Hele album (The Grimy Awards) is wel tof. Eigenlijk het enige hiphop-album uit 2013 dat ik tot nu toe met enige regelmaat heb gedraaid (ok, nu heb ik al best veel albums uit dit jaar geluisterd, maar slechts 4 hiervan zijn hiphopalbums; tw. A$AP, Ill Bill, Tyler en Ghostface Killah, die laatste klinkt ook trouwens ook goed)quote:

The Doppelgangaz - Harkquote:Op woensdag 17 april 2013 22:18 schreef WD.40 het volgende:
[..]
Hele album (The Grimy Awards) is wel tof. Eigenlijk het enige hiphop-album uit 2013 dat ik tot nu toe met enige regelmaat heb gedraaid (ok, nu heb ik al best veel albums uit dit jaar geluisterd, maar slechts 4 hiervan zijn hiphopalbums; tw. A$AP, Ill Bill, Tyler en Ghostface Killah, die laatste klinkt ook trouwens ook goed)

Have fun.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:29 schreef WD.40 het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Zie die ie al op Spotify staat, ff checken dus
 Wmb het beste album van 2013 tot nu toe.
 Wmb het beste album van 2013 tot nu toe.

en hij is vandaag verzondenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:55 schreef Timo20 het volgende:
Komende maandag komt `t nieuwe IAM album uit. Op Facebook voortdurend nieuws daarover, ze hebben weer een nieuwe video online gezet. Heerlijke relaxte track
http://defjam.fr/iam/clip-iam-notre-dame-veille/

Niet? ik welquote:

Haha ik ook niet (op af en toe een woordje na:P)quote:

Tof.quote:Op zondag 21 april 2013 18:37 schreef NotoireDomoor het volgende:
Damn, de nieuwe Ghostface is nice zeg!
[ afbeelding ]

supervet album inderdaad, al vind ik dat nummer nou eigenlijk één van de minderequote:Op zondag 21 april 2013 18:37 schreef NotoireDomoor het volgende:
Damn, de nieuwe Ghostface is nice zeg!
[ afbeelding ]

Had echt gehoopt op een volwaardige opvolger...
 Had echt gehoopt op een volwaardige opvolger... 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |