abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 april 2013 @ 21:50:58 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125172242
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 20:49 schreef MaJo het volgende:
Tweede broodloze dag is weer goed bevallen *O* Geen opgeblazen gevoel, buikpijn en last van mijn darmen meer :o Misschien ben ik toch wat meer gluten intollerant dan ik zelf toe wil geven :X :')

Lijstje:

O: Bak yoghurt met frambozen en blauwe bessen
T: Kopje verkeerde koffie
L: Gebakken ei met kaas, restje salade van gisteren (veldsla, tomaat, mozzarella, spekjes)
T: Appel, blikje tonijn, paar cashewnoten
D: Spaghetti bolognese met geraspte kaas

Volgens calorieënteller kom ik op 2000 calorieën maar voor mijn gevoel is het minder :?
zal vooral je D zijn.

Net zitten gamen in m'n nieuwe stoel met voetenbankje. Chill!
Niet meer actief op Fok!
pi_125172896
Ik ga de komende week drie keer uit eten. :') Alle etentjes niet op mijn eigen kosten, dus dat is goed geregeld ( :7 ), maar ik moet even goed nadenken wat ik ga bestellen. _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 11 april 2013 @ 22:04:21 #28
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125172970
Lekker GeeBee !
Me too maar dat zijn buffetten dus lekker salades en groentes (en gamba's, vis, sushi e.d)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_125173032
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker GeeBee !
Me too maar dat zijn buffetten dus lekker salades en groentes (en gamba's, vis, sushi e.d)
Wokbuffetten? :9

Ik heb 2x Indo (1x buffet, 1 x à la carte) en 1x all you can eat Sushi. Bij die laatste weet ik me redelijk goed te redden, maar Indo gerechten vind ik lastig inschatten qua kcals.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_125173203
Weekend!

Op de conference call tussen 19-20h en de code review die ik nog moet doen na.

Er zitten soms echt te weinig uren in een dag.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 11 april 2013 @ 22:08:39 #31
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125173221
Lijst
O: kwark, vla, kwart banaan
T's: halve komkommer, cup a soup kerrie, bak cherrytomaatjes, 250 gr wortels, cappuccino
L 3 boterhammen met ham en kaas, beker melk, kom tomatencremesoep met ballen, halve paprika
T's: dropjes, blokje choco, augurk met ham, paar zilveruitjes, gekookt ei
D: sperziebonen, gewokte groente, 200 gr biefstuk, aardappelpurree, komkommersalade, peperroomsaus
T kwark en vla, zoute stokjes, cola-berenburg
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 11 april 2013 @ 22:10:59 #32
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125173365
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:05 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Wokbuffetten? :9

Ik heb 2x Indo (1x buffet, 1 x à la carte) en 1x all you can eat Sushi. Bij die laatste weet ik me redelijk goed te redden, maar Indo gerechten vind ik lastig inschatten qua kcals.
Ohwwww lekker.. Ah, dus je hebt ook een keuze!
Wat ik zou doen is sowieso geen zetmeelprodukten nemen, wel veel groente natuurlijk

Morgen wokken, overmorgen Grieks buffet. Wel veel wandelen en lekker naar de dierentuin :D
pi_125173715
Nog een lijstje:

O: speltzuurdesem boterham met boter en pindakaas
L: salade van couscous, een halve avocado, feta, komkommer, een halve paprika en sperziebonen.
T: twee gevulde eitjes
T: grote mok cappuchino en twee mokken kruidenthee
D: chili con carne met in plaats van kidneybonen, sperziebonen. Met kaas.
T: griesmeelpap
B: oefenen van yoga handstand en nog wat andere asana's

Dit lijkt er meer op :P
pi_125174179
_O_

*O*

O+
pi_125174224
quote:
17s.gif Op donderdag 11 april 2013 20:27 schreef Goodbye het volgende:
En speciaal voor Perr in de herhaling:

[ afbeelding ]
Zo voelde ik me wel vanmorgen ja :')
pi_125174258
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 20:54 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind Perr altijd wel netjes eten eigenlijk. :@
TT was dus als grapje...
Mwhaaa nee hoor de crappy lijstjes post k niet :7.
pi_125174415
En een lijstje dan maar :D

O: bagel zalm/roomkaas
T: yoghurt/mango shake
L: stukje witvis, 3 garnalen en stukje zalm met beetje bearnaisesaus, rauwkostsalade en 3 stukjes stokbrood met boter en een beker sinaasappelsap
T: bakje danio kwark, 125 gr radijsjes
D: kleine "pie" met hertenvlees en linzen erin

Te weinig groenten naar mijn liking, maar wel gewoon mijn salade en die >400gr van gisteren compenseren het wel :').
pi_125174462
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:23 schreef Perruche het volgende:
_O_

*O*

O+
:D
pi_125174483
Mijn lijstje van vandaag is veel gezonds, en een beetje kom uitgelikt bij het bakken. Morgen een terugkom-meeting met een aantal studenten, dus ik heb mini-muffins, gewone muffins met stukjes chocolade fudge erin, Canadese appeltaart cupcakes en een chocolade fudge botercreme topping gemaakt. Jummie. Gelukkig houden zowel mn medestudenten als mn labgenootjes van mn bakkunsten, dus ik mag van mezelf een cupcake met stukjes chocolate fudge met beetje topping en een canadese appeltaart cupcake, en de rest deel ik uit. Had ook nog stuk fudge over maar die heb ik al bij mn huisgenoten in de koelkast gelegd :). En daarna meteen uurtje sporten, haha.
pi_125175374
Wat lekker allemaal vlindertje :9 O+
pi_125175811
Haha ja, dat vind ik ook! Hou zo van bakken, en dan vooral de gezichten van andere mensen die het heel lekker vinden, haha! En zelf eten natuurlijk, maar dat probeer ik nu wat te beperken. Vroeger at ik dan rustig 6/7 cupcakes op n middag..
pi_125176024
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Haha ja, dat vind ik ook! Hou zo van bakken, en dan vooral de gezichten van andere mensen die het heel lekker vinden, haha! En zelf eten natuurlijk, maar dat probeer ik nu wat te beperken. Vroeger at ik dan rustig 6/7 cupcakes op n middag..
Heb ik ook. Ik zei zojuist nog tegen Freud dat ik veeeel meer zou koken en bakken als ik er niet dik van zou worden :+ Maar uitdelen werkt idd prima!
  Vis een optie? donderdag 11 april 2013 @ 23:13:04 #43
70532 loveli
N
pi_125177112
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:14 schreef kwakz0r het volgende:
de kassamuts bij AH had tegen mij gezegd dat ze mijn bonuskaart en airmiles gekoppeld had, bijna een jaar geleden. nu bleek vorige week dat dat helemaal niet was. dus ik heb een jaar lang geen miles gekregen op de huismerkproducten etc. narf.
Naar de servicebalie. Met terugwerkende kracht gaat denk ik niet lukken, maar misschien doen ze nog iets leuks voor je. Aan de andere kant, bonuskaart registreert wel aankopen. Zou gewoon kijken wat ze voor je kunnen betekenen.
crap in = crap out
pi_125178474
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 23:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Naar de servicebalie. Met terugwerkende kracht gaat denk ik niet lukken, maar misschien doen ze nog iets leuks voor je. Aan de andere kant, bonuskaart registreert wel aankopen. Zou gewoon kijken wat ze voor je kunnen betekenen.
:+ ok, als er geen lange rij staat zal ik er langsgaan als ik weer in de super ben...
Kwak
pi_125178889
Chippy hier in de straat uitgeprobeerd, die tevens een Chinees is :')

Fish and Chips zijn ok bevonden. 8-)
Ja doei.
pi_125185163
Goede morgen allen.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:10 schreef uniekhoorn het volgende:

Morgen wokken, overmorgen Grieks buffet. Wel veel wandelen en lekker naar de dierentuin :D
Uniek, hoe vaak ga jij uit eten? Voor mijn gevoel minstens 1 a 2x in de week? :9 ^O^
He who dies with the most toys
still dies
pi_125185367
Morning :W

O: bakje kwark met muesli
T: gekookt ei, handje amandelen
L: 2 boterhammen gekookte worst
T: 2 rijstwafels pindakaas, stuk fruit
D: kip pesto ovenschotel, groente
T: ? nog een stuk fruit sowieso
  vrijdag 12 april 2013 @ 08:40:55 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125185462
Goeiemorgen :W.

O: Brinta met schep whey
B: halfuur fietsen
T: twee sinaasappels
T: 250 ml kwark met frambozen
L: twee bth hummus
T: 250 ml kwark met banaan
T: appel
S: 30 min. crosstrainer, 1-2-3-1-2-3 'hardlopen' op 7,5 km/u met 2 min. wandelen tussendoor
D: (uit de vriezer) 50 gram volkoren spaghetti met Italiaanse balletjes in tomatensaus. Er zit ook nog iets in wat ooit groente is geweest :').
B: halfuur fietsen

Verbrand zeker 800-1000 calorieën met bewegen/sporten vandaag, dus misschien moet er nog wat bij, maar wat :? Wellicht dat ik nog een paar rijstwafels met pindakaas neem :Y. Vanaf volgende week havermout, of ik overstap op overnight oats hangt er even van af of ik chiazaad e.d. kan vinden.
Niet meer actief op Fok!
pi_125185547
Je kan ook overnight oats maken zonder chiazaad hoor? Of met lijnzaad als vervanging. Het is nou niet dat de smaak daar geheel vanaf hangt :P En je kan het zeker weten kopen in iedere bio/eko-winkel.

Ik doe het meestal met half griekse yoghurt, half amandelmelk, fruit, paar grote lepels havermout, lijnzaad en dan afwisselen met kokos of amandelschaafsel of pecannootjes ofzo en als ik zin heb een scheutje maple syrup of honing. Hmm al 100 jaar niet gemaakt, snel weer doen :9
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_125185585
Je kan chiazaadjes halen bij de natuurwinkel!
Ik zou uitkijken met een 'paar' rijstwafels met pindakaas, die dingen zijn (afhankelijk van hoe je ze belegd) al snel 100-120 kcal per stuk!
Be someone that makes you happy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')