Wij hebben mijn oude kamer, daar staat een strijkplank met een tafel ernaast. Meestal is de tafel leeg voordat het in de kast komtquote:Op donderdag 11 april 2013 13:53 schreef Mss het volgende:
Gewoon uit de wasmand leven. Niet eens de moeite doen om schone was in de kast te gooien. Veel makkelijker
Maar ik strijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:53 schreef Mss het volgende:
Gewoon uit de wasmand leven. Niet eens de moeite doen om schone was in de kast te gooien. Veel makkelijker
Ik vind gekreukte kleding echt verschrikkelijk.quote:
Ditquote:
Dit!quote:Op donderdag 11 april 2013 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind gekreukte kleding echt verschrikkelijk.
Als je je was goed ophangt krijg je geen kreukels.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind gekreukte kleding echt verschrikkelijk.
Ik heb een drogerquote:Op donderdag 11 april 2013 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je je was goed ophangt krijg je geen kreukels.
Heul wel.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je je was goed ophangt krijg je geen kreukels.
Het zal 'm eerder in de kledingstukken zitten gok ik zo.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook
[..]
Dan zal het wel aan mijn ophangskills liggen.
Er gaat hier geen bovenkleding in de drogert. Slijt veel sneller.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Als je een droger hebt hoef je toch niets op te hangen?
Euw, misschien moet ik ook maar eens een droogrek kopen want ik flikker ook al mijn dure kleding erinquote:Op donderdag 11 april 2013 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er gaat hier geen bovenkleding in de drogert. Slijt veel sneller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |