PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
DjeetjeSmile like you mean it
www.wefut.com
Neuh, niet nodig.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sla hem op dan cap ik hem wel voor je
MOTM Reus is nog niet gereleased of Maver24 heeft al weer een team voor hem bedachtquote:Op donderdag 11 april 2013 16:55 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Met dan MOTM Reus erin , lekker veel pace op de flank
Wat voor kutgoals ik tegenkrijgquote:
Tss had mijn Elgato al aangesloten voor jequote:Op donderdag 11 april 2013 16:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neuh, niet nodig.
Hoeft Tottenham dit weekend niet te spelen?
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
MOTM Reus is nog niet gereleased of Maver24 heeft al weer een team voor hem bedacht
MOTM Reus zit inmiddels in wefutquote:Op donderdag 11 april 2013 16:55 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, maar ik had wel 19 schoten en jij 8quote:Op donderdag 11 april 2013 16:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat voor kutgoals ik tegenkrijgEn die 2 ballen op de lat gaan
Jammer de bammerquote:Op donderdag 11 april 2013 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tss had mijn Elgato al aangesloten voor je
Doe er dan wat zout opquote:
Waar is Ramos dangquote:Op donderdag 11 april 2013 17:01 schreef Maver24 het volgende:
zit echt serieus te denken om dit te gaan maken , misschien nog even wachten op de SIF Di Natale totdat tie wat goedkoper maar nomnomnomnom,
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wat maakt het uit je maakt morgen toch een nieuw teamquote:Op donderdag 11 april 2013 17:01 schreef Maver24 het volgende:
zit echt serieus te denken om dit te gaan maken , misschien nog even wachten op de SIF Di Natale totdat tie wat goedkoper maar nomnomnomnom,
[ afbeelding ]![]()
![]()
Waarom niet gewoon boateng lcb? Op die positie vee beter dan hummelsquote:Op donderdag 11 april 2013 17:01 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik moet gewoon een keer bij een team blijven, dat is een mustquote:Op donderdag 11 april 2013 17:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat maakt het uit je maakt morgen toch een nieuw team
Heb jij geen punt(.) op je toetsenbord zitten?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Moreno is je man, die is echt heel goed,
Geef mij de rest van je coins maar dan blijf je bij een teamquote:Op donderdag 11 april 2013 17:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik moet gewoon een keer bij een team blijven, dat is een must
Gast hoeveel teams maak jij serieus?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:55 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Teveelquote:Op donderdag 11 april 2013 17:06 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Gast hoeveel teams maak jij serieus?
Lloris 1 savequote:
Maak dan een keer een goed spelend duur team en hou dat team dan.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Teveel![]()
Kost alleen teveel coins![]()
Dus ik moet een keer stoppen
Ja die had van mij ook niet gehoevenquote:Op donderdag 11 april 2013 17:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lloris 1 saveWaarom willen mijn keepers niet keepen.
Die scheids wilde wel een de wedstrijd bepalen met zijn rode kaart
Krijg het niet voor elkaarquote:Op donderdag 11 april 2013 17:08 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Maak dan een keer een goed spelend duur team en hou dat team dan.
Op naar 5atb zou ik zeggen met IF Walcottquote:Op donderdag 11 april 2013 17:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Krijg het niet voor elkaar, dat vind ik gewoon kut, elke keer is er wel iets wat ik niet fijn vind spelen. Schiet niet op zo
Kermisquote:Op donderdag 11 april 2013 17:19 schreef DePresident. het volgende:
Ik word nu al gek van de kermistune: 'Alweer een winnaarrrrr"
Nog 3 dagen te gaan.
tsja dat heb je in dat pauper dorpie van jequote:Op donderdag 11 april 2013 17:19 schreef DePresident. het volgende:
Ik word nu al gek van de kermistune: 'Alweer een winnaarrrrr"
Nog 3 dagen te gaan.
Ik woon in een dorpje waar het voor zo'n kermis echt praktisch onmogelijk is om winst mee te maken. Er komt geen hond, uitgezonderd van de vrijdag- en zaterdagavond.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
KermisLekker vechten bij de botsauto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_
?quote:
Kom Gquote:
Meer verdiend. Ja de winstquote:Op donderdag 11 april 2013 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Weer een kutpotje![]()
Mijn team is wel effectiefGelijkspel was wel meer op zijn plaats geweest, je had meer verdiend. GG
Eerst tegen jou dan tegenquote:
quote:
Maar jouw schoten waren wel pas toen ik 4-1 voorstond, dat maakt wel wat verschil majaquote:Op donderdag 11 april 2013 17:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Meer verdiend. Ja de winst13 schoten 10 op doel. Jij 6 op doel en 4 goals
![]()
Die goal van jouw waren ook konko gelukkig
en meestal van 20 meterquote:Op donderdag 11 april 2013 17:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar jouw schoten waren wel pas toen ik 4-1 voorstond, dat maakt wel wat verschil maja
Ga weg gek ik had lomp veel schoten in de 16quote:Op donderdag 11 april 2013 17:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar jouw schoten waren wel pas toen ik 4-1 voorstond, dat maakt wel wat verschil maja
? Ik zeg toch neit dat dat niet zo is?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ga weg gek ik had lomp veel schoten in de 16
Jij ook maar bij jouw blokt die lelijke krullenbol ze zo dat de bal bij je andere spits komt
had je nog ea hulp bij die penal ookquote:Op donderdag 11 april 2013 17:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
EA-aids potjes gehad net tegen Thorb en Timmy. COD was daarentegen wel leuk vanmiddag
Ja jij 2quote:Op donderdag 11 april 2013 17:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
? Ik zeg toch neit dat dat niet zo is?
Maar in de eerste helft had je 1 schot, niet eens op doel
Lees anders even waar ik op doelquote:
Okequote:Op donderdag 11 april 2013 17:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lees anders even waar ik op doel![]()
![]()
ik dacht dat alleen ds2 zo wasquote:Op donderdag 11 april 2013 17:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maja ik reageer gewoon normaal, komt er weer dit soort gehaat bij een vriendschappelijk toernooitjeDat schiet ook niet op
Geen haat tegenover jouquote:Op donderdag 11 april 2013 17:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maja ik reageer gewoon normaal, komt er weer dit soort gehaat bij een vriendschappelijk toernooitjeDat schiet ook niet op
Dan is het goedquote:Op donderdag 11 april 2013 17:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Geen haat tegenover jouWel tegenover FIFA
Zoveel coins heb ik niet nodig, ik heb nog wel genoeg maar kan zeker nog wel wat gebruiken maar dat komt volgende maand welquote:
De RM neem ik ja, de rest is veel te duurquote:
Meh ik was nu zeker beter, enige kansen die je creerde waren counter's met Pitroipaquote:Op donderdag 11 april 2013 17:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
GG Iwan, mijn penalty was niet echt op zijn plek, maar toch vind ik die 90 + winner een beetje teveel van het goede
Nog een return.quote:
Zo verrassendquote:
De tijd gaat echt snel.quote:
Coins kopen? Kan je SIF Di Natale halenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Iemand heeft coins bij je gekocht, dat kan niet anders
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb nog 3m coins op de bank staan dus dat hoeft nietquote:Op donderdag 11 april 2013 18:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Coins kopen? Kan je SIF Di Natale halen
Nee, ik ben gewoon een pacehoer.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon een pacehoer.WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat iemand mij ook ff contacteertDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
[..]
Nee, ik ben gewoon een pacehoer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Nee, ik ben gewoon een pacehoer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:27 schreef DuTank het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb 2 x gewonnen van Kevinquote:Op donderdag 11 april 2013 18:26 schreef ThadCastle het volgende:
BDIL 4-9
DUDE 4 – 3
Thorb 5 – 12
THAD 3 – 3
TT: 4 - 3
Zo klopt het he?
Ik heb 2x van TT gewonnen en van Kevin en 1 keer van Thorb en 1 verlorenquote:
Ja oke dan heb ik tquote:Op donderdag 11 april 2013 18:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb 2x van TT gewonnen en van Kevin en 1 keer van Thorb en 1 verloren
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]ffffuuuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Is goed, dan verkoop ik mijn tyfus teamquote:Op donderdag 11 april 2013 18:40 schreef ThadCastle het volgende:
Kevin en ik gaan bepalen wie er wint. Iwan of Thorb
Ik weet 1 ding wel. IF Collocini is prut net als die Yanga en Wynne is lekker snel maar verder prut. Mikel is een baas. Simms is kut en die LM ook. Musa moet RF staan want op RM is hij prut. Chibuike is een baas net als Emenike en Ogbuquote:Op donderdag 11 april 2013 18:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is goed, dan verkoop ik mijn tyfus team
Iwan zal wel winnen, echt kut dat ik van Kevin verloorquote:Op donderdag 11 april 2013 18:40 schreef ThadCastle het volgende:
Kevin en ik gaan bepalen wie er wint. Iwan of Thorb
Waarvoor is dat nou weer nodig?quote:
Die kaarten vond ik wel grappigquote:Op donderdag 11 april 2013 18:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarvoor is dat nou weer nodig?
Nee jonge gewoon naast Choupoquote:Op donderdag 11 april 2013 18:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Eto'o 6 chem zeker? Zo kan ik ook winnen.
Oke. Voor dat toernooi of gewoon?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:44 schreef pascal08 het volgende:
Wie wil er een potje tegen mij rollator team?
Oke is goed, neem ik ook mijn slowpokenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon. Ik doe niet mee aan het toernooi.
Cool, ik kom eraan.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke is goed, neem ik ook mijn slowpoken
Hij mist de kracht en lengte van Ronaldoquote:Op donderdag 11 april 2013 19:02 schreef over_hedge het volgende:
Die motm reusecht gewoon ronaldo stats alleen dan zonder 5* skills
(op zijn kaartje dan geen idee naar ingame stats)
sorry ik kan niet altijd oplettenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:07 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Alweer eentje
2x een Zanka voor 150. Easy profit.
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
sorry ik kan niet altijd opletten
Je moest echt in deze party zetten. Tiny en Lau x 10quote:Op donderdag 11 april 2013 19:14 schreef pascal08 het volgende:
Godver, geef ik nog jantje weg in de laatste minuut tegen Thorb.
Ik zal sterven als het niet waar is.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je moest echt in deze party zetten. Tiny en Lau x 10
Gevoelsmatig zou ik voor 4321 gaan, dan staat ie lekker ver op het veld. Bij 352 bijvoorbeeld heb je nog 3 man ofzo voor hem staan..quote:Op donderdag 11 april 2013 19:20 schreef over_hedge het volgende:
Ik ga ronaldo kopen. Nu twijfel ik alleen tussen 352 en 433 of 4321
Ja, dacht ik dus ook. Alleen heb 1x met 433 gespeeld en vond dat maar niks in deze fifaquote:Op donderdag 11 april 2013 19:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gevoelsmatig zou ik voor 4321 gaan, dan staat ie lekker ver op het veld. Bij 352 bijvoorbeeld heb je nog 3 man ofzo voor hem staan..
Romanquote:Op donderdag 11 april 2013 19:18 schreef BDIL het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/155336792
Dit missen en dan zeggen dat je goed bent
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:23 schreef Thorb het volgende:
@pazzl vraag ff aan je zusje of jij weer mag
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:23 schreef Maver24 het volgende:
op elke Reus wordt gewoon 1m geboden, hoe dom je wezen, hij krijgt toch een TOTY kaart
twitter:voetbalpings twitterde op donderdag 11-04-2013 om 19:25:11Ajax wil de selectie komende zomer versterken met Ronnie Stam. De Nederlandse mandekker vertrekt transfervrij bij Wigan Athletic. #VP reageer retweet
Hoe dan ook, de community wint.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:25 schreef vandermar het volgende:
Ik ga alles verpatsen aan TOTY. IS alles kut dan heb ik het wel gehad met fifa. Krijg ik een TOTY dan verkoop ik hem en verkoop ik de coins en stop ik met fifa
Ik kan het wel begrijpen. Van Rhijn is nou niet bepaald een talent meer.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:26 schreef Reemi het volgende:
Gelukkig is het voetbalpingstwitter:voetbalpings twitterde op donderdag 11-04-2013 om 19:25:11Ajax wil de selectie komende zomer versterken met Ronnie Stam. De Nederlandse mandekker vertrekt transfervrij bij Wigan Athletic. #VP reageer retweet
Dat zal het zijn jaquote:Op donderdag 11 april 2013 19:26 schreef vandermar het volgende:
Ik vond FIfa vorig jaar stukken leuker. Kwam vooral omdat Ibra betaalbaar was
al 21 ja, snel afschrijvenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen. Van Rhijn is nou niet bepaald een talent meer.
Wel een hoofdreden omdat ik hem in bijna elk team had en het gewoon fijn vond om met hem te spelen.quote:
van rhijn is toch een back en stam een centrale verdediger ?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen. Van Rhijn is nou niet bepaald een talent meer.
Ik vond het leuker omdat je toen nog kon scoren uit finesse shots.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:26 schreef vandermar het volgende:
Ibrahimovic en Pato als spitsenkoppel. Lavezzi op LM.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:26 schreef vandermar het volgende:
Dit jaar kan je hem toch ook gewoon kopen..is de coins wel waard als je hem toch in bijna elk team gaat gebruiken.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel een hoofdreden omdat ik hem in bijna elk team had en het gewoon fijn vond om met hem te spelen.
Neequote:Op donderdag 11 april 2013 19:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
van rhijn is toch een back en stam een centrale verdediger ?
Stam is een back.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
van rhijn is toch een back en stam een centrale verdediger ?
600K+ is te gortig voor één speler.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit jaar kan je hem toch ook gewoon kopen..is de coins wel waard als je hem toch in bijna elk team gaat gebruiken.
Kut, je hebt gelijk. Thanksquote:Op donderdag 11 april 2013 19:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je reageert op vandermar, zonde van het typen weer dit.
Elk team had ik Ibra en Pato in de spitsquote:Op donderdag 11 april 2013 19:27 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ibrahimovic en Pato als spitsenkoppel. Lavezzi op LM.
hjb dan.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
600K+ is te gortig voor één speler.
mag ik je glazen bol even lenen?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:28 schreef Maver24 het volgende:
MOTM Reus ga ik toch maar niet halen, wacht wel tot de TOTY komt waar die ook weer een kaartje zal krijgen, ben niet van de domme om 1m coins neer te gaan tellen, koop dan Ribery voor de helft minder
Ik speelde 2 keer uit hè, dus 4-4 en uitdoelpunten tellen dubbel.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:31 schreef Thorb het volgende:
Zo de schade weer goed gemaakt
Is goed. Perfect in evenwicht nu
Later dikzak. Maar als je gaat zeggen dat je me jantje geeft krijg je jantje terug.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik speelde 2 keer uit hè, dus 4-4 en uitdoelpunten tellen dubbel.
Btw, ik moet eten nu.
Dit. 4321 is echt beperkt omdat je wingers tegen je spits aanstaanquote:
Je bent nu dichtbij! Doorgaan met openen!quote:Op donderdag 11 april 2013 19:32 schreef Maver24 het volgende:
Ik open 3 pakjes, 2x badge van Dortmund en 1x subotic, Ea Troll
Ideaal om met Neymar, Welliton en Emenike MOTM een-tweetjes te doen en weg: sweaty klaarquote:Op donderdag 11 april 2013 19:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dit. 4321 is echt beperkt omdat je wingers tegen je spits aanstaanZo verklein je je eigen speelveld
hahaquote:Op donderdag 11 april 2013 19:35 schreef Maver24 het volgende:
Krijg de tering dan lekker, krijg ik nu het shirtje van Dortmund![]()
![]()
![]()
Coins kopen? 1 mil = Reusquote:Op donderdag 11 april 2013 19:35 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
Nog ff doorgaan Reus MOTM zit in de packs ook Dortmund. Ik had het wel geweten.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:35 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
Iemand op het EA forum kreeg de LB Johnson van Shef. Wed (dus dezelfde club als de IF Johnson) Dat is pas een trollquote:Op donderdag 11 april 2013 19:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je bent nu dichtbij! Doorgaan met openen!
hahahahaha Vogelkooiman, hoe verzin je hetquote:Op donderdag 11 april 2013 19:35 schreef vandermar het volgende:
Die Jan Vogelkooiman is echt een kneus vergeleken met Eddy Zoey. Eddy was veel koeler als presentator
Doorgaan, er reus komt steeds dichterbij!quote:Op donderdag 11 april 2013 19:35 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
Ik sliep net achter de pc maar volgens mij liep hij zijn man lopen die vrij kon inkoppenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:35 schreef Tim86 het volgende:
Ake in de basis, maar wel al 3 tegengoals
Wut, net stond het nog 0-1quote:Op donderdag 11 april 2013 19:35 schreef Tim86 het volgende:
Ake in de basis, maar wel al 3 tegengoals
HAHAHA JA LOL.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hahahahaha Vogelkooiman, hoe verzin je het![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahahaquote:Op donderdag 11 april 2013 19:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iemand op het EA forum kreeg de LB Johnson van Shef. Wed (dus dezelfde club als de IF Johnson) Dat is pas een troll
Maar niet als hij juist die linksback wildequote:Op donderdag 11 april 2013 19:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iemand op het EA forum kreeg de LB Johnson van Shef. Wed (dus dezelfde club als de IF Johnson) Dat is pas een troll
Ik werd vorig jaar ook getrolld, ik kreeg Michel in een silver pack en die keeper die zo heet was toen IF maar het was een Spaanse CM.quote:
Een halfuur geleden al aangepast, pannenkoekquote:Op donderdag 11 april 2013 19:41 schreef Ajacied7 het volgende:
Pazzl/Reemi: [ afbeelding ] van SIF Hamsik
Maak een team met Eric Maxim Choupo-Motingquote:Op donderdag 11 april 2013 19:44 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben er wel weer klaar mee, geen packs meer openen, kreeg ik dus 3x die dortmund badge, 1x het thuis shirtje en 1x subotic, doei EA, rot een end op
vier namen #yoloquote:Op donderdag 11 april 2013 19:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maak een team met Eric Maxim Choupo-Moting
jaquote:Op donderdag 11 april 2013 19:47 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga maar eens kijken wat ik nog meer achter Balotelli en Di Natale kan neerzetten op CAM in 352, SIF Hamsik een goede ?
Eric Maxim Choupo-Motingquote:Op donderdag 11 april 2013 19:47 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga maar eens kijken wat ik nog meer achter Balotelli en Di Natale kan neerzetten op CAM in 352, SIF Hamsik een goede ?
quote:
met winst toch? Dan is het geen probleemquote:Op donderdag 11 april 2013 19:52 schreef vandermar het volgende:
Heb ik dat 352 team net gemaakt
Ik wil het eigenlijk wel weer verkopen
Besmet door Maver24? Het is dan ook wel een kutteamquote:Op donderdag 11 april 2013 19:52 schreef vandermar het volgende:
Heb ik dat 352 team net gemaakt
Ik wil het eigenlijk wel weer verkopen
ALleen verkoop ik ze met winstquote:Op donderdag 11 april 2013 19:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Besmet door Maver24? Het is dan ook wel een kutteam
Ik speel toch nauwelijks fifaquote:Op donderdag 11 april 2013 19:54 schreef Maver24 het volgende:
Vdm, je begint toch niet op mij te lijken he,
ff serieus, waarom nu al weer verkopen ?
Achterlijk duur...het is al aprilquote:Op donderdag 11 april 2013 19:54 schreef TBakkert het volgende:
https://shop.bvb.de/eng/a(...)-2013-ADULT-12921602
Als je toch niet veel speelt kun je het ook net zo goed houden, zo duur was dat team toch ook weer nietquote:
Dat gifje liet bij de helft van de mensen in onzin de pc crashen geloof ikquote:
Maatje 5x XL,quote:Op donderdag 11 april 2013 19:54 schreef TBakkert het volgende:
https://shop.bvb.de/eng/a(...)-2013-ADULT-12921602
Ben er gewoon weer bij. Denk niet dat ik voetbal ga kijken vanavond, vind 2 avonden achter elkaar wel weer genoeg.quote:
Ik ga ook niet kijkenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben er gewoon weer bij. Denk niet dat ik voetbal ga kijken vanavond, vind 2 avonden achter elkaar wel weer genoeg.
Weet je hoe groot een 3 persoons tent is?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maatje 5x XL,![]()
![]()
, hoe groot is dat dan wel niet
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Weet je hoe groot een 3 persoons tent is?
Nou zo groot is het nietmaar komt wel in de buurt
Ik ook want ik wil ook wat eerder stoppenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:04 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel wat vroeger clubben dan we de laatste tijd steeds deden.
Vind ik geen slecht idee. Na dwdd?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:04 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel wat vroeger clubben dan we de laatste tijd steeds deden.
Dat spel heb ik zelf nog gemaaktquote:
net te laatquote:Op donderdag 11 april 2013 20:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Als iemand anders nog dwdd aan het kijken is.... die rechter..... pffff wat een lekker wijf.
edit: rechter als in rechterkant. Niet een gast van 55.
Pics.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Als iemand anders nog dwdd aan het kijken is.... die rechter..... pffff wat een lekker wijf.
edit: rechter als in rechterkant. Niet een gast van 55.
Haha, geen idee hoe het bandje heet of wat het nummer is wat ze zongen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pics.
Anders moet ik het weer terugkijken
Mijn whatsapp gaat wel nu over dus dat zal ongetwijfeld over hetzelfde gaan
Hetzelfde hier, alleen dan niet in Javaquote:Op donderdag 11 april 2013 20:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat spel heb ik zelf nog gemaaktZowel in flash als in java
9/10 gaan erin, hij heeft er 5 gescoord in 4 wedstrijdenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb 1x op Xboxworld gekeken en ik ben meteen ziek geworden.
[ afbeelding ]
En dit is dat team: http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#iGghmYUenJpnB:ps3
Als je eenmaal weet hoe je die slang moet gaan laten voortbewegen, is het best simpelquote:Op donderdag 11 april 2013 20:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hetzelfde hier, alleen dan niet in Java
Goede hybrid toch?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het nu niet meer kunnen hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 20:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als je eenmaal weet hoe je die slang moet gaan laten voortbewegen, is het best simpelLeuke projectjes en leuke cijfers voor gekregen
Roper op de bankquote:Op donderdag 11 april 2013 20:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat boeit het dat hij kneuzen op de bank zet? Heb je dit jaar toch niets aan..quote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Roper op de bank![]()
Zijn andere team:
[ afbeelding ]
Vorig jaar deden al die mensen hier het ookquote:Op donderdag 11 april 2013 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat boeit het dat hij kneuzen op de bank zet? Heb je dit jaar toch niets aan..
Was geen jantje.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Later dikzak. Maar als je gaat zeggen dat je me jantje geeft krijg je jantje terug.
brb even trollen op XBWquote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Roper op de bank![]()
Zijn andere team:
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 20:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vorig jaar deden al die mensen hier het ook
Ja, dat was echt kansloos, maar toen hielp het je ook met matchmaking, waardoor het nog triester was.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vorig jaar deden al die mensen hier het ook
GJE oa. Had die 41 rated Koreaan op de bank en noemde zijn squad New Zealandquote:Op donderdag 11 april 2013 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat was echt kansloos, maar toen hielp het je ook met matchmaking, waardoor het nog triester was.
Dit jaar heb je er gewoon niks aan..hooguit bij die 1 of 2 cups per jaar waar je onder 4 sterren moet blijven en wel bronzes mag gebruiken.
ohja en een goed record had ie hequote:Op donderdag 11 april 2013 20:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
GJE oa. Had die 41 rated Koreaan op de bank en noemde zijn squad New Zealand
zitten bijna dichtquote:
ik ga geen any dus crookk magquote:Op donderdag 11 april 2013 20:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
heeey daar hebben we onze reserve any.
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
heeey daar hebben we onze reserve any.
Al die fake teamnamen zijn ook zo kansloos ja..voor mijn gevoel doet meer dan de helft het tegenwoordig. En iedereen gebruikt ineens ook die achterlijke custom corners.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
GJE oa. Had die 41 rated Koreaan op de bank en noemde zijn squad New Zealand
Die corners gebruikt echt bijna iedereen inderdaadquote:Op donderdag 11 april 2013 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die fake teamnamen zijn ook zo kansloos ja..voor mijn gevoel doet meer dan de helft het tegenwoordig. En iedereen gebruikt ineens ook die achterlijke custom corners.
Ik heb nog nooit een doelpunt tegen gehad uit een custom corner, als ik die ingeschakeld zie worden trekt mijn gezicht gelijk naarquote:Op donderdag 11 april 2013 20:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die corners gebruikt echt bijna iedereen inderdaadIk vind ze veel makkelijker te verdedigen dan een normale corner, trouwens.
Je gezicht is altijd al zo.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:22 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een doelpunt tegen gehad uit een custom corner, als ik die ingeschakeld zie worden trekt mijn gezicht gelijk naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |