zal vooral je D zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:49 schreef MaJo het volgende:
Tweede broodloze dag is weer goed bevallenGeen opgeblazen gevoel, buikpijn en last van mijn darmen meer
Misschien ben ik toch wat meer gluten intollerant dan ik zelf toe wil geven
![]()
Lijstje:
O: Bak yoghurt met frambozen en blauwe bessen
T: Kopje verkeerde koffie
L: Gebakken ei met kaas, restje salade van gisteren (veldsla, tomaat, mozzarella, spekjes)
T: Appel, blikje tonijn, paar cashewnoten
D: Spaghetti bolognese met geraspte kaas
Volgens calorieënteller kom ik op 2000 calorieën maar voor mijn gevoel is het minder
Wokbuffetten?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker GeeBee !
Me too maar dat zijn buffetten dus lekker salades en groentes (en gamba's, vis, sushi e.d)
Ohwwww lekker.. Ah, dus je hebt ook een keuze!quote:Op donderdag 11 april 2013 22:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wokbuffetten?![]()
Ik heb 2x Indo (1x buffet, 1 x à la carte) en 1x all you can eat Sushi. Bij die laatste weet ik me redelijk goed te redden, maar Indo gerechten vind ik lastig inschatten qua kcals.
Zo voelde ik me wel vanmorgen jaquote:Op donderdag 11 april 2013 20:27 schreef Goodbye het volgende:
En speciaal voor Perr in de herhaling:
[ afbeelding ]
Mwhaaa nee hoor de crappy lijstjes post k nietquote:Op donderdag 11 april 2013 20:54 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind Perr altijd wel netjes eten eigenlijk.
TT was dus als grapje...
Heb ik ook. Ik zei zojuist nog tegen Freud dat ik veeeel meer zou koken en bakken als ik er niet dik van zou wordenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Haha ja, dat vind ik ook! Hou zo van bakken, en dan vooral de gezichten van andere mensen die het heel lekker vinden, haha! En zelf eten natuurlijk, maar dat probeer ik nu wat te beperken. Vroeger at ik dan rustig 6/7 cupcakes op n middag..
Naar de servicebalie. Met terugwerkende kracht gaat denk ik niet lukken, maar misschien doen ze nog iets leuks voor je. Aan de andere kant, bonuskaart registreert wel aankopen. Zou gewoon kijken wat ze voor je kunnen betekenen.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:14 schreef kwakz0r het volgende:
de kassamuts bij AH had tegen mij gezegd dat ze mijn bonuskaart en airmiles gekoppeld had, bijna een jaar geleden. nu bleek vorige week dat dat helemaal niet was. dus ik heb een jaar lang geen miles gekregen op de huismerkproducten etc. narf.
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Naar de servicebalie. Met terugwerkende kracht gaat denk ik niet lukken, maar misschien doen ze nog iets leuks voor je. Aan de andere kant, bonuskaart registreert wel aankopen. Zou gewoon kijken wat ze voor je kunnen betekenen.
Uniek, hoe vaak ga jij uit eten? Voor mijn gevoel minstens 1 a 2x in de week?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Morgen wokken, overmorgen Grieks buffet. Wel veel wandelen en lekker naar de dierentuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |