SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX - HERACLESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bosz: 'Bij alle tegengoals werd lachwekkend verdedigd'
De Boer: 'We zijn heel blij met Jasper'
Schöne: 'Deze overwinning zegt genoeg'
Vermeer: 'Het was een doorgebroken speler dus je kunt hem geven'
Castillion: 'Ik ga weg bij Ajax' Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op donderdag 11-04-2013 om 19:19:56Held Kanu nu ook op Twitter: @papilokanu #AJAX reageer retweet
Heb je hem wel zien spelen in de jeugd? De Boer zit het wel in hem zitten dus die hoef je niet zo snel af te schrijven.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maher ook voor de Jong. Gewoon eerste vervanger voor allebei. Klaassen gaat het niet redden.
Het is vooral een soort Siem de Jong. Een diepgaande middenvelder die op 10 goed was, maar als half niet zoveel is. Ik heb liever een goede technische speler op half.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je hem wel zien spelen in de jeugd? De Boer zit het wel in hem zitten dus die hoef je niet zo snel af te schrijven.
Zijn er mensen geweest die gezegd hebben dat Rodney beter zou zijn? Heb het nooit gehoord en kan het me zeker niet voorstellen. Andersen is een redelijk groot talent met een groot technisch vermogen maar zal nog wel aan een aantal aspecten moeten werken. Gaat het naar mijn mening wel redden.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:21 schreef _NZT_ het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Andersen? Dat was toch ook zo'n wereldtalent? Of is dat ook weer flauwekul, net zoals dat rodney beter zou worden dan zn broer
Ok, maar met wie je dan het gat opvangen? Maher kan zichzelf niet ff kloonenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is vooral een soort Siem de Jong. Een diepgaande middenvelder die op 10 goed was, maar als half niet zoveel is. Ik heb liever een goede technische speler op half.
Als aanvaller toch? Of als half?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Zijn er mensen geweest die gezegd hebben dat Rodney beter zou zijn? Heb het nooit gehoord en kan het me zeker niet voorstellen. Andersen is een redelijk groot talent met een groot technisch vermogen maar zal nog wel aan een aantal aspecten moeten werken. Gaat het naar mijn mening wel redden.
Nou we hebben ook nog Schöne, Serero en Meleg dan. Ik las geruchten dat Ajax ook Duarte van Heracles wou halen. Weet niet in hoeverre dat waar isquote:Op donderdag 11 april 2013 19:30 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ok, maar met wie je dan het gat opvangen? Maher kan zichzelf niet ff kloonen
Zeker, hier en daar gehoord en gelezen... Dat was toen in ie net in de B zat.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Zijn er mensen geweest die gezegd hebben dat Rodney beter zou zijn? Heb het nooit gehoord en kan het me zeker niet voorstellen. Andersen is een redelijk groot talent met een groot technisch vermogen maar zal nog wel aan een aantal aspecten moeten werken. Gaat het naar mijn mening wel redden.
Schone, Serero, Andersen, Meleg, Klaassen... als beide vertrekken heb je aan 1 middenvelder wat mij betreft genoeg.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:30 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ok, maar met wie je dan het gat opvangen? Maher kan zichzelf niet ff kloonen
Ik dacht dat jij en meerdere die Jong Ajax volgen het niet zo zagen zitten in Klaassen, in ieder geval 2 jaar geleden.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je hem wel zien spelen in de jeugd? De Boer zit het wel in hem zitten dus die hoef je niet zo snel af te schrijven.
Duarte is prima speler maar ook niet meer de jongste volgens mij... Serero ben ik nog niet echt van onder de indruk.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou we hebben ook nog Schöne, Serero en Meleg dan. Ik las geruchten dat Ajax ook Duarte van Heracles wou halen. Weet niet in hoeverre dat waar is
Klaassen mist in alle opzichten iets. Leuke speler voor de subtop in Nederland maar gaat de top verre van halen, of hij moet opeens nog wel heel grote stappen gaan maken. Ook de uitstraling van een natte krantquote:Op donderdag 11 april 2013 19:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zolang jij Siem basht kan ik je niet echt serieus nemen op voetbal gebied, met alleen zaalvoetballertjes red je het nietquote:Op donderdag 11 april 2013 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is vooral een soort Siem de Jong. Een diepgaande middenvelder die op 10 goed was, maar als half niet zoveel is. Ik heb liever een goede technische speler op half.
Kan zeker beter dan Siem maar bashen is inderdaad onnodig. Momenteel een nuttige krachtquote:Op donderdag 11 april 2013 19:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang jij Siem basht kan ik je niet echt serieus nemen op voetbal gebied, met alleen zaalvoetballertjes red je het niet
Weer zo'n boerenkool speler inderdaadquote:Op donderdag 11 april 2013 19:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Klaassen mist in alle opzichten iets. Leuke speler voor de subtop in Nederland maar gaat de top verre van halen, of hij moet opeens nog wel heel grote stappen gaan maken. Ook de uitstraling van een natte krant
Met alleen lopertjes en werkertjes ook niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang jij Siem basht kan ik je niet echt serieus nemen op voetbal gebied, met alleen zaalvoetballertjes red je het niet
Nou ja, het is net zo'n speler als de Jong. Net zoals velen andere heb ik liever gewoon 2 hele technische middenvelder die goed in de combinatie en kleine ruimte zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij en meerdere die Jong Ajax volgen het niet zo zagen zitten in Klaassen, in ieder geval 2 jaar geleden.
Daarom, het gaat om de mix en dan nog is De Jong een vrij complete voetballer (op dit niveau), doet mij een beetje aan Ronald de Boer denken, al oogde die laatste eleganter in zijn spel.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met alleen lopertjes en werkertjes ook niet.
4-3-3 met de punt naar achter (1 verdedigende middenvelder) wil je inderdaad 2 snelle en technisch begaafde spelers..quote:Op donderdag 11 april 2013 19:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou ja, het is net zo'n speler als de Jong. Net zoals velen andere heb ik liever gewoon 2 hele technische middenvelder die goed in de combinatie en kleine ruimte zijn.
Ja maar op de aanvallende middenveld positie zie ik liever wel de zaalvoetballers zoals jij ze noemt. Gewoon mensen die goed kunnen tikken.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, het gaat om de mix en dan nog is De Jong een vrij complete voetballer (op dit niveau), doet mij een beetje aan Ronald de Boer denken, al oogde die laatste eleganter in zijn spel.
Gewoon weer een Sneijder (in zn goede tijd) die zo af en toe vanuit de tweede lijn um strak in bovenhoek plaatstquote:Op donderdag 11 april 2013 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar op de aanvallende middenveld positie zie ik liever wel de zaalvoetballers zoals jij ze noemt. Gewoon mensen die goed kunnen tikken.
Als Eriksen louter op 10 zou spelen met 2 middenvelders achter zich zouden we wekelijks lovend zijn, in het huidige systeem kan dat niet, je hebt dus 1 verdedigende middenvelder en 2 allrounders nodig, dat onderschat jij een beetjequote:Op donderdag 11 april 2013 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar op de aanvallende middenveld positie zie ik liever wel de zaalvoetballers zoals jij ze noemt. Gewoon mensen die goed kunnen tikken.
Frank vind hem toch een tweede bergkamp? Of gaat het dan alleen over de positie en niet de stijl.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou ja, het is net zo'n speler als de Jong. Net zoals velen andere heb ik liever gewoon 2 hele technische middenvelder die goed in de combinatie en kleine ruimte zijn.
Dat verhaal ken ik niet, google zegt dit;quote:Op donderdag 11 april 2013 19:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Frank vind hem toch een tweede bergkamp? Of gaat het dan alleen over de positie en niet de stijl.
quote:'In ons hotel sprak ik enkele die hard Arsenal-supporters. Die hadden tegen Norwich in Davy Klaassen al Dennis II zien lopen', vervolgt de trotse oefenmeester. 'Ze waren verbaasd hoe slim hij al omging met de ruimtes op het veld. Wij weten dat Davy dat kan, we weten dat ook hij heel veel kwaliteiten heeft.'
oh ok, dan vergis ik mequote:Op donderdag 11 april 2013 19:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat verhaal ken ik niet, google zegt dit;
[..]
Wel met een allrounder als Eriksen. En niet een als de Jong.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Eriksen louter op 10 zou spelen met 2 middenvelders achter zich zouden we wekelijks lovend zijn, in het huidige systeem kan dat niet, je hebt dus 1 verdedigende middenvelder en 2 allrounders nodig, dat onderschat jij een beetje
Ja-ren geleden werd inderdaad gezegd dat Rodney een groter talent dan Wesley wasquote:Op donderdag 11 april 2013 19:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Ronnie Stam?!?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:06 schreef tammepiet het volgende:
Chiel Kramer mee naar PSV.
Ajax wil Ronnie Stam deze zomer transfervrij oppikken.
Zowel Vertonghen als Anita vanavond basis.
Dan ben ik benieuwd door wie? Het was altijd wel duidelijk dat Rodney niks met rechts kon.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:53 schreef Burrito het volgende:
[..]
Ja-ren geleden werd inderdaad gezegd dat Rodney een groter talent dan Wesley wasDan moet je denken aan 5+ jaar terug.
Dat idee heb ik ook, kan me ook niemand voor de geest halen die kapot was van Rodney.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd door wie? Het was altijd wel duidelijk dat Rodney niks met rechts kon.
Bericht door voetbalpings in de wereld geholpen dus niet waarquote:Op donderdag 11 april 2013 20:06 schreef tammepiet het volgende:
Chiel Kramer mee naar PSV.
Ajax wil Ronnie Stam deze zomer transfervrij oppikken.
Zowel Vertonghen als Anita vanavond basis.
Wesley heeft wel eens gezegd dat Rodney beter is dan hemquote:Op donderdag 11 april 2013 20:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, kan me ook niemand voor de geest halen die kapot was van Rodney.
Zou jij dat niet zeggen over je broertje?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:16 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Bericht door voetbalpings in de wereld geholpen dus niet waar
[..]
Wesley heeft wel eens gezegd dat Rodney beter is dan hem
Zijn allemaal loze en herkauwde tweets.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
is gewoon een loze tweet van dat voetbalpings volgens mij.
Wss gewoon 1 onvoorwaardelijkequote:Op donderdag 11 april 2013 21:09 schreef tammepiet het volgende:
Vermeer zojuist 'voorgekomen' in Zeist. Morgen uitspraak.
Dat is inderdaad wat hij stelt.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:23 schreef BankAardappel het volgende:
Was juist de oudere broer Jeffrey Sneijder die beter was toch? Maar door blessures nooit zo uitgekomen.
Ebecilio, Ozbiliz, Arica ben je gaandeweg het seizoen kwijtgeraakt.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:52 schreef Norakiaan het volgende:
Ajax moet natuurlijk vleugelspelers aantrekken. Zowel op rechts als op links. Boerrigter is niet meer wat hij geweest is. De laan uit, we zijn wel Ajax, geen liefdadigheidsvereniging. Lukoki nog eventueel achter de hand de houden. Simpelweg vanwege zijn geweldige snelheid, ik vind het zo doodzonde als daar niets uit kan voortvloeien.
En Fischer? En Schone kan er ook spelenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:56 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Ebecilio, Ozbiliz, Arica ben je gaandeweg het seizoen kwijtgeraakt.
Cuenca, Babel, Sulejmani vertrekken.
Sana, Boerrigter, Lukoki, de Sa komen tekort.
Hou je Andersen en Meleg over.
In mijn optiek zijn dat middenvelders. Met echte buitenspelers zouden we deze goede voetballers op het middenveld kunnen stallen.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:57 schreef ejfaar het volgende:
En Fischer? En Schone kan er ook spelen
Maar waar is dat op gebaseerd? Ik heb De Sa nog niet op niveau aan het werk gezien. Jij wel dus? Of heb je hem op lager niveau al zien falen?quote:
We moeten juist middenvelders op die positie hebben, dat hebben Schöne en Fischer ons wel duidelijk gemaakt. De lukoki's en boerrigters van deze wereld passen gewoon niet in ons nieuwe systeem. Dan maar een variant op het al oude Ajax-systeem (met wel echte buitenspelers), maar ik zie toch liever spelers zoals Cuenca/Fischer/Schöne op de buiten posities. Spelers die desnoods ook naar binnen kunnen trekken en op de half positie kunnen spelen waardoor er veel meer positiewisselingen ontstaan.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:58 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
In mijn optiek zijn dat middenvelders. Met echte buitenspelers zouden we deze goede voetballers op het middenveld kunnen stallen.
Hoezo maakt Fischer dat duidelijk? Fischer is gewoon een aanvaller.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
We moeten juist middenvelders op die positie hebben, dat hebben Schöne en Fischer ons wel duidelijk gemaakt. De lukoki's en boerrigters van deze wereld passen gewoon niet in ons nieuwe systeem. Dan maar een variant op het al oude Ajax-systeem (met wel echte buitenspelers), maar ik zie toch liever spelers zoals Cuenca/Fischer/Schöne op de buiten posities. Spelers die desnoods ook naar binnen kunnen trekken en op de half positie kunnen spelen waardoor er veel meer positiewisselingen ontstaan.
Fischer is een linkshalf met meer aanvallende kwaliteiten dan Eriksen. Een soort van Iniestaquote:Op donderdag 11 april 2013 22:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hoezo maakt Fischer dat duidelijk? Fischer is gewoon een aanvaller.
Schöne en Fischer hebben ons alleen duidelijk gemaakt dat zelfs middenvelders beter renderen op de vleugels dan gebrekkige aanvallers. Dat wil niet zeggen dat als we daadwerkelijk over goede vleugelspelers beschikken, we toch maar middenvelders op de vleugels moeten zetten. Een type Van der Meyde bijvoorbeeld, geweldige vleugelspeler was hij toentertijd.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
We moeten juist middenvelders op die positie hebben, dat hebben Schöne en Fischer ons wel duidelijk gemaakt. De lukoki's en boerrigters van deze wereld passen gewoon niet in ons nieuwe systeem. Dan maar een variant op het al oude Ajax-systeem (met wel echte buitenspelers), maar ik zie toch liever spelers zoals Cuenca/Fischer/Schöne op de buiten posities. Spelers die desnoods ook naar binnen kunnen trekken en op de half positie kunnen spelen waardoor er veel meer positiewisselingen ontstaan.
Fischer is een goede nummer 10 denk. Maar die hebben we niet, dus zet ik hem liever in de spitsquote:Op donderdag 11 april 2013 23:15 schreef BankAardappel het volgende:
Vind Fischer ook meer een aanvaller. Zal me ook niet verbazen als hij ooit als spits gaat fungeren in z'n carriere, vanwege z'n scorend vermogen. Alhoewel schaduwspits waarschijnlijk passender is.
We spelen inderdaad met twee creatieve spelers op het middenveld ipv van één. Dat wil niet zeggen dat hij prima op de plek van De Jong of Eriksen kan functioneren. Fischer is zeer dynamisch, ik moedig het sterk aan.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fischer is een goede nummer 10 denk. Maar die hebben we niet, dus zet ik hem liever in de spits
Fischer zou ik in de toekomst wel in de spits willen zien jaquote:Op donderdag 11 april 2013 23:21 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
We spelen inderdaad met twee creatieve spelers op het middenveld ipv van één. Dat wil niet zeggen dat hij prima op de plek van De Jong of Eriksen kan functioneren. Fischer is zeer dynamisch, ik moedig het sterk aan.
Daar ben ik dan weer geen voorstander van.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fischer zou ik in de toekomst wel in de spits willen zien ja . Meevoetballend a la Messi
Waarom niet?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:24 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer geen voorstander van.
welk vak zit je?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:24 schreef Norakiaan het volgende:
Overigens,
Misschien wel netjes om me even voor te stellen. Ik weet niet of dat gebruikelijk is of niet, maar het getuigt wel van enige beleefdheid.
Ik ben dus Ajacied, seizoenkaart- en uitkaarthouder. Heb altijd wel een mening over onze prachtige club. Dus wie weet dat ik hier een inhoudelijke bijdrage kan leveren.
Gegroet.
Een systeem wat Ajax hanteerde tegen bijvoorbeeld Man City thuis gaat niet altijd op. Wil je werkelijk het Barca-systeem kopiëren, dan zal je toch meer kwaliteit in huis moeten hebben. Ik ben erg gecharmeerd van het klassieke Ajax-systeem met een linkspoot op links, een rechtspoot op rechts en een kopsterke spits.quote:
Maar zo wil de Boer ook niet spelen gaf hij laatst in een interview aan. Hij wil volgens mij met 1 klassieke buitenspeler en dan een tweede creatievere buitenspeler spelen. Maar Fischer kan goed meevoetballen hoor. En ook nog goed afwerken. Dus ik zie er niks op tegenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:29 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Een systeem wat Ajax hanteerde tegen bijvoorbeeld Man City thuis gaat niet altijd op. Wil je werkelijk het Barca-systeem kopiëren, dan zal je toch meer kwaliteit in huis moeten hebben. Ik ben erg gecharmeerd van het klassieke Ajax-systeem met een linkspoot op links, een rechtspoot op rechts en een kopsterke spits.
Ik ben op de hoogte van De Boer zijn tactiek. Het kan ook moeilijk anders want we hebben geen kwalitatieve buitenspelers. Een van de redenen waarom Sigthorsson zo weinig scoort. Hij krijgt geen bruikbare voorzetten van de vleugelaanvallers. Gelukkig zijn de wingers er af en toe om een voorzet af te leveren. Ik ben met je eens dat als deze tactiek gekozen wordt, het rendabeler is om niet met een echte spits te spelen.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar zo wil de Boer ook niet spelen gaf hij laatst in een interview aan. Hij wil volgens mij met 1 klassieke buitenspeler en dan een tweede creatievere buitenspeler spelen. Maar Fischer kan goed meevoetballen hoor. En ook nog goed afwerken. Dus ik zie er niks op tegen
Zal mij benieuwen of er nog een vleugelaanvaller komt in de zomer.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:36 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ik ben op de hoogte van De Boer zijn tactiek. Het kan ook moeilijk anders want we hebben geen kwalitatieve buitenspelers. Een van de redenen waarom Sigthorsson zo weinig scoort. Hij krijgt geen bruikbare voorzetten van de vleugelaanvallers. Gelukkig zijn de wingers er af en toe om een voorzet af te leveren. Ik ben met je eens dat als deze tactiek gekozen wordt, het rendabeler is om niet met een echte spits te spelen.
Het is natuurlijk de vraag wat De Boer van plan is. Ik ben van mening dat je het systeem moet aanpassen aan de spelers die je hebt en niet andersom, dat doet De Boer goed. Aan de andere kant moet je natuurlijk wel proberen je filosofie te realiseren door bepaalde spelers aan te trekken. Als dat niet lukt, moet je roeien met de riemen die je hebt. Dat doet De Boer echt indrukwekkend goed.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen of er nog een vleugelaanvaller komt in de zomer.
Het systeem staat wel redelijk vast hoor. En daar worden spelers bij gezocht. Voornamelijk technisch goede talenten. Is alleen lastig om een rechtsbuiten te vinden voor volgend seizoenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Het is natuurlijk de vraag wat De Boer van plan is. Ik ben van mening dat je het systeem moet aanpassen aan de spelers die je hebt en niet andersom, dat doet De Boer goed. Aan de andere kant moet je natuurlijk wel proberen je filosofie te realiseren door bepaalde spelers aan te trekken. Als dat niet lukt, moet je roeien met de riemen die je hebt. Dat doet De Boer echt indrukwekkend goed.
Daar viel hij vorig jaar nog wel eens in. Was niet zo heel sterk toenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef Catch22- het volgende:
Serero op rechtsbuiten kan ook wel werken. Snel, technisch en een goede voorzet
Op het moment wel. Met deze spelers is het een vrij logische keuze. Je weet natuurlijk niet waar De Boer naartoe wil. Voorin loopt het niet helemaal lekker. Je moet ook rekening houden met vertrekkende spelers natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
et systeem staat wel redelijk vast hoor. En daar worden spelers bij gezocht. Voornamelijk technisch goede talenten. Is alleen lastig om een rechtsbuiten te vinden voor volgend seizoen
Hier kan ik helaas niet in meegaan. Ik heb hem technisch veel verkeerde dingen zien doen. Het lijkt wel een gebrek aan kunde. Goede voorzetten kan ik mij ook niet herinneren. Fris mijn geheugen even op.quote:
Ja Toby, Chris en Siem gaan vertrekken. En dan halen ze alleen Maher. Toby wordt vervangen door Veltman en Denswil. Misschien nog een transfervrije breedtespeler voor de verdediging en dat is het dan. Aanvallers moeten er sowieso bijkomen als Cuenca en Babel ook nog weggaan.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:47 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Op het moment wel. Met deze spelers is het een vrij logische keuze. Je weet natuurlijk niet waar De Boer naartoe wil. Voorin loopt het niet helemaal lekker. Je moet ook rekening houden met vertrekkende spelers natuurlijk.
Hij kan technisch wel goed uit de voeten hoor. Alleen vraag ik me af of hij echt die passeerbeweging heeft voor op de vleugels.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:48 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Hier kan ik helaas niet in meegaan. Ik heb hem technisch veel verkeerde dingen zien doen. Het lijkt wel een gebrek aan kunde. Goede voorzetten, kan ik mij ook niet herinneren. Fris mijn geheugen even op.
Werd hij een jaartje geleden niet nog regelmatig met Bergkamp vergeleken, en stond hij dan ook niet direct in de interesse van Arsenal?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Klaassen mist in alle opzichten iets. Leuke speler voor de subtop in Nederland maar gaat de top verre van halen, of hij moet opeens nog wel heel grote stappen gaan maken. Ook de uitstraling van een natte krant
Ik ga dit toch maar even meenemen in mijn gebedje voor het slapen. Afschuwelijk vooruitzicht.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja Toby, Chris en Siem gaan vertrekken. En dan halen ze alleen Maher. Toby wordt vervangen door Veltman en Denswil. Misschien nog een transfervrije breedtespeler voor de verdediging en dat is het dan. Aanvallers moeten er sowieso bijkomen als Cuenca en Babel ook nog weggaan.
Alleen door wat fans van Arsenal volgens de Boer. Hij mag zo snel mogelijk weg van mij hoor. Gaat het toch niet redden.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Werd hij een jaartje geleden niet nog regelmatig met Bergkamp vergeleken, en stond hij dan ook niet direct in de interesse van Arsenal?
Waarom?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:50 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ik ga dit toch maar even meenemen in mijn gebedje voor het slapen. Afschuwelijk vooruitzicht.
Regelmatig? Nee. Geruchtje van de pers? Ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:49 schreef De_Pel het volgende:
Werd hij een jaartje geleden niet nog regelmatig met Bergkamp vergeleken, en stond hij dan ook niet direct in de interesse van Arsenal?
Ik moet het nog zien. Ik vind het geen vleugelspeler in ieder geval.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kan technisch wel goed uit de voeten hoor. Alleen vraag ik me af of hij echt die passeerbeweging heeft voor op de vleugels.
Ik ook niet. Is een middenvelder.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:51 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien. Ik vind het geen vleugelspeler in ieder geval.
Geen idee, ik heb er zelf nooit wat in gezien. Heeft wel een keer een aardige invalbeurt gehad meen ik maar voor de rest..quote:Op donderdag 11 april 2013 23:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De Jong, Eriksen, Alderweireld. Die vormen onze gehele as. Die kan je niet opvangen met Denswil en Maher. Ja, theoretisch kan het natuurlijk. In de praktijk zal het slechter worden. En Veltman, hou op.quote:
De Boer ziet Veltman als vervanger van Toby. En ik wil Denswil wel zien en dan Niklas rechts. Dat moet echt wel lukken hoor. De Jong is ook op te vangen met Maher. Alleen Eriksen weg is een probleem.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:53 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
De Jong, Eriksen, Alderweireld. Die vormen onze gehele as. Dat kan je niet opvangen met Denswil en Maher. Ja, theoretisch kan het natuurlijk. In de praktijk zal het slechter worden. En Veltman, hou op.
Derk is dit jaar verschrikkelijk. Hij moet het schip verlaten. Voor Lukoki heb ik een zwak.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ook niet. Is een middenvelder. Al kan het niet zo veel slechter zijn als Derkie en Jody.
t was niet veel, maar je zag de keren dat hij speeldr dat hij t in zich heeft. Maar zonder ritme kan hij het niet laten zien. Ik denk dat hij t wel kan, maar dan moet hij wel drie wedstrijden de kans krijgen om te wennenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:48 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Hier kan ik helaas niet in meegaan. Ik heb hem technisch veel verkeerde dingen zien doen. Het lijkt wel een gebrek aan kunde. Goede voorzetten kan ik mij ook niet herinneren. Fris mijn geheugen even op.
Ik ook. Een zwak hart. Jezus wat is die slechtquote:Op donderdag 11 april 2013 23:55 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Derk is dit jaar verschrikkelijk. Hij moet het schip verlaten. Voor Lukoki heb ik een zwak.
Dit. Denswil wil ik sowieso basis zien volgend jaar. Die kan wel groeien naast een ervaren man als Niklas. En op het middenveld Maher erbij die ook wel wat ervaring heeft.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:56 schreef PeeJie_ het volgende:
Sommige mensen denken dat jeugdspelers er meteen helemaal 100% staan. Maar het is net als je rijbewijs. Je leert het in de opleiding, de ervaring krijg je op het (echte) veld. Hoe ver waren Vertonghen en Alderweireld toen ze hun eerste stappen op het veld maakten? Beetje geduld met jongens als Veltman, Klaassen etc.
Ja, dat wordt een ramp.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Boer ziet Veltman als vervanger van Toby.
Het is te hopen dat Denswil dan de leiding neemt. Moisander ben ik geen liefhebber van.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
En ik wil Denswil wel zien en dan Niklas rechts.
Ik had graag Djuricic en Van Ginkel als vervangers gezien.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Jong is ook op te vangen met Maher. Alleen Eriksen weg is een probleem.
Kutvergelijking. Talent heb je of je hebt het niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:56 schreef PeeJie_ het volgende:
Sommige mensen denken dat jeugdspelers er meteen helemaal 100% staan. Maar het is net als je rijbewijs. Je leert het in de opleiding, de ervaring krijg je op het (echte) veld. Hoe ver waren Vertonghen en Alderweireld toen ze hun eerste stappen op het veld maakten? Beetje geduld met jongens als Veltman, Klaassen etc.
Hoezo? Jij wilt dus zeggen dat als je het talent hebt, dat dat er direct uit komt als je op het veld staat? Eigenlijk zeg je dus dat Fischer nu net zo goed is, als dat hij over 2 jaar is?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Kutvergelijking. Talent heb je of je hebt het niet.
Djuricic als aanvaller ja. Ik zie liever Maher als van Ginkel, maar ik zal wel de enige zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:57 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ja, dat wordt een ramp.
[..]
Het is te hopen dat Denswil dan de leiding neemt. Moisander ben ik geen liefhebber fan.
[..]
Ik had graag Djuricic en Van Ginkel als vervangers gezien.
Talent moet je toch eens de kans geven. Denswil dus volgend jaar basis, of anders verhuren.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:58 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Hoezo? Jij wilt dus zeggen dat als je het talent hebt, dat dat er direct uit komt als je op het veld staat? Eigenlijk zeg je dus dat Fischer nu net zo goed is, als dat hij over 2 jaar is?
Daarom en dan na een jaar kan je beslissen of iemand echt het talent heeft om door te groeien tot een topper, of af te zwakken tot een middenmoter. Eerder niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Talent moet je toch eens de kans geven. Denswil dus volgend jaar basis, of anders verhuren.
In bepaalde mate wel. Zo zie je dat Denswil veel meer talent heeft dan Veltman. Aan de andere kant zijn er genoeg spelers die pas laat tot bloei komen.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:58 schreef Dven het volgende:
Denswil wil ik gewoon basis zien. Zal ook fouten maken maar dat doen Niklas en Toby ook.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:59 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Daarom en dan na een jaar kan je beslissen of iemand echt het talent heeft om door te groeien tot een topper, of af te zwakken tot een middenmoter. Eerder niet.
Nee, dat zeg ik niet. Maar aan Fischer zie je wel dat er bergen aan talent in zit. Vanzelfsprekend rekt dat nog gigantisch in de komende jaren. Klaassen komt gewoon te kort voor Ajax. Die gaat simpelweg volledig bijgehaald worden door grotere talenten.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:58 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Hoezo? Jij wilt dus zeggen dat als je het talent hebt, dat dat er direct uit komt als je op het veld staat? Eigenlijk zeg je dus dat Fischer nu net zo goed is, als dat hij over 2 jaar is?
Klaassen kan er niks van. Siem de Jong 2.0.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Maar aan Fischer zie je wel dat er bergen aan talent in zit. Vanzelfsprekend rekt dat nog gigantisch in de komende jaren. Klaassen komt gewoon te kort voor Ajax. Die gaat simpelweg volledig bijgehaald worden door grotere talenten.
Die zijn er inderdaad.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:00 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
In bepaalde mate wel. Zo zie je dat Denswil veel meer talent heeft dan Veltman. Aan de andere kant zijn er genoeg spelers die pas laat tot bloei komen.
Deze vergelijking volg ik niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Klaassen kan er niks van. Siem de Jong 2.0.
Mindere versie van De Jong. Er zijn middenvelders met talent zat bij Ajax, heel die Klaassen heb je nergens voor nodig. Verhuren of verkopen, niet meer.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen kan er niks van. Siem de Jong 2.0.
Hoevaak heb je Klaassen nou kunnen beoordelen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:04 schreef Dven het volgende:
Mindere versie van De Jong. Er zijn middenvelders met talent zat bij Ajax, heel die Klaassen heb je nergens voor nodig. Verhuren of verkopen, niet meer.
Nou dat zie ik vaak zat op het veld.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:03 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar of iemand dan de weg kwijt is, is wat anders.
Siem de Jong komt te kort voor Ajaxquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou zelfde type speler als Siem de Jong. En die komt al tekort voor Ajax.
Met deze post diskwalificeer je jezelf inderdaad behoorlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem de Jong op 15 mei 2011quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Siem de Jong komt te kort voor Ajax
Jij snapt er echt helemaal niets van het is gewoon werkelijk lachwekkend
Hoogstens dat het Ajax spel hem niet helemaal ligt, als middenvelder, maar het is een goede spelerquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die komt inderdaad zwaar te kort voor Ajax, maar goed die knul vind Serano ook een hele goede speler dat zegt alweer genoegquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:07 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Siem de Jong op 15 mei 2011
Op die dag zei ik, die jongen kan mij nooit meer wat fout doen. En nog steeds niet.
Siem de Jong tegen Manchester City
Siem de Jong in topwedstrijden
Het gegeven dat jij Serero erbij haalt diskwalificeert deze postquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die komt inderdaad zwaar te kort voor Ajax, maar goed die knul vind Serano ook een hele goede speler dat zegt alweer genoeg
Ik heb het hier minder over Serero dan hij over de Jongquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Het gegeven dat jij Serero erbij haalt diskwalificeert deze post
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Siem de Jong komt te kort voor Ajax
Jij snapt er echt helemaal niets van het is gewoon werkelijk lachwekkend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dan zijn jullie beide wat dat betreft even ergquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb het hier minder over Serero dan hij over de Jong
Siem speelde toen niet toch?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb je hem trouwens weer zien prutsen maandag JR-Style?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan zijn jullie beide wat dat betreft even erg
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb je hem trouwens weer zien prutsen maandag JR-Style?
Dven toont dit even goed aan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ene Serero was op de keeper na weer de slechtste man op het veld
Ja dus? Siem de Jong heb ik ook vaak zat zien prutsen hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ene Serero was op de keeper na weer de slechtste man op het veld
Voor 8 miljoen verkopen en Maher halenquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:15 schreef The_Groove het volgende:
Siem
3 seizoenen op rij meer dan 10x scoren
in 2 kampioenswedstrijden scoren
In de bekerfinale tegen de Kakkies scoren
Siem subliem.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:15 schreef The_Groove het volgende:
Siem
3 seizoenen op rij meer dan 10x scoren
in 2 kampioenswedstrijden scoren
In de bekerfinale tegen de Kakkies scoren
Ja alleen heeft die genoeg laten zienquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dus? Siem de Jong heb ik ook vaak zat zien prutsen hoor.
Maher is alleen een optie als Eriksen vertrekt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor 8 miljoen verkopen en Maher halen
Waar komt dit vandaan zeg? Heeft hij iets met je zus gedaan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja dus? Siem de Jong heb ik ook vaak zat zien prutsen hoor.
Serero heeft ook nauwelijks de kans gehad. Want Serero kwam net in vorm en raakte lang geblesseerd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja alleen heeft die genoeg laten zien
Als ik Siem een heel klein beetje kan inschatten dan schat ik de kans aanwezig...:Pquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:17 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Waar komt dit vandaan zeg? Heeft hij iets met je zus gedaan?
Maher kan ook de rol van de Jong overnemen hoor. Als dynamische middenvelder. Alleen is hij technisch dan stukken beter.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Maher is alleen een optie als Eriksen vertrekt.
van Ginkel is meer het type voetballer wat Siem ook is. Functioneel en keihard werken.
Als Siem vertrekt zie ik van Ginkel graag komen en als Eriksen vertrekt Maher.
Ik snap je vergelijking volkomen. Toch denk ik dat Van Ginkel tussen beide inzit. Hij is namelijk ook wat sneller en behendiger dan De Jong.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Maher is alleen een optie als Eriksen vertrekt.
van Ginkel is meer het type voetballer wat Siem ook is. Functioneel en keihard werken.
Als Siem vertrekt zie ik van Ginkel graag komen en als Eriksen vertrekt Maher.
Dan had ik wel positiever geweestquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:17 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Waar komt dit vandaan zeg? Heeft hij iets met je zus gedaan?
Serero 1x goed zien spelen (tegen 17jarige Argentijnen) en voor de rest een paar keer aardig (niet fantastisch) zien spelen. Denk dat hij de techniek wel heeft maar fysiek en qua voetbalintelligentie te kort komt voor Ajax.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero heeft ook nauwelijks de kans gehad. Want Serero kwam net in vorm en raakte lang geblesseerd.
Hij had toch samen met zijn broer een wijf een beurt gegevenquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:19 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Als ik Siem een heel klein beetje kan inschatten dan schat ik de kans aanwezig...:P
Dan kan, maar hou je dan wel gewoon bij de feiten. Hij is een van de belangrijkste spelers van Ajax, al drie seizoenen langquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan had ik wel positiever geweestHet zal best een aardige jongen zijn als ik hem zo zie, maar ik vind hem technisch niet geweldig en het oogt allemaal zo houterig. Hij speelt vaak verstoppertje op het middenveld. Ik weet wel dat ik overdrijf, maar ik ben gewoon geen fan van hem
Ik vind van Ginkel vergelijkbaar met De Jong op die leeftijd. In potentie kan hij zeker meer als middenvelder. Ik moet alleen nog even afwachten of hij het echt helemaal waar maakt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:19 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ik snap je vergelijking volkomen. Toch denk ik dat Van Ginkel tussen beide inzit. Hij is namelijk ook wat sneller en behendiger dan De Jong.
Was jij ook bij die legendarische wedstrijd aanwezig?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:20 schreef The_Groove het volgende:
Serero 1x goed zien spelen (tegen 17jarige Argentijnen) en voor de rest een paar keer aardig (niet fantastisch) zien spelen.
Ja dat kan ik moeilijk ontkennen. Maar ik ben meer fan van spelers als Maher dan spelers als de Jong, van Ginkel en Strootman.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan kan, maar hou je dan wel gewoon bij de feiten. Hij is een van de belangrijkste spelers van Ajax, al drie seizoenen lang
Alleen Maher tochquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:22 schreef kurk_droog het volgende:
We gaan toch niet een heel middenveld kopen?Andersen kan toch ook richting eerste elftal gaan?
Die heeft daar ook genoeg mogelijkheden tot gehad.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja alleen heeft die genoeg laten zien
Ik vind ze wel het zelfde type hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:23 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Van Ginkel is echt een ander type dan De Jong. Sneller en behendiger.
haha niet eens! Ik weet alleen nog dat hij daar een aannamen had en vervolgens prachtig wegdraaide dat ik heel even dacht dat we de nieuwe Iniesta hadden...Dat viel toch een beetje tegen so far.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:21 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Was jij ook bij die legendarische wedstrijd aanwezig?
Is de beste knul Ajacied? Weet iemand dat?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:26 schreef Adames het volgende:
Van Ginkel kopen zou ik wel raar vinden, kan me ook niet voorstellen dat een ambitieus Vitesse hem voor een normale prijs zou verkopen aan een concurrent
Dat is eigenlijk de natuurlijke vervanger van Eriksen naar mijn mening. In de toekomst wellicht Meleg maar daar heb ik behalve een Servisch filmpje 1.5 jaar geleden niets van gezien.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:22 schreef kurk_droog het volgende:
We gaan toch niet een heel middenveld kopen?Andersen kan toch ook richting eerste elftal gaan?
De maat waarmee ik altijd naar Ajax ga is sindsdien ook fan van Serero. Af en toe heeft hij prachtige acties gehad. Vanuit het niets lijkt het dan toch ergens op.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:26 schreef The_Groove het volgende:
haha niet eens! Ik weet alleen nog dat hij daar een aannamen had en vervolgens prachtig wegdraaide dat ik heel even dacht dat we de nieuwe Iniesta hadden...Dat viel toch een beetje tegen so far.
Volgens mij first and formost Vitesse fan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:27 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Is de beste knul Ajacied? Weet iemand dat?
Nee. Maar Vitesse gaat toch te veel vragen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:27 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Is de beste knul Ajacied? Weet iemand dat?
Als we Eriksen en De Jong opvangen met Meleg en Andersen en Alderweireld met Veltman, en De Boer maakt Ajax weer kampioen, dan financieer ik persoonlijk zijn standbeeld.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:27 schreef The_Groove het volgende:
Dat is eigenlijk de natuurlijke vervanger van Eriksen naar mijn mening.
voor wat het waard is. Ik ken hem niet persoonlijk maar familie van m. Die zijn voor Ajaxquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:29 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Volgens mij first and formost Vitesse fan.
Mag je hopen dat er geen blessures komenquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:31 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Als we Eriksen en De Jong opvangen met Meleg en Andersen en Alderweireld met Veltman, en De Boer maakt Ajax weer kampioen, dan fiancieer ik persoonlijk zijn standbeeld.
We winnen ook gewoon de Champions League volgend jaar hoor in deze situatiequote:Op vrijdag 12 april 2013 00:31 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Als we Eriksen en De Jong opvangen met Meleg en Andersen en Alderweireld met Veltman, en De Boer maakt Ajax weer kampioen, dan fiancieer ik persoonlijk zijn standbeeld.
Diep van binnen zijn we allemaal Ajaciedquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
voor wat het waard is. Ik ken hem niet persoonlijk maar familie van m. Die zijn voor Ajax
Gouden lichting natuurlijk. Alles valt weer op zijn plaats.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:32 schreef PeeJie_ het volgende:
We winnen ook gewoon de Champions League volgend jaar hoor in deze situatie
Als ze maar kampioen worden. Europees is het toch over voor ons.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mag je hopen dat er geen blessures komen
Als dat zo is moet Frank een beeld krijgen in elke kerk en moskee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:32 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
We winnen ook gewoon de Champions League volgend jaar hoor in deze situatie
Ik wil Europees wel eens goede prestaties zienquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:34 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Als ze maar kampioen worden. Europees is het toch over voor ons.
Niet in een moskee natuurlijk. Die zijn niet zo joods gezind. Doe maar een Synagoge.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als dat zo is moet Frank een beeld krijgen in elke kerk en moskee.
Dan verklaren we de oorlog.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:35 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Niet in een moskee natuurlijk. Die zijn niet zo joods gezind. Doe maar een Synagoge.
Veel kinderen van die generatie hebben toch wat met Ajax? Daarboven ook. Bij de 16 jarige heb je ineens weer veel PSV fans.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
voor wat het waard is. Ik ken hem niet persoonlijk maar familie van m. Die zijn voor Ajax
Dat zal niet gebeuren natuurlijk. Wat tegen City gepresteerd werd, is al een wonder op zich.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wil Europees wel eens goede prestaties zien
Ach die stappen vanzelf wel over als er geen PSV meer isquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:36 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Veel kinderen van die generatie hebben toch wat met Ajax? Daarboven ook. Bij de 16 jarige heb je ineens weer veel PSV fans.
Dat hadden we al lang moeten doen, maar dat is weer een heel andere discussie. Laten we het alsjeblieft niet over deze verschrikkelijke ideologie hebben.quote:
Daar is het op gebaseerd. Dan maar een jaar geen kampioen. Ik zou wel leuk vinden als ze kwartfinale CL halen of finale ELquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:36 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Dat zal niet gebeuren natuurlijk. Wat tegen City gepresteerd werd, is al een wonder op zich.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:37 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Dat hadden we al lang moeten doen, maar dat is weer een heel andere discussie. Laten we het alsjeblieft niet over deze verschrikkelijke ideologie hebben.
Mij ook. Maar het gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zou wel leuk vinden als ze kwartfinale CL halen of finale EL Is mij meer waard als een titel.
Ik vind het ook niet zo erg als Ajax nu een jaar de titel niet wint. Ik vind het alleen wel erg dat iemand anders er dan mee vandoor gaatquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is het op gebaseerd. Dan maar een jaar geen kampioen. Ik zou wel leuk vinden als ze kwartfinale CL halen of finale ELIs mij meer waard als een titel.
Dan maar Vitesse ofzoquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:38 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo erg als Ajax nu een jaar de titel niet wint. Ik vind het alleen wel erg dat iemand anders er dan mee vandoor gaat
Ik roei liever alle religie's uit maarjaquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:39 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ik roei liever de islam tot aan zijn wortels uit. Maar laten we eerst PSV maar vernederen.
Ik niet. Met religie is in beginsel niets mis, sterker nog we kunnen er een boel van leren. Helaas is er een uitzondering op de regel. Laten we het hier over voetbal hebben. Ik ben in het dagelijks leven al genoeg bezig wat betreft dit onderwerp.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik roei liever alle religie's uit maarja
Wat is dit nu weer voor gigantische flauwekul?!?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:38 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Mij ook. Maar het gaat niet gebeuren.
Alderweireld kan een stuk minder goed voetballen, dus die missen we toch niet. Ik zie liever Koppers trouwens ipv van Dijks.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Over de verdediging maak ik mij niet druk voor volgend seizoen. Alderweireld is prima te vervangen. Hij speelt de laatste weken wel redelijk, maar ik vond hem het eerste deel van het seizoen flink tegenvallen. Had eigenlijk verwacht dat hij de rol van Vertonghen zou overnemen, maar daar slaagt ie niet in. Blijft allemaal vrij basic met een mannetje uitschakelen, waarbij ie vooral aan het begin van het seizoen nogal laks was.
Het zou mooi zijn als Blind wel bijtekent en Boilesen volgend seizoen volledig inzetbaar is. Dan heb je voor links in de verdediging (centraal en back) Denswil, Blind en Boilesen. Rechts heb je dan Moisander, Van Rhijn en Veltman. Als reserve-reserve heb je dan nog Ligeon en Dijks, lijkt me niet dat die al veel minuten gaan maken.
Ik zie het bereiken van een behoorlijke Europese prestatie door Ajax anno 2013 als een ilusie. Ik zie het simpelweg niet gebeuren. Laten we zorgen dat we in Nederland elk jaar de beste zijn, totdat er wellicht wat gaat veranderen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:43 schreef Dven het volgende:
Wat is dit nu weer voor gigantische flauwekul?!?
Ik vind ze beide gigantisch te kort komen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alderweireld kan een stuk minder goed voetballen, dus die missen we toch niet. Ik zie liever Koppers trouwens ipv van Dijks.
Ach het kan best. Kijk maar naar Basel, die zijn echt niet beter als Ajax hoor. Moet gewoon meezitten een keer.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:45 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ik zie het bereiken van een behoorlijke Europese prestatie door Ajax anno 2013 als een ilusie. Ik zie het simpelweg niet gebeuren. Laten we zorgen dat we in Nederland elk jaar de beste zijn, totdat er wellicht wat gaat veranderen.
Ja, is niet best. Hopelijk tekent Blind dus bij, dan hoeven ze ook niet aan veel speelminuten te komen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind ze beide gigantisch te kort komen.
Ja maar als backupquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind ze beide gigantisch te kort komen.
Ik vraag me af of dat nog wel gaat gebeurenquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, is niet best. Hopelijk tekent Blind dus bij, dan hoeven ze ook niet aan veel speelminuten te komen.
Exact hetzelfde werd in de jaren '80 gezegd. En zie wat er sindsdien nog allemaal bereikt is. Zeker een kwartfinale CL is niet lastig. En als ik vanavond EL kijk verbaast het me nog steeds gigantisch dat Ajax niet in de halve finale staat. Zeker wanneer de opleiding wat meer op poten staat en je hebt een talentvolle selectie aangevuld met wat sterke krachten van buiten, dan is alles mogelijk. Het begint met ambitie en zeker niet met zeggen dat iets onmogelijk is. Zelfs FC Basel maakt kans op de finale !quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:45 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ik zie het bereiken van een behoorlijke Europese prestatie door Ajax anno 2013 als een ilusie. Ik zie het simpelweg niet gebeuren. Laten we zorgen dat we in Nederland elk jaar de beste zijn, totdat er wellicht wat gaat veranderen.
Hij gaat wel vaak goed door, ballen van de doellijn weghalen enzo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:46 schreef Norakiaan het volgende:
Ik vind Alderweireld verdedigend absoluut onze beste speler hoor. Het is zeker geen Vertonghen, die vergelijking moet je ook niet maken. We hebben ook geen Suarez meer voorin lopen.
Ja, dat blijft wel akelig stil. Vrees er ook beetje voor dat ie na een goed seizoen lekker gaat cashen in het buitenland.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat nog wel gaat gebeuren
Zou toch zonde zijn. Wil hem nog steeds graag op VM zien.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, dat blijft wel akelig stil. Vrees er ook beetje voor dat ie na een goed seizoen lekker gaat cashen in het buitenland.
In het beginsel is er alles mis met georganiseerde religie. Elke fundamentalist in welke religie dan ook is een gevaar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:42 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ik niet. Met religie is in beginsel niets mis, sterker nog we kunnen er een boel van leren. Helaas is er een uitzondering op de regel. Laten we het hier over voetbal hebben. Ik ben in het dagelijks leven al genoeg bezig wat betreft dit onderwerp.
Tuurlijk, uitzonderingen zijn altijd mogelijk. In de EL kunnen we wellicht een keer stunten. Maar we moeten wel vaststellen dat we in de CL dus al een lengte van jaren niet meer doorgestoten zijn naar de tweede ronde. In de EL hebben we natuurlijk ook vrijwel niets bereikt. Af en toe wordt er leuk gevoetbald, daar ben ik het mee eens. Ik heb mooie wedstrijden in Manchester en Dortmund mogen bijwonen, maar elke keer halen we het niet. Dan is het geen pech meer, ik denk dat we dat eens moeten beseffen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:47 schreef Dven het volgende:
Exact hetzelfde werd in de jaren '80 gezegd. En zie wat er sindsdien nog allemaal bereikt is. Zeker een kwartfinale CL is niet lastig. En als ik vanavond EL kijk verbaast het me nog steeds gigantisch dat Ajax niet in de halve finale staat. Zeker wanneer de opleiding wat meer op poten staat en je hebt een talentvolle selectie aangevuld met wat sterke krachten van buiten, dan is alles mogelijk. Het begint met ambitie en zeker niet met zeggen dat iets onmogelijk is. Zelfs FC Basel maakt kans op de finale !
De CL groep overleven moet mogleijk zijn met een goede loting..quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:36 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Dat zal niet gebeuren natuurlijk. Wat tegen City gepresteerd werd, is al een wonder op zich.
Dat geldt voor alles. Over de inhoud van je post ben ik het volstrekt met je oneens. Daar wil ik dan ook niet op gaan reageren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:49 schreef The_Groove het volgende:
Elke fundamentalist in welke religie dan ook is een gevaar.
Dit dus. Ajax staat er wereldwijd ontzettend goed op. Steeds grotere talenten zullen naar Ajax komen mits we deze lijn goed voorzetten de komende jaren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Exact hetzelfde werd in de jaren '80 gezegd. En zie wat er sindsdien nog allemaal bereikt is. Zeker een kwartfinale CL is niet lastig. En als ik vanavond EL kijk verbaast het me nog steeds gigantisch dat Ajax niet in de halve finale staat. Zeker wanneer de opleiding wat meer op poten staat en je hebt een talentvolle selectie aangevuld met wat sterke krachten van buiten, dan is alles mogelijk. Het begint met ambitie en zeker niet met zeggen dat iets onmogelijk is. Zelfs FC Basel maakt kans op de finale !
Tsja, dit jaar zit je met de kampioenen van de grootste voetballanden ter wereld in de poule. Twee daarvan zitten inmiddels in de halve finale. Vorig jaar is Lyon het geworden met meer geluk dan wijsheid. Er zijn echt wel mooie lotingen mogelijk om door te stoten en vanaf dan is veel mogelijk. Je kan het pech noemen, je kan het het ontbreken van een stukje geluk noemen en deels is het vanzelfsprekend ook een gebrek aan kwaliteit want dat is er momenteel niet genoeg, al zegt dat niets over toekomstige generaties. Iets uitsluiten is echter het domste wat je kan doen. Dan kan je net zo goed direct jezelf afmelden voor de Champions Leaguequote:Op vrijdag 12 april 2013 00:50 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Tuurlijk, uitzonderingen zijn altijd mogelijk. In de EL kunnen we wellicht een keer stunten. Maar we moeten wel vaststellen dat we in de CL dus al een lengte van jaren niet meer doorgestoten zijn naar de tweede ronde. In de EL hebben we natuurlijk ook vrijwel niets bereikt. Af en toe wordt er leuk gevoetbald, daar ben ik het mee eens. Ik heb mooie wedstrijden in Manchester en Dortmund mogen bijwonen, maar elke keer halen we het niet. Dan is het geen pech meer, ik denk dat we dat eens moeten beseffen.
We hebben ook elk jaar een kutlotingquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:50 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Tuurlijk, uitzonderingen zijn altijd mogelijk. In de EL kunnen we wellicht een keer stunten. Maar we moeten wel vaststellen dat we in de CL dus al een lengte van jaren niet meer doorgestoten zijn naar de tweede ronde. In de EL hebben we natuurlijk ook vrijwel niets bereikt. Af en toe wordt er leuk gevoetbald, daar ben ik het mee eens. Ik heb mooie wedstrijden in Manchester en Dortmund mogen bijwonen, maar elke keer halen we het niet. Dan is het geen pech meer, ik denk dat we dat eens moeten beseffen.
Tuurlijk niet. Had vorig seizoen al gekund.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:53 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dit dus. Ajax staat er wereldwijd ontzettend goed op. Steeds grotere talenten zullen naar Ajax komen mits we deze lijn goed voorzetten de komende jaren.
Met een beetje geluk kan een Nederlandse club echt nog wel de finale van de Europa League halen.
Kwartfinale CL is zelfs niet onmogelijk.
Ja, met Lyon en Zagreb waren we eigenlijk ook door. Het is ook wel mogelijk, maar dan ben je wel afhankelijk van zwakkere ploegen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:52 schreef kurk_droog het volgende:
De CL groep overleven moet mogleijk zijn met een goede loting..
Nog genoeg poules waar Ajax meer kans had. Maarja wij loten elk jaar Realquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:54 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ja, met Lyon en Zagreb waren we eigenlijk ook door. Het is ook wel mogelijk, maar dan ben je wel afhankelijk van zwakkere ploegen.
Dit ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:54 schreef Seam het volgende:
Heb je al die andere poules in de CL gezien dit jaar? In 5 van de andere poules waren we minimaal 2e geworden.
Nee, het zou een keer aan Ajax liggen. Het komt je natuurlijk niet aanwaaien. Hier kan ik dus niet zo veel mee. Tuurlijk kunnen we in een zwakke poule doorgaan, maar met enigszins sterke tegenstanders moet vrijwel alles meezitten. Ik zou het graag ook anders willen zien.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
2010: uitgeschakeld door Juventus.
2011: in de Champions League achter Real (gewoon te goed) en nipt achter Milan. Ajax was redelijk vergelijkbaar met Milan en beter dan Auxerre.
In de Europa League door Spartak Moskou. Ook totaal onnodig omdat die rare keeper alles pakte in de thuiswedstrijd.
2012: in de Champions League achter Real (gewoon te goed), genaaid m.b.t. tot Lyon. Vooraf dacht iedereen ook dat Ajax toen niet veel in te brengen zou hebben in die poule.
In de Europa League nipt eruit tegen Manchester United.
2013: Weer een belachelijk sterke poule, toch nog redelijk resultaten. Zou het wel mooi en typerend vinden als Borussia en Real de finale gaan spelen.
In de Europa League zoals eerder gezegd onnodig uitgeschakeld door Steaua.
Tuurlijk ligt het ook aan Ajax. Maar als teams als Celtic, Galatasaray, Apoel Nicosia zich kunnen plaatsen dan kan Ajax dat ook. Alleen zit Ajax nou eenmaal in de positie dat je ook wat geluk moet hebben.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:58 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Nee, het zou een keer aan Ajax liggen. Het komt je natuurlijk niet aanwaaien. Hier kan ik dus niet zo veel mee. Tuurlijk kunnen we in een zwakke poule doorgaan, maar met enigszins sterke tegenstanders moet vrijwel alles meezitten. Ik zou het graag ook anders willen zien.
De vraag is ook wat gunstig is. Tweede in de CL-poule worden om vervolgens door een topploeg uitgeschakeld te worden of derde worden in de poule om vervolgens een paar mooie wedstrijden in de EL te mogen spelen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:54 schreef Seam het volgende:
Heb je al die andere poules in de CL gezien dit jaar? In 5 van de andere poules waren we minimaal 2e geworden.
Tweede worden in CL natuurlijk, en dan een verassing loten of een Porto ofzoquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:00 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
De vraag is ook wat gunstig is. Tweede in de CL-poule worden om vervolgens door een topploeg uitgeschakeld te worden. Of derde worden in de poule om vervolgens een paar mooie wedstrijden in de EL te mogen spelen.
Dat gebeurd je als Nederlandse club ook maar eens in de tien a twintig jaar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:58 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Nee, het zou een keer aan Ajax liggen. Het komt je natuurlijk niet aanwaaien. Hier kan ik dus niet zo veel mee. Tuurlijk kunnen we in een zwakke poule doorgaan, maar met enigszins sterke tegenstanders moet vrijwel alles meezitten. Ik zou het graag ook anders willen zien.
Een enkele wedstrijd of doorgaan in de poule?quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:01 schreef Dven het volgende:
Dat gebeurd je als Nederlandse club ook maar eens in de tien a twintig jaar.
Europees ver komen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:02 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Een enkele wedstrijd of doorgaan in de poule?
De kans dat je een verrassing loot bij de beste 16 van Europa is heel klein. Dat moet dan de zwakste ploeg zijn samen met Ajax, maar goed het is in theorie mogelijk. Een Porto ofzo is denigrerend jegens Porto, die club is echt veel succesvoller dan Ajax. Zie ranglijst uefa.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tweede worden in CL natuurlijk, en dan een verassing loten of een Porto ofzo
Door al die belachelijke tv-eisen is de kans al heel groot dat Ajax in een poule met teams uit Spanje/Duitsland/Engeland komt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog genoeg poules waar Ajax meer kans had. Maarja wij loten elk jaar RealVolgend seizoen sowieso weer
Tuurlijk, maar tegen Porto heb je meer kans als tegen Barcelona wil ik zeggenquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:04 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
De kans dat je een verrassing loot bij de beste 16 van Europa is heel klein. Dat moet dan de zwakste ploeg zijn samen met Ajax, maar goed het is in theorie mogelijk. Een Porto ofzo is denigrerend jegens Porto, die club is echt veel succesvoller dan Ajax. Zie ranglijst uefa.
Wat was ik graag naar Glasgow gegaan. Schotten, voetbal en cultuurquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik weet nog wel dat naast de gekregen poule alleen nog in G (Barca, Celtic, Spartak Moskou) terecht konden komen. Was een poule met veel meer mogelijkheden geweest.
Ja we konden niet in die andere poule komen door TV-rechten. Dan slaan ze wel volledig door daar bij die UEFAquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Door al die belachelijke tv-eisen is de kans al heel groot dat Ajax in een poule met teams uit Spanje/Duitsland/Engeland komt.
Als hoeveelste kwam Ajax dit seizoen tijdens de loting uit de bak (als derde of vierde volgens mij)? Ik weet nog wel dat naast de gekregen poule alleen nog in G (Barca, Celtic, Spartak Moskou) terecht konden komen. Was een poule met veel meer mogelijkheden geweest.
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed, ik ga me maar direct aanmelden bij Ajax. Kan immers nog groeienquote:
Over het moderne voetbal gesproken, verschrikkelijk. 'Vroeger was alles' beter ben ik ook niet zo van, maar het was heerlijk simpel. Europa cup 1 alleen voor de kampioenen. Europa cup 2 voor de bekerwinnaars. Ik vond het zo gek nog niet. Nou krijg je binnen enkele jaren - volledig terecht - een Duits monopolie in de CL van vier ploegen. Doe mij het oude systeem maar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja we konden niet in die andere poule komen door TV-rechten. Dan slaan ze wel volledig door daar bij die UEFA
Mij ook. Gewoon de kampioenen van alle landen en de regerend CL-winnaar. En dan de nummers 2 t/m 5 in Uefa cup ofzoquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:12 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Over het moderne voetbal gesproken, verschrikkelijk. 'Vroeger was alles' beter ben ik ook niet zo van, maar het was heerlijk simpel. Europa cup 1 alleen voor de kampioenen. Europa cup 2 voor de bekerwinnaars. Ik vond het zo gek nog niet. Nou krijg je binnen enkele jaren - volledig terecht - een Duits monopolie in de CL van vier ploegen. Doe mij het oude systeem maar.
Immers zit aan zijn top denk ik.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed, ik ga me maar direct aanmelden bij Ajax. Kan immers nog groeien
Ik vind dat de Champions League ook daadwerkelijk alleen voor de kampioen moet zijn weggelegd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mij ook. Gewoon de kampioenen van alle landen en de regerend CL-winnaar. En dan de nummers 2 t/m 5 in Uefa cup ofzo
Inderdaad, oprotten met al die aankopen. Een rechtsbuiten en een middenvelder hooguit, meer heb je niet nodig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:22 schreef kurk_droog het volgende:
Daarom. Je krijgt dan wel meer potjes tegen kampioen van Wit-Rusland enzo, maar dan is het wel mooier verdeelt. Deze opzet vind ik echt niks. Altijd dezelfde ploegenquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:19 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ik vind dat de Champions League ook daadwerkelijk alleen voor de kampioen moet zijn weggelegd.
Is toch prachtig. De kampioenen van Schotland, België, Denemarken, Servië en ga zo maar door. Een poule met United, Ajax, Celtic en Anderlecht spreekt mij veel meer aan. Daarbij worden de andere competities daardoor ook sterker doordat spelers CL willen spelen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom. Je krijgt dan wel meer potjes tegen kampioen van Wit-Rusland enzo, maar dan is het wel mooier verdeelt. Deze opzet vind ik echt niks. Altijd dezelfde ploegen
En de Europa League ook sterker met teams als Real, Arsenal, Inter, Manchester City, Atlético, Benfica, Dortmund. En nog meer sterke ploegen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:27 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Is toch prachtig. De kampioenen van Schotland, België, Denemarken, Servië en ga zo maar door. Een poule met United, Ajax, Celtic en Anderlecht spreekt mij veel meer aan. Daarbij worden de andere competities daardoor ook sterker doordat spelers CL willen spelen.
Precies, de verhoudingen zullen in Europa gaan der jaren dan ook veranderen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
En de Europa League ook sterker met teams als Real, Arsenal, Inter, Manchester City, Atlético, Benfica, Dortmund. En nog meer sterke ploegen.
Al zullen de toppers nog steeds naar de grote landen gaan. Maar kijk maar naar Engeland, met al dat geld van TV rechten. Die weten ook van gekkigheid niet wat ze moeten kopen. Echt dat gaat echt de verkeerde kant op zoquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:39 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Precies, de verhoudingen zullen in Europa gaan der jaren dan ook veranderen.
Het slaat nergens meer op.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zullen de toppers nog steeds naar de grote landen gaan. Maar kijk maar naar Engeland, met al dat geld van TV rechten. Die weten ook van gekkigheid niet wat ze moeten kopen. Echt dat gaat echt de verkeerde kant op zo
Ik vind een club als Bilbao echt geweldig. Alleen maar Basken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral in Engeland. Maar daar is het nationale team ook al jaren ruk
Ik vind dat ook geniaal jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:55 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ik vind een club als Bilbao echt geweldig. Alleen maar Basken.
ik niet, dat is een politieke keuze en dat moet los staan van voetbal imo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:55 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ik vind een club als Bilbao echt geweldig. Alleen maar Basken.
Mwah dat komt vooral omdat men er niet slaagt er een team van te maken. Engeland kan al jarenlang elftallen maken met nagenoeg alleen maar basisspelers van Chelsea, Man U, City, Arsenal en Liverpool.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral in Engeland. Maar daar is het nationale team ook al jaren ruk
Ze kunnen er ook weinig van omdat de bepalende spelers in de PL buitenlanders zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:31 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Mwah dat komt vooral omdat men er niet slaagt er een team van te maken. Engeland kan al jarenlang elftallen maken met nagenoeg alleen maar basisspelers van Chelsea, Man U, City, Arsenal en Liverpool.
Komen wij aan met onze Janmaats, Blinds, Clasie's en Schaken.
Hartquote:Op vrijdag 12 april 2013 08:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze kunnen er ook weinig van omdat de bepalende spelers in de PL buitenlanders zijn.
Dat het huidige NL elftal ook niet top is ben ik wel met je eens
Behoorlijk ja maar niet echt top, de laatste namen die je noemt zijn al een tijdje over de hill, de enige echte topspeler is Rooney.quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:53 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Hart
Johnson
Terry
Lescott
Cole
Milner
Wilshere
Gerard
Walcott
Rooney
Young
Is een heel behoorlijk team om maar iets te noemen. Het probleem met Engeland de afgelopen jaren is dat men er niet in is geslaagd een hecht team te vormen. Stel je voor een blok Ferdinand - Terry, een middenveld met oa. Beckham, Gerard en Lampard en voorin Rooney. Daarmee hadden ze wereldkampioen kunnen worden.
Nee dat is ook zo. Het ging me ook meer om de uitspraak 'het is al jaren ruk', maar dat vind ik wel meevallen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Behoorlijk ja maar niet echt top, de laatste namen die je noemt zijn al een tijdje over de hill, de enige echte topspeler is Rooney.
Dat zal het wel worden, al deed Hoesen het goed de laatste keer tegen PSV en heb je Babel ook nogquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:16 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo. Het ging me ook meer om de uitspraak 'het is al jaren ruk', maar dat vind ik wel meevallen.
Enfin, Ajax: hoe gaan we de drie aanvalspositie invullen? Wat mij betreft: Fisher-Siggy-Schöne.
De Jong in de spits kan ook een optie zijn en Babel rechtsbuiten, dan kan je na een uur Hoesen of Siggy brengen voor Babel en Schone doorschuiven, maar dan is de wedstrijd al gelopen denk ik (en hoop ik)quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:25 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Babel mag van mij ook wel in de basis starten, maar Schöne doet het dermate goed de laatste maanden dat FdB hem eigenlijk niet kan wisselen.
Hoesen doet het leuk inderdaad, maar wat mij betreft spelen we zondag wat meer op 'zeker'. Laat die na een uur maar lekker invallen.
Heb ik ook aan gedacht, maar dan heb je wat minder diepgang en ik verwacht dat De Boer juist hoog wil gaan staan en vanuit daar druk gaat zetten op de verdediging.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Jong in de spits kan ook een optie zijn en Babel rechtsbuiten, dan kan je na een uur Hoesen of Siggy brengen voor Babel en Schone doorschuiven, maar dan is de wedstrijd al gelopen denk ik (en hoop ik)
Dat klopt maar de Jong is een slimme speler en kan Peppi en Kokki wel uit elkaar spelen, Siggy is wat statischer plus dat je dan eigenlijk een man meer hebt op het middenveld want als hij inzakt zullen die 2 niet mee durven gaanquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:30 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Heb ik ook aan gedacht, maar dan heb je wat minder diepgang en ik verwacht dat De Boer juist hoog wil gaan staan en vanuit daar druk gaat zetten op de verdediging.
Dat is ook wat Ajax voor heeft op de andere 3 koplopers, meer opties en de slimheid om dat ook te gebruiken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:36 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Zit wel iets in inderdaad. Bovendien zou Babel dan vanuit de rechterkant makkelijk de spitspositie kunnen inlopen.
jamaarjamaar hij doet nooit een akka ik zie liever zaalvoetballersquote:
Prima toch, kan jaspertje op de golquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jamaarjamaar hij doet nooit een akka ik zie liever zaalvoetballers
Is natuurlijk ook de jongste niet meer. Wel een held.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]Geweldige voetballer maar zit wel een beetje sleet op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd want Twente en AZ zijn zo geweldig bezig. AZ gaat ook nog europa in als PSV 1ste of 2de wordt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:01 schreef TIM-846 het volgende:
Zondag winnen zou natuurlijk chill zijn, maar ik denk dat het niet eens nodig is. Bij een gelijkspel zijn we ook bijna kampioen en als Vitesse/Feyenoord nog 1x punten laten liggen mogen we zelfs tegen PSV verliezen.
PSV gaat namelijk never-nooit-niet winnen van Ajax, Twente én AZ.
![]()
![]()
![]()
Precies. PSV is dus ook niet zo geweldig. Die hebben die seizoen nog nooit vijf wedstrijden op rij gewonnen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd want Twente en AZ zijn zo geweldig bezig. AZ gaat ook nog europa in als PSV 1ste of 2de wordt.
Het was toch al duidelijk dat de KNVB gewoon een fout had gemaakt met die voorwaardelijke straf? Waarom houden ze dan vast aan die schorsing. En er was ook zo'n verhaal dat als je in beroep ging dat je dan wel mocht spelen?quote:
Van dat laatste is nooit sprake geweest.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het was toch al duidelijk dat de KNVB gewoon een fout had gemaakt met die voorwaardelijke straf? Waarom houden ze dan vast aan die schorsing. En er was ook zo'n verhaal dat als je in beroep ging dat je dan wel mocht spelen?
Tegen PSV? Natuurlijk niet. Direct rood is altijd de volgende wedstrijd missen. 1 wedstrijd was al zeker.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En er was ook zo'n verhaal dat als je in beroep ging dat je dan wel mocht spelen?
Er worden ook rode kaarten geseponeerd gekkie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tegen PSV? Natuurlijk niet. Direct rood is altijd de volgende wedstrijd missen. 1 wedstrijd was al zeker.
Lijkt mij toch duidelijk 100% rood.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Er worden ook rode kaarten geseponeerd gekkie.
Ja daar gaat het nu toch niet om.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt mij toch duidelijk 100% rood.
Ajax nam aan dat de KNVB hem 1 wedstrijd extra had gegeven vanwege die verlopen voorwaardelijke straf maar de aanklager vond dit geval op zichzelf 2 wedstrijden waard.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja daar gaat het nu toch niet om.
Ah oke, wist ik niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax nam aan dat de KNVB hem 1 wedstrijd extra had gegeven vanwege die verlopen voorwaardelijke straf maar de aanklager vond dit geval op zichzelf 2 wedstrijden waard.
Ah, het geshopte shirt dat al tien keer langs is gekomenquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:48 schreef So_Surreal het volgende:
Wordt dit het nieuwe uitshirt ?
[ afbeelding ]
Geen idee, post hier niet zo vaak, en heb ook niet zo'n zin om zoveel topics terug te lezen voor zoietsquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah, het geshopte shirt dat al tien keer langs is gekomen
Overal op het internet en al een maand of tweequote:Op vrijdag 12 april 2013 11:57 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Geen idee, post hier niet zo vaak, en heb ook niet zo'n zin om zoveel topics terug te lezen voor zoiets
En dus een hele vreemde gang van zaken. Wat mij betreft gaat Ajax in beroep. Belachelijke schorsing. Of je nu een prima tweede keeper hebt of niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax nam aan dat de KNVB hem 1 wedstrijd extra had gegeven vanwege die verlopen voorwaardelijke straf maar de aanklager vond dit geval op zichzelf 2 wedstrijden waard.
Als die smeerpijpen er maar afgaan met rood.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:44 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie v. Bommel er wel voor aan om per ongeluk door te lopen op de keeper (Cillissen) en op zijn hand gaat staan ofzo. En dan maar hopen op het uitvallen van Cillissen.
Sowieso kun je nu al invullen dat Bommel, Toivonen, Mertens en Strootman kaarten gaan aannaaien. Verwacht dan ook dat er minimaal een rode kaart aan Ajax zijde gaat vallen.
Ben wel blij met Kuijpers als scheids, die is ondertussen wel wat gewend.
Schopte De Jong eerder dit seizoen Willems ook niet uit de wedstrijd?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:44 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie v. Bommel er wel voor aan om per ongeluk door te lopen op de keeper (Cillissen) en op zijn hand gaat staan ofzo. En dan maar hopen op het uitvallen van Cillissen.
Sowieso kun je nu al invullen dat Bommel, Toivonen, Mertens en Strootman kaarten gaan aannaaien. Verwacht dan ook dat er minimaal een rode kaart aan Ajax zijde gaat vallen.
Ik kan niet zo snel een vergelijkbare zaak opnoemen maar ik vond het een vrij zware overtreding, dus sowieso was rood terecht, die ene wedstrijd extra kan ik ook wel mee levenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dus een hele vreemde gang van zaken. Wat mij betreft gaat Ajax in beroep. Belachelijke schorsing. Of je nu een prima tweede keeper hebt of niet.
De Jong gaat maar naar PSV toe met dat soort praktijkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schopte De Jong eerder dit seizoen Willems ook niet uit de wedstrijd?
Van Bommel en doorlopen op de keeper, daar zal hij weinig komenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:44 schreef Pedroso het volgende:
Die zal voornamelijk achter Eriksen aan hobbelenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Bommel en doorlopen op de keeper, daar zal hij weinig komen
Ik stuur hem wel ff door naar de NOS, moest sowieso nog wat naar hun mailenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:11 schreef Catch22- het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)stukje-barca-spelers
horkerige siem..
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 12-04-2013 om 13:37:54Poulsen keert terug in de basis omdat hij weet wat tijdens #psvaja wordt gevraagd. Cuenca is nog niet klaar voor rentree. reageer retweet
Doe dat vooral.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik stuur hem wel ff door naar de NOS, moest sowieso nog wat naar hun mailen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |