iets anders dan kunnenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:04 schreef Ajacied7 het volgende:
Nog PS3'ers die coins willen verkopen voor een hoge prijs? DM graag.
Daar zat ik ook aan te denkenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan prima als CM. Ik heb de Marcos en die loopt 1 op 3 met zijn matige shooting.
Alle kleine beetjes helpen. Een strak bankroll management gebruiken en niet tilten maar gewoon normaal je ding doen. EN niet op random dingen wedden. Je bouwt langzaam een bankroll zo op.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
1,70
niet extreem hoog.
Ik heb vanavond 2 bets geplaatst en 5 euro gewonnen ofzo. Ik speel niet met extreme bedragen (omdat ik het niet heb)
433 met Mackay Stevenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:06 schreef Tim86 het volgende:
Iemand weleens deze man in een team gehad?
[ afbeelding ]
http://wefut.nl/player/11274
Lijkt me echt een eindbaas, maar kan niet echt iets leuks met hem bedenken. Russell is wel een aardige spits voor ernaast, maar ik heb zo'n hekel aan spitsen met 2* weak foot..
Jup.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:08 schreef Maver24 het volgende:
Vdm,heb jij Gabi ook in je team staan ?
Ja, zat ook wel aan zoiets te denken. Moet misschien maar weer eens 433 of 4321 gaan spelen..met silvers voelt het toch compleet anders aan dan met golds. Heb ik met 4222 ook.quote:
pace86 doet zijn naam eer aan inderdaadquote:Op donderdag 11 april 2013 23:10 schreef Tim86 het volgende:
Al ziet dit er ook wel ziek uit, niet dat ik het ga maken, maar toch![]()
[ afbeelding ]
#Pace86
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
pace86 doet zijn naam eer aan inderdaad
Vragen eindigen met een vraagteken Thorbie. En nee.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
moet jij niet de vrede van utrecht herdenken
daar heb je een punt maar volgens sommige mensen eindigen trolls op vraagtekens snappie.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vragen eindigen met een vraagteken Thorbie. En nee.
HAHAHAHAH NEE GEEN PUNT MAAR EEN VRAAGTEKEN JUISTquote:Op donderdag 11 april 2013 23:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
daar heb je een punt maar volgens sommige mensen eindigen trolls op vraagtekens snappie.
Wat is er met jou aan de hand? Check de post van Iwan maar eens.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
HAHAHAHAH NEE GEEN PUNT MAAR EEN VRAAGTEKEN JUIST![]()
![]()
Lagere gemiddelde pace dan FC Sneek zijn MLS team:quote:Op donderdag 11 april 2013 23:10 schreef Tim86 het volgende:
Al ziet dit er ook wel ziek uit, niet dat ik het ga maken, maar toch![]()
[ afbeelding ]
#Pace86
prima teamquote:Op donderdag 11 april 2013 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Lagere gemiddelde pace dan FC Sneek zijn MLS team: [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:04 schreef Ajacied7 het volgende:
Nog PS3'ers die coins willen verkopen voor een hoge prijs? DM graag.
richards hoofdquote:Op donderdag 11 april 2013 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
willen wel, maar kunnen is wat andersquote:
Wtf is deze, waarom zijn al die cirkeltjes rood?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
heb maar 270K in kas op het momentquote:
267 coins hierquote:Op donderdag 11 april 2013 23:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb maar 270K in kas op het moment
wefut doesn't approve of the teamquote:Op donderdag 11 april 2013 23:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wtf is deze, waarom zijn al die cirkeltjes rood?
daarom overgestapt naar H2H heel misschien ooit 100k kopen en weer beginnenquote:
daar heb je een puntquote:Op donderdag 11 april 2013 23:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat is er met jou aan de hand? Check de post van Iwan maar eens.
je bent gewoon slechtquote:Op donderdag 11 april 2013 23:34 schreef Djeetje het volgende:
4-0 verloren van een team met echt geen enkele link.
Hmm nee, de code is gewoon dodgy. De ene keer doet 'ie het wel, de andere keer niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
wefut doesn't approve of the team
l2code noob ?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hmm nee, de code is gewoon dodgy. De ene keer doet 'ie het wel, de andere keer niet.
Als jullie bugs vinden in de squad builder (niet in squad-edit of squad-copy), graag even DM'en. Ik ga alles dit weekend fixen.
Verkapte kijk-mij-in-mijn-bed-plassen-postquote:Op donderdag 11 april 2013 23:36 schreef Fuszy het volgende:
fucking hell. Vanmiddag een fles water meegenomen naar school. Niet aangeraakt en gewoon in mijn tas laten zitten. Die tas vervolgens op mijn bed gezet en nu pak ik hem net, is heel mijn bed nat.
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-in-mijn-bed-plassen-post
ZE LACHEN WAT AF ZEG HAHAHAquote:
1tje was ook genoeg jaquote:
bij AZ was hij nog goed. daar heb jij natuurlijk goede herinneringen aan.quote:
he het is wel fucking cziommer he.quote:
Ja, wat een geweldige voetballer was het. Maar jij wekte de indruk blij te zijn. Dus ik juichte gewoon met je mee eigenlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bij AZ was hij nog goed. daar heb jij natuurlijk goede herinneringen aan.
terwijl we eigenlijk beide weten dat het gewoon een zaad pack is dan.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, wat een geweldige voetballer was het. Maar jij wekte de indruk blij te zijn. Dus ik juichte gewoon met je mee eigenlijk.
Meer Tim, we willen meer. Vertel maar niet te snel. Desnoods leggen we geld bij.quote:
Klopt, maar juichen is zo leukquote:Op donderdag 11 april 2013 23:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
terwijl we eigenlijk beide weten dat het gewoon een zaad pack is dan.
2.19quote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef Fuszy het volgende:
Tim hoeveel waren de odds?![]()
Ik kon de live bet niet vinden voor Basel - spurs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
linkje werkt niet?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je zou maar tegen dit team moeten: [ afbeelding ] een bronze team van een miljoen ofzo
Met backs op CBquote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je zou maar tegen dit team moeten: [ afbeelding ]
een bronze team van een miljoen ofzo
Wat is jouw ROI?quote:
rolling like POTSquote:Op donderdag 11 april 2013 23:46 schreef vandermar het volgende:
Mijn ROI is 113% over de 40 bets sinds ik ben begonnen met mijn bankrollmanagement.
Goede sample enzoBoven de 105% wil ik het houden eigenlijk.
Sample stelt niks voor idd, maar toch een prima resultaat, zeker aangezien je maar 1 bookie speelt. En ook nog eens een bookie die bekend staat om de lage odds.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:46 schreef vandermar het volgende:
Mijn ROI is 113% over de 40 bets sinds ik ben begonnen met mijn bankrollmanagement.
Goede sample enzoBoven de 105% wil ik het houden eigenlijk.
Is toch niet zo gek als je heel graag met bronzes speelt om een team van een miljoen te maken? Dat is een Ribery en een voet van Robben in goud omgerekend.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je zou maar tegen dit team moeten: [ afbeelding ]
een bronze team van een miljoen ofzo
Eerst rustig een leuke bankroll opbouwen. Ik heb alle tijd van de wereld. Daarna bij meerdere proberen te gaan voor de beste noteringen.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sample stelt niks voor idd, maar toch een prima resultaat, zeker aangezien je maar 1 bookie speelt. En ook nog eens een bookie die bekend staat om de lage odds.
Als je een kat was dan was het YOLNquote:Op donderdag 11 april 2013 23:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik stort gewoon geld en dan win of verlies ik. Niks ROI. gewoon yolo
Uiteindelijk heb je een ROIquote:Op donderdag 11 april 2013 23:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had toch iets verstandig van jou verwachtquote:Op donderdag 11 april 2013 23:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon niet gek doen en dingen uitzoeken.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je een ROI. Maar goed, ik denk er zelf ook niet over na. Gewoon doen en verliezen
Zelfs ik heb geen bronze team van een miljoen omdat ik veel IFs geen verbetering vind t.o.v. de NIF. Dat iemand nu al tegen een IF Johnson moest vind ik wel bijzonder. Maar dit is het team voor de mensen die de puush niet kunnen zien: http://wefut.nl/squad/815quote:Op donderdag 11 april 2013 23:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is toch niet zo gek als je heel graag met bronzes speelt om een team van een miljoen te maken? Dat is een Ribery en een voet van Robben in goud omgerekend.
Ik stort ook maar af en toe 15 euro. Gewoon voor de lol. Maar nu met die bonus heb ik 50 euro gestort. Nu moet ik quoteringen van hoger dan 1.40 uitzoeken, en ik kan amper nog een geschikte wedstrijd vinden nuquote:Op donderdag 11 april 2013 23:49 schreef quer het volgende:
[..]
Had toch iets verstandig van jou verwacht
TR gemacht wegens lemonparty in de linkquote:Op donderdag 11 april 2013 23:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zelfs ik heb geen bronze team van een miljoen omdat ik veel IFs geen verbetering vind t.o.v. de NIF. Dat iemand nu al tegen een IF Johnson moest vind ik wel bijzonder. Maar dit is het team voor de mensen die de puush niet kunnen zien: http://wefut.nl/squad/815
ik kon het wel zien was een troll vandaar de vraagtekenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zelfs ik heb geen bronze team van een miljoen omdat ik veel IFs geen verbetering vind t.o.v. de NIF. Dat iemand nu al tegen een IF Johnson moest vind ik wel bijzonder. Maar dit is het team voor de mensen die de puush niet kunnen zien: http://wefut.nl/squad/815
o haha echt te grappigquote:Op donderdag 11 april 2013 23:51 schreef quer het volgende:
[..]
ik kon het wel zien was een troll vandaar de vraagteken
vond ik nou ook, fijn dat we deze mening delenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
o haha echt te grappig
gemiddelde pace 85
Ja, de laatste tijd verkopen spelers echt dramatisch. Nu hoef ik ze niet eens voor veel te weinig eruit te doen... Hopen dat het vannacht ook wil lukken, maar zal wel niet... Als er 4 weg zijn, ben ik wederom blij.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:59 schreef quer het volgende:
Ik dacht vroeger dat Zelda dat elfje was met die zwaard maar dat is link
Maar misschien zijn je prijzen ook wel te hoog.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, de laatste tijd verkopen spelers echt dramatisch. Nu hoef ik ze niet eens voor veel te weinig eruit te doen... Hopen dat het vannacht ook wil lukken, maar zal wel niet... Als er 4 weg zijn, ben ik wederom blij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |