Gewoon een lekker tintje dus.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel, ik ben juist best donker voor een halfbloedje.Maar ook weer niet zo donker als een volbloedje.
Blank genoeg.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel, ik ben juist best donker voor een halfbloedje.Maar ook weer niet zo donker als een volbloedje.
Latinas.quote:
Ja... t ab nederlands is wel zo handig idd...quote:Op donderdag 11 april 2013 17:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Moak naait roeg in de pokkel mie jonk![]()
Schier ja weer ja, moooi maaaaan !kenkers. Ik ga weer over op Alchemen Busgaft Needurlantsch
Ja, streektalen zijn stoer.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:21 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja... t ab nederlands is wel zo handig idd...
Grunnigers taipn is best wel stoer as t wezen mot...
(en nu iedereen maar denken: stoer..?)
Hahaha je preciesquote:Op donderdag 11 april 2013 17:21 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja... t ab nederlands is wel zo handig idd...
Grunnigers taipn is best wel stoer as t wezen mot...
(en nu iedereen maar denken: stoer..?)
Verrekte stoer om goud mit te kinn kwedeln in elk geval...quote:
een driewegkatalysator?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:17 schreef Ugjerke het volgende:
Ik heb nog wel een raadseltje trouwens. Of moet ik zeggen 'Raodsel'.
Er stond een männegien te strieken,
tussen twee oge dieken.
't Ad gien öör en 't droeg gien wolle,
en 't kon skreeuwen as een bolle.
Nope.quote:
Jaloersquote:Op donderdag 11 april 2013 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik bid nie veur bruune boon'n....quote:Op donderdag 11 april 2013 17:17 schreef Ugjerke het volgende:
Ik heb nog wel een raadseltje trouwens. Of moet ik zeggen 'Raodsel'.
Er stond een männegien te strieken,
tussen twee oge dieken.
't Ad gien öör en 't droeg gien wolle,
en 't kon skreeuwen as een bolle.
whehe ben benieuwdquote:Op donderdag 11 april 2013 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh Moir, dat spoelen na het eten gaat er wel heel goor uit zien. Allemaal etensresten en bruine drab die je eruit spuit
Nou, dat heeft er wel mee te maken.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik bid nie veur bruune boon'n....
editquote:Op donderdag 11 april 2013 17:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehe ben benieuwdvolgens mij heeft m'n vader pudding voor me
Tevens begint m'n tandvlees daar nu toch wel echt pijn te doen en alles smaakt naar bloed want het komt er nog steeds uitgutsen zo'n beetje
Haha, vaderpudding.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehe ben benieuwdvolgens mij heeft m'n vader pudding voor me
Tevens begint m'n tandvlees daar nu toch wel echt pijn te doen en alles smaakt naar bloed want het komt er nog steeds uitgutsen zo'n beetje
Het is Daniel Lohues...quote:Op donderdag 11 april 2013 17:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nou, dat heeft er wel mee te maken.
Ik zag t ook...quote:
't bin een skeetien!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |