Dat is jouw mening.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:49 schreef Danielle94 het volgende:
Het is idd niet echt vreemd gaan, maar denk niet dat je vriendin dit zo geweldig zal vinden.
vraag me af of hij dat wel heeft. Beetje volwassen persoon kan nadenken...TS duidelijk niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:51 schreef nikky het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Sukkel.... dit gaat je vriendin echt niet tof vinden
Loop je even het zaad van iemand anders uit haar smoeltje te likkenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:50 schreef DeRakker. het volgende:
Als mijn vriendin dit zou doen, zie ik dat als vreemd gaan.
ooh prima joh... maakt niet uitquote:Op donderdag 11 april 2013 16:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Loop je even het zaad van iemand anders uit haar smoeltje te likken![]()
goh, wat smaak je anders![]()
ach ja, nieuwe tandpasta![]()
hoe zou je het vinden als je vriendin het zaad van een ander in haar smoeltje laat lekken?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:52 schreef ejfaar het volgende:
Ik snap de reacties niet zo goed. Bij kijken raak je elkaar toch ook niet aan? Dat is toch ook geen vreemd gaN?
TS is een cuckoldquote:Op donderdag 11 april 2013 16:53 schreef knoffel het volgende:
[..]
hoe zou je het vinden als je vriendin het zaad van een ander in haar smoeltje laat lekken?
Als ze d'r tanden maar goed poetstquote:Op donderdag 11 april 2013 16:53 schreef knoffel het volgende:
[..]
hoe zou je het vinden als je vriendin het zaad van een ander in haar smoeltje laat lekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |