Ik ben blij dat je blij bent dat je borstkas minder pijn doet dan gisterenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben blij dat mijn borstkas minder pijn doet dan gisteren
quote:
Fuck dit, ik ga de lapo scoren en dan als TT "Ugjerke en zijn driehoekige tepelbeer kotsen in je neus" gebruiken.quote:
Haahhaquote:Op donderdag 11 april 2013 16:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
Fuck dit, ik ga de lapo scoren en dan als TT "Ugjerke en zijn driehoekige tepelbeer kotsen in je neus" gebruiken.
Nou je het er over hebt... waar blijft die pic ?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
Fuck dit, ik ga de lapo scoren en dan als TT "Ugjerke en zijn driehoekige tepelbeer kotsen in je neus" gebruiken.
had dat over uurtje of 2 gezegdquote:Op donderdag 11 april 2013 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh Moir, dat spoelen na het eten gaat er wel heel goor uit zien. Allemaal etensresten en bruine drab die je eruit spuit
Maar hier doe je het wel voorquote:Op donderdag 11 april 2013 16:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Niet zo gek, met zo'n dikke obese-troll
Niet met zo 1 neequote:Op donderdag 11 april 2013 16:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Maar hier doe je het wel voor
Tis toch niet leuk als mensen je iron bull uitzitten
Normaalgesproken streven ze bij chicks naar een orgasme, maar in dit geval maakte hij een uitzondering denk ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Maar hier doe je het wel voor
Tis toch niet leuk als mensen je iron bull uitzitten
In de volgende OP. Tenzij die gemaakt wordt voordat ik thuis ben.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Nou je het er over hebt... waar blijft die pic ?
Helemaal blij nuquote:Op donderdag 11 april 2013 16:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dankzij Studeur staan eindelijk mijn toevoegingen in de OP.
Die beste man houdt een jointje van mij tegoed.
Jepquote:
Ik kom wel helpen oproken.. Lukt jullie vast niet alleenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dankzij Studeur staan eindelijk mijn toevoegingen in de OP.
Die beste man houdt een jointje van mij tegoed.
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:51 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik kom wel helpen oproken.. Lukt jullie vast niet alleen
Praat eens Nederlands.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Dat geloof ik ook wel.
Dikker vetters draai-jun.
En daan mit de trekker deur t laand cross'n, en 'n beetje
met de wiefen trekkers kieken achter de schuur.
Hahaha,, Je klinkt (typt) alsof je uit omg groningen ofzo komt gok ikquote:Op donderdag 11 april 2013 16:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Dat geloof ik ook wel.
Dikker vetters draai-jun.
En daan mit de trekker deur t laand cross'n, en 'n beetje
met de wiefen trekkers kieken achter de schuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |