Ik teer nog steeds op de opticien die mij vroeg wat ik studeerdequote:Op vrijdag 12 april 2013 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit. Ouder worden is voor mietjes.
Ik werd laatst nog netjes 23 geschat. Yay.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik teer nog steeds op de opticien die mij vroeg wat ik studeerde![]()
En toen zei ik: "misschien moet u uw ogen eens na laten kijken" wink wink, nudge nudge.
Ik ookquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
Maar serieus, ik vind mezelf er ook echt heel jong uitzienen ik voel me ook helemaal geen 28
_!
Danku!quote:
Tip: Als je dat zelf niet zegt, weet niemand het.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:36 schreef anna82 het volgende:
Ik heb lachrimpels die niet meer weggaan als ik niet lach - en niet alleen bij mijn ogen. Oh en ik ga nu de kapper bellen om te kijken of ik morgenochtend nog geknipt en geverfd kan worden ivm grijze haren.
Is Viz jarig??
Omgquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Danku!pas toen m'n zus vannacht om 5 over smsje stuurde bedacht ik me dat ik jarig was...
Nee!quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:36 schreef anna82 het volgende:
Ik heb lachrimpels die niet meer weggaan als ik niet lach - en niet alleen bij mijn ogen. Oh en ik ga nu de kapper bellen om te kijken of ik morgenochtend nog geknipt en geverfd kan worden ivm grijze haren.
Is Viz jarig??
Er kon ook een andere reden zijn om hem te feliciteren. Misschien ging 'ie wel trouwen en had 'ie dat voor ons verborgen gehoudenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:42 schreef Perruche het volgende:
Viz wist niet dat je jarig was, gefeliciteerd!
[..]
Nee!Gekkie!
Dat bericht verwachten we juist van jou en M.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er kon ook een andere reden zijn om hem te feliciteren. Misschien ging 'ie wel trouwen en had 'ie dat voor ons verborgen gehouden.
^ ditquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat bericht verwachten we juist van jou en M.
True, maar tegen jullie kan ik wel eerlijk zijn tochquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Tip: Als je dat zelf niet zegt, weet niemand het.
Geef maar een gil als ik de quote moet aanpassen
Nee, wij leven thans gescheiden van tafel en bedquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat bericht verwachten we juist van jou en M.
Wie ben ik om dat te ontkennenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
True, maar tegen jullie kan ik wel eerlijk zijn toch![]()
En jij hebt net als Co eeuwige jeugd en spieropbouw. Niet alles in het leven is eerlijk
Snel! Dekentje eroverheen en wegrennenquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ffuuu, heet glas op nepleren bank = witte vlekIemand suggesties?
Ws. verf eraf gesmolten ofzo, dus too bad, peanutbutter!
Niet mijn eigen bank trouwens, is op kantoor
Lolquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:21 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Snel! Dekentje eroverheen en wegrennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |