Ik dacht dat ik gereageerd had, maar kennelijk heb ik de tab weggeklikt voordat ik iets gepost had

Valt redelijk mee, die banden zijn wel wat duurder geworden sinds de vorige keer, maar goed. Remleidingen had ik beter kunnen opschuren en in behandelen met steenslagbeschermer of zo... Wat een rotwerk

Vooral de montage op de hoofdremcilinder is veel te krap aan. De leiding die voor linksvoor wordt meegegeven is ook gewoon te kort om hem op de juiste manier te monteren, en voor rechtsvoor heb ik de schroefdraad vernageld. Ik zit nu te overwegen een fels-setje te kopen en zelf maar remleidingen te gaan maken.
De metalen bumpers zitten er al drie jaar op, die kregen we gratis bij de auto

Waren ook niet de mooiste meer, ideaal voor ons destijds om gaten in te boren en zo dingen erop te monteren. Enige nadeel was dat ik zelf een plek voor de kentekenverlichting heb moeten improviseren; twee beugeltjes bovenop de bumper geschroefd en daar een lampunit (bedoeld voor op aanhangers/caravans) opgezet van 6 euro. Alleen is die dus niet helemaal waterdicht kennelijk

Verder heb ik de carb die op jullie blokje zat voorzien van nieuwe pakkingen en een nieuwe vlotter en de naaldjes gecontroleerd en ga ik die even proberen, kijken of die wat verschil maakt.
En nog steeds geen tellerunit gevonden, van dit type zijn ze hier bijna niet te vinden kennelijk. Alleen de oude.
En succes met de restauratie

Zal bij een 126 nog redelijk te overzien zijn. Ik heb al bijna 7 jaar een Saab 95 in de achtertuin staan. Die heb ik vorig weekend vrijgetrokken, z'n plekje opgeschoond en er vandaag een partytent opgezet die als 'schuur' moet dienen. Kijken of die tent het een beetje vol kan houden en er van de 95 nog wat te maken valt...