PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
DjeetjeSmile like you mean it
www.wefut.com
Neuh, niet nodig.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sla hem op dan cap ik hem wel voor je
MOTM Reus is nog niet gereleased of Maver24 heeft al weer een team voor hem bedachtquote:Op donderdag 11 april 2013 16:55 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Met dan MOTM Reus erin , lekker veel pace op de flank
Wat voor kutgoals ik tegenkrijgquote:
Tss had mijn Elgato al aangesloten voor jequote:Op donderdag 11 april 2013 16:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neuh, niet nodig.
Hoeft Tottenham dit weekend niet te spelen?
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
MOTM Reus is nog niet gereleased of Maver24 heeft al weer een team voor hem bedacht
MOTM Reus zit inmiddels in wefutquote:Op donderdag 11 april 2013 16:55 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, maar ik had wel 19 schoten en jij 8quote:Op donderdag 11 april 2013 16:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat voor kutgoals ik tegenkrijgEn die 2 ballen op de lat gaan
Jammer de bammerquote:Op donderdag 11 april 2013 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tss had mijn Elgato al aangesloten voor je
Doe er dan wat zout opquote:
Waar is Ramos dangquote:Op donderdag 11 april 2013 17:01 schreef Maver24 het volgende:
zit echt serieus te denken om dit te gaan maken , misschien nog even wachten op de SIF Di Natale totdat tie wat goedkoper maar nomnomnomnom,
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wat maakt het uit je maakt morgen toch een nieuw teamquote:Op donderdag 11 april 2013 17:01 schreef Maver24 het volgende:
zit echt serieus te denken om dit te gaan maken , misschien nog even wachten op de SIF Di Natale totdat tie wat goedkoper maar nomnomnomnom,
[ afbeelding ]![]()
![]()
Waarom niet gewoon boateng lcb? Op die positie vee beter dan hummelsquote:Op donderdag 11 april 2013 17:01 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik moet gewoon een keer bij een team blijven, dat is een mustquote:Op donderdag 11 april 2013 17:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat maakt het uit je maakt morgen toch een nieuw team
Heb jij geen punt(.) op je toetsenbord zitten?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Moreno is je man, die is echt heel goed,
Geef mij de rest van je coins maar dan blijf je bij een teamquote:Op donderdag 11 april 2013 17:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik moet gewoon een keer bij een team blijven, dat is een must
Gast hoeveel teams maak jij serieus?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:55 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Teveelquote:Op donderdag 11 april 2013 17:06 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Gast hoeveel teams maak jij serieus?
Lloris 1 savequote:
Maak dan een keer een goed spelend duur team en hou dat team dan.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Teveel![]()
Kost alleen teveel coins![]()
Dus ik moet een keer stoppen
Ja die had van mij ook niet gehoevenquote:Op donderdag 11 april 2013 17:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lloris 1 saveWaarom willen mijn keepers niet keepen.
Die scheids wilde wel een de wedstrijd bepalen met zijn rode kaart
Krijg het niet voor elkaarquote:Op donderdag 11 april 2013 17:08 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Maak dan een keer een goed spelend duur team en hou dat team dan.
Op naar 5atb zou ik zeggen met IF Walcottquote:Op donderdag 11 april 2013 17:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Krijg het niet voor elkaar, dat vind ik gewoon kut, elke keer is er wel iets wat ik niet fijn vind spelen. Schiet niet op zo
Kermisquote:Op donderdag 11 april 2013 17:19 schreef DePresident. het volgende:
Ik word nu al gek van de kermistune: 'Alweer een winnaarrrrr"
Nog 3 dagen te gaan.
tsja dat heb je in dat pauper dorpie van jequote:Op donderdag 11 april 2013 17:19 schreef DePresident. het volgende:
Ik word nu al gek van de kermistune: 'Alweer een winnaarrrrr"
Nog 3 dagen te gaan.
Ik woon in een dorpje waar het voor zo'n kermis echt praktisch onmogelijk is om winst mee te maken. Er komt geen hond, uitgezonderd van de vrijdag- en zaterdagavond.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
KermisLekker vechten bij de botsauto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_
?quote:
Kom Gquote:
Meer verdiend. Ja de winstquote:Op donderdag 11 april 2013 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Weer een kutpotje![]()
Mijn team is wel effectiefGelijkspel was wel meer op zijn plaats geweest, je had meer verdiend. GG
Eerst tegen jou dan tegenquote:
quote:
Maar jouw schoten waren wel pas toen ik 4-1 voorstond, dat maakt wel wat verschil majaquote:Op donderdag 11 april 2013 17:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Meer verdiend. Ja de winst13 schoten 10 op doel. Jij 6 op doel en 4 goals
![]()
Die goal van jouw waren ook konko gelukkig
en meestal van 20 meterquote:Op donderdag 11 april 2013 17:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar jouw schoten waren wel pas toen ik 4-1 voorstond, dat maakt wel wat verschil maja
Ga weg gek ik had lomp veel schoten in de 16quote:Op donderdag 11 april 2013 17:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar jouw schoten waren wel pas toen ik 4-1 voorstond, dat maakt wel wat verschil maja
? Ik zeg toch neit dat dat niet zo is?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ga weg gek ik had lomp veel schoten in de 16
Jij ook maar bij jouw blokt die lelijke krullenbol ze zo dat de bal bij je andere spits komt
had je nog ea hulp bij die penal ookquote:Op donderdag 11 april 2013 17:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
EA-aids potjes gehad net tegen Thorb en Timmy. COD was daarentegen wel leuk vanmiddag
Ja jij 2quote:Op donderdag 11 april 2013 17:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
? Ik zeg toch neit dat dat niet zo is?
Maar in de eerste helft had je 1 schot, niet eens op doel
Lees anders even waar ik op doelquote:
Okequote:Op donderdag 11 april 2013 17:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lees anders even waar ik op doel![]()
![]()
ik dacht dat alleen ds2 zo wasquote:Op donderdag 11 april 2013 17:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maja ik reageer gewoon normaal, komt er weer dit soort gehaat bij een vriendschappelijk toernooitjeDat schiet ook niet op
Geen haat tegenover jouquote:Op donderdag 11 april 2013 17:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maja ik reageer gewoon normaal, komt er weer dit soort gehaat bij een vriendschappelijk toernooitjeDat schiet ook niet op
Dan is het goedquote:Op donderdag 11 april 2013 17:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Geen haat tegenover jouWel tegenover FIFA
Zoveel coins heb ik niet nodig, ik heb nog wel genoeg maar kan zeker nog wel wat gebruiken maar dat komt volgende maand welquote:
De RM neem ik ja, de rest is veel te duurquote:
Meh ik was nu zeker beter, enige kansen die je creerde waren counter's met Pitroipaquote:Op donderdag 11 april 2013 17:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
GG Iwan, mijn penalty was niet echt op zijn plek, maar toch vind ik die 90 + winner een beetje teveel van het goede
Nog een return.quote:
Zo verrassendquote:
De tijd gaat echt snel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |